Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

Prezentare
            Prezentare instanţă
Legislație 
Conducere
            Conducerea instanţei
Organizare            
            Competența Judecătoriei Pașcani
            Carieră
 

Actualitate


COMUNICAT DE PRESĂ - 22.10.2025
  
         Adunarea Generală a judecătorilor Judecătoriei Paşcani, întrunită în şedinţa din 22 octombrie 2025, la convocarea Preşedintelui Judecătoriei Paşcani, cu majoritate de voturi, a adoptat Hotărârea nr. 4 din 22 octombrie 2025 a Adunării Generale a Judecătorilor Judecătoriei Paşcani, prin care a hotărât suspendarea formei de protest adoptată prin Hotărârea nr. 3 din 26 august 2025 a Adunării Generale a judecătorilor Judecătoriei Paşcani și reluarea activității de judecată în toate cauzele, începând cu data de 23 octombrie 2025, sub condiția de a nu se relua proiectele/inițiativele legislative în varianta de fond, transpusă în legea pentru modificarea și completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu ale magistraților, declarată neconstituțională.

BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE AL 
JUDECĂTORIEI PAŞCANI

________________________________________________________________________________________________________

ANUNŢ IMPORTANT
  
        În raport de propunerile legislative care instituie o serie de modificări arbitrare ale condiţiilor de pensionare ale magistraţilor, cu încălcarea principiilor esenţiale care guvernează acest domeniu, ca parte a principiului independenţei, judecătorii Judecătoriei Paşcani, în Adunarea Generală de astăzi, 26 august 2025, în unanimitate, au adoptat forma de protest a suspendării soluţionării cauzelor, începând cu data de 27.08.2025, cu excepţia celor urgente menţionate mai jos, până la retragerea proiectului de lege.
            În vederea limitării afectării intereselor cetăţenilor, pe perioada protestului se vor judeca următoarele cauze:
            În materie civilă:
               -    ordin de protecţie;
               -    internare medicală nevoluntară;
            În materie penală:
               -    cauzele de competenţa judecătorului de drepturi şi libertăţi, cu excepţia contestaţiei durată proces;
               -    măsurile preventive în cauzele din procedura de cameră preliminară sau în procedura de judecată în fond.
            Totodată, judecătorii Judecătoriei Paşcani solicită ferm:
               -    retragerea de urgenţă a proiectului de lege privind reforma pensiilor de serviciu ale magistraţilor;
               -    reprezentanţilor puterii executive şi puterii legislative să înceteze campania agresivă împotriva autorităţii judecătoreşti, care afectează grav statul de drept, drepturile şi libertăţile cetăţenilor ce pot fi garantate doar de o justiţie independentă.
            Reaprecierea situaţiei în funcţie de stadiul procesului legislativ, Adunarea Generală a judecătorilor Judecătoriei Paşcani va fi convocată ulterior.
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE AL JUDECĂTORIEI PAŞCANI

 
LISTA CAUZELOR CARE SE JUDECĂ ÎN PERIOADA URMĂTOARE POATE FI CONSULTATĂ ACCESÂND URMĂTORUL LINK.

           Este necesară verificarea listelor de ședință la link-ul de mai sus, pentru a vedea statusul dosarelor (se judecă respectiv nu se judecă), în perioada protestului, cu 1-2 zile înaintea termenului de judecată.
________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________

ANUNŢ

            Cu
 ocazia celebrării anuale a "Zilei Justiţiei", vă facem cunoscut că în data de 07.07.2025 Judecătoria Paşcani va organiza Ziua Porţilor deschise.
________________________________________________________________________________________________________


            ANUNŢ (Extras din Decizia Preşedintelui Judecătoriei Paşcani nr. 20 din 24.06.2025):


            Art. 2 Raportat la prevede
rile art. 170 alin. 3 din Hotărârea CSM nr. 3243/2022 stabileşte pentru perioada 30 iunie 2025 - 31 august 2025 pentru REGISTRATURĂ şi ARHIVA CURENTĂ programul cu publicul:

           - în zilele de LUNI, MIERCURI şi VINERI ale fiecărei săptămâni din perioada vacanţei judecătoreşti;
           - intervalul orar pentru zilele indicate: 10.00 - 12.00.
________________________________________________________________________________________________________


