Anunț

Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro

Pentru a avea acces la documentele din dosarpărțile sau reprezentanții lor trebuie depună o cerere de acces la dosarul elctronic disponibilă aici

După aprobarea și procesarea cererii depuse, aceștia vor primi pe email link-ul de autentificare. Autentificarea se poate face la această adresă . Pentru autentificare, părțile sau reprezentanții lor trebuie introducă adresa de email indicată în cererea depusă, aleagă instanța dorită și apoi apese butonul Autentifică. Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timp, prin sms, un cod de verificare. După introducerea codului și apăsarea butonului Verifică, dacă codul introdus este cel corect, părțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat accesul la instanța aleasă.

Descărcare formular Cerere de acces la dosarul electronic

Consultare dosar în format electronic

Vizualizare Citații/Comunicări (acces indirect la citațiile sau comunicările primite prin e-mail sau SMS.)

NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS

Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie act de identitate pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității de reprezentant se depun în original la registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat, sau se scanează și se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanță (inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).

NOU:

Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila, pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS

Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!

 

Informare:

Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă de timp conturile nou create nu au putut fi activate.

Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați butonul „Autentificare”.

Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul de activare în fereastra nou apărută.