IMPORTANT
Reguli privind comunicarea electronică:
La adresa de email a instanței se pot trimite inscrisuri respectand urmatoarele reguli :
a) Corpul emailului trebuie să conțină doar text, fără link-uri externe;
b) Formatul admis al atașamentelor este .docx sau .pdf;
c) Mărimea maximă a tuturor atașamentelor este de 10 MB;
d) Rezoluția maximă a atașamentelor este 200 dpi;
- Planșele foto pot fi depuse doar în mod fizic la registratură sau prin poștă/curier.
-
Recomandăm scanarea documentelor cu echipamente de scanare. Pozarea
documentelor cu telefonul, fără filtre suplimentare alb/negru, poate
produce documente ilizibile după imprimare.
- Participanții precum experții, executorii și practicienii în insolvență sunt
solicitați să depună înscrisurile în original sau certificate, conform
legii sau dispoziției instanței, la registratură sau prin poștă /
curier.
- Email-urile și faxurile referitoare la dosare aflate în curs de judecată trebuie trimise cu cel puțin 24 de ore înaintea ședinței de judecată. În caz contrar există riscul ca documentele să fie atașate la dosar după terminarea ședinței.
- Cererile și înscrisurile pentru dosare diferite vor fi trimise în emailuri sau plicuri diferite, unul pentru
fiecare dosar, pentru a se evita erori de atașare la dosarul necorespunzător.
- Fișierele atașate, reprezentând actele de procedură comunicate, să poartă denumirea corespunzătoare
tipului de document comunicat şi un număr de ordonare ale acestora (de ex. 1. cerere de chemare în
judecată/întâmpinare/cerere
reconvențională, 2. taxă judiciară de timbru, 3. raport, 4. înscrisuri
probatorii, 5. anexă, 6. Interogatoriu, etc.).
- Pentru ca documentele să fie lizibile după imprimare, este recomandat ca fundalul paginilor scanate să fie alb și să cuprindă doar text lizibil, fără elemente grafice mari.
-
Pozele, filmările, înscrisurile, registrele Excel și celelalte mijloace
de probă stocate pe suport electronic vor fi depuse la dosar pe suport CD sau DVD, nu pe stick-uri USB.
-
Trimiterea repetată a unor email-uri sau faxuri care nu îndeplinesc
aceste condiții poate rezulta în etichetarea de către sistem ca poștă
electronică nedorită (SPAM) a adresei de email/numărului de telefon.
- Nu capsați cererile
și documentele depuse la registratură sau trimise prin poștă pentru a
evita degradarea documentelor sau a echipamentelor de scanare și pentru a
facilita procesul de scanare.