Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate

 
         <>  Dosar electronic   <> Liste de şedinte  


21.02.2024

Tribunalul Vâlcea vă pune la dispoziție chestionarul adoptat prin hotărârea Secției pentru Judecători nr. 2646/16.11.2023 a Consiliului Superior al Magistraturii, propus ca modalitate de evaluare a gradului de satisfacție al părților interesate în vederea atingerii indicatorului din Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022 – 2025.

Chestionarul este disponibil atât în format fizic, la compartimentele publice ale instanței, cât și în format electronic, prin accesarea următorului link: Formular - grad satisfacţie părţi sau prin scanarea codului QR:QR Code, TrVl, Google Forms, Chestionar satisfactie 2024.jpg


08.02.2024

Comunicat de presă
Tribunalul Vâlcea, pe locul 1 în topul eficienţei activităţii judiciare la nivelul tribunalelor

Click aici pentru a accesa Raportul de bilanţ pentru anul 2023

.


05.02.2024

Există posibilitatea de a primi în format electronic, pe email, hotărârile legalizate şi semnate digital.

Solicitările, împreună cu dovada achitării taxei de timbru de 5 lei, pot fi trimise prin intermediu Portalulului Oficial de Registratură al Instanţelor sau pe adresele de corespondenţă ale fiecărei secţii.

                    1 - 0001.jpg

                        Untitled.png



 



                 Comunicat 08.12.2023.jpg

    

 

 
LISTE DE ŞEDINŢE
 

  

 

SECŢIA I CIVILĂ

   
SECŢIA PENALĂ
 
 


_______________________________________________________________________________________________________________________________
 

 
   

 

Hotărârea nr. 1 a Adunării Generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului  Vâlcea,  din 31 mai 2023, ce cuprinde rezultatul dezbaterilor cu privire la Proiectul de lege pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu
 
 

 

 

 
 

 

IMPORTANT: TRANSMITEREA DOCUMENTELOR IN FORMAT ELECTRONIC LA ADRESELE DE E-MAIL

OFICIALE ALE INSTANȚEI SE VA FACE CU RESPECTAREA URMĂTOARELOR REGULI:

 

Înscrisurile trimise instanței prin poștă electronică NU SE ACCEPTĂ SUB FORMĂ DE LINK către diverse site-uri sau platforme de file-sharing, ci numai prin atașare la respectivul email;

Fișierele atașate se trimit exclusiv în format PDF, DOC, DOCX;

Fișierele care vor fi atașate unui mesaj pot avea, cumulat, dimensiunea maximă de 20M;

Depunerea documentelor va fi confirmată printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail de la care s-a efectuat expedierea! 

 

 

 

E-mail - primire documente dosare :

 

Pentru sectia CIVILĂ I

 

tr.valcea.civil1@just.ro

 

 

Pentru sectia CIVILĂ II, de CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL

 

tr.valcea.civil2@just.ro

 

 

Pentru sectia PENALĂ

 

tr.valcea.penal@just.ro

 

 

 

 

          Cererile de chemare în judecată, căile de atac şi alte acte de sesizare ale instanţei, precum şi documentele ce trebuie ataşate la dosarele aflate pe rolul Tribunalului Vâlcea se vor trimite la următoarele adrese de e-mail:

 

 SECŢIA I CIVILĂ   tr.valcea.civil1@just.ro         Fax:  (0250)73 22 07

SECŢIA II CIVILĂ  tr.valcea.civil2@just.ro        Fax:  (0250)73 22 07

SECŢIA PENALĂ   tr.valcea.penal@just.ro        Fax:  (0350)41 21 63

 

         În cazul în care veţi înainta astfel de documente pe orice alta adresă de email a instaţei, există riscul ca documentele să ajungă la dosar cu întârziere, ţinând cont de faptul ca acestea urmează un alt circuit în instanţă. 

 

 

IMPORTANT!!!!