ANUNŢ IMPORTANT
 
            În conformitate cu dispozițiile art. 94 ind. 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanțelor judecătorești, aprobat prin Hotărârea Secției pentru Judecători a Consiliului Superior al Magistraturii nr. 3243/2022, astfel cum a fost modificat prin Hotărârea Secției pentru Judecători a Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1505/17 iunie 2025, publicat în Monitorul Oficial nr. 586/24 iunie 2025, începând cu data de 25 iunie 2025:
           Cererile adresate instanţei, precum şi înscrisurile însoţitoare, transmise prin poşta electronică, se trimit exclusiv în format PDF, prin ataşare directă la mesajul e-mail.
            Nu se acceptă transmiterea ataşamentelor în alte formate şi nici linkuri către platforme de stocare şi partajare a fişierelor, cu excepţia situaţiei în care instanţa solicită expres acest lucru. 
            În cazul în care un e-mail adresat instanţei conţine ataşamente în alt format decât PDF sau include linkuri către platforme externe, acesta nu va fi prelucrat de compartimentele de specialitate, iar ataşamentele nu vor fi listate sau depuse la dosar. 
            Expeditorul va fi notificat cu privire la neconformitatea mesajului transmis şi la necesitatea retransmiterii documentelor în formatul acceptat.
________________________________________________________________________________________________________


            ANUNŢ (Extras din Decizia Preşedintelui Judecătoriei Paşcani nr. 19 din 30.04.2025):


            Art. 1 Se desemnează echipa de preluare a materialelor prevăzute de art. 27 alin. 1 lit. 1 şi de art. 103 alin. 5 din Legea nr. 115/2015 pentru alegerile locale din data de 04.05.2025, respectiv a celor prevăzute de art. 31 alin. 1 lit. g din Legea nr. 33/2007 (preluarea buletinelor de vot întrebuinţate, contestate sau necontestate, precum şi cele neîntrebuinţate, listele electorale utilizate, ştampilele şi celelalte materiale folosite în procesul electoral pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, de la birourile de circumscripţie electorală teritorială a Judecătoriei Paşcani), în următoarea componenţă:
           - personal contractual - CIOBANU SABIN - EUSEBIU, începând cu data de 04 mai 2025, ora 22.00 şi până la finalizarea operaţiunii de predare a buletinelor de vot şi materialelor menţionate mai sus de către toate birourile de circumscripţie electorală care intră în raza de competenţă teritorială a Judecătoriei Paşcani, finalizare estimată în cursul zilei de 05.05.2025, ora 18:00.

            Art. 2 Preluarea buletinelor de vot întrebuinţate şi necontestate, precum şi a celor anulate, a ştampilelor şi a celorlalte materiale utilizate în procesul electoral de la birourile de circumscripţii electorale aflate în raza de competenţă teritorială a Judecătoriei Paşcani se va realiza pe bază de proces - verbal (întocmit conform anexei nr. 1 la prezenta decizie), de la preşedintele, după caz, locţiitorul biroului electoral de circumscripţie comunală aferentă unităţii administrativ teritoriale arondate Judecătoriei Paşcani, în spaţiul instanţei.

            Art. 3 Dosarele formate conform art. 103 alin.5 din Legea nr. 115/2015 (un exemplar al procesului-verbal pentru primar, după caz, împreună cu întâmpinările, contestaţiile si procesele-verbale primite de la biroul electoral a secţiilor de votare, formând câte un dosar, sigilat şi semnat de preşedinte şi de membrii biroului electoral de circumscripţie) se vor depune la sediul Judecătoriei Paşcani, în zilele lucrătoare, în timpul programului de lucru 08:00-16:00, persoana desemnată a le primi şi a le înregistra în Registrul special, fiind doamna grefier delegat cu atribuţiile grefierului şef, Cozma Liliana.

________________________________________________________________________________________________________


            ANUNŢ: Numărul de FAX 0232/767999 va fi nefuncţional în perioada 25.04.2025, ora 15:00 - 28.04.2025, ora 09:00. Pentru această perioadă, vă rugăm să folosiţi numărul de FAX 0232/762697. Vă mulţumim!
________________________________________________________________________________________________________


            ANUNŢ (Extras din Decizia Preşedintelui Judecătoriei Paşcani nr. 17 din 11.04.2025):


            Art. 1 Având în vedere că potrivit calendarului acţiunilor din cuprinsul perioadei electorale la alegerile locale parţiale din data de 04 mai 2025 privind Comuna Heleşteni, judeţul Iaşi, vă comunicăm că PROGRAMUL şi persoana responsabilă pentru ÎNREGISTRAREA la Judecătoria Paşcani a exemplarului DOSARULUI DE CANDIDATURĂ pentru primar, în perioada 08 aprilie 2025 - 14 aprilie 2025, este următorul:
           
-    pentru zilele lucrătoare, intervalul orar 08:00 - 16:00, persoană desemnată pentru a le primi şi înregistra în Registrul special: dna grefier Cozma Liliana;
           
-    pentru zilele de 12 aprilie şi 13 aprilie 2025 (sâmbătă şi duminică), intervalul orar 08:00-12:00, persoană desemnată pentru a le primi şi înregistra în Registrul special: dna grefier şef Cozma Liliana, urmând a fi contactată telefonic.

