Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul chrome facand clik AICI
Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul mozilla facand clik AICI
Persoanele
cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca
addon-ul pentru browserul microsoft edge facand clik AICI
Listele de sedinta se pot consulta AICI
Important:
Pentru procedura de transmitere electronica a documentelor la dosare sa aveti in vedere:
Prin poştă electronică, mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
• pe adresa de e-mail : jud-oradea-reg@just.ro
• doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx)
• fisierul PDF sa fie format Alb/Negru si rezolutie maxim 300 dpi
• cu cel putin 24 de ore inainte de termenul de judecata
• fără ca mesajul şi ataşamentele să cumuleze o dimensiune mai mare de 10 MB
• NU atasati in e-mail link-uri externe
catre diverse servicii de stocare ( ex. Dropbox, One Drive, Google Drive,
iCloud Drive )
De asemenea, va adresăm rugămintea ca documentele si cererile de chemare in judecată pe care le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin poştă să NU fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
Nu este necesar sa
mai trimiteţi documentele şi pe alta cale de comunicare (fax, posta, etc )
decât dacă vi se solicită în mod expres de instanţă .
INFORMARE DE PRESĂ din 24 octombrie 2021
Prevederile H.G. nr.1130/2021 pentru modificarea anexelor nr.2 și 3 la H.G. nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, justificate în contextul pandemic existent în România, nu vizează activitatea instanțelor și parchetelor de pe lângă acestea.
În consecință, activitatea instanțelor și parchetelor de pe lângă acestea se va desfășura în aceleași condiții ca și cele anterioare H.G. nr.1130/2021 atât în ceea ce privește actul de judecată și de urmărire penală, cât și ceea ce privește accesul justițiabililor în sediile acestora, cu respectarea strictă a regulilor de protecție luate de autorități în scopul limitării efectelor pandemiei.
Se recomandă, în continuare, respectarea tuturor măsurilor luate de autorități în scopul limitării efectelor pandemiei, respectiv: purtarea măştii de protecţie, distanţarea socială.
ANUNT- sistare parole citatii vechea aplicatie INFODOSAR
Incepand cu data 1 octombrie 2021, s-a dispus sistarea generarii de parole la citatii, pentru
accesul la dosarul electronic in vechea aplicatie InfoDosar de pe www.curteadeapeloradea.ro,
conform Ordinului nr.30 emis de Curtea de Apel Oradea. (pentru dosarele pe rol parolele anterioare raman valabile)
Ordin serviciu 30 din 20 septembrie 2021 CAO-tbh.pdf
ANUNT: In scopul eficientizarii accesului justitiabililor la Dosarul Electronic si îmbunatatirii activitatii de comunicare a actelor de procedurä în format electronic, incepând cu data de 8 Septembrie 2021, se implementeazä la nivelul Judecatoriei Oradea aplicatia TDS privind comunicarea actelor de procedura în format electronic.
Decizia nr. 15 din 31.08.2021.docx
In vederea realizarii accesului la Dosarul Electronic a comunicarii actelor de procedura prin aplicatia TDS, justitiabilii vor completa o cerere, conform modelului de mai jos . care va fi transmisă instanţei fie în format electronic (PDF), fie în format fizic, prin depunerea la registratură (personal sau prin serviciul postal)
Model cerere :
CERERE de acces - Dosar Electronic .pdf
CERERE de acces - Dosar Electronic - Word.docx
Contestaţiile împotriva
deciziilor Direcţiei de Sănătate Publică împotriva izolării carantinei sau
prelungirii izolării, conform Legii nr.136/2020, se depun DOAR pe adresa de email contestatii_reg@just.ro
Comunicarea tuturor actelor de
procedură se va realiza doar pe email.
Este necesară indicarea tuturor
datelor de identificare ale petentului – nume, prenume, CNP, domiciliu, precum
şi a unei adrese de email şi a unui număr de telefon.
În prezent, Judecătoria
Oradea nu dispune de mijloace de
telecomunicaţii audiovizuale sau de comunicaţii electronice care să garanteze
securitatea, integritatea, confidenţialitatea şi calitatea transmisiunii.
Dacă petentul nu îşi angajează
avocat, i se va desemna un avocat din
oficiu. Onorariul acestuia poate fi pus
în sarcina părţii care pierde procesul.
Apelul împotriva hotărârii
judecătoriei va fi depus tot DOAR la
adresa de email contestatii_reg@just.ro
Judecatoria Oradea îşi desfăşoară activitatea în clădirea Palatului de Justitie, Parcul Traian nr.10, cod 410033, localitatea Oradea, judeţul Bihor.
Judecătoria Oradea îşi desfăşoară activitatea în baza Constituţiei României şi a Legii 304/2004 privind organizarea judiciară.
Actele normative privind organizarea şi funcţionarea sistemului judiciar sunt disponibile pe site-ul CSM.
În cadrul acestei judecătorii funcţionează doua secţii: Secţia civilă şi Secţia penală. Activitatea economică, financiară şi administrativă a Judecătoriei Oradea este asigurată de departamentul economico-financiar şi administrativ din cadrul Tribunalului Bihor.
„DECLARAŢIILE PRIVIND BENEFICIARII REALI” ai unei asociații sau fundaţii DEJA ÎNFIINŢATĂ, se comunică MINISTERULUI DE JUSTIŢIE, cu sediul in Bucuresti, str. Apolodor, nr.17, sector 5, potrivit dispozițiilor art. 34^4 si art. 34^5 din OG nr. 26/2000 astfel cum a fost modificată prin Legea nr. 129/2019