Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

Prezentare 
            Prezentare instanţă 
            Istoric       
       Legislație 
       Conducere
             Conducerea instanţei
       Organizare            
            Competenţa şi instanţele arondate
            Carieră
       Programe și strategii 

       Rapoarte și studii


Actualitate



INFORMARE: Vă anunţăm că sâmbătă, 30 iulie 2022, între orele 8:00-16:00, serviciile de dosar electronic şi
comunicare cu instanţa (aplicaţia de upload fişiere), vor fi indisponibile din cauza unor lucrări de
mentenanţă!

AVÂND ÎN VEDERE SITUAȚIA SANITARĂ ACTUALĂ, RECOMANDĂM PARTICIPANȚILOR LA

PROCESELE AFLATE PE ROLUL INSTANȚELOR DE JUDECATĂ PURTAREA MĂȘTII DE PROTECȚIE ȘI 

PĂSTRAREA DISTANȚĂRII FIZICE.
 

      ·  REGISTRATURĂ: în zilele de luni, marți și joi, între orele 9:00-12:00;

      ·    ARHIVA CURENTĂ: în zilele de luni, marți și joi, între orele 9:00-12:00;

      ·    BIROUL PRIMIRE CERERI ȘI ELIBERARE DE COPII, CERTIFICATE ŞI

     FORME DEFINITIVE ŞI/SAUIREVOCABILE: în zilele de luni, marți și joi, între orele 9:00-12:00,

        la etaj 1, camera 105;

      ·    BIROUL DE APOSTILĂRI: primire marți și joi, între orele 09:00-10:00; eliberare marți și joi,

       între orele 11:00-12:00 (primirea și eliberarea se face la etaj 1, camera 105).

___________________________________________
 
 Program de lucru Biroul local de expertize tehnice si contabile de pe langa Tribunalul Iasi
 
perioada 14 iunie - 31 august 2022: 2 zile / saptamana (marti si joi), interval orar 9.00 - 13.00
    
___________________________________________ 
 
Program cu publicul Arhiva curentă, Registratură, Biroul de Primire și Eliberare copii şi forme definitive
 
sau/şi irevocabile: intervalul orar 9.00-13.00​.
 
 
 
 
 
___________________________________________
  
 
 
 
 
___________________________________________
 
 
 
Pentru a avea acces la DOSARUL ELECTRONIC al Tribunalului Iași, completaţi cererea de acces la dosarul electronic a cărui model îl găsiţi aici. Nu folosiţi alte modele de cereri!​
 
Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro
Pentru a avea acces la documentele din dosarpărțile sau reprezentanții lor trebuie depună o cerere de acces la dosarul electronic disponibilă aici.
După aprobarea şi procesarea cererii depuse, aceștia vor primi pe email link-ul de autentificare. Autentificarea se poate face la această adresă . Pentru autentificare, părțile sau reprezentanții lor trebuie introducă adresa de email indicată în cererea depusă, aleagă instanța dorită și apoi apese butonul Autentifică. Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timp, prin sms, un cod de verificare. După introducerea codului și apăsarea butonului Verifică, dacă codul introdus este cel corect, părțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat accesul la instanța aleasă.
NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS
Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie act de identitate pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității de reprezentant se depun în original la registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat, sau se scanează şi se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanţă (inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).
 
NOU:
Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila, pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
 
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!
 
Informare:
Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați butonul „Autentificare”.
Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul de activare în fereastra nou apărută.
 
___________________________________________

 

https://www.robobraille.org/​

_________________________________
 
 
Comunicate de presă
 
 
 
 
 
 
 
   
 
              
 
 
 
 
 
             
 
  
 
 
 
__________________________________________
 
 
Alte anunțuri
 
  
 
 
 
                 Adrese e-mail pentru sesizare practică neunitară:
 
 
 
                 tbiasi.practicaneunitarapenal@just.ro   – în materie penală
 
 
 
                 tbiasi.practicaneunitaracivil@just.ro    – în materie civilă​ ​
 
___________________________________________
 

 
 
 

Informaţii de interes public

       Solicitarea informațiilor de interes public
       Buget
              Bugetul din toate sursele de finanțare
              Situația plăților
              Situația drepturilor salariale   
       Bilanţuri contabile 
       Achiziții publice 
            Solicitări oferte
 
       Declarații de avere și interese          
       Formulare tip
 

Contact

       Date de contact
 
       Relații cu presa
 
 
 
       Petiţii
 
       Harta