AVÂND ÎN VEDERE SITUAȚIA SANITARĂ ACTUALĂ, RECOMANDĂM PARTICIPANȚILOR LA
PROCESELE AFLATE PE ROLUL INSTANȚELOR DE JUDECATĂ PURTAREA MĂȘTII DE PROTECȚIE ȘI
PĂSTRAREA DISTANȚĂRII FIZICE.
______________________________________
___________________________________________
Program de lucru Biroul local de expertize tehnice si contabile de pe langa Tribunalul Iasi
perioada 14 iunie - 31 august 2022: 2 zile / saptamana (marti si joi), interval orar 9.00 - 13.00
___________________________________________
Program cu publicul Arhiva curentă, Registratură, Biroul de Primire și Eliberare copii şi forme definitive
sau/şi irevocabile: intervalul orar 9.00-13.00.
___________________________________________
___________________________________________
Pentru a avea acces la DOSARUL ELECTRONIC al Tribunalului Iași, completaţi cererea de acces la dosarul electronic a cărui model îl găsiţi aici. Nu folosiţi alte modele de cereri!
Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro Pentru a avea acces la documentele din dosar, părțile sau reprezentanții lor trebuie să depună o cerere de acces la dosarul electronic disponibilă aici.
După aprobarea şi procesarea cererii depuse, aceștia vor primi pe email link-ul de autentificare. Autentificarea se poate face la această adresă . Pentru autentificare, părțile sau reprezentanții lor trebuie să introducă adresa de email indicată în cererea depusă, să aleagă instanța dorită și apoi să apese butonul Autentifică. Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timp, prin sms, un cod de verificare. După introducerea codului și apăsarea butonului Verifică, dacă codul introdus este cel corect, părțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat accesul la instanța aleasă.
NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS
Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie act de identitate pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității de reprezentant se depun în original la registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat, sau se scanează şi se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanţă (inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).
NOU:
Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila, pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!
Informare:
Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați butonul „Autentificare”.
Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul de activare în fereastra nou apărută.
___________________________________________
https://www.robobraille.org/
_________________________________
Comunicate de presă
__________________________________________
Alte anunțuri
Adrese e-mail pentru sesizare practică neunitară:
___________________________________________
___________________________________________