Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

liste.jpg 
sedinte.jpg 
 chestionar.jpg
DEN
 
   

 
   

 

Prezentare:

    Prezentare instanţă

    Istoric

    Date cu caracter personal

 

Legislaţie:

    Legislaţia care reglementează organizarea instanţei

 

Conducere:

    Conducerea instanţei

 

Organizare:

    Regulamentul de organizare şi funcţionare al instanţelor judecătoreşti

    Structură organizatorică

    Competenţa

    Carieră

 

Programe şi strategii:

     Strategii naţionale privind sistemul judiciar

     Proiecte și programe

 

Rapoarte şi studii:


Actualitate



C O M U N I C A T
 
    Stimaţi justiţiabili, Ministerul de Justitie pune la dispoziţie aplicaţia informatică Dosarul Electronic Naţional (DEN). 
   Aplicaţia Dosarul Electronic Naţional poate fi accesată de la butonul de mai sus, sau de pe pagina https://den.just.ro. Informaţii privind accesarea Dosarului Electronic Naţional pot fi obţinute la adresa: https://den.just.ro/informatii.


 
COMUNICAT:
18.04.2024

     În aplicarea dispoziţiilor Ordonantei de Urgență a Guvernului României nr. 21/2024, Legea 33/2007 privind organizarea alegerilor pentru Parlamentul European, Legea nr. 115/2015 pentru alegerea autorităților administrației publice locale.
     Pentru o bună desfășurare a activității de funcționare a Judecătoriei Drobeta-Turnu Severin pe perioada alegerilor electorale din perioada aprilie-iunie 2024, în privința modalității de înregistrare și soluționare în termen legal a contestațiilor prevăzute de dispozițiile Legii nr.115/2015; 
     Contestațiile la legea electorală se pot depune fizic, conform Legii nr. 115/2015, la sediul instanţei, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 08:00-16:00 iar în zilele nelucrătoare (20-21.04.2024, 27-28.04.2024, 01.05-06.05.2024) între orele 10:00-12:00. De asemenea, contestațiile la legea electorală se pot depune și pe adresa oficială de e-mail a Judecătoriei Drobeta-Turnu Severin, exclusiv la adresa judseverin@iust.ro și fax, exclusiv la numărul 0252313052.
     În vederea efectuării procedurii de citare, se solicită petenților ca o dată cu formularea contestației la legea electorală să comunice o adresă de e-mail și un număr de telefon indicate prin cererea introductivă. 
     În ceea ce priveşte dosarele de candidatură, conform Legii nr. 115/2015, acestea vor fi depuse fizic de către candidat sau de către reprezentant cu împuternicire, la sediul instanţei, în zilele lucrătoare, în intervalul orar 08:00-16:00 iar în zilele nelucrătoare (20-21.04.2024, 27-28.04.2024, 01.05-06.05.2024) între orele 10:00-12:00.

Judecător delegat la Biroul de
Informare şi Relaţii Publice
DANIELA ŞUIU 



COMUNICAT:
10.01.2024
 
     Biroul de informare şi relaţii publice din cadrul Judecătoriei Drobeta-Turnu Severin este abilitat să aducă la cunoştinţa publică următoarele:
      În data de 10.01.2024, ora 13:00, la sediul Judecătoriei Drobeta-Turnu Severin a avut loc Adunarea Generală a judecătorilor, convocată de Preşedintele instanţei conform art. 55 alin. 2 lit. a din Legea nr. 304/2022 privind organizarea judiciară şi art. 14 alin. 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti.
       Prin hotărârea nr. 1/10.01.2024  judecătorii din cadrul Judecătoriei Drobeta-Turnu Severin au hotărât suspendarea formei de protest adoptată prin Hotărârea Adunării Generale nr. 8/15.12.2023 şi reluarea activităţii de judecare a tuturor cauzelor aflate pe rolul instanţei, în condiţii normale, începând cu data de 11.01.2024.
 
