Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

Prezentare 
            Prezentare instanţă 
            Istoric 
       Legislație 
       Conducere
             Conducerea instanţei
       Organizare            
            Competenţa şi instanţele arondate
            Carieră
       Programe și strategii 

       Rapoarte și studii


Actualitate


EXTRAS DIN

DECIZIA nr. 101 din 18.06.2025

 

 

 

Art. 1 În perioada  01 iulie 2025-31 august 2025 la compartimentele auxiliare și birourile Tribunalului Iași, programul de lucru cu publicul va fi următorul:


  • registratura: în zilele de luni, marți și joi, în intervalul orar 9:00-11:00;

  • arhiva: în zilele de luni, marți și joi, în intervalul orar 9:00-11:00;

  • biroul primire cereri și eliberare de copii, certificate și forme definitive și/sau irevocabile: în zilele de luni, marți și joi, în intervalul orar 9:00-11:00;

  • biroul de apostilăriprimire acte: în zilele de joi, între orele 09:00-10:00 (primirea va putea fi făcută – prin excepție, în cazuri urgente, și în celelalte zile lucrătoare) și eliberare acte:  în zilele joi între orele 10:30-11:00;

  • biroul local expertize tehnice și judiciare: în zilele de marți și joi, în intervalul orar 9:00-11:00;

  • biroul de informare și relații cu publicul: în zilele de luni, marți și joi, în intervalul orar 9:00-11:00 și în zilele de luni, în intervalul orar 16:00-17:00.



  


Comunicat de presă 09.05.2025 - inaugurare Jud. Hârlău
 
 
 
________________________________________________  
 
 
Vă aducem la cunoștință că aveți posibilitatea completării chestionarului în format fizic, prin punerea lui la dispoziția persoanelor interesate la Biroul de informare și relații publice​, sau online, prin accesarea link-ului de mai jos:   
 
________________________________________________ 

 Biroul de Informare şi Relaţii Publice al Tribunalului Iaşi
 
 
 
 
 
___________________________________________
 
 
AVÂND ÎN VEDERE SITUAȚIA SANITARĂ ACTUALĂ, RECOMANDĂM PARTICIPANȚILOR LA
 
PROCESELE AFLATE PE ROLUL INSTANȚELOR DE JUDECATĂ PURTAREA MĂȘTII DE PROTECȚIE ȘI 
 
PĂSTRAREA DISTANȚĂRII FIZICE.
 ___________________________________________
  
 
Program cu publicul Arhiva curentă, Registratură, Biroul de Primire și Eliberare copii şi forme definitive
 
sau/şi irevocabile: intervalul orar 9.00-13.00​.
 
___________________________________________
 
 
PROGRAMAREA ON-LINE PENTRU STUDIUL DOSARELOR IN ARHIVA CURENTA A TRIBUNALULUI IASI SE FACE PE SITE-UL www.ca-iasi.ro , IN SECTIUNEA PROGRAMARE ARHIVA 
___________________________________________
 
 
 
Pentru a avea acces la DOSARUL ELECTRONIC al Tribunalului Iași, completaţi cererea de acces la dosarul electronic a cărui model îl găsiţi aici. Nu folosiţi alte modele de cereri!​
Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie act de identitate pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității de reprezentant se depun în original la registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat, sau se scanează şi se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanţă (inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).
 
Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila, pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
 
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!
 
Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro
Pentru a avea acces la documentele din dosarpărțile sau reprezentanții lor trebuie depună o cerere de acces la dosarul electronic disponibilă aici.
După aprobarea şi procesarea cererii depuse, aceștia vor primi pe email link-ul de autentificare. Autentificarea se poate face la această adresă . Pentru autentificare, părțile sau reprezentanții lor trebuie introducă adresa de email indicată în cererea depusă, aleagă instanța dorită și apoi apese butonul Autentifică. Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timp, prin sms, un cod de verificare. După introducerea codului și apăsarea butonului Verifică, dacă codul introdus este cel corect, părțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat accesul la instanța aleasă.
NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS
 

 
Informare:
Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați butonul „Autentificare”.
Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul de activare în fereastra nou apărută.
 
__________________________________________

 

https://www.robobraille.org/​

_________________________________
 
 
Comunicate de presă
 
 
 
 


 
 
 
COMUNICAT DE PRESĂ - 04 iulie 2023
 
COMUNICAT DE PRESĂ - 30 iunie 2023
 
 
 
 
 
 
__________________________________________
 
 
Alte anunțuri
 

 
 

Informaţii de interes public

       Solicitarea informațiilor de interes public
       Buget
              Bugetul din toate sursele de finanțare
              Situația plăților
              Situația drepturilor salariale   
       Bilanţuri contabile 
       Achiziții publice 
            Solicitări oferte
 
       Declarații de avere și interese          
       Formulare tip
 

Contact

       Date de contact
 
       Relații cu presa
 
 
 
       Petiţii
 
       Harta