Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Adresa: jud. ARGEȘ, loc. PITEȘTI, str. Victoriei, nr. 22, cod poștal: 110017

 

Curtea de Apel Piteşti are în circumscripţie:

Tribunalul Argeş -  //portal.just.ro/109/
Tribunalul Vâlcea - //portal.just.ro/90/
Tribunalul Specializat Argeş - //portal.just.ro/1259/
Judecătoria Piteşti - //portal.just.ro/280/
Judecătoria Câmpulung Muscel - //portal.just.ro/205/
Judecătoria Curtea de Argeş - //portal.just.ro/216/
Judecătoria Costeşti - //portal.just.ro/214/
Judecătoria Topoloveni - //portal.just.ro/828/
Judecătoria Râmnicu Vâlcea - //portal.just.ro/288/
Judecătoria Drăgăşani - //portal.just.ro/223/
Judecătoria Horezu - //portal.just.ro/241/
Judecătoria Bălceşti - //portal.just.ro/185/
Judecătoria Brezoi - //portal.just.ro/198/
   Curtea de Apel este ordonator secundar de credite.

Actualitate

ANUNŢ 


  În scopul îmbunătăţirii accesului justiţiabililor la justiţie, începând cu data de 23.03.2023, legătura telefonică la compartimentul Arhivă al Curţii de Apel Piteşti se va realiza EXCLUSIV la numărul de telefon 0372.926.216, disponibil în fiecare zi, de luni până vineri, între orele  08.30 - 14.00.


   Începând cu data de 12.09.2022, programul cu publicul la compartimentul Arhivă al Curţii de Apel Piteşti va fi în fiecare zi, de luni până vineri, între orele  08.30 - 12.30.

----------------------------------------------------------------
 

        Comitetul electoral al Curţii de Apel

 


 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
PENTRU  PROGRAMĂRI ONLINE - accesati link-ul: http://213.177.22.10:8888​​
 

 
   Începând cu data de ​26 mai 2020, arhiva şi registratura Curţii de Apel Piteşti vor funcţiona prin programare online, sens în care va fi disponibilă pagina de internet http://213.177.22.10:8888​
 
        Programul de lucru cu publicul va fi 08,30 – 12,30între orele 08,30-12,00 pentru programările online, iar în intervalul 12,00 - 12,30 pentru persoanele fără programare online. În situaţia în care nu există programări online sau acestea sunt limitate, în intervalul respectiv orar (08,30 - 12,00) vor avea acces şi persoanele fără programare (cu caracter excepţional).
 

 

LISTE DE ŞEDINŢE PE ORE, afişate cu 5 zile înainte de termen 

 


 VĂ RUGĂM CONSULTAŢI LISTELE ŞI INFORMAŢIILE DE MAI JOS​!

  
 

Sala 1 - I.L. GEORGESCU - Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal​

 

   Mail corespondenţă documente în dosare:

   

       >>   ca-pitesti-scivila2@just.ro



Lista sedinta - 21 octombrie 2024 - ora 10.30 MB-s2.pdfLista sedinta - 21 octombrie 2024 - ora 10.30.pdf




Sala 2 - Mihail ELIESCU - Secţia  I civilă​
 

   Mail corespondenţă documente în dosare:

   

       >>   ca-pitesti-scivila1@just.ro




Lista sedinta - 15 octombrie 2024 - ora 08.30.pdf
Lista sedinta - 16 octombrie 2024 - ora 08.30 -TG-s1.pdfLista sedinta - 16 octombrie 2024 - ora 08.30.pdf
Lista sedinta - 23 octombrie 2024 - ora 08.30 -ZC-s1.pdfLista sedinta - 23 octombrie 2024 - ora 08.30.pdf


Sala 3 - George ANTONIU - Secţia penală

  

   Mail corespondenţă documente în dosare:

  

      >>   ca-pitesti-spenala@just.ro



Lista sedinta - 11 octombrie 2024 - ora 10.30  AD-sp.pdfLista sedinta - 11 octombrie 2024 - ora 10.30.pdf
Lista sedinta - 15 octombrie 2024 - ora 10.00_11.00 CV-sp.pdfLista sedinta - 15 octombrie 2024 - ora 10.00_11.00.pdf
Lista sedinta - 15 octombrie 2024 - ora 10.30_2  CV-sp.pdfLista sedinta - 15 octombrie 2024 - ora 10.30_2.pdf




 

IMPORTANT:

TRANSMITEREA DOCUMENTELOR IN FORMAT ELECTRONIC LA ADRESELE DE E-MAIL

OFICIALE ALE INSTANȚEI SE VA FACE CU RESPECTAREA URMĂTOARELOR REGULI:

 

Înscrisurile trimise instanței prin poștă electronică NU SE ACCEPTĂ SUB FORMĂ DE LINK către diverse site-uri sau platforme de file-sharing, ci numai prin atașare la respectivul email.
Fișierele atașate se trimit exclusiv în format PDF, DOC, DOCX.
Fișierele care vor fi atașate unui mesaj pot avea, cumulat, dimensiunea maximă de 20Mb.





