Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

 


 
    Important:
 
        Pentru procedura de transmitere electronica a documentelor la dosare sa aveti in vedere:
        Prin poştă electronică, mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
 
          •       pe adresa  de e-mail :     jud-oradea-reg@just.ro
 
          •       doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx) 
          •       fisierul PDF sa fie format Alb/Negru si rezolutie  maxim 300 dpi

          •       cu cel putin 24 de ore inainte de termenul de judecata

          •       fără ca mesajul şi ataşamentele să cumuleze o dimensiune mai mare de 15 MB

          •       NU atasati in e-mail link-uri externe catre diverse servicii de stocare ( ex. Dropbox, One Drive, Google Drive, iCloud Drive  )
          De asemenea, va adresăm rugămintea ca documentele si cererile de chemare in judecată pe care le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin poştă să NU fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.​  


    Important:​

    Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul chrome facand clik AICI

    Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul mozilla facand clik AICI
 

    Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul microsoft edge facand clik​ AICI​   
                                       ​  

   ANUNŢ REFERITOR LA PRELUAREA SACILOR CU MATERIALE şi A DOSARELOR DE VALIDARE A PRIMARILOR şi CONSILIERILOR LOCALI

La sediul Judecătoriei Oradea persoana desemnată pentru preluarea documentelor şi materialelor de la Birourile electoarele de circumscripţie comunale, orăşeneşti, municipale din circumscripţia instanţei aferente alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale 2024, în ziua de 10 iunie 2024, este domnul grefier arhivar Albert Ionel.

Programul de preluare este în intervalul orar 06:00-22:00 sau până la predarea integrală a documentelor

Programul pentru dosarelor de validare primari şi consilieri locali este următorul:
 
a) în intervalul 06:00 (10.06.2024) – 16.00 (10.06.2024)
         Grefier registrator Jurjuţ Florin şi Grefier Monica Bodo 

b) în intervalul 16.01-08.00 (10.06.2024-11.06.2024)
         Grefier şef al instanţei Alexa Florica

c) în intervalul 08.00 (11.06.2024) – 16:00 (11.06.2024)
          Grefier registrator Jurjuţ Florin şi grefier Monica Bodo

 

  
                                       
                    ANUNŢ IMPORTANT -    ALEGERI 2024

Cererile privitor la alegerile electorale din anul 2024 se vor trimite doar pe
adresa de e-mail  alegeri2024.bihor@just.ro,   sub sancţiunea neluării în seamă a cererii;

În zilele lucrătoare (de luni până vineri), cererile vor putea fi depuse la compartimentul Registratură, între orele 8,30-12,30;
Cererile transmise pe adresa de email menţionată după ora 16, se înregistrează cu prioritate şi se repartizează a doua zi;
Cererile transmise pe adresa de email menţionată în ziua de vineri, după ora 16, vor fi înregistrate a doua zi, sâmbătă.
Cererile transmise pe adresa de email menţionată în ziua de sâmbătă, după ora 16, vor fi înregistrate a doua zi, duminică.
Cererile transmise pe adresa de email menţionată în ziua de duminică, după ora 16, vor fi înregistrate şi repartizate a doua zi, luni.

Toate actele de procedură se vor comunica doar pe email/notă telefonică, sens în care în cerere se vor indica aceste date de contact.

 

                  PROGRAM DEPUNERE CANDIDATURI ALEGERI 2024
 
-în zilele lucrătoare, în intervalul orar 08:30-15:30
-în datele de 01.05.2024, 02.05.2024, respectiv 03.05.2024, în intervalul orar 11:00 – 13:00.

  

                                                          ANUNT IMPORTANT

     Incepand cu 12.01.2024. NUMARUL UNIC de Fax  - al Judecatoriei Oradea - Registratura,

     este    0359 - 432 757

 

    ANUNT  -  ASOCIATII si FUNDATII           ANUNT Referitor la  asociatii si fundatii.pdfANUNT Referitor la asociatii si fundatii.pdf

