Despre instituţie
Actualitate
Informaţii de interes public
Contact
ANUNȚ IMPORTANT În perioada vacanţei judecătoreşti programul cu publicul la Compartimentul arhivă – registratură, atât pentru primirea cererilor/sesizărilor, cât şi pentru studiul dosarelor, va fi următorul: - Marţi: orele 10 – 12 - Joi : orele 10 – 12 Biroul de Informare şi Relaţii Publice va avea următorul program cu publicul: - Luni: orele 10 - 12 - Miercuri: orele 10 - 12 - Vineri: orele 10 - 12, cu aplicarea dispoziţiilor art.79 alin.6 din Regulamentul de Ordine Interioară al instanţelor judecătoreşti aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr.1375 din 17 decembrie 2015. NOU!Anunţ concurs pentru ocuparea unui post de grefier ANUNȚ IMPORTANT - Ministerul Justiției organizează interviu pentru atribuirea calității de expert tehnic judiciar în specializarea „Topografie, cadastru și geodezie”, la care pot participa persoanele autorizate de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară în categoriile D, A sau B Anunț concurs pentru ocuparea unui post vacant de grefier arhivar cu studii medii - 12 februarie 2022 ANUNȚ IMPORTANT Vă aducem la cunoștință că potrivit HOTĂRÂRII NR. 102 din 10.06.2021 emisă de Consiliul Superior al Magistraturii, publicată în Monitorul Oficial nr. 625 din 25.06.2021, privind stabilirea localităților care fac parte din circumscripțiile judecătoriilor din fiecare județ, începând cu data de 25.06.2021, orașul Ștefănești și satele arondate acestui oraș, precum și comuna Durnești, fac parte din circumscripția Judecătoriei Botoșani. Potrivit dispozițiilor art. 25 alin. 4 Cod procedură civilă această modificare de competență teritorială nu va afecta cauzele aflate în curs de judecată pe rolul Judecătoriei Săveni. ANUNȚ 06.05.2021 VĂ ADUCEM LA CUNOȘTINȚĂ CĂ, PENTRU MOTIVE TEMEINICE, ÎN TOATE CAUZELE CIVILE CU TERMEN STABILIT LA DATA DE 12.05.2021, LA COMPLETUL Cc1 (şedinţă publică), S-A DISPUS PRESCHIMBAREA TERMENELOR DE JUDECATĂ, CU CITAREA PĂRŢILOR PENTRU NOUL TERMEN STABILIT, CU PĂSTRAREA OREI STABILITE LA TERMENUL ANTERIOR. IMPORTANT !!! Pentru, CERERI ACCES DOSAR ELECTRONIC, VIZUALIZARE DOSAR ELECTRONIC PROGRAMĂRI ONLINE ÎN VEDEREA STUDIERII DOSARELOR, vă rugăm să accesaţi următorul link: http://tribunalulbotosani.ro/ Pentru dosare mai noi, folositi motorul alternativ de căutare (dupa numar de dosar) - Cauta dosar Prezentare Prezentare instanţă Istoric
NOU!Anunţ concurs pentru ocuparea unui post de grefier
ANUNȚ IMPORTANT - Ministerul Justiției organizează interviu pentru atribuirea calității de expert tehnic judiciar în specializarea „Topografie, cadastru și geodezie”, la care pot participa persoanele autorizate de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară în categoriile D, A sau B
Anunț concurs pentru ocuparea unui post vacant de grefier arhivar cu studii medii - 12 februarie 2022
ANUNȚ IMPORTANT
Vă aducem la cunoștință că potrivit HOTĂRÂRII NR. 102 din 10.06.2021 emisă de Consiliul Superior al Magistraturii, publicată în Monitorul Oficial nr. 625 din 25.06.2021, privind stabilirea localităților care fac parte din circumscripțiile judecătoriilor din fiecare județ, începând cu data de 25.06.2021, orașul Ștefănești și satele arondate acestui oraș, precum și comuna Durnești, fac parte din circumscripția Judecătoriei Botoșani.
Potrivit dispozițiilor art. 25 alin. 4 Cod procedură civilă această modificare de competență teritorială nu va afecta cauzele aflate în curs de judecată pe rolul Judecătoriei Săveni.