            Art. 2 Dosarele având ca obiect CONTESTAŢIE LEGEA ELECTORALĂ pot fi înregistrate în format letric (fizic) doar în zilele lucrătoare în intervalul programului de lucru al instanţei (luni-vineri între orele 08:00-16:00) sau pot fi transmise prin poştă electronică, la adresa de e-mail: jud-pascani-gref@just.ro, chiar si în afara programului de lucru.
           
Cererile transmise în afara programului de lucru al serviciului Registratură, prin fax sau la o altă adresa de e-mail decât cea menţionată mai sus vor fi înregistrate în prima zi lucrătoare.
           
Pentru a facilita procedura de citare, în condiţiile în care termenul de soluţionare a contestaţiilor este, potrivit legii, foarte scurt, contestatorul va indica oblisatoriu în cuprinsul contestaţiei adresa sa de email, precum şi numărul de telefon.

________________________________________________________________________________________________________


            ANUNŢ (Extras din Decizia Preşedintelui Judecătoriei Paşcani nr. 60 din 24.10.2024):


            Art. 1
 Deleagă judecătorii care au validat mandatele primarilor declaraţi aleşi la alegerile locale pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2024, să ia act de depunerea jurământului conform art. 150 alin. 1 din Codul administrativ.

     
            Art. 2 În acest sens, solicitările formulate de persoanele interesate vor fi înregistrate ca dosar asociat la dosarul iniţial de validare primar, dosarele asociate vor avea configurate ca obiect ”validare primar” şi completare manuală cu ”depunere jurământ” şi vor fi repartizate manual completului care a pronunţat încheierea de validare a primarului din localitatea respectivă.


            ANUNŢ (Extras din Decizia Preşedintelui Judecătoriei Paşcani nr. 45 din 27.06.2024):

            Art. 1 Dosarele având ca obiect
validare primar
prevăzute de art. 103 alin. 5 din Legea nr. 115/2015, înscrise, în ordinea primirii, în registrul potrivit deciziei nr. 42/05.06.2024 emisă de preşedintele instanţei, vor fi înregistrate, în ordinea primirii, în aplicaţia ECRIS şi vor fi repartizate aleatoriu la data de 27.09.2024, având in vedere dispoziţiile derogatorii prevăzute de art. 34 din OUG nr. 21/2024, în privinţa termenelor de validare care încep să curgă de la data de 27.09.2024.

            Art. 2 Dosarele având ca obiect

validare mandat consilier” prevăzute de art. 103 alin. 5 din Legea nr. 115/2015, înscrise în registrul potrivit deciziei nr. 42/05.06.2024 emisă de preşedintele instanţei, vor fi depozitate în instanţă şi vor fi ataşate adresei secretarului general al unităţii administrativ-teritoriale prin care se transmite propunerea de validare/invalidare a consilierilor locali, în considerarea dispoziţiilor art. 114 alin. 3 din OUG nr. 57/2019, care constituie actul de învestire a instanţei şi care vor fi repartizate aleatoriu.

________________________________________________________________________________________________________

            Important:
 
            Pentru procedura de transmitere electronică a documentelor la dosare, să aveţi în vedere:
  
            Prin poştă electronică, mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit:
 
               •  pe adresa de e-mail: jud-pascani-reg@just.ro;
               •  doar în format acceptat – pdf, word (doc sau docx);
               •  fişierul PDF să fie în format Alb/Negru şi rezoluţie maxim 300 dpi;

               •  cu cel puţin 24 de ore înainte de termenul de judecată;

               •  fără ca mesajul şi ataşamentele să cumuleze o dimensiune mai mare de 10 MB;

               •  NU ataşaţi în e-mail link-uri externe către diverse servicii de stocare (ex. Dropbox, One Drive, Google Drive, iCloud Drive).
   
