Pentru perioada
vacanței judecătorești 01.07.2022 – 31.08.2022, program la compartimentele
Arhivă şi Registratură:
Arhivă
Luni și Miercuri, între orele 09.00 – 11.00
Registratură
Luni
și Miercuri, între orele 09.00 – 11.00
Marţi, între orele 09.00 – 10.00
ANUNT
- Începând cu data de 09.03.2022, se modifică programul de lucru publicul de
la compartimentele ARHIVĂ şi REGISTRATURĂ, după cum urmează:
ARHIVĂ
Luni – Joi 09:00-13:00
Vineri 08:00-10:00 (în perioada
09.03.-01.04.2022- triere dosare)
Luni-Vineri
09:00-13:00 (începând cu data de 02.04.2022)
-
Se menţine dispoziţia cu
privire la programarea prealabilă pentru studiul dosarelor, excepţie făcând
situaţiile în care s-a acordat un termen scurt care nu a permis o astfel de
programare.
-
Se recomandă studiul
dosarelor prin solicitarea accesului la dosarul electronic.
REGISTRATURĂ
Luni-Vineri între orele 09:00-13:00
Decizie modificare program arhivă şi registratură.docx
Comunicat după încetare stare de alertă.docx
ANUNŢ
Prin decizia preşedintelui din data de 22.02,2022, s-a stabilit:
1. în vederea realizării activităţii anuale de triere a dosarelor, în perioada 01.03.2022-31.03.2022, programul de lucru cu publicul la compartimentul ARHIVĂ, va fi următorul:
LUNI - JOI între orele 09:00-11:00
VINERI între orele 08:00-10:00
2. începând cu data de 01.03.2022, cererile de eliberare fotocopii ale actelor şi hotărârilor, se depun Ia compartimentul REGISTRATURĂ, înscrisurile urmând a fi eliberate în intervalul orar 14:00-15:00. Fotocopiile pot fi ridicate şi în altă zi, în timpul programului de lucru cu publicul, de la compartimentul Registratură.
ANUNŢ
ÎNCEPÂND CU DATA DE 03.01.2022
STUDIEREA DOSARELOR ÎNREGISTRATE PE ROLUL JUDECĂTORIEI GĂEŞTI,
SE REALIZEAZĂ ULTERIOR
PROGRAMĂRII TELEFONICE LA
NR. 0245 / 710375 SAU LA COMPARTIMENTUL ARHIVĂ, între orele 09.00 - 11.00.
PROGRAM CU PUBLICUL
Arhivă, Registratură, Biroul de Relaţii Publice, Executări penale/civile şi Asociaţii şi Fundaţii
LUNI - VINERI
9-11
Informare B.I.R.P. 25.10.2021
Pentru accesul în sediul Judecătoriei Găeşti nu se solicită prezentarea certificatului verde . Detalii aici
Informare B.I.R.P. 25.10.2021
Schimbarea zilelor de şedinţă şi a planificării copletelor de judecată, în materie penală
JDL
|
Complet
|
Judecător titular
|
Săptămâna
|
C 8 -DL
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
01.01-02.01.2022
|
C 9 -DL
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
03.01-09.01.2022
|
C 7 -DL
|
C7
|
C8
|
-
|
Marin Mina
|
Pavel Gabriela C.
|
-
|
10.01-16.01.2022
|
C 8 -DL
|
-
|
C8
|
C9
|
-
|
Pavel Gabriela C.
|
Cuşniriuc M. E.
|
17.01-23.01.2022
|
C 9 -DL
|
C7
|
-
|
C9
|
Marin Mina
|
-
|
Cuşniriuc M. E.
|
24.01-30.01.2022
|
C 7 -DL
|
C7
|
C8
|
-
|
Marin Mina
|
Pavel Gabriela C.
|
|
31.01-06.02.2022
|
C 8 -DL
|
-
|
C8
|
C9
|
|
Pavel Gabriela C.
|
Cuşniriuc M. E.
|
07.02-13.02.2022
|
C 9 -DL
|
C7
|
-
|
C9
|
Marin Mina
|
|
Cuşniriuc M. E.
|
14.02-20.02.2022
|
C 7 -DL
|
C7
|
C8
|
-
|
Marin Mina
|
Pavel Gabriela C.
|
|
21.02.-27.02.2022
|
C 8 -DL
|
-
|
C8
|
C9
|
|
Pavel Gabriela C.
|
Cuşniriuc M. E.
