Pentru moment, datele referitoare la dosare sunt în curs de reindexare totală. Pentru că această operațiune se întinde pe mai multe zile, puteți utiliza motorul alternativ de căutare disponibil aici - Cauta dosar.
**********************************************************************************************
E-mail-ul pentru înregistrarea unui dosar nou (acțiuni noi) precum și pentru depunerea documentelor pentru dosarelele aflate pe rolul instanței:
IMPORTANT:
Pentru a putea fi luate în considerare, documentele la dosare se vor trimite în timp util şi numai pe această adresă!
- dimensiunea documentelor atașate maxim 20MB per email
- documentele în format electronic de tip: .pdf, .doc, .docx, .jpg
ANUNȚ
Privind programul de lucru cu publicul
Pentru buna organizare a activității Judecătoriei Ploiești,
Având în vedere neprelungirea stării de alertă după data de 8 martie 2022,
Începând cu data de 9 martie 2022, programul de lucru cu publicul al instanței se va desfășura după cum urmează:
1. Pentru compartimentele Arhivă Curentă și Registratură (inclusiv depuneri cereri de chemare în judecată) se menține posibilitatea și recomandarea ca accesul să se facă în baza unei PROGRAMĂRI ON-LINE efectuate cu cel puțin 1 zi înainte, prin accesarea link-ului destinat aflat pe pagina principală a portalului instanței.
2. Persoanele care au programare efectuată pentru unul dintre aceste compartimente vor beneficia de PRIORITATE față de cele fără programare, urmând a intra în compartiment la ora programării, indiferent de numărul de persoane fără programare aflate în așteptare.
3. Pentru persoanele fără programare, programul de Lucru cu publicul se va desfășura după cum urmează:
a. ARHIVĂ CURENTĂ – program zilnic, astfel:
- Între orele 09.00 – 10.30 – program exclusiv pentru avocați, consilieri juridici, executori și experți
- Între orele 10.30 – 13.00 – program pentru justițiabili și ceilalți participanți la procese, inclusiv cei indicați anterior
b. ARHIVĂ VECHE:
- Luni, Miercuri, Vineri între orele 09.00 – 13.00
c. REGISTRATURĂ – program zilnic, astfel:
- Între orele 09.00 – 10.30 – program exclusiv pentru avocați, consilieri juridici, executori și experți
- Între orele 10.30 – 13.00 – program pentru justițiabili și ceilalți participanți la procese, inclusiv cei indicați anterior
d. BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE:
- Luni între orele 09.00 – 19.00;
- Marți – Vineri între orele 09.00 – 16.00
e. BIROUL PERSOANE JURIDICE:
- Luni, Miercuri și Joi între orele 11.30 – 12.30.
f. RIDICARE RECIPISE CEC ȘI ELIBERARE ACTE JUDICIARE:
- Marți și Joi între orele 10.00 – 12.00
******************************************************************
Cererile formulate în baza art.16 si 17 din Legea nr.136/2020, se vor primi exclusiv în format electronic pe adresa de email dedicată: jud-contestatii-dsp@just.ro , care va fi verificată inclusiv în zilele nelucrătoare. Cererile trimise pe alte căi vor urma circuitul si procedura de înregistrare de drept comun.
Începând cu data de 20 iulie 2020, accesul la compartimentele Arhivă curentă si Registratură se face în baza unei programări on-line la adresa de web: https://trprahova.ro/programari/.
Ora estimată pentru judecarea fiecarui dosar este afişată pe portal fie la secţiunea: Dosare - Termene de judecată, pentru fiecare termen din dosarul căutat în prealabil pe portal la instanţa unde se judecă, fie în secţiunea Şedinţe şi selectarea datei şedinţei de judecată, precum şi a completului investit cu soluţionarea dosarului
**************************************
INFO DOSAR
Vă aducem la cunoştinţă că aplicaţia DOSARUL ELECTRONIC a fost implementată și este funcțională la Judecătoria Ploiești.
Pentru a vă putea autentifica şi a avea acces la dosarul în format electronic, este necesar să vă dați acordul prin completarea unei cereri. Pentru a vă putea autentifica şi a avea acces la dosarul în format electronic, este necesar să comunicaţi instanței adresa de e-mail și numărul de telefon mobil.
Cererea, completată și semnată (însoțită de copie Carte Identitate pentru persoanele care au calitate de parte în dosar, sau împuternicire avocațială / dovada calității de reprezentant) se poate depune personal la Registratura Judecătoriei Ploiești sau se poate trimite prin email:
Pentru a vizualiza dosarul electronic, trebuie să accesați pagina de internet https://doc.caploiesti.ro/autentificare iar, pentru autentificare, trebuie să introduceți adresa dumneavoastră de e-mail și să selectați instanța pe rolul căruia se află dosarul.
Informații suplimentare despre aplicație precum și instrucțiuni privind utilizarea acesteia găsiți aici.
- E-mail primire documente la dosare la Judecătoria Ploiești: