-------------------------------------------------------------------------------
COMUNICAT
05.09.2023
Adunarea Generală a Judecătorilor din cadrul Judecătoriei Găeşti, întrunită în şedinţa din 05.09.2023, a decis, cu unanimitate celor prezenţi, reluarea activităţii de judecată a instanţei, începând cu data de 06.09.2023.
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE,
Judecător delegat
Gherghina Andrei Valentin
Vă informăm că, din data de 10 iulie 2023, Consiliul Superior al Magistraturii a pus în funcțiune noul portal pentru depunerea cererilor, înscrisurilor și plata taxelor de timbru la nivel național, disponibil la adresa de internet
https://registratura.rejust.ro
ANUNŢ
Conform hotărârii Adunării generale din data de 20.06.2023 a judecătorilor din cadrul Judecătoriei Găeşti, începând cu data de 20.06.2023, ora 11:00, amână soluţionarea cauzelor, pe o perioadă nedeterminată, în semn de protest, cu excepţia următoarelor:
· În materie civilă: ordin de protecţie, ordonanţe preşedinţiale, tutela/curatelă, internare medical nevoluntară, suspendare provizorie a executării silite, încuviinţare executare silită, măsuri asiguratorii, asigurare dovezi, incidente procedural cu privire la cauzele considerate urgente, orice alte cereri care vizează situaţii excepţionale apreciate astfel de preşedintele de complet
· În materie penală: cauze în materia amânării/întreruperii executării pedepsei ori a măsurii educative privative de libertate, cauze în materia liberării condiţionate (pentru care termenul de repartizare se modifică la mediu), schimbări privind măsurile educative privative de libertate, contestaţiile împotriva încheierilor judecătorului de supraveghere a privării de libertate, contestaţie la executare, schimbări în executarea unor hotărâri, cereri privind înlăturarea sau modificarea pedepsei, cereri privind măsurile de siguranţă, cauze în care sunt dispuse măsuri preventive, cauze în care se împlineşte termenul de prescripţie a răspunderii penale în următoarele 12 luni, cauzele de competenţa judecătorului de drepturi şi libertăţi, orice alte cereri care vizează situaţii excepţionale apreciate astfel de preşedintele de complet
În vederea realizării activităţii anuale de triere a dosarelor, în perioada 12.06.2023 – 30.06.2023, programul de lucru cu publicul la compartimentul ARHIVĂ, va fi următorul:
LUNI – VINERI între orele 08:00 - 12:00
PROGRAM CU PUBLICUL PENTRU PERIOADA VACANTEI
JUDECATORESTI
01.07.2023 - 31.08.2023
Arhivă Luni și Miercuri, între orele 09.00 – 11.00
Registratură Luni și Miercuri, între orele 09.00 – 11.00
Marţi, între orele 09.00 – 10.00
Decizie modificare program arhivă şi registratură.docx
Comunicat după încetare stare de alertă.docx
ANUNŢ
ÎNCEPÂND CU DATA DE 03.01.2022
STUDIEREA DOSARELOR ÎNREGISTRATE PE ROLUL JUDECĂTORIEI GĂEŞTI,
SE REALIZEAZĂ ULTERIOR
PROGRAMĂRII TELEFONICE LA
NR. 0245 / 710375 SAU LA COMPARTIMENTUL ARHIVĂ, între orele 09.00 - 11.00.
PROGRAM CU PUBLICUL
Arhivă, Registratură, Biroul de Relaţii Publice, Executări penale/civile şi Asociaţii şi Fundaţii
LUNI - VINERI
9-13
Informare B.I.R.P. 25.10.2021
Pentru accesul în sediul Judecătoriei Găeşti nu se solicită prezentarea certificatului verde . Detalii aici
Decizie privind regulile de acces in instanta din data de 28 octombrie 2021.pdf
ACCES DOSAR ELECTRONIC
Vă aducem la cunoştinţă că din data de 13 aprilie 2020 a fost implementată la Judecătoria Găești aplicaţia Dosarul electronic. Aplicaţia este disponibilă doar pentru dosarele nou înregistrate pe rolul Judecătoriei Găești începând cu data de 13 aprilie 2020 și cu dosarul nr. 1596/232/2020.
Pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar trebuie să trimiteţi Judecătoriei Găești (odată cu cererea de chemare în judecată sau cu întâmpinarea), cererea de acces dosar electronic, care va cuprinde obligatoriu adresa dumneavoastră de e-mail (o singură adresă) şi numărul de telefon mobil (un singur număr), însoţită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau de dovada calităţii de reprezentant (împuternicire avocaţială, procură notarială, etc.).
Cererea completată şi semnată, însoţită de documentele menţionate mai sus (în original sau în copie, în cazul în care originalul se află deja la dosar) se poate depune personal la Registratura Judecătoriei Găești sau se poate trimite prin fax, poştă, servicii de curierat ori prin e-mail la următoarea adresă: jud-gaesti@just.ro
Cererea de acces dosar electronic si/sau pentru comunicarea actelor in format electronic este disponibilă aici
Vă puteţi informa despre modul de utilizare a sistemului de acces electronic la dosar, citind aceste instrucțiuni