 

        

 
 
 


 
29.12.2021
 
 
 29.06.2021


 
ALEGERI LOCALE PARŢIALE 27 IUNIE 2021
 
 
 

 
În data de 31 mai 2021, ora 13,00, va avea loc la sediul Tribunalului Vâlcea tragerea la sorţi pentru desemnarea pereşedinţilor şi locţiitorilor Birourilor Electorale de Circumscripţie nr. 70  - Scundu şi 72 - Slătioara
 


 
 02.12.2020
 Decizia nr. 11 din 02.12.2020 - Cab. Presedintelui T. Valcea.pdfDecizia nr. 11 din 02.12.2020 - Cab. Presedintelui T. Valcea.pdf
 
 

 

 
ANUNŢ
 
În vederea reducerii riscului de infectare cu coronavirus (COVID-19) sau alte infecții respiratorii, luati in considerare, in măsura posibilului, transmiterea si primirea corespondentei la Trribunalul Vâlcea exclusiv in format electronic (email sau fax); evitarea prezenţei la Tribunalul. Vâlcea, daca nu este absolut necesara, prin solicitarea judecării cauzei in lipsă sau a amânării acesteia din considerente de boala, daca este cazul.
 
Vă aducem la cunostinţă obligativitatea purtării măștii de protecție în instanța. Studierea dosarelor se va realiza accesând aplicația Infodosar si, in mod excepțional (dacă din anumite motive dosarul nu este scanat), la sediul instanței. 
 


07.08.2020

Proces verbal de desemnare a presedintilor, loctiitorilor B. E. de Circumscriptie.pdfProces verbal de desemnare a presedintilor/loctiitorilor Birourilor Electorale de Circumscriptie.pdf

Listele cu presedintii si loctiitorii circumscriptiilor electorale pentru alegerile locale 27.09.2020.pdfListele cu presedintii si loctiitorii circumscriptiilor electorale pentru alegerile locale 27.09.2020.pdf

Persoanele alese in functia de preşedinte/locţiitor ca urmare a tragerii la sorţi pentru desemnarea președinților/locţiitorilor birourilor electorale de circumscripție privind alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din 27.09.2020​, pot trimite cererille de retragere la fax: 0350 431 736 sau email: tr-valcea@just.ro.

 
 
 
​ 
 
 
 
ORGANIZAREA ȘEDINȚELOR DE JUDECATĂ
 

 

Atentie!

 

 

Potrivit deciziei nr. 2/2020 a Preşedintelui Tribunalului Vâlcea,

 

 

Studierea dosarelor având ca obiect cauzele de urgenţă deosebită, care se judecă în perioada stării de urgenţă, în toate materiile, se realizează prin intermediul aplicaţiei Infodosar şi, în mod excepţional, se poate solicita cauza la studiu înainte de deschiderea şedinţei de judecată, în sală.


În cazuri excepţionale, în cauzele în care complexitatea deosebită a dosarului reclamă timp pentru studiu, consultarea se va realiza în arhivă, pe baza unei cereri transmise către instanţă exclusiv prin mijloace electronice, cu cel puţin 48 de ora înaintea şedinţei. Cererea se soluţionează de preşedintele secţiei sau judecătorul de permanenţă din cadrul secţiei respective.

 

Depunerea oricăror cereri sau înscrisuri (inclusiv declaraţiile de cale de atac) în cauzele de urgenţă deosebită, care se judecă în perioada stării de urgenţă, în toate materiile, se realizează exclusiv prin mijloace electronice (fax sau e-mail, la numerele/adresele disponibile pe pagina de internet a instanţei), depunerea originalelor la dosar putând fi realizată numai cu acordul ori la cererea instanţei.

 


 
MESAJ INFORMARE pentru INFODOSAR
 
Adresăm rugămintea persoanelor juridice şi persoanelor fizice să utilizeze formatul de hârtie A4 tip copiator (80g/mp) în documentaţia scrisă pe care o înaintează instanţei sau în cazul documentelor atipice (titluri, certificate, diplome, documente degradate, documente originale etc.) să ataşeze suplimentar o fotocopie A4 a aceluiaşi document pentru a facilita operaţiunea de scanare.
 
De asemenea, solicitam ca dimensiunea individuala a fiecarui document trimis electronic sa nu depaseasca 25 MB, pentru a putea fi atasat la dosar.
 
Documentele electronice nu pot şi nu vor fi folosite oficial în relaţia cu alte persoane fizice sau juridice. Acestea sunt oferite justiţiabililor exclusiv în scop consultativ.
 
În continuare documentele oficiale vor fi obţinute de la registratura instanţelor de judecată sau comunicate conform codurilor de procedură în vigoare.
 
