Prin Hotărârea Plenului C.S.M.
nr. 20 din data de 6 februarie 2024 au fost aprobate tematica şi bibliografia
pentru concursurile ce se vor desfăşura în cursul anului 2024 în vederea
ocupării posturilor vacante de grefier cu studii superioare juridice din cadrul
instanţelor judecătoreşti, a posturilor vacante de grefier cu studii superioare
juridice din cadrul parchetelor, a posturilor vacante de grefier fără studii
superioare juridice din cadrul instanţelor judecătoreşti şi a posturilor
vacante de grefier fără studii superioare juridice din cadrul parchetelor,
precum şi a taxei de participare la concurs, care va fi în cunatum de 300 de
lei.
Hotărârea AG SNGJ Dicasterial din data de 13.02.2024 prin care s-a stabilit încetarea formelor de protest adoptate la nivel naţional prin Hotărârea AGE a SNGJ Dicasterial din data de 9.12.2023, începând cu data de 15 februarie 2024
Portal depunere cereri și documente și plăți taxe de timbru:
https://registratura.rejust.ro
1. Vă recomandăm să folosiți portalul registratura.rejust.ro când formulați solicitări adresate instanțelor judecătorești. Prin acest portal, aveți acces la următoarele servicii:
Depunerea documentelor și plata taxelor de timbru prin portal se face în condiții de maximă siguranță, urmând să primiți, de îndată, pe adresa e-mail, dovada formulării și expedierii cererii și actelor dvs. către instanța din circumscripție.
2. Vă recomandăm să folosiți portalul cagl.ro pentru a avea acces la următoarele servicii:
- - Acces la dosarul în format electronic - Dosarul electronic
- - Lista on-line cu desfășurarea în timp real a ședințelor de judecată din circumscripție - Liste ședințe on-line
- - Programări cu prezență fizică pentru consultarea dosarelor în format fizic și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din circumscripție - Programări cu prezență fizică
- - Colecția de documente istorice a Curții de Apel Galați - Historia
3. Cererea de acces electronic la dosar și de comunicare în format electronic a documentelor din dosare este disponibilă în format pdf și word.
Vă puteți informa despre modul de utilizare a sistemului de comunicare și acces electronic la dosar, citind aceste instrucțiuni.
4. Pentru erori acces dosar electronic folosiți adresa cagl.ro/contacteaza-instanta
5. Consultarea dosarelor în format fizic și prezentarea personală pentru alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din cadrul instanțelor din raza Curții de Apel Galați se fac, cu prioritate, pe baza unei programări on-line la adresa cagl.ro/programari
6. În eventualitatea în care cauza dedusă judecății poate fi soluționată prin mediere, procedură prevăzută de Legea nr. 192/2006, se recomandă utilizarea acestei proceduri. În măsura în care vor opta pentru procedura medierii, părțile vor depune la dosarul cauzei dovada de participare la ședința de informare, precum și, eventual, acordul de mediere, în vederea pronunțării unei hotărâri prin care se încuviințează învoiala lor.