Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate

 

ANUNŢ


privind data şedinţei în care se va efectua tragerea la sorţi pentru desemnarea preşedintelui şi membrilor biroului electoral de circumscripţie judeţeană

 

Conform dispoziţiilor art.13 alin.2 din Legea nr.208/2015, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv a Calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat şi Camera Deputaţilor, din anul 2024, aprobat prin H.G.nr.1034/2024, vă aducem la cunoştinţă că în data de 9 septembrie 2024, ora 08,00, la sediul Tribunalului Ialomiţa, va avea loc desemnarea, prin tragere la sorţi, în şedinţă publică, a preşedintelui biroului electoral de circumscripţie judeţeană şi a membrilor acestuia.

PREŞEDINTELE TRIBUNALULUI IALOMIŢA, 

JUDECĂTOR COSTIN MARIUS MIREL

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ANUNŢ
 
privind data şedinţei în care se va efectua noua tragere la sorţi pentru desemnarea preşedinţilor birourilor electorale de circumscripţie şi a locţiitorilor acestora
 
 
Conform dispoziţiilor art.26 alin.9 din Legea nr.115 din 2015, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv a Calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 și la alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din anul 2024, aprobat prin H.G.nr.199/2024, vă aducem la cunoştinţă că în data de 22 aprilie 2024, ora 09,30, la sediul Tribunalului Ialomiţa din Slobozia, str.Cosminului, nr.12, va avea loc desemnarea, prin tragere la sorţi, în şedinţă publică, a preşedinţilor birourilor electorale de circumscripţie şi a locţiitorilor acestora.
 
PREŞEDINTELE TRIBUNALULUI IALOMIŢA,
JUDECĂTOR COSTIN MARIUS MIREL
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
ANUNŢ
 
Privind primirea dosarelor de candidatură pentru funcţiile de consilier judeţean şi Preşedinte al Consiliului Judeţean Ialomiţa şi primirea contestaţiilor prev. de Legea nr. 115/2015
    
Programul pentru primirea dosarelor de candidatură, dar şi a contestaţiilor prevăzute de Legea nr.115/2015, este de luni până duminică, în intervalul orar 00:00 – 24:00.
În timpul programului de lucru al instanţei, respectiv de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00, cererile pot fi depuse la registratura instanţei, iar pentru depunerea acestora în afara programului de lucru sau în weekend, în vederea contactării grefierului desemnat, se va lua legătura cu jandarmul ce asigură paza instanţei, acesta urmând a contacta telefonic grefierul ce asigură permanenţa.
Accesul în instanţă de vineri, ora 20:00 – până luni, ora 07:30, se va face pe intrarea laterală VEST.
Mijloacele electronice la care pot fi înaintate contestaţiile prevăzute de Legea nr.115/2015, cererile şi înscrisurile către instanţă sunt:
Fax: 0243 232 266
TRIBUNALUL IALOMIŢA
PREŞEDINTE
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
ANUNŢ
 
   
Conform dispozitiilor art.26 alin.9 din Legea nr.115 din 2015, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv a Calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European din anul 2024 şi la alegerile pentru autoritaţile administraţiei publice locale din anul 2024, aprobat prin H.G.nr.199/2024, va aducem la cunostinta ca în data de 12 aprilie 2024, ora 09,00, la sediul Tribunalului Ialomita, va avea loc desemnarea, prin tragere la sorti, în sedinta publica, a presedintilor birourilor electorale de circumscriptie si a loctiitorilor acestora.
           
PRESEDINTELE TRIBUNALULUI IALOMITA,
JUDECATOR COSTIN MARIUS MIREL
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
 
Stimaţi justiţiabili, Ministerul de Justiţie pune la dispoziţie aplicaţia informatică
Dosarul Electronic Naţional (DEN),
în prezent aflată în testare la nivelul instanţelor aflate în circumscripţia Curţii de Apel Timişoara, Curţii de Apel Alba Iulia şi Curţii de Apel Bucureşti.
Aplicaţia Dosarul Electronic Naţional poate fi accesată pe pagina:
https://den.just.ro/
Informaţii privind accesarea Dosarului Electronic Naţional pot fi obţinute la adresa:
 
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 ANUNȚ IMPORTANT
Având în vedere implementarea aplicațiilor „Dosarul Electronic Naţional (DEN)”, ”Dosar electronic” și
TDS – Trimitere Document Securizat,
vă adresăm rugămintea ca un exemplar din documentele și cererile de chemare în judecată pe care le depuneți la  REGISTRATURĂ sau le trimiteți prin poştă
SĂ NU FIE CAPSATE,
ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
 
  
Important:
 
        Pentru procedura de transmitere electronică a documentelor la dosare să aveţi în vedere:
 
        Prin poştă electronică, mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
 
·         pe adresa  de e-mail : tr-ialomita-pgref@just.ro
·         doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx ) 
·         fişierul PDF sa fie format Alb/Negru şi rezoluţie  maxim 300 dpi
·         cu cel puţin 24 de ore înainte de termenul de judecată
·         fără ca mesajul şi ataşamentele să cumuleze o dimensiune mai mare de 10 MB
·         NU ataşaţi în e-mail link-uri externe către diverse servicii de stocare ( ex. Dropbox, One Drive, Google Drive, iCloud Drive  )
 
       
      Nu este necesar să mai trimiteţi documentele şi pe alta cale de comunicare (fax, posta, etc ) decât dacă vi se solicită în mod expres de instanţă.
 
