Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie




LISTELE CU CAUZELE CARE SE JUDECĂ/NU SE JUDECĂ, ÎN URMA ADUNĂRII GENERALE A JUDECĂTORILOR DIN DATA DE 08.09.2025



16.10.2025


15.10.2025


14.10.2025


10.10.2025


09.10.2025


08.10.2025


07.10.2025
           listă şedinţă 07.10.2025 - cauze care NU se judecă.pdflistă şedinţă 07.10.2025 - cauze care NU se judecă.pdf
listă şedinţă 07.10.2025 - cauze care se judecă.pdflistă şedinţă 07.10.2025 - cauze care se judecă.pdf

25.09.2025
           lista sedinta pen OD care se judeca  25 09 2025.pdfLista cauzelor completului OD care se judeca.pdf



24.09.2025


18.09.2025
 
 
 


17.09.2025
 
           Lista cauzelor completului C8C-BN care se judecă în 17.09.2025.pdfLista cauzelor completului C8C-BN care se judecă.pdf
11.09.2025


10.09.2025

09.09.2025

Comunicat emis ca urmare a hotararii adunarii generale a judecatorilor din cadrul Judecatoriei Tecuci




ANUNŢ IMPORTANT

 

Potrivit art. 94 indice 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea nr. 3243/2022 a Secţiei pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii,  modificată prin Hotărârea nr. 1505/17.06.2025 a Secţiei pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii, publicată în M. Of. nr. 586/24.06.2025:

 

- Cererile adresate instanței, precum și înscrisurile însoțitoare, transmise prin poșta electronică, se trimit exclusiv în format PDF, prin atașare directă la mesajul e-mail.

 

- Nu se acceptă transmiterea atașamentelor în alte formate și nici linkuri către platforme de stocare și partajare a fișierelor, cu excepția situației în care instanța solicită expres acest lucru.

 

- În cazul în care un e-mail adresat instanței conține atașamente în alt format decât PDF sau include linkuri către platforme externe, acesta nu va fi prelucrat de compartimentele de specialitate, iar atașamentele nu vor fi listate sau depuse la dosar.

- Expeditorul va fi notificat cu privire la neconformitatea mesajului transmis și la necesitatea retransmiterii documentelor în formatul acceptat.






COMPETENȚELE TERITORIALE ALE TRIBUNALULUI GALAȚI ȘI ALE JUDECĂTORIILOR ARONDATE
                             harta judetului galati.jpg
 
INFORMARE
În această perioadă, din cauza volumului foarte mare de mesaje electronice ce se transmit/primesc prin sistemul de poștă electronică din domeniul just.ro, apar întârzieri la primirea mesajelor pe adresele de corespondență electronică ale instanței și implicit și la transmiterea mesajelor de confirmare de primire.
Din acest motiv vă recomandăm să transmiteți corespondența prin email cu cel puțin 24 de ore înainte de termenul de judecată, să va asigurați că această  corespondența a ajuns la instanța, respectiv că s-a primit mesaj din partea sistemului folosit că a ajuns la destinatar potrivit datelor furnizate de acesta.
De asemenea pentru a evita eșuarea procedurilor de comunicare electronică, până la o nouă informare pe portalul instanței, vă recomandăm să le transmiteți utilizând:
2.  fax;
3.  poșta română;
4.  servicii de curierat sau să depuneți înscrisurile personal la registratura instanței.

Portal depunere cereri și documente și plăți taxe de timbru:
1.   Vă recomandăm să folosiți portalul registratura.rejust.ro când formulați solicitări adresate instanțelor din circumscripția Curții de Apel Galați. Prin acest portal, aveți acces la următoarele servicii:
-     Depunerea acțiunilor, însoțită sau nu de plata taxei de timbru – Înregistrează un dosar nou pe rolul instanței de judecată
-     Declarare căi de atac într-un dosar -  Declară cale de atac într-un dosar existent
-     Depunere alte acte la dosar -  Depunere acte și documente într-un dosar existent
-     Plata taxelor judiciare de timbru, fără comision – Plata taxei judiciare de timbru într-un dosar existent prin integrare cu platforma Ghiseul.ro
-     Acces la dosarul în format electronic - Dosarul electronic
-     Lista on-line cu desfășurarea în timp real a ședințelor de judecată din circumscripție - Liste ședințe on-line
-     Programări cu prezență fizică pentru consultarea dosarelor în format fizic și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din circumscripție – Programări cu prezență fizică
-     Colecția de documente istorice a Curții de Apel Galați - Historia
 
Depunerea documentelor și plata taxelor de timbru prin portal se face în condiții de maximă siguranță, urmând să primiți, de îndată, pe adresa e-mail, dovada formulării și expedierii cererii și actelor dvs. către instanța din circumscripție.
 
 
2.    Vă recomandăm să folosiți portalul cagl.ro pentru a avea acces la următoarele servicii:
  •      - Acces la dosarul în format electronic - Dosarul electronic
  •      - Lista on-line cu desfășurarea în timp real a ședințelor de judecată din circumscripție - Liste ședințe on-line
  •     - Programări cu prezență fizică pentru consultarea dosarelor în format fizic și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din circumscripție - Programări cu prezență fizică
  •      - Colecția de documente istorice a Curții de Apel Galați - Historia
 
3.  Cererea de acces la dosarul electronic sau de comunicare în format electronic a documentelor din dosare este disponibilă în format pdf și word.
Vă puteți informa despre modul de utilizare a sistemului de comunicare și acces electronic la dosar, citind aceste instrucțiuni.
 
4.    Pentru erori acces dosar electronic folosiți adresa cagl.ro/contacteaza-instanta
 
5.  Consultarea dosarelor în format fizic și prezentarea personală pentru alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din cadrul instanțelor din raza Curții de Apel Galați se fac, cu prioritate, pe baza unei programări on-line la adresa cagl.ro/programari
 
6. În eventualitatea în care cauza dedusă judecății poate fi soluționată prin mediere, procedură prevăzută de Legea nr. 192/2006, se recomandă utilizarea acestei proceduri. În măsura în care vor opta pentru procedura medierii, părțile vor depune la dosarul cauzei dovada de participare la ședința de informare, precum și, eventual, acordul de mediere, în vederea pronunțării unei hotărâri prin care se încuviințează învoiala lor.

 
Prezentare

Prezentare instanţă 

Istoric


 

Legislație

Legislația care reglementează organizarea instanței

Notă de informare privind utilizarea datelor cu caracter personal conform Legii nr. 677 din 2001

Notă de informare privind utilizarea datelor cu caracter personal prin mijloace video

Date cu caracter personal


Conducere

Conducerea instanței

Organizare
Structură organizatorică şi organigramă

Competența și instanțele arondate


Rapoarte și studii
Rapoarte şi studii


 


 


Actualitate

 

 
Ghiduri practice
 
 Ghiduri.jpg
 

Informaţii de interes public


Contact