LISTA DOCUMENTELOR
PRODUSE ȘI/SAU GESTIONATE DE CURTEA DE APEL CONSTANȚA
1.
Registrul general de dosare
În acest
registru se trec, în ordinea intrării, toate dosarele înregistrate la
judecătorii, tribunale, tribunale specializate, curţi de apel sau la
secţiile acestora.
Sub
acelaşi număr se înregistrează toate cererile depuse ulterior
sau corespondenţa în legătură cu dosarul.
La
instanţele unde există registratură generală şi câte o
registratură şi o arhivă pentru fiecare secţie se ţine
un registru la registratura generală în care se trece şi secţia
la care a fost repartizat dosarul şi câte un registru general la fiecare
secţie. Aceste dispoziţii se aplică în mod corespunzător
şi în situaţia în care la instanţa respectivă
funcţionează mai multe secţii cu aceeaşi specializare,
fiind ţinut câte un registru general la fiecare dintre aceste secţii.
În cazul utilizării înregistrărilor în sistem informatizat se constituie un singur registru general de dosare care conţine date suplimentare menite să asigure obţinerea unor evidenţe derivate. În acest scop, registrul informatizat este completat, conform instrucţiunilor ce însoţesc programul de evidenţă, cu toate informaţiile prevăzute în structura bazei de date. Aceste date suplimentare, legate de fiecare cauză, sunt completate permanent în cursul judecăţii.
2.
Registrul informativ
În acest registru se menţionează, pentru fiecare dosar trecut în ordinea numerică, primul termen de judecată şi termenele ulterioare, conexarea, disjungerea sau ataşarea dosarului la alt dosar.
La
instanţele unde funcţionează secţii se ţine câte un
registru informativ pentru fiecare secţie.
3.
Registrul de termene al arhivei
În acest registru se trec toate dosarele pe termenele de judecată fixate, consemnându-se numărul şi data înregistrării lor.
La
instanţele la care funcţionează secţii se ţine câte un
registru de termene pentru fiecare secţie.
4.
Condica şedinţelor de judecată
La instanţele unde funcţionează secţii se ţin condici pentru fiecare secţie. Condicile se pot ţine şi pe materii.
La curţile de apel şi tribunale se ţin condici separate pentru activitatea de primă instanţă, de apel, de contestaţie şi de recurs.
Pentru tipurile de cauze care presupun confidenţialitate se ţin condici separate. Se pot ţine condici separate şi pentru şedinţele de judecată desfăşurate în camera de consiliu.
Numerele de hotărâri pronunţate se dau în ordine pe fiecare secţie, pentru toate materiile din aceeaşi secţie, iar la judecătoriile la care nu funcţionează secţii se dau numere pe materie civilă, respectiv penală.
Condica de
şedinţă se listează la sfârşitul zilei. Pentru motive
temeinice, condica de şedinţă se listează la începutul
primei zile lucrătoare următoare. Condica de şedinţă
listată se semnează de către preşedintele completului de
judecată sau, în lipsa acestuia, de unul dintre membrii completului
şi de grefierul de şedinţă.
5.
Registrele privind măsurile preventive
Registrele privind măsurile preventive în cursul urmăririi penale, în procedura de cameră preliminară şi în cursul judecăţii sunt nepublice.
Instanţa
care soluţionează contestaţiile ţine un registru distinct
pentru aceste cauze.
6.
Registrul de evidenţă a cererilor privind
încuviinţarea efectuării percheziţiilor
Registrul de
evidenţă a cererilor privind încuviinţarea efectuării
percheziţiilor în cursul urmăririi penale este nepublic.
7.
Registrul de evidenţă a sesizărilor
privind supravegherea tehnică
Registrul de
evidenţă a sesizărilor privind supravegherea tehnică
şi a celor privind reţinerea, predarea şi percheziţionarea
trimiterilor poştale este nepublic.
8.
Registre privind cooperarea judiciară în materie
penală
Registrul de
evidenţă a sesizărilor privind extrădarea activă,
Registrul privind arestarea şi predarea în baza mandatelor europene de
arestare, Registrul de evidenţă a mandatelor europene de arestare
emise şi Registrul privind măsurile de probaţiune şi
sancţiunile alternative executate pe teritoriul altor state membre ale
Uniunii Europene sunt nepublice şi au rubricile prevăzute în Legea
nr. 302/2004, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare.
