Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

 

 Editor de conținut

 
 
web accesibility2.png                 
DOSARUL ELECTRONIC NATIONAL: https://den.just.ro/

LISTE SEDINTE DE JUDECATA: https://liste.curteadeapelcraiova.eu/sedinte/95

CITATII SI COMUNICARI: https://doc.curteadeapelcraiova.eu/

CAUTARE DOSARE: ​http://portal.just.ro/SitePages/dosare.aspx        

**********************************************************

 

  13 septembrie 2024

A N U N Ț

 

Având în vedere prevederile art. 18 alin. 2 din Legea nr. 370/2004, republicată, cu modificările ulterioare, privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Preşedintele României,

Preşedintele Tribunalului Gorj, judecător Laura Mihaela Sarcină, aduce la cunoștința opiniei publice faptul că la data de 16 septembrie 2024, ora 0830, în Sala de Consiliu a Tribunalului Gorj, va avea loc desemnarea prin tragere la sorți a celor trei judecători din rândul magistraţilor Tribunalului Gorj, care vor face parte din biroul electoral județean, în conformitate cu Programul calendaristic pentru realizarea acțiunilor necesare pentru alegerea Președintelui României în anul 2024, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1061 din data de 28.08.2024.

 

        

PREŞEDINTELE TRIBUNALULUI GORJ,

Judecător Laura Mihaela Sarcină

*************************************************************************************

13 septembrie 2024

A N U N Ț

 

 

Având în vedere prevederile art. 13 alin. 2 din Legea 208/2015, cu modificările şi completările ulterioare, Președintele Tribunalului Gorj, judecător Laura-Mihaela Sarcină, aduce la cunoștința opiniei publice faptul că la data de 16 septembrie 2024, ora 0830, în Sala de Consiliu a Tribunalului Gorj, va avea loc desemnarea prin tragere la sorți a celor trei judecători în biroul electoral de circumscripție județean Gorj, conform calendarului acțiunilor din cuprinsul perioadei electorale a alegerilor pentru Senat și Camera Deputaților din anul 2024, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.034 din  21 august 2024.

 

PREŞEDINTELE TRIBUNALULUI GORJ,

Judecător Laura-Mihaela Sarcină

***************************************************************************************

   2 februarie 2024

  COMUNICAT
   Biroul de informare și relații publice din cadrul Tribunalului Gorj aduce la cunoștința opiniei publice următoarele:
 Consiliul Superior al Magistraturii, prin Hotărârea Secției pentru Judecători nr. 2646/16.11.2023, a adoptat ”Chestionarul referitor la percepția activității în cadrul instanțelor” elaborat în cadrul Grupului de lucru privind Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022-2025, propus ca modalitate de evaluare a gradului de satisfacție al părților interesate în vederea atingerii indicatorului din Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022-2025.
 Chestionarul conține 25 de întrebări, iar timpul necesar pentru completare este de aproximativ 10 minute.
 Chestionarul poate fi completat în format fizic, prin punerea acestuia la dispoziția persoanelor interesate, în cadrul compartimentelor arhivă și registratură, cât și în format on-line, pe pagina de internet a Tribunalului Gorj și judecătoriilor din circumscripția sa, la secțiunea Acasă, respectiv accesând linkurile:
 

-                      Judecătoria Motru: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__ky_rU5UNFdVV0E0SUE2Sk1JNVlBV0ZKMVRBWDI5US4u

 

-                      Judecătoria Novaci: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__ky_rU5UQVQ1TEFGWjNVNDRHQkJMOFBMRUpUWU9TQi4u

 

-                      Judecătoria Târgu-Cărbunești: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__ky_rU5URFU1UTFaT1hSWjdFRlk1WEtESk1XNzRVQS4u

 

-                      Judecătoria Târgu Jiu: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAAN__ky_rU5UNTdMNVg4T0sxUTRPNEU2NTA2WjZaSkkxSi4u

 

 

BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE

 

************************************************

 

           Chestionar referitor la perceptia activitatii in cadrul instantei Tribunalul Gorj 

 

https://forms.office.com/r/Zdp3GgmSzJ

   ***************************************************************************

COMUNICAT
INFORMARE DOSARUL ELECTRONIC
Începând cu data de 01.05.2022 accesul la documentele din dosarul electronic se va face exclusiv pe baza adresei de email si a numărului de telefon mobil (parola prin sms) - relatii la https://www.curteadeapelcraiova.eu/informatii-dosare
Pentru mai multe informații și detalii va rugăm consultați ”GHIDUL DE ACCES LA DOSARUL ELECTRONIC ȘI COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA IN FORMAT ELECTRONIC” disponibil pe Portalul Instanțelor – portal.just.ro , {instanta}, sectiunea INFORMATII DE INTERES PUBLIC.
*****************************************************************
COMUNICAT
INFORMARE COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA IN FORMAT ELECTRONIC
 
Curtea de Apel Craiova, Tribunalul Gorj și judecătoriile aflate în circumscripția sa au implementat aplicația „TDS” (Trimitere Document Securizat), program coordonat de Curtea de Apel Craiova, care permite citarea și comunicarea actelor de procedură, inclusiv în etapa de procedură prealabilă, prin intermediul poștei electronice (e-mail) sau prin SMS trimis pe telefonul mobil, conform art. 154 și următoarele din Codul de procedură civilă, precum și accesul la dosarul electronic (documente scanate) tuturor persoanelor care au dosare pe rolul instanţelor de judecată, avocaţilor acestora, executorilor judecătorești, lichidatorilor judiciari, experţilor tehnici judiciari şi altor participanţi la actul de justiţie care și-au exprimat acordul pentru citarea şi comunicarea actelor  în format electronic.
Utilizarea acestei aplicații aduce beneficii tuturor participanților la înfăptuirea actului de justiție, prin comunicarea rapidă, eficientă şi directă instanţă-justiţiabil, judecarea cu celeritate a cauzelor, reducerea timpului alocat emiterii și transmiterii prin intermediul serviciilor poștale a citaţiilor şi a actelor de procedură emise de instanța de judecată.
 
Biroul de informare şi relaţii publice,
 

****************************************************************
Despre date cu caracter personal:
 Drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu caracter personal
 Art. 12 din Legea 677/2001 - Informarea persoanei vizate
    (1) În cazul în care datele cu caracter personal sunt obţinute direct de la persoana vizată, operatorul este obligat să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care această persoană posedă deja informaţiile respective:
    a) identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
    b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
    c) informaţii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie şi consecinţele refuzului de a le furniza; existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
    d) orice alte informaţii a căror furnizare este impusă prin dispoziţie a autorităţii de supraveghere, ţinând seama de specificul prelucrării.
    (2) În cazul în care datele nu sunt obţinute direct de la persoana vizată, operatorul este obligat ca, în momentul colectării datelor sau, dacă se intenţionează dezvăluirea acestora către terţi, cel mai târziu până în momentul primei dezvăluiri, să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care persoana vizată posedă deja informaţiile respective:
    a) identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
    b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
    c) informaţii suplimentare, precum: categoriile de date vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
    d) orice alte informaţii a căror furnizare este impusă prin dispoziţie a autorităţii de supraveghere, ţinând seama de specificul prelucrării.
    (3) Prevederile alin. (2) nu se aplică atunci când prelucrarea datelor se efectuează exclusiv în scopuri jurnalistice, literare sau artistice, dacă aplicarea acestora ar da indicii asupra surselor de informare.
    (4) Prevederile alin. (2) nu se aplică în cazul în care prelucrarea datelor se face în scopuri statistice, de cercetare istorică sau ştiinţifică, ori în orice alte situaţii în care furnizarea unor asemenea informaţii se dovedeşte imposibilă sau ar implica un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat, precum şi în situaţiile în care înregistrarea sau dezvăluirea datelor este expres prevăzută de lege.
 