 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
PENTRU O MAI BUNĂ ADRESABILITATE A INSTANŢEI
 
Conform noului Cod de procedura civilă cererea de chemare în judecată va cuprinde:
 
1)Numele şi prenumele, domiciliul sau reşedinţa părţilor, iar pentru persoanele juridice denumirea şi sediul lor.
De asemenea, cererea va cuprinde şi codul numeric personal sau după caz codul unic de înregistrare, ori codul de identificare fiscală, numărul de înmatriculare în registrul comerţului sau de înscriere în registrul persoanelor juridice şi contul bancar al reclamantului cât şi al pârâtului.
2)Numele , prenumele şi calitatea celui care reprezintă partea în proces, iar în cazul reprezentării prin avocat, numele, prenumele acestuia şi sediul profesional. Dovada calităţii de reprezentat în forma prev. de art.151 se va alătura cererii.
3)Obiectul cererii şi valoarea lui, după preţuirea reclamantului , atunci când acesta este evaluabil în bani, precum şi modul de calcul prin care s-a ajuns la determinarea acestei valori, cu indicarea înscrisurilor corespunzătoare.
Pentru imobile se va ataşa la cererea de chemare în judecată extrasul de carte funciară, cu arătarea titularului înscris în cartea funciară, eliberat de B.C.P.I. din raza în care se află imobilul , iar în cazul în care nu este înscris se va anexa un certificat emis de acelaşi birou,care atestă acest fapt.
4)arătarea motivelor de fapt şi de drept pe care se întemeiază cererea.
5)arătarea dovezilor pentru fiecare capăt de cerere şi în cazul în care se va cere martori, aceştia vor fi indicaţi, respectiv nume, prenume şi adresa acestora.
6)taxa de timbru şi timbrul judiciar
7)semnătura
 
 
       DE ASEMENEA, LA FIECARE EXEMPLAR AL CERERII DE CHEMARE ÎN JUDECATĂ SE VOR ALĂTURA :
-      COPIE DE PE CARTEA DE IDENTITATE A RECLAMANTULUI (RECLAMANŢILOR),
-     COPII DE PE ÎNSCRISURILE DE CARE PARTEA ÎNŢELEGE SĂ SE FOLOSEASCĂ ÎN PROCES, COPII CE VOR FI CERTIFICATE DE RECLAMANT PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL.
 
 
SE VA DEPUNE ŞI  DOVADA PARTICIPĂRII LA ŞEDINŢELE DE MEDIERE ÎN CAUZELE :
 
1) în domeniul protecţiei consumatorilor, când consumatorul invocă existenţa unui prejudiciu ca urmare a achiziţionării unui produs sau unui serviciu defectuos, a nerespectării clauzelor contractuale ori garanţiilor acordate, a existenţei unor clauze abuzive cuprinse în contractele încheiate între consumatori şi operatorii economici ori a încălcării altor drepturi prevăzute în legislaţia naţională sau a Uniunii Europene în domeniul protecţiei consumatorilor;
2) în materia dreptului familiei, în situaţiile prevăzute la art. 64;
 
Art.64 – Legea 115/2012:
 
Pot fi rezolvate prin mediere neînţelegerile dintre soţi privitoare la:
 
a) continuarea căsătoriei;
b) partajul de bunuri comune;
c) exerciţiul drepturilor părinteşti;
d) stabilirea domiciliului copiilor;
e) contribuţia părinţilor la întreţinerea copiilor;
f) orice alte neînţelegeri care apar în raporturile dintre soţi cu privire la drepturi de care ei pot dispune potrivit legii."
 
3) în domeniul litigiilor privind posesia, grăniţuirea, strămutarea de hotare, precum şi în orice alte litigii care privesc raporturile de vecinătate;
4) în domeniul răspunderii profesionale în care poate fi angajată răspunderea profesională, respectiv cauzele de malpraxis, în măsura în care prin legi speciale nu este prevăzută o altă procedură;
5) în litigiile de muncă izvorâte din încheierea, executarea şi încetarea contractelor individuale de muncă;
6) în litigiile civile a căror valoare este sub 50.000 lei, cu excepţia litigiilor în care s-a pronunţat o hotărâre executorie de deschidere a procedurii de insolvenţă, a acţiunilor referitoare la Registrul Comerţului şi a cazurilor în care  părţile aleg să recurgă la procedurile prevăzute la art. 999 - 1018 din Codul de procedură civilă.
 
 

Informaţii de interes public


Contact