Va rugam sa aveti in vedere adresele de corespondenta actualizate - sectiunea CONTACT
 
CONDUCERE INSTANŢĂ
 
 
 
 
Vă supunem atenției:
 

 
30.03.2020
 
 

 
26.03.2020 - Decizia nr. 2 a Cabinetului Președintelui, ref. prevenirea răspandirii COVID-19
 
Extras din Decizia nr. 2/27.03.2020 a Presedintelui Tr. Valcea:
 
Începând cu data de 27 martie 2020, până la încetarea stării de urgenţă, se suspendă programul cu publicul la compartimentul Arhivă-Registratură.
 
 

 

19.03.2020 - cauze ce se judeca in perioada 13.03 - 14.05.2020 (completare la listele anterioare)
 
 
 
 

 
16.03.2020
 
 

 
13.03.2020
 
 
 
 
 

 
11.03.2020
Extras din Hot. nr. 3/11.03.2020 a Colegiului de Conducere a Tr. Valcea:
"Art.1. In perioada 12 martie - 31 martie 2020, cu reevaluarea situatiei si posibilitatea prelungirii, la Tribunalul Vâlcea, se vor judeca numai cauzele urgente, potrivit anexelor la prezenta, cauzele care se solutioneaza fara citare, iar in materie penala si cauzele in care termenul de prescriptie se va implini in curs de un an.
Art. 2. In cauzele aflate pe rol cu termen de judecata stabilit in acest interval, urmeaza a se dispune amanarea, fara a fi permis accesul partilor si publicului in sediul instantei, in sedinta nepublica, si fara a se dispune citarea partilor care nu au termen in cunostinta. Necesitatea citarii partilor urmeaza a fi reevaluata in timp util, in functie de evolutia situatiei care a generat luarea prezentelor masuri.
Art. 3. Cauzele urgente se vor judeca in sedinta nepublica, urmand ca in sala sa aiba acces numai partile si reprezentantii acestora, pentru cauza respectiva."

 
 
 

 
10.03.2020
 
Începând cu data de 11 martie 2020, activitate cu publicul se va desfăşura în intervalul orar 10-12.
 
În incinta arhivelor şi registraturii se va limita numărul persoanelor la trei.
 

 

 
 
 

Prevederile Legii Nr. 677/21.11.2001, privind informarea persoanelor vizate, în contextul prelucrării datelor cu caracter personal (click aici)


Informaţii de interes public

   
 
  2020 - Comunicat de presa privind protestul grefierilor, Federatia Publising.pdf2020 - Comunicat de presa privind protestul grefierilor, Federatia Publisind.pdf
  2019 - Hotararea nr. 5 a Adunarii Generale - Tribunal Valcea, 18.12.2019.pdf2019 - Sentinta nr. 1219/2019 din 11.10.2019, Tr. Valcea - Sectia I Civila.pdf
  02.10.2019 - Anunt consultare publica sediu nou Jud. Horezu (Plan de management social, de mediu).pdf2019 (02.10.2019) - Anunt consultare publica sediu nou Jud. Horezu (Plan de management social, de mediu).pdf
  2018 - Dec. nr. 1, programul de lucru normal, sambata 05.05.2018.pdf2018 - Dec. nr. 1 a Cab. Presedintelui, programul de lucru sambata 05.05.2018.pdf
  Comunicat de presa.pdf2017 - Comunicat de presa, activitatea instantei in perioada vacantei judecatoresti 2017.pdf
  26.05.2017 - Comunicat salarii personal auxiliar si conex.pdf2017 - Comunicat salarii personal auxiliar si conex, 26.05.2017.pdf
  2017 - Modul de cautare a dosarelor pe portal.pdf2017 - Modul de cautare a dosarelor pe portal, pentru dosarele care nu au putut fi gasite.pdf
  ALEGERI PENTRU PRIMAR COMUNA BUJORENI.pdf2017 - Alegeri pentru primar - comuna Bujoreni, 11.05.2017.pdf
 
   INFORMATII
 
 
 MODELE CERERI/ACTE JUSTITIABILI SI PRACTICIENI
   
  GHIDURI DE ORIENTARE PENTRU JUSTIŢIABILI

Contact

...