Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate

 
01.07.2024
 
 
Program vacanta judecatoreasca judecatoria Horezu - 0001.png

 
25.04.2024
Dosarele având ca obiect "Contestaţie la legea electorală" pot fi înregistrate în format letric doar în zilele lucrătoare în intervalul programului de lucru cu publicul al serviciului Registratură (luni-vineri între orele 9-13) sau pot fi transmise prin poştă electronică, la adresa de e-mail: jud-horezu@just.ro, ori la numărul de fax: 0250 860 716, chiar şi în afara progamului de lucru.
Pentru a facilita procedura de citare, în condiţiile în care termenul de soluţiionare a contestaţiilor este, potrivit legii, foarte scurt, contestatorul va indica obligatroiu în cuprinsul contestaţiei adresa sa de email, precum şi numărul de telefon.

 

 

ANUNŢ - RECONFIGURARE COMPLETURI DE JUDECATĂ

anunt.jpg
ANUNŢ IMPORTANT!

INFORMARE PRIVIND MUTAREA ÎN NOUL SEDIU.pdfInformare privind mutarea în noul sediu.pdf

 

 ORGANIZAREA ŞEDINŢELOR DE JUDECATĂ

 

 

lista de ședință 26 septembrie, complet C4.docxlista de ședință 26 septembrie, complet C4.docx

Listă de şedinţă  C2 din 01.10.2024.docxListă de şedinţă C2 din 01.10.2024.docx

Listă de şedinţă Camera de consiliu civil 2 din 01.10.2024.docxListă de şedinţă Camera de consiliu civil 2 din 01.10.2024.docx

Listă de şedinţă Cameră preliminară 2 din 01.10.2024.docxListă de şedinţă Cameră preliminară 2 din 01.10.2024.docx

 

 

 


22.02.2024
Jud. Horezu vă pune la dispoziție chestionarul adoptat prin hotărârea Secției pentru Judecători nr. 2646/16.11.2023 a Consiliului Superior al Magistraturii, propus ca modalitate de evaluare a gradului de satisfacție al părților interesate în vederea atingerii indicatorului din Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022 – 2025.
Chestionarul este disponibil atât în format fizic, la compartimentele publice ale instanței, cât și în format electronic, prin accesarea următorului link: Formular - grad de satisfacţie părţi sau prin scanarea codului QR:


 

IMPORTANT!

Având în vedere implementarea aplicațiilor "Dosar electronic"/InfoDosar, vă adresăm rugămintea ca un exemplar din documentele și cererile de chemare în judecată depuse la registratură sau trimise prin postă să nu fie capsat, pentru a facilita procesul de scanare a lor. Documentele pot fi prinse cu agrafe.

Transmiterea documentelor in format electronic la adresele de e-mail oficiale ale instanţei se va face cu respectarea următorarelor reguli:
  • - Fişierele ataşate vor avea unul dintre formatele: PDF, DOC sau DOCX
    - Dimensiunea maximă a unui email va fi de 20 MB
  • - Fişierele se ataşează direct emailurilor trimise
    - Emailurile nu vor conţine link-uri către diverse site-uri, locaţii sau platforme de file-sharing
    - Asteptati confirmarea de primire a emailului. Daca nu primiti confirmarea intr-un timp rezonabil folositi alte cai pentru a transmite documentele.

09.07.2023
În perioada vacanţei judecătoreşti 03.07.2023 – 31.08.2022, programul cu publicul la arhivă şi registratură, va fi asigurat în zilele de marţi şi joi între orele 10,00 – 13,00.
 
20.12.2022
În zilele de 23 decembrie 2022 şi 30 decembrie 2022, Judecătoria Horezu îşi suspendă activitatea cu publicul pentru compartimentele Arhivă şi Registratură.
Cererile, documentele şi acţiunile pot fi transmise instanţei prin:

E-mail la adresa jud-horezu@just.ro
  • Fax 0250 860716
  • Poştă sau servicii de curierat la adresa instanţei: Horezu, str.1 Decembrie, nr.8, judeţul Vâlcea.
Pentru dosarele înregistrate începând  cu luna iunie 2018 (care nu au fost exceptate de la scanare), există posibilitatea consultării în formă electronică, pe baza parolei transmise la emiterea citaţiei/adresei, la adresa de internet

09.12.2022
Ref. la alocarea termenelor de judecată şi la judecarea cauzelor urgente.

28.06.2022
În perioada 01.07.2022 – 31.08.2022, programul cu publicul la arhivă şi registratură, precum şi programul cu publicul de primire şi înregistrare acţiuni, va fi asigurat în zilele de marţi şi joi între orele 10,00 – 13,00.

