COMUNICAT
ÎNFIINŢARE/DESFIINŢARE COMPLETURI DE JUDECATĂ
Comunicat 10.10.2024.pdf
ANUNŢ
Programul de lucru pentru primirea dosarelor de candidatură precum şi a contestaţiilor prevăzute de Legea nr.115/2015, este de luni până vineri în intervalul orar 08:00 – 16:00.
Pentru situaţii urgente (depunerea în afara programului de lucru sau în weekend), în vederea contactării grefierului desemnat, se va lua legătura cu jandarmul ce asigură paza instanţei, acesta urmând a contacta telefonic pe grefierul ce asigură permanenţa.
Mijloacele electronice la care pot fi înaintate contestaţiile prevăzute de Legea nr.115/2015, cererile şi înscrisurile către instanţă sunt:
fax: 0243.368768
INFORMARE
Stimaţi justiţiabili, Ministerul de Justiţie pune la dispoziţie aplicaţia informatică
Dosarul Electronic Naţional (DEN),
în prezent aflată în testare la nivelul instanţelor aflate în circumscripţia Curţii de Apel Timişoara,
Curţii de Apel Alba Iulia şi Curţii de Apel Bucureşti.
Aplicaţia Dosarul Electronic Naţional poate fi accesată pe pagina:
Informaţii privind accesarea Dosarului Electronic Naţional pot fi obţinute la adresa:
ANUNȚ IMPORTANT
Având în vedere implementarea aplicațiilor „Dosarul Electronic Naţional (DEN)”, ”Dosar electronic” și „TDS – Trimitere Document Securizat”,
vă adresăm rugămintea ca un exemplar din documentele și cererile de chemare în judecată pe care le depuneți la REGISTRATURĂ sau le trimiteți prin postă
SĂ NU FIE CAPSATE,
ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.