Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

     Prezentare
 
            Prezentare instanţă
            Istoric     
 
       Legislație
 
 
       Conducere
 
             Conducerea instanţei
 
       Organizare
 
            Carieră
 
 
       Rapoarte și studii

 


Actualitate

 
Anunt - Centrală telefonică nefuncţională
 
Din cauza unor probleme tehnice, azi,12.06.2024, centrala telefonică a Judecătoriei Răducăneni  nu funcționează.
 
Până la remedierea problemelor, vă încurajăm să ne contactați la adresa de e – mail:
 
Vă mulțumim pentru înțelegere!
 
 
ANUNŢ
 
Depunerea exemplarului propunerii de candidatură se va depune la judecătoriile în a cărei rază teritorială se află circumscripția electorală pentru care se depune candidatura, conform dispozițiilor art. 52 alin. 6 teza a doua din Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților publice locale, respectiv la Judecătoria Răducăneni, la biroul grefierului şef, pe întreaga durată a programului de lucru al instanței.
 
 
COMUNICAT DE PRESĂ
 
          Începând cu data de 31.01.2024, activitatea de judecată la nivelul Judecătoriei Răducăneni va fi reluată în totalitate, cu privire la toate cauzele înregistrate pe rolul instanței, precum și în ceea ce privește compartimentele care au program de lucru cu publicul.
 
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE AL JUDECĂTORIEI RĂDUCĂNENI


Vă aducem la cunoștință că aveți posibilitatea completării chestionarului în format fizic, prin punerea lui la dispoziția persoanelor interesate la Biroul de informare și relații publice​, sau online, prin accesarea link-ului de mai jos:

    Chestionar referitor la percepția activității în cadrul Judecătoriei Răducăneni

________________________________________ 


Lista cauzelor care se vor judeca în perioada următoare, pe durata protestului

COMUNICAT DE PRESA  12.01.2024

COMUNICAT DE PRESĂ 14.12.2023

Lista sedinte

lista sedinta din data de 14.12.2023

Reactualizare lista sedinta lista 15.12.2023 - NU SE JUDECĂ NICIO CAUZĂ

lista sedinta camera de consiliu 15.12.2023

 
 
 
 
 
 
 
 
 
COMUNICAT DE PRESĂ
- 04.09.2023 -
 
 
Având în vedere că în data de 2 august 2023, Curtea Constituțională a României a adoptat Decizia nr. 467/02.08.2023, referitoare la obiecția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. I- IV, ale art. XII alin.(5) şi (6) şi ale art. XV din Legea pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu şi a Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal, a anexelor nr.1-3 la aceasta, precum şi a legii în ansamblul său, iar în acest moment proiectul legii pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu are caracter incert, judecătorii Judecătoriei Răducăneni, în Adunarea Generală de astăzi, 04 septembrie 2023, au  hotărât, în unanimitate de voturi, suspendarea formei de protest stabilită prin Hotărârea nr.3/2023 adoptată de către Adunarea generală a judecătorilor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul Judecătoriei Răducăneni, cu consecința reluării activităţii începând cu data de 05 septembrie 2023.
 
 
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE AL
JUDECĂTORIEI RĂDUCĂNENI

 

 

 

Lista dosarelor care se judeca in data de 03.07.2023

Comunicat de presa 20.06.2023 

 

Hotararea nr. 2 din data de 31.05.2023 A ADUNARII GENERALE A JUDECATORILOR DIN CADRUL JUDECATORIEI RADUCANENI

 

 
 
  
 
ANUNŢ IMPORTANT!
 
 
         Datorită condițiilor meteorologice nefavorabile și a blocării drumurilor naționale și județene de pe raza județului Iaşi care fac legătură cu comuna Costuleni vă anunțăm că astăzi – 06.04.2023 se suspendă activitatea Judecătoriei Răducăneni.
         Ședințele de judecată se amână pentru o dată ulterioară ce va fi anunțată din timp pe portalul Judecătoriei Răducăneni, cât şi pe portalul Tribunalului Iaşi.
         Vă mulțumim pentru înțelegere!
 
 
Președintele Tribunalului Iaşi
judecător Dămian Oana-Monica
 
 
 
 
 
 
Materiale informative, modele și explicații care pot fi folosite în contextul dispunerii, prelungirii, înlocuirii sau ridicării măsurii de ocrotire:
 
 
Cadrul legislativ în materie:
 
!!NOU!!COMUNICAT DE PRESĂ
 

ÎNCEPÂND CU DATA DE 27.03.2023 ACTIVITATEA JUDECĂTORIEI RĂDUCĂNENI SE VA DESFĂȘURA ÎN SEDIUL DIN SAT COZIA, COMUNA COSTULENI,  JUD. IAŞI.

 

ACTIVITATEA DE RELOCARE A INSTANŢEI SE VA DESFĂŞURA ÎN PERIOADA 20-24.03.2023

 

 

 

Şedinţele de judecată programate până la data de 17.03.2023, inclusiv se vor desfășura la sediul actual al Judecătoriei Răducăneni.

 

Şedinţele de judecată programate începând cu data de 27.03.2023 se vor desfășura la noul sediu din sat Cozia, com.Costuleni, jud.Iaşi.

 

 

În perioada 20-26.03.2023 se vor judeca doar cauzele având ca obiect luarea măsurii arestării preventive şi ordin de protecţie.