16.12.2021

În zilele de 24 decembrie 2021 şi 31 decembrie 2021, Judecătoria Horezu îşi suspendă activitatea cu publicul pentru compartimentele Arhivă şi Registratură.
         Cererile, documentele şi acţiunile pot fi transmise instanţei prin:

e-mail la adresa jud-horezu@just.ro (Atenţie! Asteptati confirmarea de primire a emailului, venită de la adresa jud-horezu@just.ro. Daca nu primiti confirmarea intr-un timp rezonabil folositi alte cai pentru a transmite documentele.
De asemenea, nu ataşaţi fişiere mai mari de 20 MB emailurilor trimise)

  • fax 0250 860716

  • poştă sau servicii de curierat la adresa instanţei : Horezu, str.1 Decembrie, nr.8, judeţul Vâlcea.

Pentru dosarele înregistrate începând  cu luna iunie 2018 (care nu au fost exceptate de la scanare), există posibilitatea consultării în formă electronică, pe baza parolei transmise la emiterea citaţiei/adresei, la adresa de internet:

http://www.curteadeapelpitesti.ro/Dosare_ecris.aspx


24.09.2021

Dec. nr 12 din 24.09.2021 a Presedintelui Judecatoriei Horezu.pdfDec. nr 12 din 24.09.2021 a Presedintelui Judecatoriei Horezu.pdf

Ref. la necesitatea luarii unor masuri pentru evitarea raspandirii COVID-I9:
 masuri referitoare la accesul in instanta, 
programul cu publicul etc.

29.06.2021 INFORMARE

În perioada 01.07.2021 – 31.08.2021, programul cu publicul la arhivă şi registratură, precum şi programul cu publicul de primire şi înregistrare acţiuni, va fi asigurat în zilele de marţi şi joi între orele 10,00 – 13,00.


16.11.2020  - INFORMARE

 Faţă de lipsa de personal actuală de la nivelul Judecătoriei Horezu, pe fondul pandemiei cu virusul SARS-CoV-2, având în vedere că unele persoane din cadrul instanţei au fost confirmate pozitiv la testul Covid 19 şi se află în izolare, 

  Cauzele completelor C.3.PC, Camera preliminara 3 şi Camera de consiliu 3, programate în şedinţa de judecată din data de 17 noiembrie 2020, se vor amâna la termenul de judecată din data de 24 noiembrie 2020;

  Cauzele completelor C.2.PC, Camera preliminara 2 şi Camera de consiliu 2, programate în şedinţa de judecată din data de 18 noiembrie 2020, se vor amâna la termene de judecată care vor fi afişate pe portalul instanţei;

 

  Cauzele completelor C.4.PC, Camera preliminara 4 şi Camera de consiliu 4, programate în şedinţa de judecată din data de 19 noiembrie 2020, se vor amâna la termenul de judecată din data de 28.01.2021


13.11.2020  - INFORMARE

Faţă de lipsa de personal actuală de la nivelul Judecătoriei Horezu, pe fondul pandemiei cu virusul SARS-COV-2, având în vedere că unele persoane din cadrul instanţei au confirmate pozitiv la testul Covid 19 şi se află în izolare, cauzele programate în şedinţa de judecată din ziua de 16.11.2020 se vor amâna la alte termene de judecată ce vor fi afişate pe portalul instanţei.

(Informare ref. sedinta din 16.11.2020.pdf)


10.11.2020  - INFORMARE

  • ​​​Maine, 11 noiembrie 2020, instanta nu desfăşoară program cu publicul, întrucât se efect​uează operaţii de igienizare.
  • Faţă de lipsa de personal actuală de la nivelul Judecătoriei Horezu, pe fondul pandemiei cu virusul SARS-COV-2, având în vedere că unele persoane din cadrul instanţei au confirmate pozitiv la testul Covid 19 şi se află în izolare, cauzele programate în şedinţa de judecată din data de 11 noiembrie 2020, se vor amâna la alte termene de judecată ce vor fi afişate pe portalul instanţei.​
Faţă de lipsa de personal actuală de la nivelul Judecătoriei Horezu, pe fondul pandemiei cu virusul SARS-COV-2, având în vedere că unele persoane din cadrul instanţei au confirmate pozitiv la testul Covid 19 şi se află în izolare, cauzele programate în şedinţa de judecată din data de 12 noiembrie 2020, se vor amâna la termenul de judecată din data de 21 ianuarie 2021.​

 


09.11.2020  - INFORMARE

Faţă  de lipsa de personal  actuală de la nivelul Judecătoriei Horezu, pe fondul pandemiei SARS-COV-2,  având în vedere că unele persoane din cadrul instanţei au prezentat simptome respiratorii şi se  află în izolare, iar alte persoane s-au autoizolat preventiv  până la efectuarea testelor  Covid  19, cauzele programate  în şedinţa de judecată din data de 10 noiembrie 2020, se vor amâna la data de 12 ianuarie 2021 cu excepţia cauzelor care se judecă de urgenţă, respectiv dosarele nr. 2204/241/2020, nr. 301/241/2020 şi dosar nr.1983/241/2020.


