Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

 

 Vizualizator imagini

 
 

 Editor de conținut

 

 

 

Președintele delegat al Judecătoriei Sânnicolau Mare

a emis Decizia nr. 20/27.06.2024 prin care au fost stabilite următoarele:


În perioada 01.07-31.08.2024, programul de lucru cu publicul

la compartimentele instanței va fi următorul:

Luni, Marți și Joi, între orele 10:00-12:00


 

În perioada 01.07-31.08.2024, în materie civilă și penală,

se vor judeca următoarele obiecte:


   Cauze civile:
         - abţinere;
         - abţinerea întregii instanţe;
         - acordare personalitate juridică;
         - dizolvare persoană juridică;
         - modificare acte constitutive persoane juridice;
         - radiere asociații;
         - reprezentativitate sindicat;
         - cerere de ajutor public judiciar;
         - cerere reexaminare ajutor public judiciar;
         - îndreptare eroare materială;
         - completare/lămurire dispozitiv;
         - asigurare dovezi;
         - asigurare dovezi - art. 7 alin. 2 OG 94/99 ;
         - consfințire acord mediere;
         - evacuare art. 1034 Cod proc.civ.;
         - încuviințare executare silită;
         - contestaţie la executare;
         - suspendare provizorie;
         - suspendare provizorie a executării;
         - suspendare executare (art. 484, 507, 512, 700, 718 cod. proc. civ./art. 300, 311, 325 Cod proc.civ.);
         - autorizare intrare în încăperi;
         - contestație la pv. de distribuire preț;
         - alte cereri privind executarea silită;
         - recuzare;
         - recuzarea întregii instanţe;
         - recuzare executor;
         - reexaminare anulare cerere;
         - reexaminare amendă judiciară;
         - reexaminare taxă timbru
         - ordonanță președințială;
         - sechestru asigurator;
         - sechestru judiciar;
         - poprire asigurătorie;
         - internare medicală nevoluntară;
         - ordin de protecție;
         - revocare ordin de protecție;
         - ordonanță președințială;
         - obligarea minorului la consiliere psihologică;
         - instantire tutelă specială ori consiliere judiciară;
         - tutelă;
         - curatelă;
         - delegare autoritate părintească;
         - orice alte cereri stabilite, conform dispoziţiilor legale, sau de judecător, ca fiind urgente.
   
   Cauze penale:
         - încetare de drept măsură preventivă;
         - revocare măsură preventivă;
         - înlocuire măsură preventivă;
         - verificare măsură prevenităv (art.207 şi art.208 Cod proc.pen.)
         - luarea măsurii controlului judiciar;
         - înlocuire control judiciar;
         - înlocuire control judiciar pe cauțiune;
         - modificare obligaţii control judiciar;
         - modificare obligaţii control judiciar pe cauţiune;
         - revocare control judiciar;
         - luarea măsurii arestului la domiciliu;
         - prelungire arestare la domiciliu;
         - modificare conţinut arest la domiciliu;
         - înlocuire arestare la domiciliu;
         - luarea măsurii arestării preventive;
         - prelungire arestare preventivă;
         - audierea inculpatului arestat în lipsă;
         - plângere control judiciar pe cauțiune;
         - plângere control judiciar;
         - permisiunea părăsirii domiciliului;
         - aplicare măsură tratament medical;
         - măsuri preventive persoane juridice;
         - prelungire măsuri preventive persoană juridică;
         - revocare măsuri preventive persoană juridică;
         - înlocuirea/încetarea obligării la tratament medical;
         - ridicarea măsurii obligatorii provizorii la tratament medical;
         - ridicare internare provizorie;
         - confirmare redeschidere urmărire penală;
         - prelevare probe biologice;
         - internare nevoluntară;
         - revocare internare nevoluntara;
         - prelungire internare nevoluntara;
         - validare examinare fizica ;
         - activități în procedura urmăririi și încetarea activităților
         - audiere anticipată;
         - încuviințare aducere persoană;
         - contestarea măsurii asigurătorii;
         - internare provizorie;
         - audierea inculpatului arestat în lipsă;
         - examinare fizică;
         - expertiză medico-legală psihiatrică;
         - conservare transmitere date;
         - percheziția informatică;
         - percheziție;
         - obținere date financiare;
         - obținere date comunicări electronice;
         - percheziționarea trimiterilor poștale;
         - predarea trimiterilor poștale;
         - reținerea trimiterilor poștale;
         - supravegherea tehnică;
         - prelungire supraveghere tehnică;
         - confirmare supraveghere tehnica;
         - obligarea la tratament medical în mod provizoriu;
         - internarea medicală în mod provizoriu;
         - modificări la măsuri educative nepri8vative
         - îndreptare eroare materială;
         - înlăturare omisiuni;
         - anulare/reducere amendă;
         - măsuri şi excepţii dispuse de judecătorul de cameră preliminară
         - orice alte cereri stabilite, conform dispoziţiilor legale, sau de judecător, ca fiind urgente.