                               INFORMARE

             Judecatoria ORADEA pune la dispoziția publicului, începând cu data de 15.02.2024
                                             Chestionarul referitor
                     la percepţia activităţii în cadrul Judecatoria ORADEA
         Chestionarul conține 25 de întrebări, timpul necesar pentru completare fiind de aproximativ 10 minute, și este adresat justițiabililor, avocaților, consilierilor juridici, practicienilor în insolvență și oricăror categorii de persoane implicate în proceduri judiciare derulate în fața Judecatoria ORADEA .
        Chestionarul este disponibil atât în format fizic ( tiparit), la sediul Judecatoria ORADEA în Registratură şi la Arhiva instanţei unde poate fi completat anonim,  cât şi on-line accesând site-ul Judecatoria ORADEA, portalul instanţelor sau următorul link :

                  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeOfBapV1zBEPZq7AdrlyE8yx-ojgEdBpD4BAauL6fYZQ4Ziw/viewform?usp=sf_link

       Aceste date sunt necesare în vederea evaluării de către Consiliul Superior al Magistraturii, în scop statistic, a percepţiei publice privind activitatea în cadrul instanţelor judecătoreşti

     IMPORTANT   

 
 
     ANUNŢ 

     Începând cu 12.01.2024, NUMĂRUL UNIC DE FAX AL JUDECĂTORIEI ORADEA – REGISTRATURĂ, este 0359.432.757
     

        Extras din Anunţul conducerii administrativ-judiciare a Judecătoriei OradeaInformare ARHIVĂ- JM-2023-11-21.docx   

                     din data de 20.11.2023

 ​

1) Cererile pentru eliberarea certificatelor de grefă se depun la Registratura instanţei ​personal, sau pe cale electronică (e-mail, poştă), se depune o taxă de timbru în cuantum de 1 leu şi se eliberează de regulă, a doua zi lucrătoare şi se ridică de la arhivă.

2) Eliberarea de copii legalizate ale hotărârilor se face de instanţa la care se află dosarul, se depune o taxă de timbru în cuantum de 5 lei, integrală, pentru fiecare exemplar solicitat, se eliberează în termen de cel mult 3 zile şi se ridică de la arhivă.

 În vederea transmiterii copiilor legalizate prin poştă, este obligatoriu ca persoana care formulează cererea să ataşeze la aceasta, în original, dovada achitării taxei judiciare de timbru şi un plic timbrat autoadresat folosit în vederea expedierii copiilor legalizate.

          COMUNICAT ( 05-01-2023 )

         Minuta - Judecatoria Oradea din 5-Ianuarie-2024.pdfMinuta - Judecatoria Oradea din 5-Ianuarie-2024.pdf

         Anexa - minuta din 5-Ianuarie-2024.pdfAnexa - minuta din 5-Ianuarie-2024.pdf     

         COMUNICAT  (14-12-2023)

          Hotararea nr 9 - 14-12-2023-jo.pdfHotararea nr 9 - 14-12-2023.pdf

          În baza Hotărârii nr. 9/14 decembrie 2023 a Adunării Generale a Judecătorilor de la Judecătoria Oradea;

          Începând cu data de 14 decembrie 2023 se suspendă activitatea judiciară a Judecătoriei Oradea pe o perioadă nedeterminată, cu excepţia cauzelor civile şi penale urgente, indicate în anexă, precum şi a celor apreciate ca fiind urgente de completul de judecată.​            

          Anexa Hotararea 9 din 14-12-2023 -jo.pdfAnexa Hotararea 9 din 14-12-2023.pdf

         COMUNICAT  (11-12-2023)

            Vă informăm că grefierii au declanşat o formă de protest începând cu data de 11 decembrie 2023, acesta constând în următoarele:

            -grefierii vor participa la şedinţele de judecată, doar în cauzele considerate urgente potrivit legii sau apreciate ca atare de către completul de judecată;

            -compartimentele auxiliare, respectiv Arhiva şi Registratura Judecătoriei Oradea, îşi reduc programul, acestea fiind deschise pentru public :

                ARHIVĂ ŞI REGISTRATURĂ  - ZILNIC, între orele 8.30 - 10.30

           

                 Comunicat - art. 1 - Judecatoria Oradea din data de 21-08-2023.pdfComunicat - art. 1 - Judecatoria Oradea din data de 21-08-2023.pdf  ( 21.08.2023)​

                 Comunicat - art. 2 - Judecatoria Oradea din data de 21-08-2023.pdfComunicat - art. 2 - Judecatoria Oradea din data de 21-08-2023.pdf ( 21.08.2023)​​
                 Comunciat din 02.08.2023.pdfComunicat din 02.08.2023.pdf  (02-08-2023)​
                 Comunicat din 20.06.2023.pdfComunicat din 20.06.2023.pdf  (20-06-2023)​
 

      IMPORTANT

       Începând din data de 02.10.2023, la nivelul Judecătoriei Oradea există cereri distincte pentru acces la dosarul electronic, respectiv pentru realizarea procedurii de comunicare a actelor de procedură.
 

