ANUNŢ SUSPENDARE PROTEST
ANUNŢ DE INTERES PUBLIC
Acces portal naţional pentru depunerea cererilor, înscrisurilor şi plata taxelor de timbru
https://registratura.rejust.ro/
În măsura în care justițiabilii optează pentru utilizarea acestui portal, se recomandă să nu fie folosite, concomitent, și celelalte instrumente de sesizare a instanței, pentru a nu încărca în mod nejustificat activitatea instanțelor.
ANUNŢ CONCURSURI
ANUNŢ
Informații referitoare la forma de protest a personalului din cadrul Judecatoriei Buzau
Extras hotararea nr 1 Ad Gen Judecatoria Buzau
"..Art. 4. Suspendă începând cu data de 21.06.2023, în semn de protest, activitatea de judecată pe perioadă nedeterminată, cu excepția următoarelor cauze:
SECTIA PENALĂ |
SECTIA CIVILĂ |
cauze în care faţă de inculpaţi sunt luate măsuri preventive |
acordare personalitate juridică, modificări acte constitutive |
cauze de competenţa judecătorului de drepturi şi libertăţi cu excepţia celor având ca obiect contestaţie durată proces |
ajutor public judiciar |
cauze în care există posibilitatea împlinirii termenelor de prescripție a răspunderii penale în următoarele 6 luni |
ordin de protecție |
contestaţie la executare |
tutelă, curatelă, măsuri de protecţie minori, autorizare căsătorie minor |
alte modificări ale pedepsei- conform art. 585 Cod Procedură Penală |
internare medicală nevoluntară, revocare internare medicală nevoluntară |
măsuri de siguranţă cu caracter medical |
ordonanțe președințiale |
cereri având ca obiect prelungirea dreptului de a conduce |
suspendare provizorie executare silită, suspendare propriu-zisă executare silită, |
cauze de competenţa judecătorului de cameră preliminară ce se soluţionează fără citare, potrivit legii |
încuviinţare executare silită |
cauzele având ca obiect măsuri asiguratorii |
măsuri asiguratorii, asigurare dovezi |
cauze în legătură cu măsurile preventive |
incidente procedurale inclusiv cereri de îndreptare eroare materială, lămurire sau completare hotarare în cauzele apreciate ca urgente în baza prezentei hotărâri |
orice alte cauze apreciate ca având caracter urgent de către preşedintele completului |
orice alte cereri ce pot fi considerate de către preşedintele completului ca având caracter de urgenţă deosebită |
Liste de ședință în perioada desfăşurării formei de protest a personalului
______________________________________________________________________________________________________
Pentru vizualizarea listelor de ședință de la Judecătoria Buzău puteţi accesa link-ul următor:
ÎN ATENŢIA PARTICIPANŢILOR LA PROCEDURILE JUDICIARE
Cererile având ca obiect „ anulare act administrativ - Legea nr. 136/2020” - se transmit în format electronic, prin mijloacele de comunicare electronică permise de lege
(prin accesarea adresei contest.jbuzau@just.ro)
În cuprinsul cererii vor fi menţionate datele de contact ale contestatorului, respectiv adresa de domiciliu sau cea aleasă pentru primirea corespondenţei, număr de telefon/fax, adresă e-mail) .
La cerere se vor ataşa: actul administrativ contestat şi înscrisuri medicale care să ateste starea de sănătate a contestatorului.
PRESEDINTE,
::: COMUNICAREA SI ACCESUL ELECTRONIC LA DOSARE :::
Pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar şi de comunicarea documentelor în format electronic (link-uri prin e-mail şi SMS) vă recomandăm să completaţi şi să trimiteţi Cererea de comunicare documente în format electronic (care cuprinde adresa dvs de e-mail şi numărul de telefon mobil) însoţită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocaţială/dovada calităţii de reprezentant .
Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail pe care îl veţi primi de la instanţă ori prin paginile de internet caploiesti.ro
Model cerere de comunicare in format pdf: cerere_comunicare
Instructiuni de comunicare şi acces electronic la dosar:instructiuni dos electronic
:::COMUNICATE DE PRESA :::