Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Date de contact

Date de contact

Camere de lucru cu publicul

Program de funcţionare

Program de audienţe

Petiţii

Relaţia cu presa

Harta


Date de contact

 

Sediul Tribunalului Hunedoara se află în:

Palatul de Justiție,  din municipiul Deva, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara (lângă parc)

          
          Contact:    telefon mobil Arhiva Tribunal                          0787 640541
                             telefon mobil Registratura Tribunal               0783 343190
                             telefon mobil Sectia Penala Tribunal              0785 033322
                             telefon mobil Arhiva Falimente Tribunal        0785 033321
                             telefon mobil BIRP Tribunal                            0736 630072


Pentru transmiterea de acte la dosare, acţiuni, întâmpinări, precizări de acţiuni, etc.  
e-mail Registratura Tribunalul Hunedoara: tr-hunedoara-reg@just.ro 

(1) Cererile adresate instanței, precum și înscrisurile însoțitoare, transmise prin poșta electronică, se trimit exclusiv în format PDF, prin atașare directă la mesajul e-mail.

(2) Nu se acceptă transmiterea atașamentelor în alte formate și nici linkuri către platforme de stocare și partajare a fișierelor, cu excepția situației în care instanța solicită expres acest lucru.

(3) În cazul în care un e-mail adresat instanței conține atașamente în alt format decât PDF sau include linkuri către platforme externe, acesta nu va fi prelucrat de compartimentele de specialitate, iar atașamentele nu vor fi listate sau depuse la dosar.       

Daca fisierele dvs. au multe pagini, instanta de judecata va poate pune in vedere sa depuneti documentele tiparite sau sa achitati costul tiparirii pentru dosar si pentru celelalte parti.

INSTANŢĂ
ADRESA e-mail
Registratura Tribunal Hunedoara
tr-hunedoara-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Brad
jud-brad-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Deva
jud-deva-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Hateg
jud-hateg-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Hunedoara
jud-hunedoara-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Orastie
jud-orastie-reg@just.ro
Registratura Judecatoria Petrosani
jud-petrosani-reg@just.ro


Exclusiv pentru corespondenţă administrativă: tribunalul.hunedoara@just.ro 

Pentru Biroul Local de Expertize Judiciare Tehnice şi Contabile e-mail: tr-hunedoara-blej@just.ro
Biroul Informare si Relatii Publice: (numai pentru solicitari de informatii de interes public in conformitate cu Legea 544/2001), e-mail: ildiko.glaman@just.ro​
NU se dau consultatii partilor referitor la dosarele aflate pe rol, NU se ofera consiliere juridica)


Fax Cabinetul Presedintelui: -

Fax Registratura: -

Fax numai pentru Sectia penala: -

Telefon centrala: -

Interior robot telefonic:

​Compartiment Arhiva​​ Arhiva falimente​​ Registratura​ Executari penale​ Contabilitate​ Prim-grefier​ ​Birou Informare si Relatii Publice ​Birou expertize
​Tasta ​1 ​2 ​3 ​4 ​5 ​6 ​7 ​8

 





Camere de lucru cu publicul

ETAJ II- TRIBUNALUL HUNEDOARA
Arhivă - 225
Arhivă Falimente - 209
Registratură - 234
Sala de ședințe „STANCIU D.CĂRPENARU” – sala 205
Sala de ședințe „CORNELIU BÎRSAN” – sala 233
Biroul Local pentru Expertize - 215
Biroul de Informare și Relații Publice - 223
Oficiul Poștal - 208

ETAJ I- TRIBUNALUL HUNEDOARA
Sala de ședințe „TRAIAN POP” - sala 120
Sala de ședințe „VIOREL MIHAI COBANU” – sala 119
Cameră Avocați - 118

PARTER- JUDECĂTORIA DEVA
Arhivă - 003
Registratură - 001
Sala de ședințe „VINTILĂ DONGOROZ” – sala 019
Sala de ședințe „FRANCISC DEAK”  – sala 020
Sala de ședințe „VASILE PAPADOPOL” – sala 021
Sala de ședințe „GHEORGHE BELEIU” – sala 022
Sala de ședințe „GEORGE ANTONIU” – sala 023


Program de funcţionare

 

 Vizualizator imagini

 
 

PROGRAMUL DE RELAŢII CU PUBLICUL

01 IULIE - 29 AUGUST 2025

 

ARHIVĂ, REGISTRATURĂ, ARHIVĂ DE FALIMENTE

în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00

 

Actele mai pot fi depuse, în zilele de luni până vineri, în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediul Palatului de Justiție, situat în Deva, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara, în intervalul orar 08:30 – 11:00, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 11:15 de către personalul compartimentului Registratură și prelucrate.

Actele depuse în urnă după ora 11:15 vor fi prelucrate doar în ziua următoare la ora 11:15.

Actele vor fi depuse într-un plic pentru a se asigura confidențialitatea și a se evita riscul amestecării lor cu acte din alte dosare.

 

BIROUL APOSTILE

- în zilele de luni până joi după următorul program:

•             Preluare acte – între orele 09:00 – 11:00;

•             Eliberare acte – între orele 12:00 – 13:00.

