- În intervalul orar 09:00 – 11:00 vor putea consulta dosarele / obţine relaţii / formula orice alte solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul părţile, reprezentanţii legali/convenţionali (cu excepţia avocaţilor, consilierilor juridici, experţilor)/ terţe persoane;
– în situaţii excepţionale, dacă partea solicită a consulta dosarul împreună cu avocatul, se va încuviinţa această cerere de către preşedintele instanţei sau înlocuitorul acestora;
- În intervalul orar 11:00 – 13:00 vor putea consulta dosarele / obţine relaţii / formula orice alte solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul avocaţii, consilierii juridici şi experţii. |
ATENŢIE!
Consultarea dosarelor, obţinerea de relaţii şi formularea oricăror altor solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul va fi făcută pe baza unei programări telefonice anterioare, cu cel puţin 2 zile înainte. Programările vor fi făcute de grefierii arhivari, care vor ține și evidența acestora. Măsura va fi adusă la cunoştinţa publicului prin publicarea unui anunţ pe site-ul extern al instanţei şi la uşa acesteia.
În arhiva instanţei nu vor putea rămâne mai mult de două persoane simultan, cu recomandarea ca timpul alocat fiecăreia să fie limitat la aproximativ 15 minute. Pentru fluidizarea activităţii la acest compartiment, se recomandă folosirea, în general, a telefoanelor mobile, a tabletelor sau a altor mijloace proprii justiţiabililor / avocaţilor, reprezentanţilor / experţilor pentru efectuarea de fotocopii.
În arhiva instanţei nu vor putea rămâne mai mult de două persoane simultan, cu recomandarea ca timpul alocat fiecăreia să fie limitat la aproximativ 15 minute. Pentru fluidizarea activităţii la acest compartiment, se recomandă folosirea, în general, a telefoanelor mobile, a tabletelor sau a altor mijloace proprii justiţiabililor / avocaţilor, reprezentanţilor / experţilor pentru efectuarea de fotocopii.
Cererile pentru eliberarea certificatelor de grefă, a înscrisurilor originale şi a copiilor legalizate de pe hotărâri sau de pe alte acte din dosar se vor depune, în principal, prin mijloace de comunicare electronică sau prin poştă, în condiţii care să asigure verificarea identităţii solicitantului.
Eliberarea înscrisurilor solicitate prin cererile prevăzute la alin. 1, se vor transmite, în principal, prin poştă sau, după caz, la solicitarea persoanei care a formulat cererea, prin poştă electronică.
În încăperea destinată registraturii va avea acces, pe rând, câte o singură persoană.
Transmiterea cererilor de chemare în judecată, a căilor de atac, precum şi a oricăror altor cereri adresate instanţei, care nu se depun direct în şedinţă, precum şi comunicarea acestora către părţi se va realiza, în principal, prin mijloace electronice.
Se recomandă evitarea, pe cât posibil, a depunerii de cereri/ înscrisuri în şedinţa de judecată, prin transmiterea lor de la şi către părţi/reprezentanţi, participanţi la proces prin poştă sau prin mijloace de comunicare electronică.
În încăperea destinată B.I.R.P. va avea acces, pe rând, câte o singură persoană.
Transmiterea solicitărilor de informații de interes public / a petițiilor se va realiza, în principal, prin mijloace electronice, răspunsul urmând să fie comunicat în aceeași modalitate.
|