* Joi – orele 09:00-13:00;
* Biroul Persoane Juridice
(eliberare acte): Joi – orele
10:00-12:00.
Informaţii legate de programul cu publicul la compartimentele auxiliare ale Judecătoriei Buftea:
√ Compartimentul Registratură civilă - Luni - Joi, în intervalul orar 09:00 - 13:00;
√ Compartimentul Registratură penală - Luni - Joi, în intervalul orar 09:00 - 13:00;
√ Compartimentul Arhivă civilă - Luni - Joi, în intervalul orar 09:00 - 13:00;
√ Compartimentul Arhivă penală - Luni - Joi, în intervalul orar 09:00 - 13:00;
√ Compartimentul Biroul Executări Penale - Luni - Joi, în intervalul orar 09:00 - 13:00;
√ Compartimentul Persoane Juridice - eliberări acte: Miercuri, în intervalul orar 10:00 - 12:00;
√ Biroul de Infomare și Relații Publice - Luni, Marți, Miercuri și Vineri, în intervalul orar 08:00 - 16:00, precum și Joi, în intervalul orar 08:00 - 19:00.
Informaţii legate de adresele de e-mail ale Judecătoriei Buftea
√ Începând cu data de 01.10.2021, adresa de e-mail jud-buftea@just.ro a fost dezactivată.
√ În prezent, singurele adrese de e-mail ce pot fi utilizate pentru transmiterea mesajelor prin poştă electronică sunt următoarele:
* reg-civ-buftea@just.ro - pentru Secţia civilă;
* reg-pen-buftea@just.ro - pentru Secţia penală - Registratură;
* jud-buftea-execpen@just.ro - pentru Secţia penală - Executări penale;
* contestatieDSP.JdBuftea@just.ro - pentru cererile formulate în baza Legii nr. 136/2020.
Pentru cereri şi alte documente la Dosare
√ Pentru procedura de transmitere
electronica a documentelor la dosare să aveti în vedere:
Prin poştă electronică, mesajul electronic şi
fişierul ataşat se transmit :
* pe adresa de e-mail - doar in format acceptat: pdf,
word ( doc sau docx)
* cu cel putin 48 de ore înainte de termenul de judecată
* fără ca mesajul şi ataşamentele să
cumuleze o dimensiune mai mare de 15 MB sau cel mult 50 pagini.
De asemenea, va adresăm rugămintea ca documentele și
cererile de chemare in judecată pe care le depuneţi la registratură sau
le trimiteţi prin poştă să nu fie capsate,
ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
Informaţii legate de transmiterea cererilor prin e-mail
√ În momentul transmiterii e-mail-urilor către Judecătoria Buftea, la adresa reg-civ-buftea@just.ro (pentru Secţia civilă) sau reg-pen-buftea@just.ro (pentru Secţia penală - Registratură) ori jud-buftea-execpen@just.ro (pentru Secţia penală - Executări penale), vă solicităm să indicaţi în titlul mesajului dosarul la care se referă e-mail-ul şi completul de judecată aferent, pentru a putea fi identificate cu uşurinţă şi transmise cât mai repede la dosarul respectiv.
√ Luând
în calcul numărul extraordinar de mare al e-mail-urilor transmise către
Judecătoria Buftea (care determină deseori blocarea căşuţei de e-mail),
vă atragem atenţia că cererile/înscrisurile destinate dosarelor cu termen de judecată trebuie transmise pe e-mail-ul instanţei cu minimum 48 de ore înainte de ziua şedinţei. În caz contrar, nu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile apărute în ataşarea cererilor/înscrisurilor la dosar.
Informaţii legate de Dosarul electronic
√ Comunicat privind implementarea Dosarului electronic
√ Instrucţiuni de accesare a Dosarului electronic
√ Cerere de acordare acces la Dosarul electronic
√ Vă atragem atenţia că momentan, din cauza numărului mare de dosare înregistrate pe rolul Judecătoriei Buftea, dosarele nu pot fi scanate, astfel că, în cazul în care se formulează cerere şi se acordă acces la dosarul electronic, partea va putea vizualiza exclusiv documentele întocmite de către instanţă, precum rezoluţii, încheieri de şedinţă, hotărâri etc.
Măsurile luate de Judecătoria Buftea pe perioada stării de alertă
Informații legate de cererile formulate în baza art. 16 și art. 17 din Legea nr. 136 din 2020
Liste de ședință
Biroul de Informare și Relaţii Publice
I. Prezentare
II. Organizare