            De asemenea, vă adresăm rugămintea ca documentele şi cererile de chemare în judecată pe care le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin poştă, să NU fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
            Nu este necesar să mai trimiteţi documentele şi pe altă cale de comunicare (fax, poştă, etc...) decât dacă vi se solicită în mod expres de instanţă.
________________________________________________________________________________________________________

             Vă anunţăm că PROGRAMUL pentru ÎNREGISTRAREA la Judecătoria Paşcani a exemplarului DOSARULUI DE CANDIDATURĂ pentru primari şi consilieri locali a fost prelungit până în data de 2 mai 2024, programul pentru această zi, fiind între orele 11:30 şi 14:00.


________________________________________________________________________________________________________

             Materiale informative, modele și explicații care pot fi folosite în contextul dispunerii, prelungirii, înlocuirii sau ridicării măsurii de ocrotire:





             Cadrul legislativ în materie:



________________________________________________________________________________________________________

             Vă aducem la cunoștință că aveți posibilitatea completării chestionarului în format fizic, prin punerea lui la dispoziția persoanelor interesate la Biroul de informare și relații publice​, sau online, prin accesarea link-ului de mai jos:   
 
             Chestionar referitor la percepția activității în cadrul Judecătoriei Paşcani
            
________________________________________________________________________________________________________

Listele de şedinţă, pentru şedinţele ulterioare datei de 12.12.2023.

​Data ​Listele de şedinţă
​12.12.2023 C1MF
13.12.2023 C8FF, C8 civil, C8 civil CC, P3M, P3M CC
14.12.2023 C7MF, C7MF CC, C7 civil, C7 civil CC, C2MF, C2MF CC, C2 civil, C2 civil CC, C2MF CVR
15.12.2023 C OP
18.12.2023 C OP
19.12.2023 C1MF, C1 civil, C1MF CC, C1 civil CCC1MF CVRC3FF, C3 civil, C OP
21.12.2023 C7MF CVR
​09.01.2024 C3FF, C3 civil, C8 civil CC
10.01.2024 C8FF, C8 civil, C8 civil CC, P3M, P3M CC
11.01.2024 C2MF, C2 civil, C2MF CC, CDL2, CDL2 sedinţă nr. 2
12.01.2024 C-PJ1 CC
15.01.2024 P1M, P1M cameră preliminară, P1M CC, C2 civil CC, C2MF CC
16.01.2024 C1MF, C1 civil, C1MF CC, C1 civil CC, C1MF CVR
17.01.2024 C8FF, C8 civil, C8 civil CC
18.01.2024 C7MF, C7 civil, C7MF CVR
23.01.2024 C3FF, C3 civil
25.01.2024 C7MF, C7 civil, C7MF CC, C7 civil CC, C2MF, C2 civil, C2MF CC, C7MF CVR
26.01.2024 C-PJ1 CC
29.01.2024 P1M, P1M CC, CDL2, C-PJ2 CC
30.01.2024 C1MF, C1 civil, C1MF CC, C1 civil CC, C1MF CVR
31.01.2024 C8FF, C8 civil, C8 civil CC, P3M și P3M CC

COMUNICAT DE PRESĂ  - 29.01.2024
 
            Biroul de Informare şi Relaţii Publice din cadrul Judecătoriei Paşcani aduce la cunoştinţă publică următoarele:
          În baza procesului verbal încheiat la data de 29.01.2024 cu ocazia întâlnirii personalului auxiliar şi conex din cadrul Judecătoriei Paşcani, în care s-a stabilit, cu unanimitate de voturi, suspendarea protestului inițiat în baza Hotărârii Adunării Generale a SNGJ Dicasterial din 09.12.2023 şi continuat începând cu data de 11.01.2024, în baza Hotărârii Adunării Generale a SNGJ Dicasterial din 10.01.2024, precum şi reluarea activităţii începând cu data de 01.02.2024 şi a programului de lucru cu publicul la compartimentele care desfășoară program cu publicul, respectiv în intervalul orar 09,00-13,00 începând cu data de 30.01.2024.

Biroul de Informare şi Relaţii Publice al Judecătoriei Paşcani

________________________________________________________________________________________________________

             1. Reevaluarea formei de protest adoptate prin Hotărârea nr. 09/14.12.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Judecătoriei Paşcani;
             2. Poziţia judecătorilor din cadrul instanţei cu privire la necesitatea adoptării de măsuri, ca reacţie la continuarea protestului zilnic al personalului auxiliar din cadrul Judecătoriei Paşcani începând cu data de 11.01.2024, ca urmare a Hotărârii Adunării Generale a SNGJ Dicasterial din 10.01.2024.

