Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

    

Judecătoria  Sectorului 3 Bucureşti

Operator de date  cu caracter  personal nr.10163 şi 10164

 

 

ANUNŢ-30.07.2024

 Prin prezenta vă aducem la cunoştinţă că prin Decizia nr. 43/30.07.2024 a Preşedintelui Judecătoriei Sectorului 3 Bucureşti, în acord cu H.G. nr.1307/2023, s-a stabilit  ca  ziua de 16 august 2024 să fie liberă  pentru întregul personal al instanţei, mai puţin  pentru  magistraţii şi personalul  auxiliar de specialitate planificaţi în şedinţele de  judecată cu termen  în data de 16 august 2024  şi pentru cei implicaţi  în soluţionarea  cererilor de competenţa judecătorului de drepturi şi libertăţi.

 

 

                                                         CONDUCEREA  INSTANŢEI

 

 

 






 
 

Judecătoria  Sectorului 3 Bucureşti

 

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL ÎN PERIOADA 01.07.2024- 31.08.2024

           a) Registratura: marti si joi intre orele 09,00-11,00.
           b) Arhiva civila: marti si joi intre orele 09,00-11,00.
           c) Arhiva penala: marti si joi intre orele 09,00-11,00.
           d) Biroul de informare si relatii cu publicul : va funcţiona cu program normal, ca şi în perioadele de timp aflate în afara vacanţei judecătoreşti (Luni,Marţi, Joi, Vineri - 08.00 - 16.00; Miercuri - 08.00 -19.00).
           e) Biroul executari penale: marti si joi intre orele 09,00-11,00.
           f) Asociatii de proprietari, asociatii, fundatii si sindicate: luni intre orele 09,00-11,00.

          Sedintele de judecata, in perioada vacantei judecatoresti, urmeaza a se desfasura in conformitate cu planificarile de şedinţă avizate .

CONDUCEREA ADMINISTRATIV-JUDICIARĂ A
JUDECĂTORIEI SECTORULUI 3 BUCUREŞTI

 


ANUNŢ

05.04.2024

 

Prin prezenta vă aducem la cunoştinţă că prin Decizia nr. 19/05.04.2024, Preşedintele Judecătoriei Sectorului 3 Bucureşti a dispus, desfiinţarea completurilor C 6 Civil, Cameră de consiliu 6 Civil, începând cu 08.04.2024.

Toate dosarele înregistrate şi rămase nesoluţionate pe aceste completuri vor fi  repartizate ciclic completurilor de civil, inclusiv dosarele înregistrate pe aceste completuri şi aflate în procedura prealabilă administrativă.                                    





ANUNŢ

  

           În scopul creșterii calității actului de justiție și pentru asigurarea unei transparențe sporite a procedurilor judiciare, începând cu data de 10.09.2019,  în cadrul Judecătoriei Sector 3 Bucureşti va deveni operațională aplicația „Dosar Electronic” disponibilă publicului pe site-ul http://www.tmb.ro, care facilitează accesul on-line al părților și al reprezentanților acestora la actele dosarului.

  

           Aplicaţia vizează numai dosarele nonpenale care au fost înregistrate în aplicaţia ECRIS începând cu data de 01.09.2019, respectiv începând cu numărul de dosar 22996/301/2019.

  

          Pentru a vă putea autentifica şi a avea acces la dosarul în format electronic, este necesar să comunicați instanței adresa de e-mail și numărul de telefon mobil, în cuprinsul unei cereri depusă o dată cu cererea de chemare în judecată/întâmpinarea etc., pe care o puteţi descărca de pe pagina de internet a instanţei.

  

            În cazul în care nu ați solicitat acces-ul la DOSARUL ELECTRONIC o dată cu depunerea cererii de chemare în judecată/întâmpinării etc., cererea dumneavoastră ulterioară pentru logare în aplicație, pe lângă datele menționate mai sus (e-mail şi nr. de telefon), trebuie să fie însoțită de o copie a cărții de identitate și/sau de dovada calității de reprezentant.

  

            Vă rugăm ca toate cererile şi documentele pe care le trimiteţi instanţei să NU fie capsate, rupte, îndoite etc., pentru a facilita procesul de scanare.

            Vă informăm că, începând cu data de 01.01.2018 aveţi posibilitatea să transmiteţi electronic solicitări, vizând exclusiv dosarele aflate deja pe rolul Judecătoriei Sectorului 3 Bucureşti în care aveţi calitatea de parte, la adresa de e-mail jud-sect3-reg@just.ro sau la numărul de fax: 0213132935.

 

Cerere de acces la dosarul electronic şi comunicarea actelor de procedură.pdfCerere de acces la dosarul electronic şi comunicarea actelor de procedură

 
 

Preşedinte,

                                                                    Judecător  Mirela MEHEDINTEANU
 
 


Actualitate

 

 ANUNȚ

 

 
    




 
 
 

______________________________________________________________________________________________________

 
 

 ANUNŢ


              Având în vedere dispoziţiile art. 231 alin. 5 Cod procedură civilă potrivit cărora ,,La cerere, părţile, pe cheltuiala acestora, pot obţine o copie electronică a înregistrării şedinţei de judecată în ceea ce priveşte cauza,, vă informăm următoarele:
 
              În vederea eliberării copiilor electronice ale înregistrării şedinţelor de judecată, părţile vor prezenta Biroului de Informare şi Relaţii Publice solicitare scrisă în acest sens, la care vor ataşa un mediu  optic (CD/DVD).
              Pentru securitatea aparaturii tehnice a instanţei, solicitanţii vor depune  mediu optic nou, sigilat.
 
             CONDUCEREA ADMINISTRATIV JUDICIARĂ  A JUDECĂTORIEI SECTORULUI 3 BUCUREŞTI
 
 
 



Informaţii de interes public


      Biroul de informare şi relaţii publice din cadrul Judecătoriei Sectorului 3 Bucureşti este organizat şi funcţionează potrivit dispoziţiilor Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public şi ale Ordonanţei Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările și completările ulterioare.
Biroul de informare şi relaţii publice asigură legăturile instanţei cu publicul şi cu mijloacele de comunicare în masă, în vederea garantării transparenţei activităţii judiciare, în condiţiile legii.
       Activitatea din cadrul Biroului de informare şi relaţii publice se realizează cu respectarea dispoziţiilor Legii nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, dar şi  cu respectarea Ghidului privind relaţia dintre sistemul judiciar din România şi mass-media, adoptat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii  nr.482/01.06.2012, cu modificările şi completările aduse prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii  nr. 573 din 6 mai 2014.

          Programul biroului de informare şi relaţii publice:
          luni-marţi 08.00-16.00,
          miercuri 08.00-19.00,
          joi-vineri 08.00-16.00.

Ziua portilor deschise 2018.pdfZiua portilor deschise 2018

procedură eliberare  copii legalizate.pdfProcedură eliberare copii legalizate

Ghiduri practice - Modele pentru justitiabili.pdfGhiduri practice - Modele pentru justitiabili 2018

 


Contact