Există şapte
săli de judecată şi un birou amenajat pentru audierea minorilor.
Salile 3, 8, 9 şi
64, pentru soluţionarea cauzelor civile;
Salile 6 şi 64 sunt amenajate pentru
soluţionarea cauzelor penale;
Sala 2,
pentru soluţionarea cauzelor în cameră de consiliu.
Accesul publicului
Programul cu publicul este
asigurat zilnic la:
Biroul de preluări
acte :
-
locul unde se depun cererile de chemare în judecată în vederea
înregistrării şi se repartizează aleatoriu dosarul către completul de judecată;
-cererile pentru acordarea
personalităţii juridice Asociaţiilor, Fundaţiilor, Sindicatelor şi altor
persoane juridice de drept privat, şi pentru modificarea actelor
constitutive.
Anunt - În perioada vacanţei judecătoreşti 04.07.2022-02.09.2022, programul cu publicul:
REGISTRATURA JUDECĂTORIEI ORADEA - zilnic, între orele 09:00 – 11:00
ARHIVA CURENTĂ - marţi şi joi, între orele 09:00-11:00
-program pentru avocaţi: marţi şi joi, între orele 11:00-12:00
ARHIVA VECHE - 21.07.2022, între orele 09:00-11:00
- 25.08.2022, între orele 09:00-11:00
Compartimentul ASOCIAŢII şi FUNDAŢII – cererile de eliberare CERTIFICATE GREFĂ şi CERTIFICATE RAF,
înregistrate în perioada 16.08.2022-23.08.2022 se vor ridica în data de 25.08.2022,
cele depuse în perioada 24.08.2022-31.08.2022 se vor ridica în data de 01.09.2022.
Program: Luni - Vineri, orele 9:00-11:30
In vederea fluidizării activității
compartimentului şi a unei bune informări a justițiabililor, aveţi
posibilitatea de a consulta secțiunea – INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC - a site-ului
- Portalul instanțelor de judecată -
Judecătoria Oradea.
Orice alte cereri către
compartimentul ONG-uri, se vor formula in scris, şi aveţi posibilitatea de a
expedia aceste cereri în format electronic la adresa jud-oradea-reg@just.ro,
prin poștă sau de a depune aceste cereri personal la registratura instanţei, CU
INDICAREA DATELOR DE CONTACT (nr.tel./adresă mail).
La aceste cereri se vor ataşa
înscrisurile prevăzute de lege si menţionate pe site-ul Judecătoriei Oradea.
Registratură : locul în care se depun
cereri ulterioare înregistrării unui dosar, petiţii sau memorii, unde se
primeşte corespondenţa scrisă referitoare la dosare; tot aici se solicită
dovada necesară prelungirii dreptului de circulaţie în cazul unui dosar care
are ca obiect infracţiuni la legea circulaţiei pe drumurile publice, precum si
eliberarea dovezii de înregistrare a plângerii contravenţionale pentru
sancţiuni aplicate la legea circulaţiei pe drumurile publice; orice alte cereri
privind acte sau fapte supuse înscrierii în registrele speciale de evidenţă a
persoanelor juridice.
Program: Luni - Vineri, orele 8:30-12:30
Arhivă
penală, civilă : locul în care se pot consulta dosarele în curs de judecată
de către parţi, unde se eliberează înscrisuri originale aflate la dosar,
certificate de grefă, extrase R.A.F., certificate de înscriere, copii legalizate de pe înscrisuri
sau hotărâri.
Program:
- Luni intre
orele 8:30 - 12:30
- Marti intre
orele 8:30 - 12:30
- Miercuri intre orele
8:30 - 12:00
- Joi intre orele 8:30 - 12:30
- Vineri intre orele
8:30 - 12:30
Dosarele arhivate în arhiva veche pot
fi consultate numai Joi între orele 8:30-12:30
Sălile de judecată: Şedinţele de
judecată încep de regulă la ora 8:30 sau la o altă ora înscrisă în citaţie.
Accesul în birourile judecătorilor şi
ale grefierilor este interzis pentru justiţiabili, avocaţi şi public.
Procurorii au
asigurat un birou separat pentru consultarea dosarelor.
Repartizarea
cauzelor are loc prin sistem aleatoriu computerizat. Instanţa a stabilit, prin
hotărâre a colegiului de conducere, parametrii de configurare a aplicaţiei
ECRIS: stabilirea completelor, stabilirea punctajul maxim si număr maxim de cauze
pe complet, punctajul asociat obiectelor cauzelor.”
Program Birou informare şi relaţii publice:
- Luni orele 8:00-18:00,
- Marti, Miercuri, Joi, Vineri - orele 8:00 - 16:00.
Telefon: 0786-306 684 – judecator Lazăr Florin Traian