Judecător delegat la Biroul de
Informare şi Relaţii Publice
DANIELA ŞUIU 



C O M U N I C A T

 

    Prin Hotărârea nr. 8/15.12.2023 a Adunării generale a judecătorilor din cadrul Judecătoriei Drobeta-Turnu Severin, convocată în temeiul potrivit dispoziţiilor art. 14 din Regulamentul de ordine interioară al instanțelor judecătorești, aprobat prin Hotărârea nr. 3.243/22.12.2022 a Consiliului Superior al Magistraturii - Secţia pentru Judecători, pentru data de 15 decembrie 2023, ora 11:00, având pe ordinea de zi discutarea acţiunilor care se impun pentru apărarea principiilor constituţionale ale independenţei, precum şi respectarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale, cu unanimitate de voturi, s-a hotărât :

   Art. 1 - Suspendarea activităţii de judecată a cauzelor aflate pe rolul instanţei, pe o durată nedeterminată, cu excepţia cauzelor urgente, cauze menţionate în Anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

   Art. 2 – Efectuarea procedurii prealabile doar în cauzele non-penale menţionate în Anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 

PREŞEDINTE, 

Judecător Darius-Daniel Bălu




INFORMARE DOSARUL ELECTRONIC

    Începând cu data de 01.04.2022 accesul la documentele din dosarul electronic se va face exclusiv pe baza adresei de email și a numărului de telefon mobil (parola prin sms) . Mai multe informații regăsiți pe Portalul Instanțelor,
    http://portal.just.ro/225/
    sau la adresa de Internet:
   https://www.curteadeapelcraiova.eu/dosar-electronic
    Începând cu data de 01.04.2022 nu vor mai fi emise parole de acces în plic pentru aplicaţia „Infodosar”. Parolele comunicate până la această dată nu vor mai fi valabile.
    Dosarele cu caracter confidenţial nu vor putea fi vizualizate în aplicaţia "Dosar electronic".
    Vă recomandăm ca în perioada următoare să accesați dosarul electronic comunicând instanței adresa de email și numărul de telefon mobil folosind cererea tip care este disponibilă la registratura instanței sau pe Internet – Portalul Instanțelor

GHIDURI RAPIDE
CERERE TIP


Pentru mai multe informații și detalii va rugăm consultați ”GHIDUL DE ACCES LA DOSARUL ELECTRONIC ȘI COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA IN FORMAT ELECTRONIC” disponibil mai jos

 
- A N U N Ţ -
 
  Începând cu data de 01.04.2022 este operaţională aplicaţia "Dosar electronic" disponibilă publicului pe site-ul https://doc.curteadeapelcraiova.eu sau pe portalul instanţelor de secţiunea "Acasa", aplicaţie care facilitează accesul on-line al părţilor şi al reprezentanţilor acestora la actele dosarului
Pentru detalii despre modalitatea de utilizare a aplicaţiei, vă rugăm să accesaţi documentele de mai jos:
- Ghid acces la Dosarul electronic şi comuncarea actelor de procedură în format electronic 
- CERERE tip de comunicare acte în format electronic şi acces la dosarul electronic

 

IMPORTANT


    Pentru asigurarea recepționării documentelor transmise pe adresa de email a Jud. Drobeta Tr.Severin, trebuie respectate următoarele cerințe:
-   Înscrisurile trimise instanţei prin poşta electronică NU se acceptă sub formă de link către diverse site-uri, ci numai prin ataşare la respectivul email;
-    Fișierele atașate se trimit exclusiv în format PDF;
-    Fiecare fișier individual atașat va avea o dimensiune de maxim 3 MB;
-    Pentru dosarele aflate în curs de judecată, transmiterea înscrisurilor pe adresa de e-mail a instanței se va face cu cel puțin 24 de ore înaintea termenului de judecată;
-    Mesajul tip e-mail la care nu s-a reușit tipărirea documentelor, întrucât nu au fost respectate cerințele anterior expuse, va fi urmat de un mesaj transmis tot prin e-mail, cu formula: „conținutul mesajului dvs. nu a fost tipărit și depus la dosar deoarece nu s-au respectat regulile de folosire a poștei electronice”.
Conducerea Tribunalului Mehedinţi 
 
