Anunt - Centrală telefonică nefuncţională
Din cauza unor probleme tehnice, azi,12.06.2024, centrala telefonică a Judecătoriei Răducăneni nu funcționează.
Până la remedierea problemelor, vă încurajăm să ne contactați la adresa de e – mail:
Vă mulțumim pentru înțelegere!
ANUNŢ
Depunerea exemplarului propunerii de candidatură se va depune la judecătoriile în a cărei rază teritorială se află circumscripția electorală pentru care se depune candidatura, conform dispozițiilor art. 52 alin. 6 teza a doua din Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților publice locale, respectiv la Judecătoria Răducăneni, la biroul grefierului şef, pe întreaga durată a programului de lucru al instanței.
COMUNICAT DE PRESĂ
Începând cu data de 31.01.2024, activitatea de judecată la nivelul Judecătoriei Răducăneni va fi reluată în totalitate, cu privire la toate cauzele înregistrate pe rolul instanței, precum și în ceea ce privește compartimentele care au program de lucru cu publicul.
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE AL JUDECĂTORIEI RĂDUCĂNENI
Vă aducem la cunoștință că aveți posibilitatea completării chestionarului în format fizic, prin punerea lui la dispoziția persoanelor interesate la Biroul de informare și relații publice, sau online, prin accesarea link-ului de mai jos:
Chestionar referitor la percepția activității în cadrul Judecătoriei Răducăneni
________________________________________
Lista cauzelor care se vor judeca în perioada următoare, pe durata protestului
COMUNICAT DE PRESA 12.01.2024
COMUNICAT DE PRESĂ 14.12.2023
Lista sedinte
lista sedinta din data de 14.12.2023
Reactualizare lista sedinta lista 15.12.2023 - NU SE JUDECĂ NICIO CAUZĂ
lista sedinta camera de consiliu 15.12.2023
COMUNICAT DE PRESĂ
- 04.09.2023 -
Având în vedere că în data de 2 august 2023, Curtea Constituțională a României a adoptat Decizia nr. 467/02.08.2023, referitoare la obiecția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. I- IV, ale art. XII alin.(5) şi (6) şi ale art. XV din Legea pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu şi a Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, a anexelor nr.1-3 la aceasta, precum şi a legii în ansamblul său, iar în acest moment proiectul legii pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu are caracter incert, judecătorii Judecătoriei Răducăneni, în Adunarea Generală de astăzi, 04 septembrie 2023, au hotărât, în unanimitate de voturi, suspendarea formei de protest stabilită prin Hotărârea nr.3/2023 adoptată de către Adunarea generală a judecătorilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul Judecătoriei Răducăneni, cu consecința reluării activităţii începând cu data de 05 septembrie 2023.
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE AL
JUDECĂTORIEI RĂDUCĂNENI
Lista dosarelor care se judeca in data de 03.07.2023
Comunicat de presa 20.06.2023
Hotararea nr. 2 din data de 31.05.2023 A ADUNARII GENERALE A JUDECATORILOR DIN CADRUL JUDECATORIEI RADUCANENI
ANUNŢ IMPORTANT!
Datorită condițiilor meteorologice nefavorabile și a blocării drumurilor naționale și județene de pe raza județului Iaşi care fac legătură cu comuna Costuleni vă anunțăm că astăzi – 06.04.2023 se suspendă activitatea Judecătoriei Răducăneni.
Ședințele de judecată se amână pentru o dată ulterioară ce va fi anunțată din timp pe portalul Judecătoriei Răducăneni, cât şi pe portalul Tribunalului Iaşi.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Președintele Tribunalului Iaşi
judecător Dămian Oana-Monica
Materiale informative, modele și explicații care pot fi folosite în contextul dispunerii, prelungirii, înlocuirii sau ridicării măsurii de ocrotire:
Cadrul legislativ în materie:
!!NOU!!COMUNICAT DE PRESĂ
ÎNCEPÂND CU DATA DE 27.03.2023 ACTIVITATEA JUDECĂTORIEI RĂDUCĂNENI SE VA DESFĂȘURA ÎN SEDIUL DIN SAT COZIA, COMUNA COSTULENI, JUD. IAŞI.
ACTIVITATEA DE RELOCARE A INSTANŢEI SE VA DESFĂŞURA ÎN PERIOADA 20-24.03.2023
Şedinţele de judecată programate până la data de 17.03.2023, inclusiv se vor desfășura la sediul actual al Judecătoriei Răducăneni.
Şedinţele de judecată programate începând cu data de 27.03.2023 se vor desfășura la noul sediu din sat Cozia, com.Costuleni, jud.Iaşi.
În perioada 20-26.03.2023 se vor judeca doar cauzele având ca obiect luarea măsurii arestării preventive şi ordin de protecţie.
