Conform deciziei nr. 32 /24 iulie 2020 emisă de Preşedintele Judecătoriei Zalău (în urma adoptării Legii 136/2020):
1. cererile formulate potrivit art. 16 şi art. 17 din Legea nr. 136/2020 pot fi transmise instanţei exclusiv în
format electronic la adresa de e-mail: contestatii.l136jzalau@just.ro;
2. pentru facilitarea desfăşurării procesului, în cererea formulată, petentul este ţinut să indice numărul de
telefon şi adresa de e-mail la care solicită a-i fi comunicată corespondenţa aferentă procesului;
3. comunicarea actelor de procedură se va realiza exclusiv în format electronic la adresa de e-mail
indicată de parte;
4. dacă petentul nu are un apărător ales îi va fi desemnat apărător din oficiu.
În perioada 13.03.2020-03.05.2020 programul de lucru cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură
se va desfășura în zilele de luni și miercuri, între orele 10:00 – 11:00, la Sala 21 a instanţei.
Se recomandă ca toate cererile și înscrisurile adresate instanței să fie transmise prin e-mail, la adresa
str. Tudor Vladimirescu nr. 10, jud. Sălaj.
NOUTĂŢI PAGINĂ WEB ! INFORMAŢII DESPRE DOSARE !
Accesaţi secţiunea DOSARE a paginii
Pentru a veni în sprijinul justiţiabililor, oferindu-le informaţii detaliate despre procesele aflate pe rolul instanţelor din circumscripţia sa, Curtea de Apel Cluj lansează serviciile Info dosar şi Fişă dosar. Căutând după numărul de dosar, veţi obţine informaţii legate de traseul dosarului (toate instanţele la care a fost înregistrat dosarul), data înregistrării, obiectul, stadiul procesual, termenele de judecată şi soluţiile pentru ficare dintre ele, detaliat pe fiecare instanţă.