 


ÎN ZILELE NELUCRĂTOARE DOSARELE CONŢINÂND PROPUNERILE DE CANDIDATURĂ SE VOR DEPUNE LA INSTANŢĂ ÎN INTERVALUL ORAR 10:00 - 12:00

_________________________________________________________________________________________________________ 

 
Ora estimată pentru judecarea fiecarui dosar este afişată pe portal fie la secţiunea: Dosare - Termene de judecată, pentru fiecare termen din dosarul căutat în prealabil pe portal la instanţa unde se judecă, fie în secţiunea Şedinţe şi selectarea datei şedinţei de judecată, precum şi a completului investit cu soluţionarea dosarului

Listele cu cauzele  aflate pe rolul completelor Complet Penal 3, Complet MF 8, care se vor judeca la  data de 03.01.2024.

Lista cu cauzele  aflate pe rolul completului de drepturi şi libertăţi CDL PENAL, care se vor judeca la  data de 29.12.2023

Listele cu cauzele  aflate pe rolul completelor Complet Penal 1, Complet MF3 şi Complet Civil 4, care se vor judeca la  data de 28.12.2023.

 Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 27 Decembrie 2023 - Complet Penal 3

 Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 21 Decembrie 2023 - Complet Penal 1  şi Complet MF 4.

 Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 20 Decembrie 2023 - Complet Penal 3  şi Complet MF 9.

 Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 19 Decembrie 2023 - Complet Civil 3, Complet MF 3, Complet MF 8, Complet Penal 3, Complet Penal 2

  Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 18 Decembrie 2023 - Complet Civil 9, Complet MF 9, Complet MF 10, Complet Penal1.

  Lista Cauzelor care se vor judecata în data de 14 Decembrie 2023 - Complet Civil 3, Complet Civil 4 şi Complet MF 4, Complet Civil 10 şi Complet MF 4


Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 30 August 2023 - Complet Penal 1, Complet Penal 2, Complet Penal 3, Complet MF 5, Complet Încuviinţări.
Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 28 Iulie 2023 - Complet Încuviinţări 5, Complet Încuviinţări 8, CDL Penal.
Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 27 Iulie 2023 - Complet Încuviinţări 3, Complet MF 4, Complet Încuviinţări 4, Complet Civil 5, Complet Încuviinţări 5, Complet MF10, Complet Încuviinţări 10, CDL Penal.


Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 29 Iunie 2023 - Complet Civil 4 / Complet MF 4

Lista Cauzelor care se vor judeca în data de 29 Iunie 2023 - Complet Civil 5 / Complet MF 5


COMUNICAT DIN DATA DE 25.10.2021

Comunicat privind transmiterea actelor de procedură în format electronic

Lista cauzelor aflate pe rol la data de 18 Mai 2020 -Completul   Penal 2- actualizată

Lista cauzelor aflate pe rol la data de 18 Mai 2020 - Completul Civil 1

Lista cauzelor aflate pe rol la data de 18 Mai 2020 - Completul Penal 2

Lista cauzelor aflate pe rol la data de 15 Mai 2020 - Completul Stagiar 1

Lista cauzelor aflate pe rol la data de 15 MAI 2020 - Completul Civil 4

Lista cauzelor aflate pe rol la data de 15 MAI 2020   - Completul   Minori si familie 3

Lista cauzelor ce se vor judeca la data de 14.05.2020

Lista cauzelor ce se vor judeca la data de 13.05.2020

Lista cauzelor ce se vor judeca la data de 12.05.2020

Lista cauzelor ce se vor judeca la data de 11.05.2020

Completarea listei cauzelor care se vor judeca în perioada 04.05.2020 - 08.05.2020 - întocmită la data de 06.05.2020

Completarea listei cauzelor care se vor judeca în perioada 04.05.2020 - 8.05.2020 - întocmită la data de 05.05.2020

Completarea listei cauzelor care se vor judeca în perioada 04.05.2020 - 8.05.2020 - întocmită la data de 04.05.2020