Vă rugăm să completați chestionarul nostru privind percepția

 
  ​participanților la actul de justiție asupra activității Judecătoriei Sânnicolau Mare



Portal depunere cereri și documente și plăți taxe de timbru: https://registratura.rejust.ro

Vă recomandăm să folosiți portalul registratura.rejust.ro când formulați solicitări adresate instanțelor judecătorești. Prin acest portal, aveți acces la următoarele servicii:

  • --- Depunerea acțiunilor, însoțită sau nu de plata taxei de timbru - Înregistrează un dosar nou pe rolul instanței de judecată

--- Plata taxelor judiciare de timbru online, fără comision, într-un dosar existent - Plata taxei judiciare de timbru într-un dosar existent

--- Declararea unei căi de atac într-un dosar, însoțită sau nu de plata taxei de timbru aferente -  Declarare cale de atac într-un dosar existent

--- Depunere alte acte și documente într-un dosar existent -  Depunere acte și documente într-un dosar existent

--- Eliberare documente - Eliberare certificat de grefă și Eliberare copie legalizată a unei hotărâri judecătorești

Depunerea documentelor și plata taxelor de timbru prin portal se face în condiții de maximă siguranță, urmând să primiți, de îndată, pe adresa e-mail, dovada formulării și expedierii cererii și actelor dvs. către instanța din circumscripție.




IMPORTANT:    Reguli privind comunicarea electronică:

 

La adresa de email a instanței se pot trimite inscrisuri respectand urmatoarele reguli :


a) Corpul emailului trebuie să conțină doar text, fără link-uri externe;

b) Formatul admis al atașamentelor este .docx sau .pdf;

c) Mărimea maximă a tuturor atașamentelor este de 10 MB;

d) Rezoluția maximă a atașamentelor este 200 dpi;

- Planșele foto pot fi depuse doar în mod fizic la registratură sau prin poștă/curier.

- Recomandăm scanarea documentelor cu echipamente de scanare. Pozarea documentelor cu telefonul, fără filtre suplimentare alb/negru, poate produce documente ilizibile după imprimare.

- Participanții precum experții, executorii și practicienii în insolvență sunt solicitați să depună înscrisurile în original sau certificate, conform legii sau dispoziției instanței, la registratură sau prin poștă / curier.

- Email-urile și faxurile referitoare la dosare aflate în curs de judecată trebuie trimise cu cel puțin 24 de ore înaintea ședinței de judecată. În caz contrar există riscul ca documentele să fie atașate la dosar după terminarea ședinței.

- Cererile și înscrisurile pentru dosare diferite vor fi trimise în emailuri sau plicuri diferite, unul pentru fiecare dosar, pentru a se evita erori de atașare la dosarul necorespunzător.

- Pentru ca documentele să fie lizibile după imprimare, este recomandat ca fundalul paginilor scanate să fie alb și să cuprindă doar text lizibil, fără elemente grafice mari.

- Pozele, filmările, înscrisurile, registrele Excel și celelalte mijloace de probă stocate pe suport electronic vor fi depuse la dosar pe suport CD sau DVD,  nu pe stick-uri USB.

- Trimiterea repetată a unor email-uri sau faxuri care nu îndeplinesc aceste condiții poate rezulta în etichetarea de către sistem ca poștă electronică nedorită (SPAM) a adresei de email/numărului de telefon.

