
ANUNȚURI IMPORTANTE
21.10.2025
Astăzi, 21.10.2025, Adunarea generală a judecătorilor din cadrul Curţii de Apel Alba Iulia a decis în unanimitate suspendarea formei de protest stabilită prin Hotărârea Adunării generale a judecătorilor nr.2 din 26.08.2025 și reluarea judecării cauzelor aflate pe rolul Curții de Apel Alba Iulia.
Judecătorii instanței au avut în vedere că, la data de 20 octombrie 2025, Curtea Constituţională a României a admis obiecţia de neconstituţionalitate formulată de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie – Secţiile Unite şi a constatat că Legea pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu în ansamblu este neconstituţională, decizia fiind definitivă şi general obligatorie.
16.10.2025 Vineri, 17.10.2025, nu sunt cauze urgente pe rolul Curții de Apel Alba Iulia, din categoria celor care se vor judeca conform deciziei AGJCAAI nr.2/26.08.2025;
09.10.2025 Vineri, 10.10.2025, nu sunt cauze urgente pe rolul Curții de Apel Alba Iulia, din categoria celor care se vor judeca conform deciziei AGJCAAI nr.2/26.08.2025;
25.09.2025 Vineri, 26.09.2025, nu sunt cauze urgente pe rolul Curții de Apel Alba Iulia, din categoria celor care se vor judeca conform deciziei AGJCAAI nr.2/26.08.2025;
11.09.2025 Vineri, 12.09.2025 nu sunt cauze urgente pe rolul Curții de Apel Alba Iulia, din categoria celor care se vor judeca conform deciziei AGJCAAI nr.2/26.08.2025
05.09.2025 Luni, 08.09.2025 nu sunt cauze urgente pe rolul Curții de Apel Alba Iulia, din categoria celor care se vor judeca conform deciziei AGJCAAI nr.2/26.08.2025
04.09.2025 Vineri, 05.09.2025 nu sunt cauze urgente pe rolul Curții de Apel Alba Iulia, din categoria celor care se vor judeca conform deciziei AGJCAAI nr.2/26.08.2025;
03.09.2025 Joi, 04.09.2025 nu sunt cauze urgente pe rolul Curții de Apel Alba Iulia, din categoria celor care se vor judeca conform deciziei AGJCAAI nr.2/26.08.2025;
Informare privind desfășurarea ședințelor de judecată începând cu data de 27.08.2025
în urma deciziei Adunării generale a judecătorilor Curții de Apel Alba Iulia nr.2/26.08.2025
Având în vedere decizia AGJCAAI nr.2/26.08.2025 prin care se dispune suspendarea soluţionării cauzelor începând cu data de 27.08.2025, cu excepţia celor urgente care se încadrează la obiectele expres enunţate la art.3 din decizie, vă anunţăm ca lista cauzelor care se vor judeca şi soluţiona în perioada următoare se va publica zilnic pe Portalul Curţii de Apel Alba Iulia (http://portal.just.ro/) şi va fi comunicată pe adresele de e-mail ale barourilor din circumscripţia teritorială a Curţii de Apel Alba Iulia.
Prin urmare, lista zilnică centralizată a cauzelor care se încadrează la obiectele indicate la art.3 din decizia AGJCAAI nr.2/26.08.2025 se va publica cu cel puţin o zi înainte de data şedinţei de judecată pe Portalul Curţii de Apel Alba Iulia.
Orice schimbare va surveni în această perioadă cu privire la programul instanţei şi activitatea de judecată va fi anunţată de îndată.
Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa Biroului de informare şi relaţii publice din cadrul Curţii de Apel Alba Iulia, persoană de contact expert Cosmin Muntean (telefon fix 0258819877, tel mobil 0746100207, e-mail cosmin.muntean@just.ro)
Cererile adresate Curții de Apel Alba Iulia, precum şi înscrisurile însoţitoare transmise prin poşta electronică, se trimit exclusiv în format PDF, prin ataşare directă la mesajul e-mail.