9. Registrul privind confiscarea
În Registrul
privind confiscarea se ţine evidenţa hotărârilor penale privind
confiscarea specială şi confiscarea extinsă şi punerea în
executare a acestora.
10. Registrul de evidenţă a căilor de atac declarate împotriva hotărârilor civile şi penale
Aceste registre se ţin separat după cum cauzele civile au fost înregistrate înainte sau după data de 15 februarie 2013, respectiv după data intrării în vigoare a prevederilor Codului de procedură civilă referitoare la pregătirea dosarului de apel sau, după caz, de recurs de către instanţa a cărei hotărâre se atacă, dacă prin lege nu se prevede altfel.
Registrele de evidenţă a căilor de atac se ţin separat pe căi de atac şi materii.
11.
Registrul de evidenţă a redactării
hotărârilor
În acest
registru se trec în ordinea numărului de hotărâre, separat pe
secţii sau pe materii, după caz, toate sentinţele, deciziile sau
încheierile pronunţate.
12. Registrele de evidenţă şi punere în executare a hotărârilor penale
În registrele de executări penale se trec, în ordinea numerică, hotărârile penale, înscriindu-se datele şi lucrările prevăzute la art. 148 - 157.
Evidenţa în legătură cu amânarea sau întreruperea executării pedepselor privative de libertate şi a măsurii educative a internării minorului într-un centru educativ ori într-un centru de detenţie se ţine separat.
Se ţine separat o evidenţă a condamnaţilor la pedeapsa închisorii cu suspendarea executării pedepsei sub supraveghere, precum şi a condamnaţilor cu privire la care s-a dispus amânarea aplicării pedepsei, precum şi cu privire la executarea măsurilor educative neprivative de libertate aplicate minorilor. Evidenţele referitoare la minori sunt nepublice.
Evidenţă separată se ţine şi pentru plata amenzii, fie că s-a efectuat într-o singură tranşă, fie că s-a dispus plata eşalonat, în rate lunare, ori pentru plata amenzii care duce la încetarea prestării muncii în folosul comunităţii.
Evidenţa
în legătură cu permisiunile acordate în executarea obligaţiilor
de către consilierul de probaţiune, precum şi cu permisiunea
acordată de instanţă pentru părăsirea teritoriului
ţării se ţine separat.
13. Registrul de evidenţă şi punere în executare a hotărârilor penale pronunţate în contestaţie
Registrul de
evidenţă şi punere în executare a hotărârilor penale
pronunţate în contestaţie, se listează periodic.
14. Registrul de evidenţă şi punere în executare a hotărârilor civile
În acest
registru se ţine evidenţa obligaţiilor stabilite prin
hotărâri judecătoreşti pentru care executarea se face din
oficiu, inclusiv cele privind amenzile judiciare. Totodată, se vor face
menţiuni despre hotărârile definitive a căror comunicare se face
din oficiu, potrivit legii.
15. Registrul valorilor
În registrul valorilor se înscriu documentele de consemnare a cauţiunii.
Registrul valorilor se poate ţine separat în materie civilă şi în materie penală sau la fiecare secţie.
În registrul valorilor se înscriu şi orice alte valori care nu constituie mijloc de probă sau corpuri delicte.
Pentru registrele de evidenţă a valorilor se aplică în mod corespunzător normele generale referitoare la inventarierea anuală a bunurilor materiale şi băneşti.
În cazul în care registrul valorilor se ţine în format electronic, închiderea poziţiilor se consemnează într-un proces-verbal, care este semnat de către grefierul şef secţie sau, după caz, de grefierul-şef al judecătoriei, dacă nu există secţii. Procesele-verbale se păstrează într-o mapă specială.
La
sfârşitul fiecărui an, după ultima înregistrare se va încheia un
proces-verbal care va cuprinde: numărul poziţiilor înregistrate,
numărul poziţiilor lichidate, precum şi numărul
poziţiilor nelichidate, stabilite cu ocazia inventarierii, care
urmează a se reporta prin reînregistrare la începutul anului următor.