- Nu capsați cererile și documentele depuse la registratură sau trimise prin poștă pentru a evita degradarea documentelor sau a echipamentelor de scanare și pentru a facilita procesul de scanare.





Acces la dosarul electronic
Stimați justițiabili,
Vă punem la dispoziție aplicația informatică Dosarul Electronic Național, în prezent aflată în faza de testare la nivelul instanțelor din circumscripția Curții de Apel Alba-Iulia, Curții de Apel București și Curții de Apel Timișoara.
Aplicația poate fi accesată pe pagina https://den.just.ro
Informații privind accesarea Dosarului Electronic Național pot fi obținute pe pagina http://den.just.ro/informatii
Dosarul Electronic Național  (NOU)

Dosarul electronic facilitează accesul online al părţilor şi reprezentanţilor legali sau convenţionali ai acestora la actele dosarelor aflate pe rolul instanţelor de judecată şi, totodată, permite comunicarea electronică securizată a documentelor către instanţe.
Dosarul Electronic

Access la dosarul electronic prin email

Instructiuni:
https://curteapeltimisoara.ro/dosarulelectronic/



 
   Justițiabilii care doresc să accese Dosarul electronic de la adresa www.curteapeltimisoara.ro este necesar sa completeze atât adresa de e-mail cât și numărul de telefon mobil ( numărul de telefon mobil necesar pentru trimiterea prin SMS a codului de acces )
 
   Justiţiabilii care doresc să le fie comunicate electronic actele de procedură şi înscrisurile din dosare trebuie să completeze şi să depună la dosar formularul de mai jos:
 
    Vă rugăm să nu răspundeţi  e-mailului prin care primiti actele. 
  
   În situaţia în care doriţi să comunicaţi pe adresa instanţei,  în format electronic, orice cerere sau înscrisuri o puteţi face la următoarea adresă de e-mail:   jud-sannicolaumare@just.ro
 
 

        
  





                           
     
                                     



Actualitate

​...

Informaţii de interes public

   

Drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu caracter personal:
 
ART. 12
    Informarea persoanei vizate
   (1) În cazul în care datele cu caracter personal sunt obţinute direct de la persoana vizată, operatorul este obligat să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care această persoană posedă deja informaţiile respective:
      a) identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
      b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
      c) informaţii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie şi consecinţele refuzului de a le furniza; existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
      d) orice alte informaţii a căror furnizare este impusă prin dispoziţie a autorităţii de supraveghere, ţinând seama de specificul prelucrării.
  (2) În cazul în care datele nu sunt obţinute direct de la persoana vizată, operatorul este obligat ca, în momentul colectării datelor sau, dacă se intenţionează dezvăluirea acestora către terţi, cel mai târziu până în momentul primei dezvăluiri, să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care persoana vizată posedă deja informaţiile respective:
      a) identitatea operatorului şi a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;
      b) scopul în care se face prelucrarea datelor;
      c) informaţii suplimentare, precum: categoriile de date vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenţa drepturilor prevăzute de prezenta lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
      d) orice alte informaţii a căror furnizare este impusă prin dispoziţie a autorităţii de supraveghere, ţinând seama de specificul prelucrării.
   (3) Prevederile alin. (2) nu se aplică atunci când prelucrarea datelor se efectuează exclusiv în scopuri jurnalistice, literare sau artistice, dacă aplicarea acestora ar da indicii asupra surselor de informare.
   (4) Prevederile alin. (2) nu se aplică în cazul în care prelucrarea datelor se face în scopuri statistice, de cercetare istorică sau ştiinţifică, ori în orice alte situaţii în care furnizarea unor asemenea informaţii se dovedeşte imposibilă sau ar implica un efort disproporţionat faţă de interesul legitim care ar putea fi lezat, precum şi în situaţiile în care înregistrarea sau dezvăluirea datelor este expres prevăzută de lege.
 
 

         


Cerere înscriere concurs.pdfCerere înscriere concurs.pdf

 Tematica si Bibliografie - Anexa nr. 1 - HCSM nr. 20-06-02-2024.pdfTematica si Bibliografie - Anexa nr. 1 - HCSM nr. 20-06-02-2024.pdf             


Contact