Ședințele de judecată care vor avea termene stabilite la datele de 20.03.2023 şi 21.03.2023 se vor desfășura la sediul instanței din sat/comuna Răducăneni, jud Iaşi, iar ședințele cu termene stabilite în perioada 22-26.03.2023 se vor desfășura la sediul din sat Cozia, comuna Costuleni, jud Iaşi.

În perioada 22-24.03.2023 se suspendă activitatea Biroului de Informații și Relații cu Publicul, urmând ca activitatea să fie reluată începând cu data de 27.03.2023


 

Compartimentul Registratură arhivă

 

   PROGRAM CU PUBLICUL ÎN PERIOADA 20-24.03.2023

20.03.2023: 09:00 – 11:00 la sediul din sat/com.Răducăneni, jud.Iaşi

21.03.2023:  09:00 – 11:00 la sediul din sat/com.Răducăneni, jud.Iaşi

22.03.2023: PROGRAM CU PUBLICUL SUSPENDAT

23.03.2023: 11:00-13:00 la sediul din sat Cozia, com.Costuleni, jud.Iaşi

24.03.2023: 11:00-13:00 la sediul din sat Cozia, com.Costuleni, jud.Iaşi

 

În perioada 20-27.03.2023 se suspendă studiul dosarelor în arhiva instanței, urmând ca studiul dosarelor să se realizeze EXCLUSIV în format electronic, utilizându-se aplicația electronică a dosarului pe bază de parolă și utilizator.

 
 

 ________________________________________________

 

AVÂND ÎN VEDERE SITUAȚIA SANITARĂ ACTUALĂ, SE RECOMANDĂ  PARTICIPANȚILOR LA PROCESELE AFLATE PE ROLUL INSTANȚELOR DE JUDECATĂ PURTAREA MĂȘTII DE PROTECȚIE ȘI PĂSTRAREA DISTANȚĂRII FIZICE ÎN SEDIUL INSTANŢEI
__________________________________________

 
                                                                     NOU:
      Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila, pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!

 

 

 

 

 
PROGRAMAREA ON-LINE PENTRU STUDIUL DOSARELOR IN ARHIVA CURENTA A JUDECATORIEI RADUCANENI SE FACE PE SITE-UL www.ca-iasi.ro , IN SECTIUNEA PROGRAMARE ARHIVA

 

 
 

 

 

https://www.robobraille.org/

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cererile de studiu dosar pot fi trimise către instanţă la adresa de e-mail: jd-raducaneni-arh@just.ro. Vă rugăm să aşteptaţi confirmarea programării.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
         
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
COMUNICAREA SI ACCESUL ELECTRONIC LA DOSARE
 
 
Pentru a avea acces la documentele din dosar, părțile sau reprezentanții lor trebuie să depună o cerere de comunicare a actelor în format electronic conform formularului pus la dispoziţie de instanţă.
 
Model cerere de comunicare in format word: model cerere
Model cerere de comunicare in format pdf:  model cerere
 
Cererea de comunicare a actelor de procedură în format electronic se depune în original, la registratura instanței sau prin poștă/serviciu de curierat însoțită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității de reprezentant.

 

 

Anunţ
Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea
electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro
Pentru a avea acces la documentele din dosarpărțile sau reprezentanții lor trebuie  depună 
cerere de acces la dosarul elctronic disponibilă aici
După aprobarea şi procesarea cererii depuseaceștia vor primi pe email link-ul de autentificare
Autentificarea se poate face la această adresă Pentru autentificarepărțile sau reprezentanții 
lor trebuie  introducă adresa de email indicată în cererea depusă aleagă instanța dorită și apoi  apese butonul Autentifică.
 Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timpprin sms, un cod de verificareDupă introducerea codului și apăsarea butonului Verificădacă codul introdus 
este cel corectpărțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat
 accesul la instanța aleasă.
NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS
Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie actde identitate pentru persoanele
 care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității 
de reprezentant se depun în originalla registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat,
 sau se scanează şi se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanţă 
(inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).
NOU:
Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila,
pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!
 
Informare:
Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și
serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă
de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare
 introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați
butonul „Autentificare”.
Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit
 pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul
de activare în fereastra nou apărută.
 

Anunt intrerupere furnizare energie electrica

 

 Comunicate de presă

 

Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducanani - 19.02.2020

 

Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducaneni 04.02.2020

 

Comunicat- Filiala Iasi a Sindicatului National al Grefei Judiciare Dicasterial-29.01.2020 

 

Comunicat privind Hotararea Adunarii Generale a judecatorilor Judecatoriei Raducaneni - 21.01.2020 

 

COMUNICAT DE PRESĂ ZIUA EUROPEANA A JUSTITIEI CIVILE 2016 - Ziua Usilor Deschise  

 

Comunicat ZIUA EUROPEANA A JUSTITIEI CIVILE - 23 oct.2015 Ziua Usilor Deschise 

 

 

      Alte anunțuri

 

Informatii publice potrivit R.O.I cu modificarile aduse prin Hotararea nr.515 din 14 iunie 2012 - publicat in M.O. nr. 405 din 18 iunie 2012


Informaţii de interes public

     Solicitarea informațiilor de interes public
 
 
 
 
 
 
 
      
 
 
 
    
       Formulare tip

 


Contact

 
 
       Date de contact
 
       Relații cu presa
 
 
 
       Petiţii
 
       Harta