ANUNȚ
Înscrisurile se pot depune și prin:
- e-mail: jud-faurei@just.ro;
- fax: 0239/661320 int. 16;
- poștă sau alte servicii specializate de comunicare a documentelor către instanțe (curierat);
Program de lucru cu publicul:
Programul de lucru cu publicul la arhiva instanţei
pe perioada vacanţei judecătoresti,
respectiv 01.07.2022 – 31.08.2022 va fi:
- LUNI, între orele 9:00-11:00
- MIERCURI, între orele 9:00-11:00
ANUNȚ
Program de lucru cu publicul:
- ARHIVĂ : LUNI - VINERI în intervalul orar
08:00-12:00
- ARHIVĂ VECHE: JOI în intervalul orar
08:00-12:00
Înscrisurile se pot depune și prin:
- e-mail: jud-faurei@just.ro;
- fax: 0239/661320 int. 16;
- poștă sau alte servicii specializate de comunicare a documentelor către instanțe (curierat);
Depunerea cererilor de chemare în judecată și a altor înscrisuri se poate face în continuare şi prin fax la nr. 0239661320, prin mail la adresa jud-faurei@just.ro, poștă sau servicii de curierat.
ANUNȚ
Vă rugăm ca sesizările legate de o măsura instituită de medic sau Direcția de Sănătate Publică să fie transmise exclusiv pe adresa de mail jud-faurei@just.ro.
În sesizarea pe care o adresați Judecătoriei Făurei vă rugăm să indicați datele de identificare, domiciliul și obligatoriu un numar de telefon la care puteți fi contactat.
Modelul unei astfel de cerere îl puteți vizualiza aici:
model sesizare Covid.docx
1. Comunicare şi acces electronic la dosar
Vă recomandăm ca, în dosarele instanţei, să completaţi şi să trimiteţi Cererea de comunicare documente în format electronic (care cuprinde adresa dvs de e-mail şi numărul de telefon mobil), pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar şi de comunicarea documentelor în format electronic (link-uri prin e-mail şi SMS).
Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail pe care îl veţi primi de la instanţă ori prin paginile de internet cagl.ro sau cagalati.ro
Cererea de comunicare în format electronic a documentelor din dosare este disponibilă în format pdf şi word.
Vă puteţi informa despre modul de utilizare a sistemului de comunicare şi acces electronic la dosar, citind aceste instrucţiuni.
Vă rugăm ca documentele şi acţiunile pe care le depuneţi sau le trimiteţi instanţelor din raza Curţii să nu fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
2. Puteți accesa Lista on-line cu desfăşurarea în timp real a şedinţelor de judecată la toate instanţele din raza Curţii prin paginile de internet cagl.ro sau cagalati.ro
3. Lipsa unor documente din dosarul electronic ori neoperarea corespunzătoare a listei on-line cu desfăşurarea şedinţelor de judecată le puteţi semnala pentru remediere folosind pagina cagl.ro/contact sau trimițând un mesaj pe adresa de e-mail a instanţei respective.
4. Consultarea dosarelor în format fizic, depunerea documentelor și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor instanțelor din raza Curții de Apel Galați se fac, cu prioritate, pe baza unei programări on-line la adresa cagl.ro/programari
Puteți afla măsurile de prevenire a răspândirii epidemiei coronavirus (COVID-19) pornind din pagina Contact.
Prezentare
Prezentare instanţă
Istoric
Legislație
Legislația care reglementează funcționarea instanței
Date cu caracter personal
Regulamentul de organizare şi funcţionare
Structura organizatorica si organigrama
Competenta si instantele arondate
Cariera
Programe si strategii
Strategii nationale privind sistemul judiciar
Proiecte si programe
Rapoarte si studii