COMUNICAT PROGRAM GENERAL DIN 9 MARTIE 2022.doc
Pentru vizualizarea listelor de ședință de la Judecătoria Buzău puteţi accesa link-ul următor:
ÎN ATENŢIA PARTICIPANŢILOR LA PROCEDURILE JUDICIARE
Cererile având ca obiect „ anulare act administrativ - Legea nr. 136/2020” - se transmit în format electronic, prin mijloacele de comunicare electronică permise de lege
(prin accesarea adresei contest.jbuzau@just.ro)
În cuprinsul cererii vor fi menţionate datele de contact ale contestatorului, respectiv adresa de domiciliu sau cea aleasă pentru primirea corespondenţei, număr de telefon/fax, adresă e-mail) .
La cerere se vor ataşa: actul administrativ contestat şi înscrisuri medicale care să ateste starea de sănătate a contestatorului.
PRESEDINTE,
Leontin Dragulescu_____________________________________________________________________________________
::: COMUNICAREA SI ACCESUL ELECTRONIC LA DOSARE :::
Pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar şi de comunicarea documentelor în format electronic (link-uri prin e-mail şi SMS) vă recomandăm să completaţi şi să trimiteţi Cererea de comunicare documente în format electronic (care cuprinde adresa dvs de e-mail şi numărul de telefon mobil) însoţită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocaţială/dovada calităţii de reprezentant .
Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail pe care îl veţi primi de la instanţă ori prin paginile de internet caploiesti.ro
Model cerere de comunicare in format word:cerere_comunicare
Model cerere de comunicare in format pdf: cerere_comunicare
Instructiuni de comunicare şi acces electronic la dosar:instructiuni dos electronic
:::COMUNICATE DE PRESA :::