03.08.2020 

Contestaţiile prevăzute de  art. 16 şi 17 din Legea  nr. 136/2020 se vor depune în format electronic la adresa de e-mail:
jud-horezu@just.ro.
În cererea formulată, petentul îşi va indica, obligatoriu, numărul de telefonul.
De asemenea, se va indica numele, prenumele, baroul din care face parte avocatul ales, dacă este cazul şi numărul de telefon al acestuia.


16.05.2020​

28.04.2020
Hotararea nr. 14/27.04.2020 privind cauzele care se judeca in perioada starii de urgență:

31.03.2020

26.03.2020

19.03.2020

13.03.2020
Extras din Decizia nr. 6/13.03.2020 a Cabinetului Presedintelui:
Art.l In perioada 16.03.2020 - 04.05.2020, la Judecătoria Horezu se vor judeca doar cauzele urgente, menţionate în anexă.
In plus, în materie penală vor fi judecate şi cauzele penale în care termenul de prescripţie se va împlini în curs de un an.
Cu privire la aceste cereri, se vor fixa ore pentru fiecare cauză în parte sau pentru un grup de două cauze, ore menţionate şi pe lista de şedinţă. 
Lista cu dosarele care se judecă în această perioadă va fi afişată pe site-ul instanţei şi va fi actualizată permanent, în timp util.
Art.2. In alte dosare decât cele menţionate la art.l, se va dispune amânarea judecării cauzei, fără a fi permis accesul părţilor şi al publicului în sediul instanţei, urmând a fi fixate termene de judecată lungi, ulterior perioadei prevăzute la art.l.
Art.3. Listele de şedinţă cu privire Ia cauzele menţionate la art. 1 vor cuprinde orele de soluţionare, vor fi afişate şi la uşa instanţei şi vor ti comunicate şi jandarmilor. Jandarmul va permite accesul în instanţă al participanţilor la procedurile judiciare doar la ora/intervalul orar fixat pentru soluţionarea cauzei.
Art.4. începând cu data de 16.03.2020, se suspendă procedura de verificare şi de regularizare a cererilor în materie civilă, cu excepţia celor prevăzute la art. 1.
Art.5. începând cu data de 16.03.2020, se suspendă activitatea care ţine de procedura de cameră preliminară în dosarele penale, cu excepţia celor prevăzute la art. 1 şi a celor în care termenul de prescripţie se va împlini în curs de doi ani.
Art.6. Pentru cauzele nou intrate şi care nu reclamă urgenţă, în materie penală, se modifică termenul de distribuire, astfel încât dosarele să primească prim termen de judecată după data de 4 mai 2020.
Art.7. în perioada 16.03.2020 - 04.05.2020, depunerea înscrisurilor se va realiza prin mijloacele de comunicare electronică permise de lege (e-mail, fax), iar în subsidiar, prin poştă. În situaţiile justificate obiectiv în care nu se poate realiza depunerea înscrisurilor, conform paragrafului precedent, va avea acces în instanţă la registratură câte o singură persoană, pe rând. Primirea înscrisului se va realiza pe holul principal din faţa biroului registratură, în imediata apropiere a uşii de acces în instanţă, în intervalul orar 10 - 12.
Jandarmul va lua măsurile necesare pentru aducerea la îndeplinire a acestei măsuri.
Art.8. Pentru studierea dosarelor, participanţii la procedurile judiciare vor apela la informaţiile din dosarul electronic.
11.03.2020
Extras din Decizia nr. 5/11.03.2020 a Cabinetului Presedintelui:
"Art.l. In perioada 12 martie - 31 martie 2020, cu reevaluarea situaţiei şi posibilitatea prelungirii, la Judecătoria Horezu se vor judeca numai cauzele urgente, cauzele care se soluţionează fără citare, iar în materie penală şi cauzele penale în care termenul de prescripţie se va împlini în curs de un an.
Art.2. In cauzele aflate pe rol cu termen de judecată stabilit în acest interval, urmează a se dispune amânarea fără a fi permis accesul pârtilor şi publicului în sediul instanţei, în şedinţă nepublică şi fără a se dispune citarea părţilor care nu au termen în cunoştinţă. Necesitatea citării părţilor urmează a fi reevaluată în timp util, în funcţie de evoluţia situaţiei care a generat luarea prezentelor măsuri.
Art.3. Cauzele urgente se vor judeca în şedinţă nepublică, urmând ca în sală să aibă acces numai părţile şi reprezentanţii acestora, pentru cauza respectivă."
(Decizia nr.5 din 11.03.2020 a Cabinetului Presedintelui, ref. COVID-19.pdf)

11.03.2020
În şedinţele completelor de judecată C.2PC  ŞI CAMERĂ PRELIMINARĂ 2 , cauzele în materie penală se vor judeca începând cu ora 09,00.