Cererile se vor depune şi actele se vor elibera la Compartimentul Arhivă

 

BIROUL LOCAL DE EXPERTIZE JUDICIARE TEHNICE ŞI CONTABILE şi

BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE

•             în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00


PROGRAMUL INSTANTEI: LUNI - VINERI 8:00 - 16:00

-----------------------


PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL
REGISTRATURA
TRIBUNALULUI HUNEDOARA
 
(depunere acțiuni şi oricare alte acte):
 
     Toate acțiunile judecătorești sau orice alte acte vor fi depuse prin mijloace de comunicare la distanță, respectiv:
     • prin e-mail:
 
       tr-hunedoara-reg@just.ro pentru transmiterea de acte la dosare, acțiuni, întâmpinări, precizări de acţiuni, etc.;
 
       tribunalul.hunedoara@just.ro pentru corespondență administrativă
 
     • personal, la Registratura instanţei, în zilele de LUNI –JOI, între orele 8:30 – 12:30
 
     • în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediu, situat în Palatul de Justiție,  din municipiul Deva, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara (lângă parc)
în intervalul orar 8,30 — 11,00, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 11,15 de către personalul registraturii și prelucrate.
 
  Actele vor fi depuse într-un plic pentru a se asigura confidențialitatea și a se evita riscul amestecării lor cu acte din alte dosare.
 
PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL
ARHIVA GENERALĂ ŞI ARHIVA DE FALIMENTE
DIN CADRUL TRIBUNALULUI HUNEDOARA
 
în zilele de LUNI –JOI, între orele 8:30 – 12:30
 
     Cererile de eliberare a certificatelor de grefă și a copiilor legalizate de pe hotărâri sau alte acte din dosarele din anul 2020 şi mai vechi, care se află în altă locaţie, vor necesita termen de procesare mai mare de cel de 3 zile, prevăzut de regulament, astfel că, personalul însărcinat cu efectuarea acestor operaţiuni se va deplasa o dată pe săptămână, în ziua de vineri, la locaţia arhivei depozit, iar înscrisurile vor fi eliberate solicitanţilor, începând cu ziua de luni.  
     Astfel:
pentru cererile care sunt înregistrate luni - joi, înscrisurile se vor elibera începând de luni a săptămânii următoare în intervalul de timp 8:30 – 12:30.
     La depunerea cererilor de acest gen, solicitanţii vor menţiona în cerere numărul de telefon pentru a fi contactaţi în situaţia în care cererea va fi soluţionată mai repede decât termenele arătate mai sus.
 
     Pentru fluidizarea activității, se recomandă folosirea în general, a telefoanelor mobile, a tabletelor sau a altor mijloace proprii justițiabililor/reprezentanților/avocaților/experților pentru efectuarea de fotocopii și limitarea timpului alocat.
 
 
PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL LA ALTE SERVICII
 
BIROUL PERSOANE JURIDICE
-  cererile se vor depune la REGISTRATURA instanţei conform programului de lucru cu publicul, în zilele de LUNI – JOI, între orele 8:30 – 12:30 şi vor fi eliberate de COMPARTIMENTUL ARHIVĂ, în intervalul de timp destinat publicului.
 
BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE : LUNI, MARŢI ŞI VINERI, între orele 9:00-14:00
 
BIROUL APOSTILE – cererile se vor depune şi actele se vor elibera la COMPARTIMENTUL ARHIVĂ GENERALĂ, în zilele de LUNI – JOI, după următorul program:
 
Preluare acte – între orele 09:00 – 10:00;
 
Eliberare acte - între orele 11:00 – 12:00.
 
BIROUL LOCAL DE EXPERTIZE JUDICIARE TEHNICE ŞI CONTABILE DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL HUNEDOARA:
LUNI – VINERI
 
     Cererile vizând eliberarea cauţiunilor, precum şi registrul traducătorilor autorizaţi se depun la Registratura instanţei, conform programului de relații cu publicul, cu indicarea numărului de telefon, respectiv a adresei de e-mail, pentru programare în vederea ridicării înscrisurilor.
 
     Pentru informații și relații telefonice privind dosarele înregistrate pe rolul instanței, programul birourilor registratură, arhivă și informare și relații publice este: în zilele de LUNI-VINERI, în intervalul orar - 8:30-15:30.
 

Program de audienţe

PROGRAMUL AUDIENTELOR LA TRIBUNALUL HUNEDOARA

     In conformitate cu Hotararea nr.86/2008 a Colegiului de Conducere din 26.09.2008, incepand cu 01.10.2008, la nivelul Tribunalului Hunedoara nu se vor mai programa audiente. Pentru orice nemultumire privind activitatea administrativa a instantei, petitionarii se pot adresa in scris primului grefier, urmand a se comunica raspunsul cu operativitate. In situatii urgente petitionarii se pot adresa verbal primului grefier, care va rezolva conform prevederilor legale problemele semnalate. In cazul in care problema nu poate fi rezolvata de primul grefier, acesta o va prezenta presedintelui sau vicepresedintelui instantei pentru solutionare.

Petiţii

e-mail: tribunalul.hunedoara@just.ro 

ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor. CLICK AICI


Relaţia cu presa

Acreditări mass-media CLICK AICI
Ghid de bune practici privind  relatia sistemului judiciar cu mass media. CLICK AICI​
​LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public. CLICK AICI
 
HOTĂRÂRE nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public. CLICK AICI
 
NORME METODOLOGICE din 7 februarie 2002 de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public. CLICK AICI

PERSOANE DE CONTACT:
expert BIRP - GLAMAN IRINA ILDIKO
Mobil: 0736630072​

Harta

LOCALIZARE TRIBUNALUL HUNEDOARA

 


 View in Google Maps​