16. Registrul mijloacelor materiale de probă
Registrul mijloacelor materiale de probă se păstrează de grefierul şef secţie sau, după caz, de grefierul-şef al judecătoriei, dacă nu există secţii.
În acest registru se înscriu şi suporturile materiale sau copia certificată a acestora rezultate din supravegherea tehnică, precum şi suporturile electronice din cauzele civile.
Acest registru se ţine separat în materie civilă şi în materie penală.
Suporturile
materiale, copiile certificate ale acestora în cauzele penale şi
suporturile electronice din cauzele civile se păstrează, în
condiţiile legii, de către grefierul şef secţie sau
grefierul desemnat.
17.
Registrul corpurilor delicte
Registrul
corpurilor delicte se păstrează de grefierul şef secţie
sau, după caz, de grefierul-şef al judecătoriei, dacă nu
există secţii.
18. Registrul de intrare-ieşire a corespondenţei administrative
În acest
registru se înregistrează corespondenţa care nu are
legătură cu dosarele. Corespondenţa de serviciu care nu este
destinată publicităţii se va înregistra într-un registru
separat. La fiecare instanţă se ţine un singur registru de intrare-ieşire
a corespondenţei administrative.
19. Registrul de evidenţă a petiţiilor
În acest registru se înscriu în ordinea primirii toate petiţiile adresate instanţei, cu menţionarea datei primirii, a termenului fixat pentru soluţionare, a compartimentului căruia i-au fost repartizate şi a datei înaintării la acest compartiment, a datei la care răspunsul redactat a fost înaintat spre semnare persoanei competente, a datei la care răspunsul a fost comunicat petiţionarului sau, după caz, cu menţionarea altei soluţii date petiţiei (conexare sau clasare).
20. Registrul de evidenţă pentru înregistrarea cererilor şi răspunsurilor privind accesul la informaţiile de interes public
Acest registru
se ţine de biroul de informare şi relaţii publice.
21.
Registrul de control
Acest registru este nepublic şi cuprinde constatările şi măsurile dispuse de către persoana care efectuează controlul.
La
instanţele la care există secţii se ţine câte un registru
de control şi la fiecare secţie.
22.
Registrul privind evidenţa practicii
instanţelor de control judiciar
În acest
registru se înregistrează toate dosarele sosite de la instanţele de
control judiciar în care nu a fost menţinută soluţia
pronunţată pe fond.
23.
Registrul de evidenţă a cauzelor suspendate
Registrul de
evidenţă a cauzelor suspendate se ţine de către
compartimentul arhivă.
Pentru cauzele
a căror judecată se suspendă, instanţa verifică
periodic dacă mai subzistă cauza care a determinat suspendarea,
fixând în acest scop termene de verificare.
În cauzele penale, termenele de verificare
nu pot fi mai mari de 3 luni.
24. Registrele de evidenţă şi punere în executare a sancţiunilor contravenţionale
În aceste
registre se ţine evidenţa măsurilor luate pentru executarea
sancţiunilor contravenţionale.
25. Registrul de avarie
În acest
registru, în caz de avarie a sistemului ECRIS, vor fi înregistrate dosarele
pentru care atribuirea numărului unic s-a făcut prin alocarea unei
plaje de numere care porneşte de la un număr mai mare decât ultimul
număr atribuit electronic.
26.
Registrul declaraţiilor de avere şi
registrul declaraţiilor de interese
În aceste
registre se evidenţiază declaraţiile de avere şi
declaraţiile de interese depuse de personalul instanţei care are obligaţia
să completeze astfel de declaraţii şi au rubricile
prevăzute prin hotărâre a Guvernului.
27.
Registrul privind evidenţa executorilor
judecătoreşti
28.
Registrul de control al averilor
29.
Mapele cu hotărârile pronunţate în cauzele
soluţionate
30.
Datele statistice privind activitatea instanței
31.
Rapoartele anuale de activitate ale instanței
32.
Acte specifice activităţii de resurse umane
33.
Acte financiar contabile
34.
Acte rezultând din activitatea administrativă