Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Date de contact

Date de contact

Camere de lucru cu publicul

Program de funcţionare

Program de audienţe

Petiţii

Relaţia cu presa

Harta


Date de contact

Adresa Judecătoriei MANGALIA este:
     
Strada Mircea cel Bătrân,  numărul 4, Municipiul Mangalia,  Judeţul Constanţa, cod poştal 905500                  
 
Documentele  se pot trimite pe adresa de mail : jud-mangalia-reg@just.ro
 
Fişierele ataşate pot fi numai în format Adobe Reader (.pdf) . Pentru mesaje urgente, vă rugăm să folosiţi faxul.
Telefon:
       0241/755.567, 0241/755.568
Fax:
       0241/754.506 (Penal), 0241/755.798 (Civil)
 
Persoane de contact: 
       David Anton Cristian - Preşedinte, Ionescu Adrian - judecător delegat la Biroul de Informaţii şi Relaţii publice; Voicu Marinela - Grefier Şef

Camere de lucru cu publicul

Programul cu publicul este următorul:
- şedinţele de judecata încep la ora 9:00,
- accesul in sălile de judecata se face începând cu orele 8:30,
- programul de lucru cu publicul la arhivele civilă şi penală din cadrul Judecătoriei Mangalia se desfăşoară în zilele de luni - joi, între orele 9:00 - 13:00,  vineri programul cu publicul este suspendat.
- programul de lucru cu publicul la compartimentele executări civile şi executări penale se desfăşoară zilnic între orele 9:00 - 13:00,
- Registratura: luni-vineri orele 10:00 - 12:00.
 
 Cererile de chemare în judecată şi înscrisurile la dosare se pot depune luni si miercuri, prin intermediul grefierului registrator, la camera nr. 10 - parter, între orele 10:00 - 12:00 sau pe adresa de e-mail:  
Fişierele ataşate pot fi numai în format Adobe Reader (.pdf) . Pentru mesaje urgente, vă rugăm să folosiţi faxul.
Program - Biroul de Informaţii şi Relaţii cu Publicul: luni - vineri : orele 8:00-16:00 
 
Potrivit art. 88 alin. 2 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti aprobat prin Hotărârea nr. 1375/17.12.2015 a Consiliului Superior al Magistraturii, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 970/28.12.2015, pentru depunerea cererilor şi a actelor la dosare, în interesul înfăptuirii justiţiei, avocaţii au prioritate. 

 


Program de funcţionare

În timpul vacanţei judecătoreşti, respectiv 05.07 – 05.09.2019, programul de lucru cu publicul se va desfăşura astfel:

-         registratură: luni şi miercuri între orele 10:00 – 12:00;

-         arhivele civilă şi penală: luni şi miercuri între orele 09:00 – 13:00;

-         compartimentul executări civile: luni şi miercuri între orele 09:00 – 13:00;

-         compartimentul executări penale: luni şi miercuri între orele 09:00 – 13:00;

-         şedinţele de judecata încep la ora 09:00;

-         accesul în sălile de judecata se face începând cu orele 08:30.


 
Cererile de chemare în judecată şi înscrisurile la dosare se pot depune luni si miercuri, prin intermediul grefierului registrator, la camera nr. 10 - parter, între orele 10:00 - 12:00 sau pe adresa de e-mail:  
Fişierele ataşate pot fi numai în format Adobe Reader (.pdf) . Pentru mesaje urgente, vă rugăm să folosiţi faxul.
Program - Biroul de Informaţii şi Relaţii cu Publicul: luni - vineri : orele 8:00-16:00 
 
Potrivit art. 88 alin. 2 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti aprobat prin Hotărârea nr. 1375/17.12.2015 a Consiliului Superior al Magistraturii, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 970/28.12.2015, pentru depunerea cererilor şi a actelor la dosare, în interesul înfăptuirii justiţiei, avocaţii au prioritate. 

Program de audienţe

...

Petiţii

Biroul de informare şi relaţii publice: judecător Ionescu Adrian: Luni-Vineri, între orele 8:00 – 16:00

Relaţia cu presa

judecător Ionescu Adrian: Luni-Vineri, între orele 8:00 – 16:00


Harta