Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

Prezentare

 

              Prezentare instanţă

 

Legislație 

            

             Legislaţia care reglementează organizarea instanţei

 

Conducere
             Conducerea instanţei
Organizare            
            Competența Judecătoriei Iași
            Carieră
 

 


Actualitate

PROGRAMUL CU PUBLICUL ÎN PERIOADA VACANŢEI JUDECATOREŞTI
Art. 5. În perioada vacanței judecătoreşti (01.07.2022 - 31.08.2022), programul cu publicul desfăşurat de grefierul şef, grefierii şefi de secţii şi compartimentele auxiliare ale instanţei care au un astfel de program va fi redus şi se va desfăşura astfel:
- la birou grefierului şef al Judecătoriei Iaşi şi la birourile grefierilor şefi de secţii, de luni până vineri, între orele 09.00-11.00;
- la compartimentul registratură şi biroul de eliberare copii xerox şi forme definitive, în zilele de luni, marți şi joi, între orele 09.00-11.00;
- la compartimentele arhivă curentă civilă, arhivă curentă penală şi la Biroul de Informare şi Relaţii Publice, în zilele de luni, marţi şi joi, între orele 09.00-11.00 şi în zilele de joi din perioada vacanței judecătoreşti, şi între orele 16.00-17.00; grefierii din cadrul Biroului de Informare şi Relaţii Publice vor desfăşura activitatea de înmânare a actelor de procedură restituite instanţei în fiecare zi lucrătoare, în intervalul orar 09.00-16.00;
- la compartimentul persoane juridice, în zilele de marţi şi joi, între orele 10.00-11.00;
- la compartimentul executări silite şi titluri executorii, în zilele de marţi şi joi, între orele 10.00-11.00. ​
 
 
FORMULARUL DE ÎNCĂRCARE A ACTELOR DE PROCEDURĂ, A CERERILOR DE
COMUNICARE ELECTRONICĂ ȘI DE ACCES LA DOSARUL ELECTRONIC
Informare: urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați butonul „Autentificare”. Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul de activare în fereastra nou apărută.
 
PENTRU CONSULTAREA DOSARELOR FOLOSIȚI DOSARUL ELECTRONIC
 
PROGRAMARE ON-LINE PENTRU STUDIUL DOSARELOR IN ARHIVA CURENTA
 

 

Începând cu data de 01.03.2021 cererile de eliberare a formelor definitive şi cererile de eliberare a fotocopiilor din dosarele instanţei se vor depune la camera nr. 3, parter (Biroul eliberare forme definitive şi copii xerox).
  

 
 
 
 
 
 
Hotărâri și decizii 
 

 

 
 

Alte anunțuri

  

Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro​
           

 

 Adrese e-mail pentru sesizare practică neunitară:


- tbiasi.practicaneunitarapenal@just.ro   – în materie penală
 
- tbiasi.practicaneunitaracivil@just.ro    – în materie civilă​ ​
 
 
 

 

 
         

Informaţii de interes public


Contact