Potrivit art. 94 ind.1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti aprobat prin Hotărârea Secției pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii nr. 3243/2022, modificat prin H.S.J. a C.S.M. nr. 1505/17.06.2025,
- Nu se acceptă transmiterea ataşamentelor în alte formate şi nici linkuri către platforme de stocare şi partajare a fişierelor, cu excepţia situaţiei în care instanţa solicită expres acest lucru.
- În cazul în care un e-mai adresat Curții de Apel Alba Iulia conţine ataşamente în alt format decât PDF sau include linkuri către platforme externe, acesta nu va fi prelucrat de compartimentele de specialitate, iar ataşamentele nu vor fi listate sau depuse la dosar.
- Expeditorul va fi notificat cu privire la neconformitatea mesajului transmis și la necesitatea retransmiterii documentelor în formatul acceptat.
Reguli și recomandări pentru comunicarea eficientă cu instanțele în format electronic
- Mesajul electronic şi fişierele ataşate, referitoare la dosare aflate în curs de judecată, se transmit pe adresa de e-mail a instanţei cu cel puţin 24 de ore înaintea şedinţei de judecată;
- Fișierele atașate, în format exclusiv PDF, nu pot avea cumulat o dimensiune mai mare de 10 Mb;
- Comunicarea prin e-mail trebuie realizată distinct pentru fiecare dosar, iar la rubrica 'SUBIECT' se indică numărul de dosar, dacă comunicarea privește o cauză deja înregistrată;
- Fișierele atașate, reprezentând actele de procedură comunicate, denumite corespunzător tipului de document, inclusiv cu un număr de ordine (de ex. 1.cerere de chemare în judecată/întâmpinare/cerere reconvențională, 2.taxă judiciară de timbru, 3.raport, 4.înscrisuri probatorii, 5.anexă, etc.);
- Verificați dacă adresa de e-mail a instanței de destinație este cea corectă pentru comunicarea respectivă. La Curtea de Apel Alba Iulia ca-albaiulia@just.ro este singura adresă de e-mail utilizată de către Registratura instanței pentru primirea corespondenței electronice.
- Pentru simplificarea corespondenței cu instanțele recomandăm utilizarea aplicației Registratura electronică https://registratura.rejust.ro/, care facilitează atașarea, respectiv transmiterea de documente în format electronic către instanțe, nefiind necesară cunoașterea adresei de e-mail a instanței respective.
CHESTIONAR 2025
Curtea Curtea de Apel Alba Iulia pune la dispoziția publicului,
Chestionarul referitor la percepţia activităţii în cadrul Curţii de Apel Alba Iulia.
Chestionarul conține 25 de întrebări, timpul necesar pentru completare fiind de aproximativ 5 minute, și este adresat justițiabililor, avocaților, consilierilor juridici, practicienilor în insolvență și oricăror categorii de persoane implicate în proceduri judiciare derulate în fața Curţii de Apel Alba Iulia.
Chestionarul este disponibil atât în format fizic (tipărit), la compartimentele publice ale instanței (Registratura, Arhiva, Biroul de informare și relații publice), cât și în format electronic, prin accesarea următorului link:
ALTE ANUNȚURI
19.07.2024
Stimati justitiabili,
Puteti accesa aplicatia informatica Dosar Electronic National aflata, în prezent, in faza de
testare la nivelul instanțelor din circumscriptia Curții de Apel Alba Iulia,
Curtii de Apel Bucuresti și Curții de Apel Timisoara.
Informatii privind accesarea Dosarului Electronic National pot fi obínute pe pagina
07.02.2024
Curtea Curtea de Apel Alba Iulia pune la dispoziția publicului, începând cu data de 08.02.2024,
Chestionarul referitor la percepţia activităţii în cadrul Curţii de Apel Alba Iulia.
Chestionarul conține 25 de întrebări, timpul necesar pentru completare fiind de aproximativ 10 minute, și este adresat justițiabililor, avocaților, consilierilor juridici, practicienilor în insolvență și oricăror categorii de persoane implicate în proceduri judiciare derulate în fața Curţii de Apel Alba Iulia.
