ANUNŢ IMPORTANT!!!
Vă aducem la cunoştinţă că eroarea de
sistem privind termenele stabilite în lunile noiembrie,
decembrie 2021, respectiv: 3 nov, 4, nov, 11 nov, 24 nov, 25 nov, 14 dec, 15
dec şi 16 dec, care deşi în ECRIS
acestea au fost introduse corect, pe portalul instanţei apareau decalate cu o zi, a fost remediată.
ANUNŢ IMPORTANT!!!
Vă aducem la
cunoştinţă o situaţie care nu este determinată
de vreo culpă a personalului instanţei, ci de o eroare de sistem care
este în curs de soluţionare, mai exact:
Pentru termenele stabilite în lunile
noiembrie, decembrie 2021, respectiv: 3 nov, 4, nov, 11 nov, 24 nov, 25 nov, 14
dec, 15 dec şi 16 dec, deşi în ECRIS acestea sunt introduse corect, pe portalul
instanţei apar decalate cu o zi.
Ex: 4 nov 2021, apare pe portal
3.11.2021.
Atenţionăm pe acestă cale
justiţiabilii spre a avea în vedere
termenele comunicate prin citaţie sau despre care au fost încunoştiinţaţi în
sala de judecată.
De îndată ce eroarea de sistem va fi
remediată, vom aduce la cunoştinţă acest
aspect printr-un nou comunicat.
ATENŢIE!!!
Cererile formulate în temeiul dispoziţiilor Legii nr. 136 din 18.07.2020,
vor fi transmise doar pe adresa de e-mail registratura.tljm@just.ro
INFORMARE SEDINTA DIN 17.06.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 12.06.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 03.06.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 28.05.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 27.05.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 20.05.2020
COMUNICAT - MASURI STABILITE PE PERIOADA STARII DE ALERTA
DECIZII RELUARE ACTIVITATE DIN 15.05.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 11.05.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 7.05.2020
ACTUALIZARE LISTA DE SEDINTA DIN 05.05.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 05.05.2020
COMUNICAT INFORMARE COMUNICARE HOTĂRÂRI
INFORMARE SEDINTA DIN 22.04.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 21.04.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 15.04.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 01.04.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 26.03.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 25.03.2020
INFORMARE SEDINTA DIN 20.03.2020
INFORMARE CU PRIVIRE LA COMUNICAREA HOTARARILOR
INFORMARE ACCES SUSPENDAT PROGRAM CU PUBLICUL
INFORMARE SEDINTA DIN DATA DE 18.03.2020
COMUNICAT 16.03.2020
COMUNICAT 13.03.2020
COMUNICAT CU PRIVIRE LA PREVENIREA RĂSPÂNDIRII NOULUI VIRUS COVID-19
COMUNICARE INCETARE PROTEST JUDECATORI 24 feb 2020
Anunţ
Având în vedere implementarea aplicaţiei INFODOSAR demarată la nivelul Curţii de Apel Constanţa şi a instanţelor arondate, începând cu data de 03.07.2017:
Actele de sesizare ale instanţei şi înscrisurile aferente se vor depune şi în format electronic (DVD / CD) sau se vor transmite ca atare pe adresa de email arhivei unde este înregistrat dosarul. Adresa de e-mail pentru transmiterea documentelor este registratura.tljm@just.ro
Notă: Pentru procesarea cu celeritate şi în siguranţă a emailurilor trimise de către dumneavoastră va rugam sa:
- fişierul ataşat să nu depăşească 12 MB dimensiunea, în caz contrar acestea nu vor putea fi procesate;
- folosiți pentru ataşament DOAR fişiere .pdf şi/sau .docx (.doc), în caz contrar emailul va fi catalogat de către antivirus ca suspect şi va fi şters, lucru care nu îl dorim.
Actele normative care reglementează organizarea si funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice:
1.Regulamentul de ordine interioara al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin H.C.S.M. nr. 1375/17 decembrie 2015;
2.Legea nr. 304/28 iunie 2004 privind organizarea judiciară;
3.Legea nr. 303/28 iunie 2004 privind statutul magistraţilor.
Actele normative care permit accesul la informaţiile de interes public:
1.Legea nr. 544/ 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
2.Hotărârea Guvernului României nr.123/ 07 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.544/ 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.