Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Date de contact

Date de contact

Camere de lucru cu publicul

Program de funcţionare

Program de audienţe

Petiţii

Relaţia cu presa

Harta


Date de contact

 

Adresa Tribunalului HUNEDOARA este:

Deva, Calea Zarandului, nr. 73 (fosta Strada Dorobanţilor, nr. 34), CP 330182, Judetul Hunedoara​

 

Telefon centrala: 0254 218 045; 0254 231 120; 0254 262 251

Interior robot telefonic:

​Compartiment Arhiva​​ Arhiva falimente​​ Registratura​ Executari penale​ Contabilitate​ Prim-grefier​ ​Birou Informare si Relatii Publice ​Birou expertize
​Tasta ​1 ​2 ​3 ​4 ​5 ​6 ​7 ​8

 

Numar telefon mobil Registratura: 0783 039 280

Fax Cabinetul Presedintelui: 0254 211 574​

Fax Registratura: 0254 216 333

Fax numai pentru Sectia penala: 0254 234 755

Exclusiv pentru corespondenţă administrativă: tribunalul.hunedoara@just.ro 

Pentru transmiterea de acte la dosare, acţiuni, întâmpinări, precizări de acţiuni, etc.  
Pentru Biroul Local de Expertize Judiciare Tehnice şi Contabile e-mail: tr-hunedoara-blej@just.ro
Biroul Informare si Relatii Publice: (numai pentru solicitari de informatii de interes public in conformitate cu Legea 544/2001), e-mail: ildiko.glaman@just.ro​
NU se dau consultatii partilor referitor la dosarele aflate pe rol, NU se ofera consiliere juridica)
INSTANŢĂ
ADRESA e-mail
Registratura Tribunal Hunedoara
tr-hunedoara-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Brad
jud-brad-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Deva
jud-deva-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Hateg
jud-hateg-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Hunedoara
jud-hunedoara-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Orastie
jud-orastie-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Petrosani
jud-petrosani-reg@just.ro

Camere de lucru cu publicul

TOATE SĂLILE DE JUDECATĂ, ARHIVELE ŞI REGISTRATURILE SE AFLĂ SITUATE LA PARTERUL NOULUI SEDIU DIN MUNICIPIUL DEVA, CALEA ZARANDULUI, NR. 73 (FOSTA STRADA DOROBANŢILOR, NR. 34), JUDEŢUL HUNEDOARA.
 
BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE, BIROUL LOCAL DE EXPERTIZE JUDICIARE TEHNICE ȘI CONTABILE DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL HUNEDOARA, BIROUL AVOCAŢILOR, OFICIUL POŞTAL se află în Clădirea Administrativă, la o distanţă de aproximativ 100m de sediu(lângă sediul FAN COURIER).
 

Program de funcţionare

 

 Vizualizator imagini

 
 

PROGRAMUL INSTANTEI: LUNI - VINERI 8:00 - 16:00




 
PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL
REGISTRATURA
TRIBUNALULUI HUNEDOARA
 
(depunere acțiuni şi oricare alte acte):
 
     Toate acțiunile judecătorești sau orice alte acte vor fi depuse prin mijloace de comunicare la distanță, respectiv:
     • prin e-mail:
 
       tr-hunedoara-reg@just.ro pentru transmiterea de acte la dosare, acțiuni, întâmpinări, precizări de acţiuni, etc.;
 
       tribunalul.hunedoara@just.ro pentru corespondență administrativă
 
     • personal, la Registratura instanţei, în zilele de LUNI –JOI, între orele 8:30 – 12:30
 
     • în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediu, situat în Deva, Calea Zarandului, nr. 73, în intervalul orar 8,30 — 11,00, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 11,15 de către personalul registraturii și prelucrate.
 
  Actele vor fi depuse într-un plic pentru a se asigura confidențialitatea și a se evita riscul amestecării lor cu acte din alte dosare.
 
PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL
ARHIVA GENERALĂ ŞI ARHIVA DE FALIMENTE
DIN CADRUL TRIBUNALULUI HUNEDOARA
 
în zilele de LUNI –JOI, între orele 8:30 – 12:30
 
     Cererile de eliberare a certificatelor de grefă și a copiilor legalizate de pe hotărâri sau alte acte din dosarele din anul 2020 şi mai vechi, care se află în altă locaţie, vor necesita termen de procesare mai mare de cel de 3 zile, prevăzut de regulament, astfel că, personalul însărcinat cu efectuarea acestor operaţiuni se va deplasa o dată pe săptămână, în ziua de vineri, la locaţia arhivei depozit, iar înscrisurile vor fi eliberate solicitanţilor, începând cu ziua de luni.  
     Astfel:
pentru cererile care sunt înregistrate luni - joi, înscrisurile se vor elibera începând de luni a săptămânii următoare în intervalul de timp 8:30 – 12:30.
     La depunerea cererilor de acest gen, solicitanţii vor menţiona în cerere numărul de telefon pentru a fi contactaţi în situaţia în care cererea va fi soluţionată mai repede decât termenele arătate mai sus.
 
     Pentru fluidizarea activității, se recomandă folosirea în general, a telefoanelor mobile, a tabletelor sau a altor mijloace proprii justițiabililor/reprezentanților/avocaților/experților pentru efectuarea de fotocopii și limitarea timpului alocat.
 
 
PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL LA ALTE SERVICII
 
BIROUL PERSOANE JURIDICE
-  cererile se vor depune la REGISTRATURA instanţei conform programului de lucru cu publicul, în zilele de LUNI – JOI, între orele 8:30 – 12:30 şi vor fi eliberate de COMPARTIMENTUL ARHIVĂ, în intervalul de timp destinat publicului.
 
BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE : LUNI, MARŢI ŞI VINERI, între orele 9:00-14:00, cam. X, et. I, Clădirea administrativă.
 
BIROUL APOSTILE – cererile se vor depune şi actele se vor elibera la COMPARTIMENTUL ARHIVĂ GENERALĂ, în zilele de LUNI – JOI, după următorul program:
 
Preluare acte – între orele 09:00 – 10:00;
 
Eliberare acte - între orele 11:00 – 12:00.
 
BIROUL LOCAL DE EXPERTIZE JUDICIARE TEHNICE ŞI CONTABILE DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL HUNEDOARA:
LUNI – VINERI, cam. X, et. I, Clădirea administrativă.
 
     Cererile vizând eliberarea cauţiunilor, precum şi registrul traducătorilor autorizaţi se depun la Registratura instanţei, conform programului de relații cu publicul, cu indicarea numărului de telefon, respectiv a adresei de e-mail, pentru programare în vederea ridicării înscrisurilor.
 
     Pentru informații și relații telefonice privind dosarele înregistrate pe rolul instanței, programul birourilor registratură, arhivă și informare și relații publice este: în zilele de LUNI-VINERI, în intervalul orar - 8:30-15:30.
 
     În intervalul 04 iulie 2022 - 31 august 2022, programul cu publicul la compartimentele instanței (perioada vacanței judecătorești): CLICK AICI

Program de audienţe

PROGRAMUL AUDIENTELOR LA TRIBUNALUL HUNEDOARA

     In conformitate cu Hotararea nr.86/2008 a Colegiului de Conducere din 26.09.2008, incepand cu 01.10.2008, la nivelul Tribunalului Hunedoara nu se vor mai programa audiente. Pentru orice nemultumire privind activitatea administrativa a instantei, petitionarii se pot adresa in scris primului grefier, urmand a se comunica raspunsul cu operativitate. In situatii urgente petitionarii se pot adresa verbal primului grefier, care va rezolva conform prevederilor legale problemele semnalate. In cazul in care problema nu poate fi rezolvata de primul grefier, acesta o va prezenta presedintelui sau vicepresedintelui instantei pentru solutionare.

Petiţii

e-mail: tribunalul.hunedoara@just.ro 

ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor. CLICK AICI


Relaţia cu presa

Acreditări mass-media CLICK AICI
Ghid de bune practici privind  relatia sistemului judiciar cu mass media. CLICK AICI​
​LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public. CLICK AICI
 
HOTĂRÂRE nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public. CLICK AICI
 
NORME METODOLOGICE din 7 februarie 2002 de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public. CLICK AICI

PERSOANE DE CONTACT:
expert BIRP - GLAMAN IRINA ILDIKO
Mobil: 0736630072​

Harta

LOCALIZARE TRIBUNALUL HUNEDOARA

 


 View in Google Maps​