Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

 

 Despre instituţie

 
Afiseaza / ascunde

Actualitate

 

 LISTA CAUZELOR JUDECATE

 
  
 

       Judecătoria Rupea pune la dispoziția personelor interesate -Chestionarul referitor la perceptia activității în cadrul 

 instanțelor de judecată -adoptat prin HCSM nr.2646/2023.

        Chestionarul este disponibil atât în format fizic, la sediul Judecătoriei Brașov (la compartimentele care desfășoară
 activități cu publicul) , cât și în format online, pe portalul instanței, la secțiunea  ”Acasă- Actualitate”, accesând următorul


 
Vă informăm că listele de ședință, actualizate cu ora citării respectiv intervalul orar stabilit, pot fi vizualizate pe site-ul Judecătoriei Rupea, la secțiunea ȘEDINȚE.
Astfel, accesând lista de ședință din data termenului de judecată, veți regăsi și orele sau intervalele orare stabilite pentru fiecare cauză. (click aici​)
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
  În atenţia persoanelor cu handicap
 
         În considerarea prevederilor art. 69 alin.l din Legea nr.448/2006 privind protecția și promovarea     drepturilor persoanelor cu handicap,  vă aducem la cunoștință următoarele:
    

  Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descărca
  addon-ul pentru   browserul chrome făcând click  AICI

  Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca
  addon-ul pentru browserul mozilla făcând click  AICI
 

  Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca
 
  addon-ul pentru browserul microsoft edge făcând click​  AICI​​
​​ ​​​

    

NOU !  HOTĂRÂREA NR.1 DIN 08.01.2024 A ADUNĂRII GENERALE A JUDECĂTORILOR DIN CADRUL JUDECATORIEI RUPEA

NOU !  HOTĂRÂREA NR.5 DIN 14.12.2023 A ADUNĂRII GENERALE A JUDECĂTORILOR DIN CADRUL JUDECATORIEI RUPEA

NOU !  LISTA DE SEDINTA CU DOSARELE JUDECATE PE COMPLETUL C6 IN DATA DE 18.12.2023

NOU !  LISTA DE SEDINTA CU DOSARELE JUDECATE PE COMPLETUL C6 IN DATA DE 13.12.2023


 
  
LEGALIZAREA HOTĂRÂRILOR JUDECĂTOREȘTI CU SEMNĂTURĂ ELECTRONICĂ
 
 
La Judecătoria Rupea este disponibilă eliberarea și comunicarea în format electronic a copiilor hotărârilor judecătorești legalizate cu mențiunea definitivă și cu SEMNĂTURĂ ELECTRONICĂ.
Justițiabilii au posibilitatea astfel să obțină mai facil și mai rapid copii legalizate după hotărârile judecătorești, fără a mai fi necesară deplasarea la instanță, cu respectarea următorilor pași:
 
I. Completarea unei CERERI cu indicarea ADRESEI DE E-MAIL a solicitantului
cererea se poate transmite prin orice modalitate disponibilă, recomandăm pe adresa de e-mail judecatoria-rupea@just.ro sau numărul de fax 0268260282 al instanței.
modelul de cerere este disponibil pe Portalul instanțelor de judecată
 
II. Atașarea dovezii calității solicitantului
copia actului de identitate pentru părțile din dosar
delegație, împuternicire pentru reprezentanții părților, după caz
 
III. Atașarea dovezii achitării taxei judiciare timbru de 5 lei
taxa judiciară de timbru de 5 lei, pentru fiecare exemplar de copie după hotărârea judecătorească definitivă, se achită în contul bugetului local al unităţii administrativ teritoriale în care se află domiciliul sau sediul solicitantului, după caz
chitanța sau ordinul de plată reprezentând dovada achitării taxei judiciare de timbru corespunzătoare trebuie să cuprindă în mod obligatoriu numărul de dosar în care a fost pronunțată hotărârea a cărei legalizare se solicită.
 
BINE DE ȘTIUT!
 - Soluționarea cererilor, inclusiv comunicarea pe e-mail a hotărârilor judecătorești legalizate cu semnătură electronică, se realizează în termen de cel mult 3 zile.
 - Cererile de legalizare și comunicare a hotărârilor cu semnătură electronică pot fi formulate doar de părțile din dosarul respectiv sau reprezentanții acestora și se pot adresa exclusiv instanței unde se găsește dosarul la momentul solicitării.
 - Copiile hotărârilor judecătorești definitive sunt legalizate cu semnătura electronică calificată și sunt asimilate înscrisurilor autentice în formatul electronic comunicat, conform prevederilor legale aplicabile.
 
 
 

                                                 TDS - Transmitere Documente Securizat

       Începând cu data de 02 martie 2020 la dosarele înregistrate cu aceeaşi dată este funcţională aplicaţia TDS - Transmitere Documente Securizat.

 
 

 Aceasta  permite transmiterea  citațiilor și altor acte procedurale în format electronic, prin intermediul poștei electronice sau prin SMS, doar către părțile din dosarele aflate pe rolul Judecătoriei Rupea care și-au dat acordul pentru a primi actele de procedură în format electronic, în urma completării unei cereri.     

 

Pentru aceasta este necesar să comunicaţi instanţei adresa de e-mail şi numărul de telefon mobil.         

 

                                                     

 Părțile care și-au dat acordul pentru primirea actelor de procedură în format electronic beneficiază și de acces electronic la documentele din dosar.
 

Descarcă cererea

 

 

 

 Cererea, completată și semnată, se poate depune personal la Registratura Judecătoriei Rupea sau se poate trimite prin email la adresa judecatoria-rupea@just.ro sau fax 0268/260282.

 

 Părțile care și-au dat acordul pentru primirea actelor de procedură în format electronic beneficiază și de acces electronic la documentele din dosar .

 

https://www.curteadeapelbrasov.ro

 

Vă recomandăm să accesați  site-ul web cu unul din următoarele navigatoare: Google Chrome,Mozila Firefox,Opera.

 

 

 

Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail primit de la instanță ori prin pagina de internet https://doc.curteadeapelbrasov.ro/autentificare folosind codul primit prin respectivul mesaj.

 

Sistemul va fi implementat în dosarele înregistrate începând cu data de 02 martie 2020, în care Judecătoria Rupea este învestită în primă instanţă (ca instanță de fond).  Informații suplimentare despre dosarul electronic, precum și instrucțiuni privind utilizarea acestuia găsiți aici.

 

 

 

Pentru comunicarea actelor procedurale transmise de către instanţă,veţi primi un e-mail sau un SMS cu un link, prin accesarea căruia veţi vedea documentele transmise(https://doc.curteadeapelbrasov.ro/ - Acces indirect la citațiile sau comunicările primite prin e-mail sau SMS. Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit). Informații suplimentare despre aplicația TDS, precum și instrucțiuni privind utilizarea acesteia găsiţt aici.

 

 

 

Citaţiile şi celelalte acte de procedură se consideră comunicate de către judecătorie la momentul la care s-a primit mesaj din partea sistemului folosit că au ajuns la destinatar, potrivit datelor furnizate de acesta, indiferent de deschiderea sau nu a documentelor.  

 

 

 

 Vă rugăm ca documentele şi acţiunile pe care le depuneţi sau le trimiteţi instanţei să nu fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de​ scanare.




 
 
 

COMUNICATUL JUDECĂTOR​IEI RU​PEA DIN 23.07.2020  ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Informaţii de interes public


Contact

       Date de contact          
       Program de funcţionare          
       Camere de lucru cu publicul          
       Relații cu presa          
       Program de audiențe          
       Petiţii          
       Harta