Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

 
     Prezentare
 
            Prezentare instanţă
            Istoric      
 
       Legislație
 
 
       Conducere
 
             Conducerea instanţei
 
       Organizare
 
            Carieră
 
 
       Rapoarte și studii

Actualitate

                                    

                                  PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL AL INSTANŢEI

 

     Accesul publicului este permis în incinta instanţei, pe timpul programului de lucru, în locurile permise, conform art.92 alin.1 lit. a şi b din Regulamentul de ordine interioară a instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea Plenului CSM nr.1375/2015;

-în sălile de şedinţă, cu 30 de minute înainte de deschiderea şedinţelor de judecată,ora de începere a şedinţelor de judecată fiind ,de regulă ora 08:30;

-Registratură, în cadrul următorului program: zilnic, între orele 09:00-13:00;

-Arhiva curentă-pentru consultarea dosarelor şi solicitarea de relaţii, inclusiv de către avocaţi, consilieri şi experţi- în cadrul următorului program:zilnic între orele 09:00-13:00, iar joia şi între orele 16:00-19:00;

-Biroul de Informare şi relaţii publice (BIRP): zilnic între orele 09:00-13:00, iar joia între orele 16;00-19;00

-Biroul grefierului şef pentru restituirea recipiselor originale aflate la registrele de evidenţă a valorilor , zilnic, între orele 09:00-16:00.

                                        

                                 PREŞEDINTE DELEGAT AL JUDECĂTORIEI HÂRLĂU

                                                Judecător Daniel CHIRIAC


 Programare on-line pentru studiul dosarelor in arhiva curenta a Judecatoriei Harlau


Cererile de studiu dosar pot fi trimise către instanţă la adresa de e-mail: jd-harlau-arh@just.ro. Vă rugăm să aşteptaţi confirmarea programării.​

 

https://www.robobraille.org/


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
  


   Pentru a avea acces la DOSARUL ELECTRONIC, completaţi cererea de comunicare a actelor de procedură în format electronic, a cărui model il găsiţi  aici . Nu folosiţi alte modele de cereri!   


     Anunţ
Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea
electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro
Pentru a avea acces la documentele din dosarpărțile sau reprezentanții lor trebuie  depună 
cerere de acces la dosarul elctronic disponibilă aici
După aprobarea şi procesarea cererii depuseaceștia vor primi pe email link-ul de autentificare
Autentificarea se poate face la această adresă Pentru autentificarepărțile sau reprezentanții 
lor trebuie  introducă adresa de email indicată în cererea depusă aleagă instanța dorită și apoi  apese butonul Autentifică.
 Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timpprin sms, un cod de verificareDupă introducerea codului și apăsarea butonului Verificădacă codul introdus 
este cel corectpărțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat
 accesul la instanța aleasă.
NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS
Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie actde identitate pentru persoanele
 care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității 
de reprezentant se depun în originalla registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat,
 sau se scanează şi se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanţă 
(inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).
NOU:
Aplicatia pentru trimiterea actelor de procedura si a cererilor pentru acces electronic este disponibila,
pentru utilizare web,la adresa https://upld.ca-iasi.ro iar pentru platformele mobile: ANDROID sau iOS
Manualul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici!
 
Informare:
Urmare a unor probleme de comunicații dintre serverul aplicației de comunicare cu instanța și
serverul de email folosit pentru trimiterea codurilor de activare a conturilor, pentru o perioadă
de timp conturile nou create nu au putut fi activate.
Pentru activarea conturilor nou create puteți parcurge următorii pași: în pagina de autentificare
 introduceți adresa de e-mail folosită pentru crearea contului, o parolă oarecare și apăsați
butonul „Autentificare”.
Sistemul va sesiza că contul nu este activ și vă va oferi două opțiuni: introducerea codului primit
 pe email sau generarea unui nou cod de activare. Alegeți a doua variantă apoi introduceți codul
de activare în fereastra nou apărută.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Comunicate de presă

 

Comunicat - Filiala Iasi a sindicatului National al Grefei Judiciare Dicasterial-29.01.2020

Comunicat de presa - 31.10.2018

COMUNICAT BIRP - 15-11-2017 

 

     Alte anunțuri

 

            Tabloul mediatorilor autorizati 
 
 

Informaţii de interes public

        Solicitarea informațiilor de interes public
 
 
 
 
 
      
       Bilanţuri contabile
 
    
       Formulare tip
  

Contact

  
       Date de contact
 
       Relații cu presa
 
 
       Program de audiențe
 
       Petiţii
 
       Harta