|
28.02-06.03.2022
|
C 9 -DL
|
C7
|
-
|
C9
|
Marin Mina
|
|
Cuşniriuc M. E.
|
07.03-13.03.2022
|
C 7 -DL
|
C7
|
C8
|
-
|
Marin Mina
|
Pavel Gabriela C.
|
|
14.03-20.03.2022
|
C 8 -DL
|
-
|
C8
|
C9
|
|
Pavel Gabriela C.
|
Cuşniriuc M. E.
|
21.03.-27.03.2022
|
C 9 -DL
|
C7
|
-
|
C9
|
Marin Mina
|
|
Cuşniriuc M. E.
|
28.03.-03.04.2022
|
C 7 -DL
|
C7
|
C8
|
-
|
Marin Mina
|
Pavel Gabriela C.
|
|
04.04-10.04.2022
|
C 8 -DL
|
-
|
C8
|
C9
|
|
Pavel Gabriela C.
|
Cuşniriuc M. E.
|
11.04-17.04.2022
|
C 9 -DL
|
C7
|
-
|
C9
|
Marin Mina
|
|
Cuşniriuc M. E.
|
18.04.-24.04.2022
|
Decizie privind regulile de acces in instanta din data de 28 octombrie 2021.pdf
ANUNŢ
În conformitate cu dispoziţiile art. 16 alin. (1) şi (7), respectiv art. 17 alin. (1) şi (10) din Legea nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic şi biologic (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 634 din 18 iulie 2020, în vigoare de la 21 iulie 2020), orice persoană care se consideră vătămată într-un drept sau interes legitim printr-un act administrativ individual emis potrivit art. 8 alin. (3), respectiv art. 7 sau art. 8 alin. (4) poate depune acţiune în anularea actului administrativ, revizuirea sau încetarea măsurii – în format electronic – astfel:
email : jud-gaesti@just.ro
fax : 0245712125
În cererea formulată, petentul îşi va indica – obligatoriu – numărul de telefon, pentru facilitarea desfășurării procesului.
De asemenea, comunicarea actelor de procedură se va realiza – în format electronic – la adresa de email indicată de parte.
Orice persoană poate introduce acțiune la judecătoria în a cărei circumscripție domiciliază sau își are reședința ori la judecătoria în a cărei circumscripție este situat spațiul sau unitatea sanitară în care este izolată.
Cererile sunt scutite de plata taxei judiciare de timbru.
CONDUCEREA
JUDECĂTORIEI GĂEŞTI
ACCES DOSAR ELECTRONIC
Vă aducem la cunoştinţă că din data de 13 aprilie 2020 a fost implementată la Judecătoria Găești aplicaţia Dosarul electronic. Aplicaţia este disponibilă doar pentru dosarele nou înregistrate pe rolul Judecătoriei Găești începând cu data de 13 aprilie 2020 și cu dosarul nr. 1596/232/2020.
Pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar trebuie să trimiteţi Judecătoriei Găești (odată cu cererea de chemare în judecată sau cu întâmpinarea), cererea de acces dosar electronic, care va cuprinde obligatoriu adresa dumneavoastră de e-mail (o singură adresă) şi numărul de telefon mobil (un singur număr), însoţită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau de dovada calităţii de reprezentant (împuternicire avocaţială, procură notarială, etc.).
Cererea completată şi semnată, însoţită de documentele menţionate mai sus (în original sau în copie, în cazul în care originalul se află deja la dosar) se poate depune personal la Registratura Judecătoriei Găești sau se poate trimite prin fax, poştă, servicii de curierat ori prin e-mail la următoarea adresă: jud-gaesti@just.ro
Cererea de acces dosar electronic si/sau pentru comunicarea actelor in format electronic este disponibilă aici
Vă puteţi informa despre modul de utilizare a sistemului de acces electronic la dosar, citind aceste instrucțiuni
A N U N Ţ
În scopul prevenirii infecţiei cu CORONAVIRUS (COVID – 19) sau alte infecţii respiratorii, pe perioada epidemiei cu acest virus, vă adresăm rugămintea de a evita prezenţa la sediul instanţei, dacă aceasta nu este absolut necesară, prin transmiterea documentelor, exclusiv, în format electronic, solicitarea judecării în lipsă sau amânarea judecării, pe considerente de boală, dacă este cazul.
DECIZIE judecatoria Gaesti.docx
Decizie Judecatoria Gaesti 11 martie 2020.pdf