**********************************************************
13 septembrie 2024
A N U N Ț
Având în vedere prevederile art. 18 alin. 2 din Legea nr. 370/2004, republicată, cu modificările ulterioare, privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Preşedintele României,
Preşedintele Tribunalului Gorj, judecător Laura Mihaela Sarcină, aduce la cunoștința opiniei publice faptul că la data de 16 septembrie 2024, ora 0830, în Sala de Consiliu a Tribunalului Gorj, va avea loc desemnarea prin tragere la sorți a celor trei judecători din rândul magistraţilor Tribunalului Gorj, care vor face parte din biroul electoral județean, în conformitate cu Programul calendaristic pentru realizarea acțiunilor necesare pentru alegerea Președintelui României în anul 2024, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1061 din data de 28.08.2024.
PREŞEDINTELE TRIBUNALULUI GORJ,
Judecător Laura Mihaela Sarcină
*************************************************************************************
13 septembrie 2024
A N U N Ț
Având în vedere prevederile art. 13 alin. 2 din Legea 208/2015, cu modificările şi completările ulterioare, Președintele Tribunalului Gorj, judecător Laura-Mihaela Sarcină, aduce la cunoștința opiniei publice faptul că la data de 16 septembrie 2024, ora 0830, în Sala de Consiliu a Tribunalului Gorj, va avea loc desemnarea prin tragere la sorți a celor trei judecători în biroul electoral de circumscripție județean Gorj, conform calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2024, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.034 din 21 august 2024.
PREŞEDINTELE TRIBUNALULUI GORJ,
Judecător Laura-Mihaela Sarcină
***************************************************************************************
2 februarie 2024
COMUNICAT
Biroul de informare și relații publice din cadrul Tribunalului Gorj aduce la cunoștința opiniei publice următoarele:
Consiliul Superior al Magistraturii, prin Hotărârea Secției pentru Judecători nr. 2646/16.11.2023, a adoptat ”Chestionarul referitor la percepția activității în cadrul instanțelor” elaborat în cadrul Grupului de lucru privind Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022-2025, propus ca modalitate de evaluare a gradului de satisfacție al părților interesate în vederea atingerii indicatorului din Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022-2025.
Chestionarul conține 25 de întrebări, iar timpul necesar pentru completare este de aproximativ 10 minute.
Chestionarul poate fi completat în format fizic, prin punerea acestuia la dispoziția persoanelor interesate, în cadrul compartimentelor arhivă și registratură, cât și în format on-line, pe pagina de internet a Tribunalului Gorj și judecătoriilor din circumscripția sa, la secțiunea Acasă, respectiv accesând linkurile:
- Judecătoria Motru: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__ky_rU5UNFdVV0E0SUE2Sk1JNVlBV0ZKMVRBWDI5US4u
- Judecătoria Novaci: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__ky_rU5UQVQ1TEFGWjNVNDRHQkJMOFBMRUpUWU9TQi4u
- Judecătoria Târgu-Cărbunești: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__ky_rU5URFU1UTFaT1hSWjdFRlk1WEtESk1XNzRVQS4u
- Judecătoria Târgu Jiu: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__ky_rU5UNTdMNVg4T0sxUTRPNEU2NTA2WjZaSkkxSi4u
BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE
************************************************
Chestionar referitor la perceptia activitatii in cadrul instantei Tribunalul Gorj
https://forms.office.com/r/Zdp3GgmSzJ
***************************************************************************
COMUNICAT
INFORMARE DOSARUL ELECTRONIC
Începând cu data de 01.05.2022 accesul la documentele din dosarul electronic se va face exclusiv pe baza adresei de email si a numărului de telefon mobil (parola prin sms) - relatii la https://www.curteadeapelcraiova.eu/informatii-dosare
Pentru mai multe informații și detalii va rugăm consultați ”GHIDUL DE ACCES LA DOSARUL ELECTRONIC ȘI COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA IN FORMAT ELECTRONIC” disponibil pe Portalul Instanțelor – portal.just.ro , {instanta}, sectiunea INFORMATII DE INTERES PUBLIC.
*****************************************************************
COMUNICAT
INFORMARE COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA IN FORMAT ELECTRONIC
Curtea de Apel Craiova, Tribunalul Gorj și judecătoriile aflate în circumscripția sa au implementat aplicația „TDS” (Trimitere Document Securizat), program coordonat de Curtea de Apel Craiova, care permite citarea și comunicarea actelor de procedură, inclusiv în etapa de procedură prealabilă, prin intermediul poștei electronice (e-mail) sau prin SMS trimis pe telefonul mobil, conform art. 154 și următoarele din Codul de procedură civilă, precum și accesul la dosarul electronic (documente scanate) tuturor persoanelor care au dosare pe rolul instanţelor de judecată, avocaţilor acestora, executorilor judecătorești, lichidatorilor judiciari, experţilor tehnici judiciari şi altor participanţi la actul de justiţie care și-au exprimat acordul pentru citarea şi comunicarea actelor în format electronic.
Utilizarea acestei aplicații aduce beneficii tuturor participanților la înfăptuirea actului de justiție, prin comunicarea rapidă, eficientă şi directă instanţă-justiţiabil, judecarea cu celeritate a cauzelor, reducerea timpului alocat emiterii și transmiterii prin intermediul serviciilor poștale a citaţiilor şi a actelor de procedură emise de instanța de judecată.
Biroul de informare şi relaţii publice,
****************************************************************
Despre date cu caracter personal:
Drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu caracter personal
Art. 12 din Legea 677/2001 - Informarea persoanei vizate
(1) În cazul în care datele cu caracter personal sunt obţinute direct de la persoana vizată, operatorul este obligat să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care această persoană posedă deja informaţiile respective:
a) identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informaţii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie şi consecinţele refuzului de a le furniza; existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
d) orice alte informaţii a căror furnizare este impusă prin dispoziţie a autorităţii de supraveghere, ţinând seama de specificul prelucrării.
(2) În cazul în care datele nu sunt obţinute direct de la persoana vizată, operatorul este obligat ca, în momentul colectării datelor sau, dacă se intenţionează dezvăluirea acestora către terţi, cel mai târziu până în momentul primei dezvăluiri, să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care persoana vizată posedă deja informaţiile respective:
a) identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
c) informaţii suplimentare, precum: categoriile de date vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
d) orice alte informaţii a căror furnizare este impusă prin dispoziţie a autorităţii de supraveghere, ţinând seama de specificul prelucrării.
(3) Prevederile alin. (2) nu se aplică atunci când prelucrarea datelor se efectuează exclusiv în scopuri jurnalistice, literare sau artistice, dacă aplicarea acestora ar da indicii asupra surselor de informare.
(4) Prevederile alin. (2) nu se aplică în cazul în care prelucrarea datelor se face în scopuri statistice, de cercetare istorică sau ştiinţifică, ori în orice alte situaţii în care furnizarea unor asemenea informaţii se dovedeşte imposibilă sau ar implica un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat, precum şi în situaţiile în care înregistrarea sau dezvăluirea datelor este expres prevăzută de lege.