Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

     Prezentare
 
            Prezentare instanţă
            Istoric     
 
       Legislație
 
 
       Conducere
 
             Conducerea instanţei
 
       Organizare
 
            Carieră
 
 
       Rapoarte și studii

 


Actualitate

 

AVÂND ÎN VEDERE SITUAȚIA SANITARĂ ACTUALĂ, SE RECOMANDĂ  PARTICIPANȚILOR LA PROCESELE AFLATE PE ROLUL INSTANȚELOR DE JUDECATĂ PURTAREA MĂȘTII DE PROTECȚIE ȘI PĂSTRAREA DISTANȚĂRII FIZICE ÎN SEDIUL INSTANŢEI
 
                                                                     NOU:
      Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila, pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!

 

 

Program arhiva curenta a Judecatoriei Raducaneni

PROGRAMARE ON-LINE PENTRU STUDIUL DOSARELOR IN ARHIVA CURENTA A JUDECATORIEI RADUCANENI

 

https://www.robobraille.org/

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cererile de studiu dosar pot fi trimise către instanţă la adresa de e-mail: jd-raducaneni-arh@just.ro. Vă rugăm să aşteptaţi confirmarea programării.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
         
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
COMUNICAREA SI ACCESUL ELECTRONIC LA DOSARE
 
 
Pentru a avea acces la documentele din dosar, părțile sau reprezentanții lor trebuie să depună o cerere de comunicare a actelor în format electronic conform formularului pus la dispoziţie de instanţă.
 
Model cerere de comunicare in format word: model cerere
Model cerere de comunicare in format pdf:  model cerere
 
Cererea de comunicare a actelor de procedură în format electronic se depune în original, la registratura instanței sau prin poștă/serviciu de curierat însoțită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității de reprezentant.

 

 

Anunţ
Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea
electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro
Pentru a avea acces la documentele din dosarpărțile sau reprezentanții lor trebuie  depună 
cerere de acces la dosarul elctronic disponibilă aici
După aprobarea şi procesarea cererii depuseaceștia vor primi pe email link-ul de autentificare
Autentificarea se poate face la această adresă Pentru autentificarepărțile sau reprezentanții 
lor trebuie  introducă adresa de email indicată în cererea depusă aleagă instanța dorită și apoi  apese butonul Autentifică.
 Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timpprin sms, un cod de verificareDupă introducerea codului și apăsarea butonului Verificădacă codul introdus 
este cel corectpărțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat
 accesul la instanța aleasă.
NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS
Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie actde identitate pentru persoanele
 care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității 
de reprezentant se depun în originalla registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat,
 sau se scanează şi se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanţă 
(inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).
NOU:
Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila,
pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!
 
Informare:
Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și
serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă
de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare
 introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați
butonul „Autentificare”.
Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit
 pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul
de activare în fereastra nou apărută.
 

Anunt intrerupere furnizare energie electrica

 

 Comunicate de presă

 

Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducanani - 19.02.2020

 

Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducaneni 04.02.2020

 

Comunicat- Filiala Iasi a Sindicatului National al Grefei Judiciare Dicasterial-29.01.2020 

 

Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducaneni - 21.01.2020 

 

COMUNICAT DE PRESĂ ZIUA EUROPEANA A JUSTITIEI CIVILE 2016 - Ziua Usilor Deschise  

 

Comunicat ZIUA EUROPEANA A JUSTITIEI CIVILE - 23 oct.2015 Ziua Usilor Deschise 

 

 

      Alte anunțuri

 

Informatii publice potrivit R.O.I cu modificarile aduse prin Hotararea nr.515 din 14 iunie 2012 - publicat in M.O. nr. 405 din 18 iunie 2012


Informaţii de interes public

     Solicitarea informațiilor de interes public
 
 
 
 
 
 
 
      
 
 
 
    
       Formulare tip

 


Contact

 
 
       Date de contact
 
       Relații cu presa
 
 
 
       Petiţii
 
       Harta