06.03.2020
 Pentru reducerea riscului de infectare cu coronavirus (COVID-19) sau alte infectii respiratorii, luati in considerare, in masura posibilului, trasminterea si primirea corespondentei cu Curtea de Apel Pitesti si instantele din circumscriptia sa de activitate exclusiv in format electronic, prin email sau fax; evitarea prezentei la Curtea de Apel Pitesti si instantele din circumscriptia sa de activitate, daca nu este absolut necesara, prin solicitarea judecarii cauzei in lipsa sau a amanarii acesteia din considerente de boala, daca este cazul.
 
 
 

Personalul instanţelor este obligat să îndeplinească toate îndatoririle ce-i revin, potrivit legii şi regulamentului pentru rezolvarea corectă şi la timp a cererilor.
 
Pentru promovarea acţiunilor, depunerea cererilor şi actelor sau obţinerea de informaţii, persoanele interesate se vor adresa, după caz, preşedintelui instanţei sau înlocuitorului acestuia, judecătorului de serviciu, judecătorului care supraveghează activitatea de executare în materie penală sau civilă, ori personalului de la registratură şi arhivă şi judecătorului delegate la Biroul de informare şi relaţii publice; 
Programul de lucru al instanţei începe la ora 8:00 şi se termină la ora 16.00.
 
 
Şedinţele de judecată vor începe, de regulă la ora 09.00, putând fi fixate şi şedinţe succesive, iar în cazuri justificate şi după-amiaza.

 
Judecătorul de serviciu primeşte zilnic cereri şi dă lămuriri petiţionarilor între orele 10,00 – 13,00 cu excepţia cererilor de desfacere a căsătoriei care sunt primite de preşedintele instanţei şi depuse personal de către reclamant, cu excepţia situaţiilor prevăzute de art.614 Cod. proc. civ.
 

Programul Biroului de informare şi relaţii publice coincide cu programul de lucru al instanţei, iar în ziua de joi a săptămânii acesta funcţionează şi între orele 15.30 – 17.30.
 
 
Accesul publicului este permis:
 
- în incinta instanţei, pe timpul programului de lucru, în locurile permise;
 
- în sălile de şedinţă, cu 30 de minute înainte de deschiderea şedinţelor de judecată (Atenţie! În contextul pandemic, conform planificării orare de pe listele de şedinţe)
 
- în birourile în care îşi desfăşoară activitatea persoanele la care se referă art.82 din regulament, în timpul orelor de primire, iar la arhivă în cadrul orarului stabilit.
 
 
Este interzis accesul altor persoane decât lucrătorii instanţei în alte birouri şi la alte ore decât cele stabilite, precum şi în incinta instanţei după terminarea programului de lucru.
 
Filmarea, fotografierea sau înregistrarea în incinta instanţei sau în sălile de judecata se fac numai cu acordul conducătorului biroului de informare si relaţii publice sau după caz al preşedintelui completului de judecata care stabilesc limitele în care se desfăşoară aceasta activitate;
 
Publicul nu are acces în biroul judecătorilor (fac parte din public şi avocaţii).

Scoaterea din incinta instanţei a dosarelor, actelor şi lucrărilor, în afara cazurilor prevăzute de lege, este interzisă.
 

Dosarele şi registrele instanţei privitoare la activitatea de judecată sunt publice şi pot fi consultate de orice persoană solicitantă, care justifică un interes legitim cu respectarea ordinii şi măsurilor de asigurare a integrităţii documentelor.

Informaţii de interes public


Contact

 

Adresa Judecătoriei HOREZU este:
Str. 1 Decembrie nr. 8
Localitatea: Horezu
Judeţul: Vâlcea
Telefon: (0250) 860879, (0250) 861355
Fax: (0250) 860716
 
E-mail:
jud-horezu@just.ro - PENTRU CORESPONDENTA PRIVIND DOSARELE INSTANTEI
Avem rugamintea sa asteptati confirmarea de primire a emailului, venită de la adresa jud-horezu@just.ro. Daca nu primiti confirmarea intr-un timp rezonabil folositi alte cai pentru a transmite documentele.
De asemenea, nu ataşaţi fişiere mai mari de 20 MB emailurilor trimise.
 
Persoane de contact:

Grefier sef - Carmen Porumbescu

E-mail : carmen.porumbescu@just.ro