Pentru procedura de transmitere electronica a documentelor la dosare sa aveti in vedere:
Prin poştă electronică, mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
• doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx)
• fisierul PDF sa fie format Alb/Negru si rezolutie maxim 300 dpi
• cu cel putin 24 de ore inainte de termenul de judecata
• fără ca mesajul şi ataşamentele să cumuleze o dimensiune mai mare de 10 MB
• NU atasati in e-mail link-uri externe catre diverse servicii de stocare ( ex. Dropbox,
One Drive, Google Drive, iCloud Drive )
De asemenea, va adresăm rugămintea ca documentele si cererile de chemare in judecată pe care
le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin poştă să NU fie capsate, ci, cel mult,
prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
Nu este necesar sa mai trimiteţi documentele şi pe alta cale de comunicare (fax, posta, etc )
decât dacă vi se solicită în mod expres de instanţă . |
|
Informare
Prin hotărârea Secţiei pentru judecători din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii nr. 2646/16.11.2023 a fost adoptat Chestionarul elaborat în cadrul Grupului de lucru privind Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022-2025, propus ca modalitate de evaluare a gradului de satisfacţie al părţilor interesate în vederea atingerii indicatorului din Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022-2025.
Chestionarul este disponibil on-line accesând următorul link:
Aceste date sunt necesare în vederea evaluării de către Consiliul Superior al Magistraturii, în scop statistic, a percepţiei publice privind activitatea în cadrul instanţelor judecătoreşti, precum şi alte elemente care intră în conţinutul noţiunii de acces liber la justiţie în sens larg.
ANUNT
Vă aducem la cunoștință că începând cu data de 11.07.2023 aveți posibilitatea să depuneți în format electronic, prin accesarea link-ului https://registratura.rejust.ro/ următoarele documente:
· cerere de chemare în judecată;
· declarare cale de atac;
· eliberare certificat de grefă;
· eliberare copie legalizată hotărâre;
· plată taxă judiciară de timbru într-un dosar existent;
· depunere alte documente într-un dosar existent;
Posibilitatea de a plăti taxa de timbru utilizând cardul bancar simplific în mod semnificativ interacțiunea cu instanța de judecată, această modalitate de plată fiind implementată în parteneriat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României, Asociația de Plăți Electronice din România și Ghiseul.ro
Astfel, utilizând formulare electronice din portal, informațiile sunt transmise către grefierii registratori în mod structurat, facilitându-se înregistrarea cu celeritate a cererilor și înscrisurilor în sistemele informatice proprii.
În măsura în care justițiabilii optează pentru utilizarea acestui portal, se recomandă să nu fie folosite, concomitent, și celelalte instrumente de sesizare a instanței, pentru a nu încărca în mod nejustificat activitatea instanțelor.
Orice cerere, acțiune și înscris se poate depune :
INFORMARE privind aplicaţiile DOSARUL ELECTRONIC şi TDS (Trimitere Document Securizat)
cerere de comunicare acte în format electronic.pdf
DECIZII
Extras hotarare ADUNARE GENERALA IULIE 2023.doc
Extras hotarare ADUNARE GENERALA IUNIE 2023.doc
Decizia nr.12 din 30.06.2022 - Program de functionare perioada 01.07.2022 - 31.08.2022.pdf
Decizia nr. 2 din 22.02.2021.docx
Decizia 20 din 04.12.2020.pdf
Decizia 18 din 06.11.2020.pdf
Decizia 2-2020.pdf - masuri de preventie evolutie COVID-19
Decizia 3-2020.pdf - masuri de preventie evolutie COVID-19
Decizia 4-2020.pdf - masuri de preventie evolutie COVID-19
Decizia 5-2020.pdf - masuri de preventie evolutie COVID-19
Decizia 8-2020.pdf - masuri de preventie evolutie COVID-19
Decizia 306-2020.pdf - 08 mai 2020
Decizia 312A-2020.pdf - din 12.05.2020 privind reluarea activității instanței
HOTARÂRI
Hotararea nr.3.pdf - Suspendarea protestului
Hotararea Nr.2.pdf - Mentinerea suspendarii judecarii cauzelor aflate pe rolul instantei
Comunicat 21-01-2020.pdf
DECIZIE ÎNCETARE APLICABILITATE MĂSURI DISPUSE ÎN PERIOADA STĂRII DE ALERTĂ
Noutati - Noua legislatie penala.doc