PROGRAM RELAŢII CU PUBLICUL
COMPARTIMENTUL ARHIVĂ-REGISTRATURĂ
ÎN PERIOADA VACANŢEI JUDECĂTOREŞTI
01 IULIE – 30 AUGUST 2024
* PRIMIRE CERERI DE CHEMARE ÎN JUDECATĂ
* STUDIU DOSARE
*PRIMIRE CERERI PENTRU ELIBERARE COPII DE PE ÎNSCRISURILE DEPUSE LA DOSARE, CERTIFICATE DE GREFĂ ŞI HOTĂRÂRI JUDECĂTOREŞTI CU MENŢIUNEA „DEFINITIVĂ”
*ELIBERARE ÎNSCRISURI, CERTIFICATE DE GREFĂ ŞI HOTĂRÂRI JUDECĂTOREŞTI CU MENŢIUNEA „DEFINITIVĂ”
ÎN ZILELE DE:
LUNI
MIERCURI
între orele 09,00 -12,00
în conformitate cu dispoziţiile art. 170 al.3 din R.O.I
Excepţie fac CERERILE CU CARACTER URGENT
PROGRAM RELAŢII CU PUBLICUL COMPARTIMENTUL ARHIVĂ-REGISTRATURĂ
* PRIMIRE CERERI DE CHEMARE ÎN JUDECATĂ
LUNI – VINERI între orele 09,00-13,00
cu excepţia cererilor în materie penală care reclamă urgenţă
* STUDIU DOSARE
LUNI – JOI între orele 09,00 – 13,00
*PRIMIRE CERERI PENTRU ELIBERARE COPII DE PE ÎNSCRISURILE DEPUSE LA DOSARE, CERTIFICATE DE GREFĂ ŞI HOTĂRÂRI JUDECĂTOREŞTI CU MENŢIUNEA „DEFINITIVĂ”
LUNI – JOI între orele 09,00 – 13,00
*ELIBERARE ÎNSCRISURI, CERTIFICATE DE GREFĂ ŞI HOTĂRÂRI JUDECĂTOREŞTI CU MENŢIUNEA „DEFINITIVĂ”
MARŢI ŞI JOI între orele 11,00 -13,00
excepţii fac cererile cu caracter urgent
Începând cu 04.11.2019 Cererile de chemare în judecată, căile de atac și alte acte de sesizare ale instanței, precum și documentele ce trebuie atașate la dosarele aflate pe rolul Judecătoriei Videle, se vor trimite la următoarea adresă de e-mail: jud-videle-reg@just.ro
În cazul în care veți înainta astfel de documente pe adresele de e-mail BIRP, grefierului şef, există riscul ca documentele să ajungă la dosar cu întârziere, ținând cont de faptul că acestea urmează un alt circuit în instanță.
Pe acestă adresă se vor trimite doar petitii si cereri formulate în baza Legii nr.544/2001.
Dosarul electronic (pentru dosarele începând cu 08.10.2019) poate fi accesat din emailul de notificare acces dosar electronic primit de la instanță ori prin pagina de internet www.tribunalteleorman.ro