Important:
Pentru procedura de transmitere electronica a documentelor la dosare sa aveti in vedere:
Prin poştă electronică, mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
• doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx)
• fisierul PDF sa fie format Alb/Negru si rezolutie maxim 300 dpi
• cu cel putin 24 de ore inainte de termenul de judecata
• fără ca mesajul şi ataşamentele să cumuleze o dimensiune mai mare de 10 MB
• NU atasati in e-mail link-uri externe catre diverse servicii de stocare ( ex. Dropbox, One Drive, Google Drive,
iCloud Drive )
De asemenea, va adresăm rugămintea ca documentele si cererile de chemare in judecată pe care le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin poştă să NU fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
Nu este necesar sa mai trimiteţi documentele şi pe alta cale de comunicare (fax, posta, etc ) decât dacă vi se solicită în mod expres de instanţă .
Pentru accesul la dosarul electronic este obligatoriu să indicaţi un Pentru accesul la dosarul electronic este obligatoriu să indicaţi un număr de telefon mobil ce funcţionează în reţeaua unui furnizor de telefonie mobilă din România.
Nu este posibil accesul la dosarul electronic în cazul telefonului fix sau dintr-o reţea a unui furnizor de telefonie mobilă din afara României.
Judecătoria Sighișoara pune la dispoziţia opiniei publice Chestionarul referitor la percepţia activităţii în cadrul instanţelor de judecată, adoptat prin HCSM nr. 2646/2023. Chestionarul constituie un instrument de evaluare al gradului de satisfacţie al părţilor interesate privind activitatea Judecătoria Sighișoara.
Chestionarul este disponibil atât în format fizic, la sediul Judecătoria Sighișoara (la compartimentele care desfăşoară activităţi cu publicul), cât şi în format online, pe pagina de internet a instanţei, la secţiunea „Acasă – Actualitate”, accesând următorul link:
CHESTIONAR
Vă aducem la cunoștință că începând cu data de 11.07.2023 aveți posibilitatea să depuneți în
· cerere de chemare în judecată;
· declarare cale de atac;
· eliberare certificat de grefă;
· eliberare copie legalizată hotărâre;
· plată taxă judiciară de timbru într-un dosar existent;
· depunere alte documente într-un dosar existent;
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Relaţiile cu publicul şi mass media sunt asigurate prin purtător de cuvânt, respectiv doamna judecător Volanschi Doina-Mihaela.
Locatia biroului de relatii cu publicul - la Registratura. Locatia biroului de relatii cu publicul - la Registratura.
COMUNICAT
Având în vedere Hotărârea AG a SNGJ Dicasterial din data de 13 februarie 2024, prin care s-a hotărât încetarea formelor de protest adoptate la nivel naţional prin Hotărârea AGE a SNGJ Dicasterial din data de 09.12.2023, începând cu data de 15 februarie 2024,
Personalul auxiliar de specialitate şi personalul conex din cadrul Judecătoriei Sighişoara îşi reia activitatea cu data menţionată.
EXTRAS Hotărâre AG SNGJ Dicasterial - 13.02.2024.pdf
Hot. Generala a Judecatoriei Sighisoara Nr.1 din IAN 2024
HOT. NR. 9 A ADUNĂRII GENERALE A JUDECĂTORILOR.pdf
COMUNICAT ACTIVITATE INSTANŢĂ ÎN PERIOADA PROTESTELOR_.pdf
COMUNICAT ÎNTRERUPERE ACTIVITATE AZI 14.12.2023.pdf
DEC.43 masuri provizorii privind normarea muncii.pdf
DEC.39 Stabilire volum optim de activitate.pdf
Hot. Generala a Judecatorilor din Sighisoara Nr.8.pdf