Ședințele de judecată care vor avea termene stabilite la datele de 20.03.2023 şi 21.03.2023 se vor desfășura la sediul instanței din sat/comuna Răducăneni, jud Iaşi, iar ședințele cu termene stabilite în perioada 22-26.03.2023 se vor desfășura la sediul din sat Cozia, comuna Costuleni, jud Iaşi.
În perioada 22-24.03.2023 se suspendă activitatea Biroului de Informații și Relații cu Publicul, urmând ca activitatea să fie reluată începând cu data de 27.03.2023
Compartimentul Registratură arhivă
PROGRAM CU PUBLICUL ÎN PERIOADA 20-24.03.2023
20.03.2023: 09:00 – 11:00 la sediul din sat/com.Răducăneni, jud.Iaşi
21.03.2023: 09:00 – 11:00 la sediul din sat/com.Răducăneni, jud.Iaşi
22.03.2023: PROGRAM CU PUBLICUL SUSPENDAT
23.03.2023: 11:00-13:00 la sediul din sat Cozia, com.Costuleni, jud.Iaşi
24.03.2023: 11:00-13:00 la sediul din sat Cozia, com.Costuleni, jud.Iaşi
În perioada 20-27.03.2023 se suspendă studiul dosarelor în arhiva instanței, urmând ca studiul dosarelor să se realizeze EXCLUSIV în format electronic, utilizându-se aplicația electronică a dosarului pe bază de parolă și utilizator.
________________________________________________
AVÂND ÎN VEDERE SITUAȚIA SANITARĂ ACTUALĂ, SE RECOMANDĂ PARTICIPANȚILOR LA PROCESELE AFLATE PE ROLUL INSTANȚELOR DE JUDECATĂ PURTAREA MĂȘTII DE PROTECȚIE ȘI PĂSTRAREA DISTANȚĂRII FIZICE ÎN SEDIUL INSTANŢEI
__________________________________________
NOU:
Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila, pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!
PROGRAMAREA ON-LINE PENTRU STUDIUL DOSARELOR IN ARHIVA CURENTA A JUDECATORIEI RADUCANENI SE FACE PE SITE-UL www.ca-iasi.ro , IN SECTIUNEA PROGRAMARE ARHIVA
https://www.robobraille.org/
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cererile de studiu dosar pot fi trimise către instanţă la adresa de e-mail: jd-raducaneni-arh@just.ro. Vă rugăm să aşteptaţi confirmarea programării.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
COMUNICAREA SI ACCESUL ELECTRONIC LA DOSARE
Pentru a avea acces la documentele din dosar, părțile sau reprezentanții lor trebuie să depună o cerere de comunicare a actelor în format electronic conform formularului pus la dispoziţie de instanţă.
Cererea de comunicare a actelor de procedură în format electronic se depune în original, la registratura instanței sau prin poștă/serviciu de curierat însoțită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității de reprezentant.
Anunţ
Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea
electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro
Pentru a avea acces la documentele din dosar, părțile sau reprezentanții lor trebuie să depună
o cerere de acces la dosarul elctronic disponibilă aici
După aprobarea şi procesarea cererii depuse, aceștia vor primi pe email link-ul de autentificare.
Autentificarea se poate face la această adresă . Pentru autentificare, părțile sau reprezentanții
lor trebuie să introducă adresa de email indicată în cererea depusă, să aleagă instanța dorită și apoi să apese butonul Autentifică.
Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timp, prin sms, un cod de verificare. După introducerea codului și apăsarea butonului Verifică, dacă codul introdus
este cel corect, părțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat
accesul la instanța aleasă.
NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS
Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie actde identitate pentru persoanele
care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității
de reprezentant se depun în originalla registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat,
sau se scanează şi se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanţă
(inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).
NOU:
Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila,
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!
Informare:
Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și
serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă
de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare
introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați
butonul „Autentificare”.
Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit
pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul
de activare în fereastra nou apărută.
Anunt intrerupere furnizare energie electrica
Comunicate de presă
Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducanani - 19.02.2020
Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducaneni 04.02.2020
Comunicat- Filiala Iasi a Sindicatului National al Grefei Judiciare Dicasterial-29.01.2020
Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducaneni - 21.01.2020
COMUNICAT DE PRESĂ ZIUA EUROPEANA A JUSTITIEI CIVILE 2016 - Ziua Usilor Deschise
Comunicat ZIUA EUROPEANA A JUSTITIEI CIVILE - 23 oct.2015 Ziua Usilor Deschise
Alte anunțuri
Informatii publice potrivit R.O.I cu modificarile aduse prin Hotararea nr.515 din 14 iunie 2012 - publicat in M.O. nr. 405 din 18 iunie 2012