Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate


ACTIVITATEA COMPARTIMENTULUI ARHIVA ŞI REGISTRATURA PE PERIOADA VACANTEI JUDECĂTOREŞTI

(01 IULIE–31 AUGUST 2022) SE ORGANIZEAZĂ ASTFEL:


a) La serviciul de registratură şi la arhiva, programul cu publicul va fi două zile pe săptămână, marţi şi joi, de la orele 9 la orele 11.

b)La Biroul de Informare şi Relaţii Publice (B.I.R.P.), programul de lucru cu publicul va fi după-amiaza, doar o zi pe săptămâna, respectiv joia, de la ora 15 la ora 17.

c) Programul de legalizări şi eliberări de certificate de grefă se desfăşoară tot două zile, marţea şi joia, de la orele 9 la orele 11.

Grefierii anume desemnaţi cu această activitate vor stabili în fapt când vor primi cererile şi când le vor elibera după caracterul urgent al solicitărilor şi după numărul acestora.

Avizat PREŞEDINTE

LEONTIN DRĂGULESCU



COMUNICAT PROGRAM GENERAL 9 MARTIE 2022.doc

Pentru vizualizarea listelor de ședință de la Judecătoria Buzău puteţi accesa link-ul următor: 

 

                              ÎN ATENŢIA PARTICIPANŢILOR LA PROCEDURILE JUDICIARE

                  Cererile având ca obiect „ anulare act administrativ - Legea nr. 136/2020” - se transmit în format electronic, prin mijloacele de comunicare electronică permise de lege 

                                             (prin accesarea adresei contest.jbuzau@just.ro) 

        În cuprinsul cererii vor fi menţionate datele de contact ale contestatorului, respectiv adresa de domiciliu sau cea aleasă pentru primirea corespondenţei, număr de telefon/fax, adresă e-mail) . 

       La cerere se vor ataşa: actul administrativ contestat şi înscrisuri medicale care să ateste starea de sănătate a contestatorului.

   

PRESEDINTE, 

Leontin Dragulescu​_____________________________________________________________________________________


 

::: COMUNICAREA SI ACCESUL ELECTRONIC LA DOSARE ::: 

 

 

 Pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar şi de comunicarea documentelor în format electronic (link-uri prin e-mail şi SMS) vă recomandăm să completaţi şi  să trimiteţi Cererea de comunicare documente în format electronic (care cuprinde adresa dvs de e-mail şi numărul de telefon mobil) însoţită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocaţială/dovada calităţii de reprezentant . 

  

Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail pe care îl veţi primi de la instanţă ori prin paginile de internet caploiesti.ro

 

 Model cerere de comunicare in format word:cerere_comunicare

 

 Model cerere de comunicare in format pdf:  cerere_comunicare 

 

 Instructiuni  de comunicare şi acces electronic la dosar​:instructiuni dos electronic  

         

 :::COMUNICATE DE PRESA :::
  

Informaţii de interes public

Informare prin introducerea informațiilor prevăzute de art. 12 Legea nr. 677/2001 -Legea 677 2001 Art 12.pdfLegea 677 2001 Art 12.pdf


Contact