Contestațiile pot fi depuse de luni până
vineri, la camera nr.1 (Registratură) între orele 09:00 -13:00, personal, prin fax la nr. 0234 365 530 sau e-mail la adresa jud-moinesti-reg@just.ro. După program şi în weekend (20, 21, 27 şi 28 aprilie) pot fi depuse prin fax la
nr. 0234 365 530 sau e-mail la adresa jud-moinesti-reg@just.ro.
*Cererile depuse după
ora 15:30, vor fi înregistrate în
ziua următoare.
*Contestaţiile primite în 19 aprilie, după ora 15:30 şi cele primite în 20 şi 21 aprilie se vor înregistra cel mai târziu la
prima oră a zilei de luni 22 aprilie
2024.
*Contestaţiile primite vineri 26 aprilie, după ora 15:30 şi cele primite în 27 şi 28 aprilie se vor
înregistra cel mai târziu la prima oră a
zilei de luni 29 aprilie 2024.
În perioada pascală: 01 mai 2024–06 mai 2024,
contestațiile pot fi depuse personal la Registratura instanţei, între orele 10:30 -14:30 sau prin fax
la 0234 365 530, prin e-mail la adresa jud-moinesti-reg@just.ro.
*Cererile primite
după ora 14:30 se vor înregistra în ziua următoare.
*Cererile primite
în data de 03.05, după ora 14:30 se vor înregistra în ziua următoare. ___________________________________________________________________________________________________________
LISTE DE ȘEDINȚE din perioada protestului personalului auxiliar
_______________________________________________________________________________________________________
Informare şi acces la date cu caracter personal :
ART. 13
Informaţii care se furnizează
în cazul în care datele cu caracter personal sunt colectate de la persoana
vizată
(1) În cazul în care datele cu
caracter personal referitoare la o persoană vizată sunt colectate de la
aceasta, operatorul, în momentul obţinerii acestor date cu caracter personal,
furnizează persoanei vizate toate informaţiile următoare:
(a) identitatea şi datele de
contact ale operatorului şi, după caz, ale reprezentantului acestuia;
(b) datele de contact ale
responsabilului cu protecţia datelor, după caz;
(c) scopurile în care sunt
prelucrate datele cu caracter personal, precum şi temeiul juridic al
prelucrării;
(d) în cazul în care prelucrarea
se face în temeiul articolului 6
alineatul (1) litera (f), interesele legitime urmărite de operator sau de o
parte terţă;
(e) destinatarii sau categoriile
de destinatari ai datelor cu caracter personal;
(f) dacă este cazul, intenţia
operatorului de a transfera date cu caracter personal către o ţară terţă sau o
organizaţie internaţională şi existenţa sau absenţa unei decizii a Comisiei
privind caracterul adecvat sau, în cazul transferurilor menţionate la articolul 46 sau 47
sau la articolul 49 alineatul (1) al
doilea paragraf, o trimitere la garanţiile adecvate sau corespunzătoare şi la
mijloacele de a obţine o copie a acestora, în cazul în care acestea au fost
puse la dispoziţie.
(2) În plus faţă de informaţiile
menţionate la alineatul (1), în momentul în care datele cu caracter personal
sunt obţinute, operatorul furnizează persoanei vizate următoarele informaţii
suplimentare necesare pentru a asigura o prelucrare echitabilă şi transparentă:
(a) perioada pentru care vor fi
stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil,
criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
(b) existenţa dreptului de a
solicita operatorului, în ceea ce priveşte datele cu caracter personal
referitoare la persoana vizată, accesul la acestea, rectificarea sau ştergerea
acestora sau restricţionarea prelucrării sau a dreptului de a se opune
prelucrării, precum şi a dreptului la portabilitatea datelor;
(c) atunci când prelucrarea se
bazează pe articolul 6 alineatul (1)
litera (a) sau pe articolul 9 alineatul
(2) litera (a), existenţa dreptului de a retrage consimţământul în orice moment,
fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului
înainte de retragerea acestuia;
(d) dreptul de a depune o
plângere în faţa unei autorităţi de supraveghere;
(e) dacă furnizarea de date cu
caracter personal reprezintă o obligaţie legală sau contractuală sau o
obligaţie necesară pentru încheierea unui contract, precum şi dacă persoana
vizată este obligată să furnizeze aceste date cu caracter personal şi care sunt
eventualele consecinţe ale nerespectării acestei obligaţii;
(f) existenţa unui proces
decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menţionat la articolul 22 alineatele (1) şi (4), precum şi,
cel puţin în cazurile respective, informaţii pertinente privind logica
utilizată şi privind importanţa şi consecinţele preconizate ale unei astfel de
prelucrări pentru persoana vizată.
(3) În cazul în care operatorul
intenţionează să prelucreze ulterior datele cu caracter personal într-un alt
scop decât cel pentru care acestea au fost colectate, operatorul furnizează
persoanei vizate, înainte de această prelucrare ulterioară, informaţii privind
scopul secundar respectiv şi orice informaţii suplimentare relevante, în
conformitate cu alineatul (2).
(4) Alineatele (1), (2) şi (3) nu
se aplică dacă şi în măsura în care persoana vizată deţine deja informaţiile
respective.