VĂ ADUCEM LA CUNOȘTINȚĂ CĂ, PENTRU MOTIVE TEMEINICE, ÎN TOATE CAUZELE CIVILE CU TERMEN STABILIT LA DATA DE 12.05.2021, LA COMPLETUL Cc1 (şedinţă publică), S-A DISPUS PRESCHIMBAREA TERMENELOR DE JUDECATĂ, CU CITAREA PĂRŢILOR PENTRU NOUL TERMEN STABILIT, CU PĂSTRAREA OREI STABILITE LA TERMENUL ANTERIOR.
VĂ ADUCEM LA CUNOȘTINȚĂ CĂ, PENTRU MOTIVE TEMEINICE, ÎN TOATE CAUZELE CIVILE CU TERMEN STABILIT LA DATA DE 16.02.2021, LA COMPLETUL Cc3, S-A DISPUS PRESCHIMBAREA TERMENELOR DE JUDECATĂ PENTRU DATA DE 11.05.2021, CU PĂSTRAREA OREI STABILITE Șl CU CITAREA TUTUROR PĂRȚILOR.
ANUNȚ IMPORTANT !
În conformitate cu dispozițiile art. 16 alin. ( l ) și (7), respectiv art. 17 alin. (l) și (10) din Legea nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 634 din 18 iulie 2020, în vigoare de la 21 iulie 2020), orice persoană care se consideră vătămată într-un drept sau interes legitim printr-un act administrativ individual emis potrivit art. 8 alin. (3), respectiv art. 7 sau art. 8 alin. (4) poate depune acțiune în anularea actului administrativ, revizuirea sau încetarea măsurii — în format electronic — la următoarea adresă de email:
jud-saveni-reg@just.ro
În cererea formulată, petentul își va indica obligatoriu:
- numărul de telefon, pentru facilitarea desfășurării procesului;
- numărul Deciziei Direcției de Sănătate Publică pe care o contestă;
- în măsura în care se află în posesia sa: decizia contestată și eventuale alte înscrisuri aflate în posesia sa (scanate sau fotografiate în întregime) pe adresa de email indicată mai sus, odată cu cererea de chemare în judecată;
- cartea de identitate sau, dacă nu se află în posesia sa, să indice CNP în vederea verificării identității.
De asemenea, comunicarea actelor de procedură (inclusiv citațiile și hotărârea judecătorească), se va realiza în format electronic - la adresa de email indicată de parte.
La Judecătoria Săveni vor depune acțiuni persoanele care domiciliază sau au reşedinţa în localitățile arondate instanței ori persoanele aflate în izolare în spaţii sau unități sanitare din raza teritorială a instanței.
Cererile sunt scutite de plata taxei judiciare de timbru.
COMUNICAT - extras din Decizia nr. 14 din 13.05.2020 emisă de Preşedintele Judecătoriei Săveni
Comunicat din 12 martie 2020 - măsuri pentru prevenirea răspândirii COVID-19
Anunţ privind organizarea unui concurs pentru ocuparea postului vacant de şofer la Judecătoria Săveni
Comunicat "Ziua Europeană a Justiţiei Civile" - 25 octombrie 2018
COMUNICAT - privind recuperarea zilei de 14 august 2017
Decizia nr. 54/2017 a Preşedintelui Tribunalului Botoşani - privind recuperarea timpului de lucru aferent zilei de 14 august 2017
Decizia nr. 15/2017 a Preşedintelui Judecătoriei Săveni - privind programul instanţei în perioada vacanţei judecătoreşti 01.07.2017 - 01.09.2017
11 martie 2014 - Anunţ privind concursul de admitere Scoala Naţională de Grefieri sesiune mai 2014
Elemente de Noutate -Noul Cod Penal si de Procedura Penala.pdf
Anunț foarte important
Conducerea Judecătoriei Săveni adresează justiţiabililor următoarea rugăminte:
În situaţia în care se depun ori se transmit prin fax sau e-mail înscrisuri pentru dosarele aflate pe rolul instanţei, este necesar să se facă cu cel puţin cinci zile înainte de termenul de judecată, astfel cum rezultă din prevederile art. 254 Cod procedură civilă. Astfel, înscrisurile pot ajunge la timp la dosarul cauzei, iar membrii completului de judecată au timpul necesar pentru studierea lor.
În caz contrar, Judecătoria Săveni nu îşi asumă răspunderea pentru întârzierile care pot să apară în circuitul documentelor pentru fiecare termen.