Lista cauzelor rectificată ce se vor judeca în perioada 04.05.2020 - 08.05.2020

Lista cauzelor ce se vor judeca în perioada 04.05.2020 - 08.05.2020

Completarea cauzelor ce se vor judeca în perioada 27.04.2020 - 30.04.2020

Completarea cauzelor ce se vor judeca în perioada 27.04.2020 - 30.04.2020

Completarea cauzelor ce se vor judeca în perioada 27.04.2020 - 30.04.2020

Lista cauzelor ce se vor judeca la data de 27.04.2020 - 30.04.2020

Completarea cauzelor ce se vor judeca în perioada 21.04.2020 - 24.04.2020 

Completarea cauzelor ce se vor judeca în perioada 21.04.2020 - 24.04.2020

Lista cauzelor ce se vor judeca în perioada 21.04.2020 - 24.04.2020

Completare la lista cauzelor ce se vor judeca în perioada 13.04.2020 - 16.04.2020

Lista cauzelor ce se vor judeca în perioada 13.04.2020 - 16.04.2020

Lista cauzelor ce se vor judeca în perioada 06.04.2020 - 10.04.2020

Circulara CSM nr. 6510/26.03.2020, în legătură cu aplicarea Hot. SJ a CSM nr. 417/24.03.2020

Lista dosarelor ce se vor judeca în perioada 30.03.2020 - 03.04.2020

Completare la lista dosarelor ce se vor judeca în perioada 23.03.2020 - 27.03.2020

Completare la lista dosarelor ce se vor judeca în perioada 230.3.2020 - 27.03.2020
Lista dosarelor ce se vor judeca în perioada 23.03.2020 - 27.03.2020
LISTA DOSARELOR CE SE VOR JUDECA ÎN PERIOADA 18.03.2020 - 20.03.2020


Informaţii de interes public

DATE CU CARACTER PERSONAL
 

 
Informare cu privire la aplicabilitatea Regulamentului (UE) 2016/679 referitor la protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
 
 
 
 
 
     Începând cu data de 25 mai 2018 a devenit aplicabil Regulamentul (UE) 2016/679 referitor la protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
 
 
 
     Judecătoria Drobeta Turnu Severin prelucrează datele cu caracter personal în temeiul Legii 190/2018 din 18 iulie 2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) și a Legii 363/2018 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale și combaterii infracțiunilor sau al executării pedepselor, măsurilor educative și de siguranță, precum și privind libera circulație a acestor date.
 
 
 
     Date personale colectate: datele de identificare (nume, prenume, domiciliu), sexul, data nașterii, date de contact (adresa de e-mail și/sau numărul de telefon) și CNP.
 
 
 
Modul de prelucrare a datelor personale: în format electronic, scris sau oral ca urmare a obligațiilor ce decurg din legislația în vigoare, atunci când transmiterea este necesară pentru îndeplinirea unei atribuții care servește interesului public sau care face parte din exercitarea atribuțiilor unei autorități ori instituții publice.
 
 
 
     Drepturile garantate și modul de exercitare:Drepturile garantate și modul de exercitare:
 
 
 
• Dreptul de acces, înseamnă că ai dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucram sau nu datele cu caracter personal care te privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.
• Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
• Dreptul la opoziție vizează dreptul de a te opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesara pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, ai dreptul de a te opune prelucrării în orice moment.
• Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.
• Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") înseamnă că ai dreptul de a solicita să iţi ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplica unul dintre următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; iți retragi consimțământul şi nu există nici un alt temei juridic pentru prelucrare; te opui prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.
•  Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în care persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegală, iar persoana se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea; în cazul în care instanța nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; în cazul în care persoana s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei respective.
 
 
 
     Datele publicate pe portalul instanțelor de judecată sunt preluate automat din cadrul bazelor de date ECRIS de la nivel local, instanțele de judecată deținând proprietatea asupra bazelor de date și a conținutului acestora.
 

 
 
 
 
 
 
 

Contact

   Contact