Chestionarul este disponibil atât în format fizic (tipărit), la compartimentele publice ale instanței (Registratura, Arhiva, Biroul de informare și relații publice), cât și în format electronic, prin accesarea următorului link:
13.07.2023 PORTALUL NAŢIONAL PENTRU DEPUNEREA CERERILOR, ÎNSCRISURILOR ŞI PLATA TAXELOR JUDICIARE
La Curtea de Apel Alba Iulia poate fi accesat din această săptămână Portalul https://registratura.rejust.ro/ lansat de Consiliul Superior al Magistraturii, ce simplifică interacţiunea electronică a justiţiabililor şi profesioniştilor cu instanţele de judecată.
Portalul este disponibil gratuit la nivel național şi oferă cetăţenilor posibilitatea de accesare cu uşurinţă a următoarelor servicii:
- depunerea unei cereri de chemare în judecată;
- declararea unei căi de atac într-un dosar;
- depunerea înscrisurilor într-un dosar deja existent;
- plata taxei judiciare de timbru într-un dosar utilizând cardul bancar;
- eliberarea certificatelor de grefă;
- eliberarea copiilor legalizate ale hotărârilor judecătorești.
Curtea de Apel Alba Iulia recomandă utilizarea acestui nou portal pentru interacțiunea cu toate instanțele din circumscripție, avantajul principal față de comunicarea obișnuită prin e-mail, fax sau poștă fiind acela că aplicația https://registratura.rejust.ro/ permite comunicarea de documente, cereri sau taxe judiciare de timbru direct către instanță, fără a fi necesară o aplicație de mesagerie, indicarea adresei de e-mail, a numărului de telefon sau a adresei instanței respective și oferă o confirmare detaliată a comunicărilor realizate. De asemenea, Portalul permite plata taxei judiciare de timbru și comunicarea la dosar a dovezii de plată în mod integrat, fără a mai fi necesare alte operațiuni ulterioare în acest sens.
Noua interfață implementată la nivelul sistemului judiciar cuprinde formulare cu date minime obligatorii, în funcție de solicitare, ceea ce permite o soluționare mai rapidă a cererilor și scurtarea timpului folosit pentru comunicarea cu instanțele, contribuind astfel la celeritatea actului de justiție.
12.04.2022 !!NOU!! LEGALIZAREA HOTĂRÂRILOR JUDECĂTOREȘTI CU SEMNĂTURĂ ELECTRONICĂ
08.12.2020 !!NOU!! PENTRU LISTA CAUZELOR LA CURTEA DE APEL ALBA IULIA
(pentru afisare corecta recomadăm utilizarea Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera)
Pentru eventuale dificultăți întâmpinate în utilizarea aplicației vă puteți adresa Biroului de informare și relații publice, cosmin.muntean@just.ro sau telefonul mobil dedicat BIRP 0746100207.
Curtea de Apel Alba Iulia şi instanţele din circumscripţia teritorială utilizează aplicaţia „TDS” (Trimitere Document Securizat) ce facilitează citarea şi comunicarea actelor de procedură către persoanele care şi-au exprimat acordul pentru transmiterea actelor în format electronic.
Dosarul electronic este o aplicaţie informatică care vine în sprijinul persoanelor care au dosare pe rolul instanţelor, avocaţilor acestora inclusiv executorilor, lichidatorilor sau experţilor judiciari şi permite vizualizarea sau descărcarea hotărârilor judecătoreşti şi a altor documente din dosar depuse la instanţă după data de 01.06.2019, de când a început scanarea documentelor la toate instanţele.
Prezentare
Istoric
Legislatie
Legislația care reglementează organizarea instanței
Conducere
Organizare
Regulamentul de organizare și funcționare
Structura organizatorica si organigrama
Competența si instantele arondate
Cariera
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Date caracter personal
Responsabil protectia datelor cu caracter personal CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Contact: gdpr.caalbaiulia@just.ro (această adresă de e-mail este destinată exclusiv solicitărilor privind protectia datelor cu caracter personal.Pentru alte comunicări (inclusiv documente pentru dosarele instantei) se recomanda adresa de e-mail de la Registratura instantei ca-albaiulia@just.ro)