      In vederea realizarii accesului la Dosarul Electronic şi a Comunicării actelor de procedura prin aplicatia TDS, justitiabilii vor completa cereri, conform modelelor de mai jos. care vor  fi transmise instanţei  fie în format electronic (PDF), fie în format fizic, prin depunerea la registratură (personal sau prin serviciul postal).

         În cadrul dosarului electronic vor putea fi vizualizate doar documentele scanate începând cu data de 01.06.2016, de la Dosar nr. 8146/271/2016
 

   Model cereri:

 

          CERERE DE COMUNICARE ACTE DE PROCEDURA.docxCERERE DE COMUNICARE ACTE DE PROCEDURA.docx

 

        ANUNT- sistare parole citatii vechea aplicatie INFODOSAR

      Incepand cu data 1 octombrie 2021, s-a dispus sistarea generarii de parole la citatii, pentru
accesul la dosarul electronic in vechea aplicatie InfoDosar de pe www.curteadeapeloradea.ro
conform Ordinului nr.30 emis de Curtea de Apel Oradea. (pentru dosarele pe rol parolele anterioare raman valabile) 
       ANUNT: ​In scopul eficientizarii accesului justitiabililor la Dosarul Electronic si  îmbunatatirii activitatii de comunicare a actelor de procedurä în format electronic, incepând cu data de 8 Septembrie 2021, se implementeazä la nivelul Judecatoriei Oradea aplicatia TDS privind comunicarea actelor de procedura în format electronic.
 

Decizia nr. 15 din 31.08.2021-jo.docxDecizia nr. 15 din 31.08.2021.docx

          

Actualitate

        Date cu caracter personal


Informaţii de interes public


 

        Anunt - În perioada vacanţei judecătoreşti 01.07.2024-30.08.2024, , programul cu publicul este următorul:
                     REGISTRATURA JUDECĂTORIEI ORADEA - zilnic, între orele 09:00 – 11:00
                            ARHIVA CURENTĂ    -  marţi şi joi, între orele 09:00-11:00
                            
                            ARHIVA VECHE  - in data de 18.07.2024, între orele 09:00-11:00
                                                   - in data de 22.08.2024, între orele 09:00-11:00

            Compartimentul ASOCIAŢII şi FUNDAŢII  – cererile de eliberare CERTIFICATE GREFĂ şi CERTIFICATE RAF, 
                        -  cererile înregistrate în perioada 01.07.2024-09.07.2024 se vor ridica în data de 11.07.2024
                        -  cererile înregistrate în perioada 10.07.2024-19.07.2024 se vor ridica în data de 23.07.2024
                        -  cererile înregistrate în perioada 22.07.2024-13.08.2024 se vor ridica în data de 20.08.2024
                        -  cererile înregistrate în perioada 14.08.2024-01.09.2024 se vor ridica în data de 06.09.2024
  

     
 

​        
   
        
         
                                            

Contact

Adresa Judecătoriei ORADEA este: Oradea, Parcul Traian nr. 10, jud. Bihor;
 
 
  Telefon: 0259.412.047 -centrală
               
  E-mail:   jud-oradea-reg@just.ro
 
 
  REGISTRATURĂ: fax  0359.432.757, e-mail:   jud-oradea-reg@just.ro
     Pentru:
       - cereri de chemare în judecată;
       - orice alte acte necesare a fi depuse în dosarele aflate pe rolul instanţei, între termenele de judecată.
       - in cazul comunicării actelor prin poşta electronică, anexele vor fi de preferat în format pdf (Acrobat Reader).
   
  ARHIVĂ:  e-mail:   jud-oradea-reg@just.ro
     Pentru:
       - cereri de eliberare copii din dosar;
       - cereri de investire cu formulă executorie;
       - cereri pentru legalizarea hotărârilor judecătoreşti;
       ​- cereri de eliberare certificat de grefă.