PROGRAM GENERAL DE LUCRU CU PUBLICUL:
REGISTRATURĂ
Interval orar 08:30-11:30 - program de lucru cu justiţiabilii
Interval orar 11:30-12:00 - program de lucru cu avocaţii şi consilierii juridici
Interval orar 12:00-12:30 - program de lucru cu experţii
ARHIVA
Interval orar 09:00-11:00, părţile şi reprezentanţii lor legali
(cu excepţia avocaţilor, consilierilor juridici, experţilor)/ terţe persoane
Interval orar 11:00-12:00, avocaţii şi consilierii juridici
Interval orar 12:00-13:00 experţii
Program destinat exclusiv avocaţilor, consilierilor juridici şi experţilor judiciari
Miercuri - interval orar 14:00 – 16:00
Program de eliberare a certificatelor şi a copiilor legalizate
zilnic, 14:30-15:00
BIRP
Luni şi joi - interval orar 09:00-12:00
Marţi - interval orar 14:00 – 16:00
COMPARTIMENTUL ARHIVĂ
- În intervalul orar 09:00-11:00, părţile şi reprezentanţii lor legali vor putea consulta dosarele/obţine relaţii/formula orice alte solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul (cu excepţia avocaţilor, consilierilor juridici, experţilor)/terţe persoane;
- În intervalul orar 11:00-12:00, avocaţii şi consilierii juridici vor putea consulta dosarele/obţine relaţii/formula orice alte solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul;
- În intervalul orar 12:00-13:00, experţii vor putea consulta dosarele/obţine relaţii/formula orice alte solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul.
Actele de sesizare a instanței vor fi depuse în interiorul acestui program, cu excepția cererilor în materie penală care reclamă urgență.
Compartimentul Arhivă va fi deschis în zilele de miercuri şi în intervalul 14.00 – 16.00, programul arhivei fiind destinat exclusiv avocaţilor, consilierilor juridici şi experţilor judiciari.
Certificatele şi copiile legalizate se eliberează zilnic, în intervalul 14.30-15.00.
COMPARTIMENTUL REGISTRATURĂ
- În intervalul orar 08:30-11:30 -programul de lucru cu justiţiabilii;
- În intervalul orar 11:30-12:00 - programul de lucru cu avocaţii şi consilierii juridici;
- În intervalul orar 12:00-12:30 - programul de lucru cu experţii.
În încăperile destinate arhivei şi registraturii va avea acces, câte o singură persoană, iar în sediul instanţei, vor avea acces cel mult 3 persoane pentru fiecare dintre cele două compartimente şi care vor aştepta în zona acestora cu respectarea marcajului de distanţare socială
________________________________________________
În regulamentul de Ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea C.S.M. nr. 3243/2022, nu mai este prevăzută posibilitatea acordării de audienţe, de către conducerea instanţelor. |