________________________________________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________________________________

            Potrivit art. 4 din Decizia nr. 43 din data de 08 decembrie 2023 a Preşedintelui Judecătoriei Paşcani, în zilele de 22.12.2023 şi 29.12.2023, la Judecătoria Paşcani, nu se va desfăşura program cu publicul.

________________________________________________________________________________________________________


JOI 14.12.2023,

protestul grefierilor se va desfășura între orele 10:00-14:00 cu suspendarea oricărei activități şi a şedinţelor de judecată.

________________________________________________________________________________________________________

COMUNICAT DE PRESĂ  - 12.12.2023 

 

Biroul de Informare şi Relaţii Publice din cadrul Judecătoriei Paşcani aduce la cunoştinţă publică următoarele:

În baza Hotărârii AGE a SNGJ Dicasterial din data de 09.12.2023, grefierii din cadrul Judecătoriei Paşcani, au stabilit măsurile ce se vor adopta pe perioada protestului zilnic începând cu data de 11.12.2023, potrivit procesul verbal încheiat la data de 11.12.2023 .

- afişarea în loc vizibil a Hotărârii Adunării Generale a SNGJ Dicasterial din 09.12.2023;

- informarea președintelui completului de judecată despre formele de protest adoptate;

- afişarea pe portalul instanţei a listei de judecată cu cauzele urgente ce se vor soluţiona, cu informarea apărătorului, atunci când se impune;

- după deschiderea şedinţei de judecată informarea completului de judecată despre formele de protest adoptate şi va solicita luarea cu prioritate doar a cauzelor urgente deoarece va participa doar la soluţionarea acestora;

- reducerea la  jumătatea programului de lucru cu publicul la compartimentele care desfășoară program cu publicul, respectiv doar în intervalul orar 09,00-11,00;

- pe durata protestului în intervalul orar 11,00-13,00 personalul auxiliar se va grupa în loc vizibil, îmbrăcaţi în robe şi vor face fotografii/filmuleţe care se vor posta de Whatsapp;

- pe durata protestului întreg personalul auxiliar va pleca acasă la terminarea programului de lucru şi nu va răspunde la telefonul personal.

Potrivit Hotărârii Adunării Generale nr 8 din 12.11.2023 Corpul judecătorilor din cadrul Judecătoriei Paşcani sprijină formele de protest adoptate de către grefieri.

Astfel, pe perioada desfășurării formelor de protest se vor judeca următoarele tipuri de cauze:

În materie civilă:

-      ordin de protecţie;

-      tutelă/curatelă minori;

-      delegare autoritate părintească;

-      internare medicală nevoluntară;

-      ordonanţă preşedinţială;

-      validare/invalidare mandat consilier;

-      măsuri asigurătorii;

-      asigurare dovezi;

-      autorizare intrare în încăperi;

-      suspendare provizorie a executării silite;

-      încuviinţare executare silită;

-      delegarea autorităţii părinteşti;

-      îndreptare eroare materială/completare/lămurire dispozitiv în cauzele de mai sus;

-      cerere reexaminare (ajutor public judiciar, reexaminare ajutor public judiciar) în cauzele de mai sus;

-      incidente procedurale în cauzele de mai sus;

-      obligaţii de întreţinere;

-      puneri sub interdicţie;

-      cauze civile cu arestaţi;

-      orice alte cauze urgente potrivit legi sau la aprecierea ca atare de către instanţă;

            În materie penală:

-      cauzele de competenţa judecătorului de drepturi şi libertăţi, cu excepţia contestaţiei durată proces;

-      cauze în procedura de cameră preliminară sau în procedura de judecată în fond în care inculpaţii se află sub măsuri preventive, precum şi cauzele în care sunt persoane supuse măsurilor de siguranţă prevăzute de art.109 şi art.110 Cod penal;

-      verificarea din oficiu a măsurilor preventive şi cereri legate de măsuri preventive în camera preliminară şi în procedura judecării cauzei de fond;

-      cauzele în care există posibilitatea împlinirii termenului de prescripţie a răspunderii penale;

-      liberare condiţionată;

-      redeschiderea procesului penal în cazul persoanelor încarcerate;

-      îndreptare eroare materială/completare/lămurire dispozitiv în cauzele de mai sus;

-      incidente procedurale în cauzele de mai sus;

-      orice alte cauze urgente potrivit legii sau la aprecierea ca atare de către instanţă.

