ANUNŢ
În scopul îmbunătăţirii accesului justiţiabililor la justiţie, începând cu data de 23.03.2023, legătura telefonică la compartimentul Arhivă al Curţii de Apel Piteşti se va realiza EXCLUSIV la numărul de telefon 0372.926.216, disponibil în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 08.30 - 14.00.
Începând cu data de 12.09.2022, programul cu publicul la compartimentul Arhivă al Curţii de Apel Piteşti va fi în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 08.30 - 12.30.
----------------------------------------------------------------
Comitetul electoral al Curţii de Apel
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Începând cu data de 26 mai 2020, arhiva şi registratura Curţii de Apel Piteşti vor funcţiona prin programare online, sens în care va fi disponibilă pagina de internet http://213.177.22.10:8888
Programul de lucru cu publicul va fi 08,30 – 12,30: între orele 08,30-12,00 pentru programările online, iar în intervalul 12,00 - 12,30 pentru persoanele fără programare online. În situaţia în care nu există programări online sau acestea sunt limitate, în intervalul respectiv orar (08,30 - 12,00) vor avea acces şi persoanele fără programare (cu caracter excepţional).
LISTE DE ŞEDINŢE PE ORE, afişate cu 5 zile înainte de termen
VĂ RUGĂM CONSULTAŢI LISTELE ŞI INFORMAŢIILE DE MAI JOS!
Sala 1 - I.L. GEORGESCU - Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Mail corespondenţă documente în dosare:
>> ca-pitesti-scivila2@just.ro
Lista sedinta - 21 octombrie 2024 - ora 10.30.pdf
Lista sedinta - 15 octombrie 2024 - ora 08.30.pdf
Lista sedinta - 16 octombrie 2024 - ora 08.30.pdf
Lista sedinta - 23 octombrie 2024 - ora 08.30.pdf
Sala 3 - George ANTONIU - Secţia penală
Mail corespondenţă documente în dosare:
>> ca-pitesti-spenala@just.ro
Lista sedinta - 11 octombrie 2024 - ora 10.30.pdf
Lista sedinta - 15 octombrie 2024 - ora 10.00_11.00.pdf
Lista sedinta - 15 octombrie 2024 - ora 10.30_2.pdf
IMPORTANT:
TRANSMITEREA DOCUMENTELOR IN FORMAT ELECTRONIC LA ADRESELE DE E-MAIL
OFICIALE ALE INSTANȚEI SE VA FACE CU RESPECTAREA URMĂTOARELOR REGULI:
Înscrisurile trimise instanței prin poștă electronică NU SE ACCEPTĂ SUB FORMĂ DE LINK către diverse site-uri sau platforme de file-sharing, ci numai prin atașare la respectivul email.
Fișierele atașate se trimit exclusiv în format PDF, DOC, DOCX.
Fișierele care vor fi atașate unui mesaj pot avea, cumulat, dimensiunea maximă de 20Mb.
ORDIN NR. 45 din data de 09.03.2022
În temeiul dispoziţiilor art. 7 alin 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1375/2015;
Faţă de dispoziţiile din Hotărârea Guvernului României nr. 171/2022 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 7 februarie 2022, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19,
Preşedintele Curţii de Apel Piteşti, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr.304/2004 pentru organizarea judiciară, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
DISPUNE:
Art.l - Începând cu data de 09.03.2022, încetează dispoziţiile ordinelor emise de preşedintele Curţii de Apel Piteşti, în scopul prevenirii răspândirii infectării cu virusul SARS COV2 pentru perioada stării de urgenţă şi stării de alertă.
Art.2 - Accesul în sediul Curţii de Apel Piteşti, se va realiza în mod liber, cu recomandarea respectării orelor stabilite pentru şedinţele de judecată, potrivit listelor, afişate pe site-ul instanţei, precum şi a condiţiilor de siguranţă sanitară, respectiv purtarea măştii de protecţie sanitară şi păstrarea distanţei sociale.
Art.3 - I. În ceea ce priveşte activitatea cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură din cadrul instanţei, programul de lucru se va desfăşura cu prioritate, pe baza programărilor on-line sau telefonice;
II. În limita timpului disponibil alocat programului de lucru cu publicul al fiecărui compartiment, se vor soluţiona şi cererile formulate de persoanele prezente în sediile instanţei, fără programare anterioară.
Art.4 - Prezentul ordin intră în vigoare începând cu data de 09.03.2022 şi va fi adus la cunoştinţa personalului instanţei, dispozitivului de jandarmi de la sediul instanţei, precum şi publicului larg, prin afişare la sediul instanţei, publicare pe site-ul instanţei/portalul instanţelor de judecată.
PREŞEDINTELE CURŢII DE APEL PITEŞTI
JUDECĂTOR EMILIA RALUCA TRANDAFIR
Tabloul AVOCATILOR
Tabloul avocatilor din România
Tabloul MEDIATORILOR
MEDIATORI ARGES
MEDIATORI VALCEA