PROGRAMUL DE
RELAŢII CU PUBLICUL
01 IULIE - 29
AUGUST 2025
ARHIVĂ,
REGISTRATURĂ, ARHIVĂ DE FALIMENTE
în zilele de luni
până joi, între orele 9.00-11.00
Actele mai pot fi depuse, în
zilele de luni până vineri, în urna special amenajată, amplasată
la intrarea în sediul Palatului de Justiție, situat în Deva, b-dul 1 Decembrie
1918, nr. 35, jud. Hunedoara, în intervalul orar 08:30 – 11:00, urmând
ca acestea să fie ridicate la ora 11:15 de către personalul compartimentului
Registratură și prelucrate.
Actele depuse în urnă după ora
11:15 vor fi prelucrate doar în ziua următoare la ora 11:15.
Actele vor fi depuse într-un plic
pentru a se asigura confidențialitatea și a se evita riscul amestecării lor cu
acte din alte dosare.
BIROUL APOSTILE
- în zilele de luni până joi
după următorul program:
•
Preluare acte – între orele 09:00 – 11:00;
•
Eliberare acte – între orele 12:00 – 13:00.
Cererile se vor depune şi actele se vor elibera la
Compartimentul Arhivă
BIROUL LOCAL DE EXPERTIZE
JUDICIARE TEHNICE ŞI CONTABILE şi
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII
PUBLICE
•
în zilele de luni până joi, între orele 9.00-11.00
PROGRAMUL INSTANTEI: LUNI - VINERI 8:00 - 16:00
PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL
REGISTRATURA
TRIBUNALULUI HUNEDOARA
(depunere acțiuni şi oricare alte acte):
Toate acțiunile judecătorești sau orice alte acte vor fi depuse prin mijloace de comunicare la distanță, respectiv:
• prin e-mail:
• personal, la Registratura instanţei, în zilele de LUNI –JOI, între orele 8:30 – 12:30
• în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediu, situat în Palatul de Justiție, din municipiul Deva, b-dul 1 Decembrie 1918, nr. 35, jud. Hunedoara (lângă parc)
în intervalul orar 8,30 — 11,00, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 11,15 de către personalul registraturii și prelucrate.
Actele vor fi depuse într-un plic pentru a se asigura confidențialitatea și a se evita riscul amestecării lor cu acte din alte dosare.
PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL
ARHIVA GENERALĂ ŞI ARHIVA DE FALIMENTE
DIN CADRUL TRIBUNALULUI HUNEDOARA
în zilele de LUNI –JOI, între orele 8:30 – 12:30
Cererile de eliberare a certificatelor de grefă și a copiilor legalizate de pe hotărâri sau alte acte din dosarele din anul 2020 şi mai vechi, care se află în altă locaţie, vor necesita termen de procesare mai mare de cel de 3 zile, prevăzut de regulament, astfel că, personalul însărcinat cu efectuarea acestor operaţiuni se va deplasa o dată pe săptămână, în ziua de vineri, la locaţia arhivei depozit, iar înscrisurile vor fi eliberate solicitanţilor, începând cu ziua de luni.
Astfel:
pentru cererile care sunt înregistrate luni - joi, înscrisurile se vor elibera începând de luni a săptămânii următoare în intervalul de timp 8:30 – 12:30.
La depunerea cererilor de acest gen, solicitanţii vor menţiona în cerere numărul de telefon pentru a fi contactaţi în situaţia în care cererea va fi soluţionată mai repede decât termenele arătate mai sus.
Pentru fluidizarea activității, se recomandă folosirea în general, a telefoanelor mobile, a tabletelor sau a altor mijloace proprii justițiabililor/reprezentanților/avocaților/experților pentru efectuarea de fotocopii și limitarea timpului alocat.
PROGRAM DE RELAŢII CU PUBLICUL LA ALTE SERVICII
BIROUL PERSOANE JURIDICE
- cererile se vor depune la REGISTRATURA instanţei conform programului de lucru cu publicul, în zilele de LUNI – JOI, între orele 8:30 – 12:30 şi vor fi eliberate de COMPARTIMENTUL ARHIVĂ, în intervalul de timp destinat publicului.
BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE : LUNI, MARŢI ŞI VINERI, între orele 9:00-14:00
BIROUL APOSTILE – cererile se vor depune şi actele se vor elibera la COMPARTIMENTUL ARHIVĂ GENERALĂ, în zilele de LUNI – JOI, după următorul program:
Preluare acte – între orele 09:00 – 10:00;
Eliberare acte - între orele 11:00 – 12:00.
BIROUL LOCAL DE EXPERTIZE JUDICIARE TEHNICE ŞI CONTABILE DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL HUNEDOARA:
LUNI – VINERI
Cererile vizând eliberarea cauţiunilor, precum şi registrul traducătorilor autorizaţi se depun la Registratura instanţei, conform programului de relații cu publicul, cu indicarea numărului de telefon, respectiv a adresei de e-mail, pentru programare în vederea ridicării înscrisurilor.
Pentru informații și relații telefonice privind dosarele înregistrate pe rolul instanței, programul birourilor registratură, arhivă și informare și relații publice este: în zilele de LUNI-VINERI, în intervalul orar - 8:30-15:30.