Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

Judecătoria Întorsura Buzăului



judecatoria.JPG


 

        

            Judecătoria Întorsura Buzăului are sediul în oraşul Întorsura Buzăului , str. Hanului, nr. 4.




Actualitate


DECIZIA nr.16 din 26.04.2024 - planificare permanenţă - alegeri locale - 27-28.04.2024.docDECIZIA nr.16 din 26.04.2024 - planificare permanenţă - alegeri locale - 27-28.04.2024.doc


DECIZIA nr.12 din 29.03.2024 - planificare permanenţă - alegeri locale - 01.04.2024 - 31.05.2024.docDECIZIA nr.12 din 29.03.2024 - planificare permanenţă - alegeri locale - 01.04.2024 - 31.05.2024.doc


Informare
 
       Judecătoria Întorsura Buzăului pune la dispoziţia persoanelor interesate Chestionarul referitor la percepţia activităţii în cadrul instanţelor de judecată, adoptat prin HCSM nr. 2646/2023.
      Chestionarul este disponibil atât în format fizic, la sediul Judecătoriei Întorsura Buzăului (la compartimentele care desfăşoară activităţi cu publicul), cât şi în format online, accesând următorul link:  Chestionar


Informare lansare portal registratura.rejust.ro

   Portalul registratura.rejust.ro - portalul național ce permite depunerea cererilor, înscrisurilor și plata taxelor de timbru și îndeamnă cetățenii și profesioniștii din cadrul sistemului judiciar la folosirea acestuia, disponibil la nivel național, gratuit, putând fi accesat la adresa de internet https://registratura.rejust.ro.

    Site-ul permite interacțiunea electronică a justițiabililor și profesioniștilor dreptului cu instanțele de judecată, oferindu-le acestora posibilitatea de a accesa cu ușurință următoarele servicii: 

          *          depunerea unei cereri de chemare în judecată;

          *          declararea unei căi de atac într-un dosar  ;

          *          depunerea înscrisurilor într-un dosar deja existent;

          *          plata taxei judiciare de timbru într-un dosar utilizând cardul bancar;

          *          eliberarea certificatelor de grefă;

          *          eliberarea copiilor legalizate ale hotărârilor judecătorești.

      Posibilitatea de a plăti taxa de timbru utilizând cardul bancar simplifică în mod semnificativ interacțiunea cu instanța de judecată, această modalitate de plată fiind implementată în parteneriat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României, Asociația de Plăți Electronice din România și Ghișeul.ro.

    Noua interfață implementată la nivelul întregului sistem judiciar este benefică atât cetățenilor, ca destinatari ai serviciului public, cât și personalului specializat din instanțe.

    Astfel, utilizând formulare electronice din portal, informațiile sunt transmise către grefierii registratori în mod structurat, facilitându-se înregistrarea cu celeritate a cererilor și înscrisurilor în sistemele informatice proprii.

      În măsura în care justițiabilii optează pentru utilizarea acestui portal, se recomandă să nu fie folosite, concomitent, și celelalte instrumente de sesizare a instanței, pentru a nu încărca în mod nejustificat activitatea instanțelor.


COMUNICAT.docCOMUNICAT 11.09.2023.doc

Hotărâre AG nr.19 - 11.09.2023 - suspendare protest pensii magistraţi.pdfHotărâre AG nr.19 - 11.09.2023 - suspendare protest pensii magistraţi.pdf


Hotărâre AG nr.17 - 20.07.2023 - extindere obiecte protest.pdfHotărâre AG nr.17 - 20.07.2023 - extindere obiecte protest.pdf

comunicat.pdfComunicat 20.06.2023

Hotărâre AG nr.16 - 20.06.2023 - pensii magistraţi, protest .pdfHotărâre AG nr.16 - 20.06.2023 - pensii magistraţi, protest


Lista de şedinţe


DECIZIA nr.10-12.05.2023 - activitate vacanta judecătorească, planificare şedinte, permanenta judecatori, grefieri.pdfDECIZIA nr.10-12.05.2023 - activitate vacanta judecătorească, planificare şedinte, permanenta judecatori, grefieri.pdf


ANEXA 1 obiecte - vacanţa judecătorească.docANEXA 1 obiecte - vacanţa judecătorească.doc



PROGRAM CU PUBLICUL



Pentru toate compartimentele, în perioada vacanţei judecătoreşti

01.07.2024 – 31.08.2024

MARŢI şi JOI

Orele 9:00 – 12:00

 

Preşedintele Judecătoriei Întorsura Buzăului,

Judecător LIVIA BONTEA




COMUNICAT

 

 

          

 

 

            În data de 25.10.2021 a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I,

 

 

 nr. 1016 Hotărârea pentru modificarea și completarea anexei la Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 102/2021 privind stabilirea localităților care fac parte din circumscripțiile judecătoriilor din fiecare județ.

 

 

 

 

 

            Vă aducem la cunoştinţă că de la data publicării comuna Zagon şi oraşul Covasna au revenit ariei de competenţă a Judecătoriei Târgu Secuiesc.

 

 

 

Preşedintele Judecătoriei Întorsura Buzăului 

 

 

Judecător Livia Bontea 

 





INFORMARE

 

Privind prelucrarea datelor cu caracter personal, prin utilizarea mijloacelor de supraveghere video, la nivelul  JUDECĂTORIEI ÎNTORSURA BUZĂULUI​

 

 

Date cu caracter personal - 2020.docDate cu caracter personal - 2020.doc​



TDS

         Aplicația TDS - Transmitere Documente Securizat  permite transmiterea  citațiilor și altor acte procedurale în format electronic, prin intermediul poștei electronice(e-mail) sau prin SMS, doar către părțile din dosarele aflate pe rolul Judecătoriei Întorsura Buzăului care și-au dat acordul pentru a primi actele de procedură în format electronic, în urma completării unei cereri:
 


         Cererea, completată și semnată, se poate depune personal la Registratura Judecătoriei Întorsura Buzăului sau se poate trimite prin e-mail la adresa
                                                           jud-ibuzaului-reg.jpg
sau fax 0267-370254.
         Părțile care și-au dat acordul pentru primirea actelor de procedură în format electronic beneficiază și de acces electronic la documentele din dosar.

          Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail primit de la instanță ori prin pagina de internet: 


          Informații suplimentare despre aplicația TDS precum și instrucțiuni privind utilizarea acesteia:


          Corespondenţa actelor de procedură se poate face exclusiv prin adresa registraturii(în format pdf):
                                                                   jud-ibuzaului-reg.jpg
          Vă rugăm ca toate actele transmise instanţei prin e-mail să fie în format pdf.



Informaţii de interes public


Contact