                    ORDIN NR. 45 din data de 09.03.2022
 

În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1375/2015;

 

Faţă de dispoziţiile din Hotărârea Guvernului României nr. 171/2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 7 februarie 2022, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19,

 

Preşedintele Curţii de Apel Piteşti, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr.304/2004 pentru organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

 

                    DISPUNE:

 

 Art.l - Începând cu data de 09.03.2022, încetează dispoziţiile ordinelor emise de preşedintele Curţii de Apel Piteşti, în scopul prevenirii răspândirii infectării cu virusul SARS COV2 pentru perioada stării de urgenţă şi stării de alertă.

 

Art.2 - Accesul în sediul Curţii de Apel Piteşti, se va realiza în mod liber, cu recomandarea respectării orelor stabilite pentru şedinţele de judecată, potrivit listelor, afişate pe site-ul instanţei, precum şi a condiţiilor de siguranţă sanitară, respectiv purtarea măştii de protecţie sanitară şi păstrarea distanţei sociale.

 

Art.3 - I.  În ceea ce priveşte activitatea cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură din cadrul instanţei, programul de lucru se va desfăşura cu prioritate, pe baza programărilor on-line sau telefonice;

 

II. În limita timpului disponibil alocat programului de lucru cu publicul al fiecărui compartiment, se vor soluţiona şi cererile formulate de persoanele prezente în sediile instanţei, fără programare anterioară.

 

Art.4 - Prezentul ordin intră în vigoare începând cu data de 09.03.2022 şi va fi adus la cunoştinţa personalului instanţei, dispozitivului de jandarmi de la sediul instanţei, precum şi publicului larg, prin afişare la sediul instanţei, publicare pe site-ul instanţei/portalul instanţelor de judecată.

 

 

 

                        PREŞEDINTELE CURŢII DE APEL PITEŞTI

                         JUDECĂTOR EMILIA RALUCA TRANDAFIR
       


 

Dosarul eletronic


       Accesaţi:  <Info Dosar - Şedinţe on line>​


 

Avocaţi - Mediatori

 

Tabloul AVOCATILOR

 

Tabloul avocatilor din România

 

Tabloul MEDIATORILOR

 

MEDIATORI ARGES

 

MEDIATORI VALCEA

 

Informaţii de interes public


​IMPORTANT


Ordin nr. 46-2020 din 8 mai 2020 al Preşedintelui Curţii de Apel Piteşti privind reluarea activităţii din data de 15 mai 2020​


                 ANUNT IMPORTANT !!!      

 

Adresăm rugămintea persoanelor juridice şi persoanelor fizice să utilizeze formatul de hârtie A4 tip copiator (80g/mp) în documentaţia scrisă pe care o înaintează instanţei sau în cazul documentelor atipice (titluri, certificate, diplome, documente degradate, documente originale etc.) să ataşeze suplimentar o fotocopie A4 a aceluiaşi document pentru a facilita operaţiunea de scanare.

 


Documentele electronice nu pot şi nu vor fi folosite oficial în relaţia cu alte persoane fizice sau juridice. Acestea sunt oferite justiţiabililor exclusiv în scop consultativ.

 


În continuare documentele oficiale vor fi obţinute de la registratura instanţelor de judecată sau comunicate conform codurilor de procedură în vigoare.

 

  

   CONT TAXA COPII XEROX

   CONTRAVALOAREA COPIILOR XEROX SE INCASEAZA NUMAI PRIN VIRAMENT

   TARIF: 0,80 LEI/PAGINA


          COORDONATELE DE PLATA:

 

         BENEFICIAR: CURTEA DE APEL PITESTI

         COD FISCAL: 17180054

         CONT: RO15TREZ23A610600200109X​

 

                CHESTIONAR ON LINE

 
CHESTIONAR - REFERITOR LA PERCEPŢIA ACTIVITĂŢII ÎN CADRUL CURŢII DE APEL PITEŞTI
 

  

             PRELUCRARE DATE CU CARACTER PERSONAL

Prevederi Lege 677/2001 Cap 4 Art 12 - prelucrare date caracter personal​
 

Contact

Telefoane :  
                   ARHIVĂ - (0372) 926 216  
                   CABINET - (0248) 219 374 / (0248) 219 375
                 DEPARTAMENTUL ECONOMICO-FINANCIAR - (0248) 219 377
                
Fax-uri:      
                   ARHIVĂ - (0372) 249 816
                   BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII CU PUBLICUL - (0372) 249 818​​
                   DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE - (0248) 220 319