 

Grefierii desemnaţi să efectueze lucrările potrivit art. 51 din HCSM nr. 3243/22.12.2022, în faza de procedură prealabilă şi de cameră preliminară, vor întocmi acte numai în cauzele considerate urgente şi enumerate mai sus.

 

Biroul de Informare şi Relaţii Publice al Judecătoriei Paşcani


________________________________________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________________________________

            Începând cu data de 08 decembrie 2023, între orele 10,00 - 12,00, grefierii din cadrul Judecătoriei Paşcani, vor protesta în faţa Judecătoriei.
            În acest interval orar, se vor suspenda programul de lucru cu publicul şi şedinţele de judecată programate, cu excepţia judecării cauzelor urgente, urmând ca acestea din urmă să fie reluate după ora 12,00.


            Hotărârea nr. 7 din data de 7 septembrie 2023 a ADUNĂRII GENERALE A JUDECĂTORILOR din cadrul Judecătoriei Pașcani - EXTRAS.


            Lista cauzelor care se vor judeca în perioada următoare, pe durata protestului.


            COMUNICAT DE PRESĂ din data de 20.06.2023.


            Hotărârea nr. 6 din data de 20 iunie 2023 a ADUNĂRII GENERALE A JUDECĂTORILOR din cadrul Judecătoriei Pașcani - EXTRAS.


            Hotărârea nr. 5 din data de 31 mai 2023 a ADUNĂRII GENERALE A JUDECĂTORILOR din cadrul Judecătoriei Pașcani.


            Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.


ANUNŢ IMPORTANT!

 

            Datorită condițiilor meteorologice nefavorabile și a blocării drumurilor naționale și județene de pe raza județului Iaşi care fac legătură cu orașul Pașcani vă anunțăm că astăzi – 06.04.2023 se suspendă activitatea Judecătoriei Pașcani.

           Ședințele de judecată se amână pentru o dată ulterioară ce va fi anunțată din timp pe portalul Judecătoriei Pașcani, cât şi pe portalul Tribunalului Iaşi.

            Vă mulțumim pentru înțelegere!

 

Președintele Tribunalului Iaşi

judecător Dămian Oana-Monica


________________________________________________________________________________________________________



           Pentru a avea acces la DOSARUL ELECTRONIC, completaţi cererea de comunicare a actelor de procedură în format electronic a cărui model îl găsiţi aici. Nu folosiţi alte modele de cereri!​


            Aplicația de comunicare cu instanța este disponibilă, pentru utilizare web, la adresa:

           https://upld.ca-iasi.ro, iar pentru platformele mobile: ANDROID   iOS
           Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici.
 
           Informare: urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
           Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați butonul „Autentificare”. Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul de activare în fereastra nou apărută.
 
Informare 02.09.2024:
Urmare a migrării aplicației Ecris pe un nou server, vă informăm că DOSARUL ELECTRONIC nu va putea fi accesat în perioada imediat următoare, urmând să vă anunțăm când va fi din nou disponibil.  
 
 
Informare:
Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați butonul „Autentificare”.
Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul de activare în fereastra nou apărută.
________________________________________________________________________________________________________

             Pentru dosarele negasite pe portal vă rugăm să folosiţi următorul link: click aici

________________________________________________________________________________________________________


 Decizia nr. 21/2021 privind măsurile de reducere a riscului de infectare cu virusul SARS-CoV-2, pentru asigurarea bunei funcţionări a Judecătoriei Paşcani.



            
             Cererile de studiu dosar pot fi trimise către instanţă la adresa de e-mail: jd-pascani-arh@just.ro. Vă rugăm să aşteptaţi confirmarea programării.

             Portalul Curţii de Apel Iaşi poate fi accesat aici: Curtea de Apel Iași (www.ca-iasi.ro)

         https://www.robobraille.org/ - program utilitar de conversie fişiere text în fişiere audio sau Braille


Comunicate de presă
 
             Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor nr. 2 din 11.01.2024 (în extras) privind:
             1. Reevaluarea formei de protest adoptate prin Hotărârea nr. 09/14.12.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Judecătoriei Paşcani;
             2. Poziţia judecătorilor din cadrul instanţei cu privire la necesitatea adoptării de măsuri, ca reacţie la continuarea protestului zilnic al personalului auxiliar din cadrul Judecătoriei Paşcani începând cu data de 11.01.2024, ca urmare a Hotărârii Adunării Generale a SNGJ Dicasterial din 10.01.2024.


Alte anunțuri  
            Tabloul mediatorilor autorizaţi

Informaţii de interes public


Contact