Actualitate

 
INFODOSAR
Prin decizia nr. 2103/2017 a Preşedintelui Tribunalului Gorj, în scopul îmbunătăţirii accesului justiţiabililor la justiţie, începând cu data de 19 aprilie 2017 Tribunalul Gorj va utiliza aplicaţia informatică „InfoDosar”, accesibilă la adresa de internet:
Astfel, căutând după numărul de dosar, la un computer conectat la internet, se obţin informaţii legate de traseul dosarului (toate instanţele la care a fost înregistrat dosarul), data înregistrării, obiectul, stadiul procesual, termenele de judecată şi dispoziţiile instanţelor la fiecare dintre acestea, detaliat pentru fiecare instanţă. Prin autentificarea cu o parolă de acces, pusă exclusiv la dispoziţia părţilor, se pot vizualiza în integralitatea lor şi unele documente din dosarul selectat (documente emise de instanţă şi editate în ECRIS care sunt închise şi documentele depuse la dosar sau emise de instanţă scanate şi ataşate în ECRIS).
Adresăm rugămintea persoanelor juridice și persoanelor fizice să utilizeze formatul de hârtie A4 tip copiator (80g/mp) în documentația scrisă pe care o înaintează instanței sau în cazul documentelor atipice (titluri, certificate, diplome, documente degradate, documente originale etc.) să atașeze suplimentar o fotocopie A4 a aceluiași document pentru a facilita operațiunea de scanare.
Vă oferim pentru consultare ghidul de utilizare al aplicației InfoDosar [Ghid pentru vizualizarea documentelor din dosarul electronic.pdfGhid pentru vizualizarea documentelor din dosarul electronic.pdf ] .

******************************************************************************
Ghidul  privind relaţia dintre sistemul judiciar din România şi mass-media
 

Informaţii de interes public

***********************************************************

 

 Solicitarea informațiilor de interes public:

 

                         Formular pentru solicitare în baza Legii nr. 544-2001

 

                         Modalitatea de contestare a deciziei și formulare pentru reclamații administrative

 

                         Lista cu documentele de interes public

 

                         Lista cu documentele produse/gestionate de instituție

 

                         Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001

 

 Buget:

                      Bugetul din toate sursele de finanțare 

 

                      Situația plăților

 

                      ​Situația drepturilor salariale  

 

Bilanţuri contabile      

              

 Achiziții publice

 

                    Programul anual de achiziţii publice

 

                    Centralizatorul achiziţiilor publice

 

                   Contracte de achiziţii publice cu valoare mare

 

                    Solicitări oferte

 

Declarații de avere și interese

 

Formulare tip


Contact

Date de contact

Adresa: Str. Tudor Vladimirescu, Nr.34, Loc. Targu-Jiu, Judet Gorj, cod 210132
CUI 5374529
Fax cabinet presedinte+40 353 419 071
Telefon cabinet presedinte: +40 253 212 536
Aceste date de contact NU pot fi folosite pentru trimiterea de înscrisuri sau cereri la dosare. Folositi adresele de email si numerele de fax asociate sectiilor pentru corespondenta la dosar.
 
Departamente:
 
Sectia I Civila
fax: +40 353 419 072
tel: +40 253 218 661
 
Sectia Conflicte de Munca si Asigurari Sociale
fax: +40 353 419 074
tel: +40 253 218 661
 
Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
fax: +40 353 419 075
tel: 0253 212 337
 
Sectia II Civila
fax: +40 353 419 073
tel: 0253 213 964
 
Sectia Penala
fax: +40 353 419 076
tel: 0253 223 037
 
Departamentul Economic Financiar Administrativ
tel/fax 0253 211 827
 
Compartiment Achizitii
tel/fax 0253 211 827
 
Biroul Local de Expertize Judiciare 
tel. 0253 218 100
fax 0253 211 827
 
Departamentul IT
tel. 0253 214 088 / int. 307
 
Biroul de Informatii si Relatii cu Publicul
e-mail: tr-gorj-birp@just.ro

 

Relații cu presa

Purtător de cuvânt: judecător Alexandru Bogdan Popescu
Înlocuitor purtător de cuvânt: judecător Ioana Ruxandra Mălăescu și judecător Nicoleta Bădița
Expert relaţii publice: Brăiloiu Corina – funcţionar responsabil cu difuzarea informaţiilor publice

tel. 0787 692 955 - ACEST NUMĂR POATE FI APELAT EXCLUSIV DE CĂTRE REPREZENTANȚII MASS-MEDIA

 

Program de funcţionare

PROGRAM BIRP.docxPROGRAM BIRP.docx

Program de audiențe:

 

Potrivit art. 8 din Hotărârea Secției pentru Judecători a Consiliului Superior al Magistraturii nr. 3243/2022, atribuţiile preşedintelui tribunalului nu prevăd acordarea de audienţe.   

 

Petiţii

Petiţiile formulate în baza Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 pot fi depuse în formă scrisă conform programului și prin mijloacele indicate mai sus, urmând a se comunica răspuns petiţionarului.

Harta