22.02.2024
Jud. Brezoi vă pune la dispoziție chestionarul adoptat prin hotărârea Secției pentru Judecători nr. 2646/16.11.2023 a Consiliului Superior al Magistraturii, propus ca modalitate de evaluare a gradului de satisfacție al părților interesate în vederea atingerii indicatorului din Strategia de dezvoltare a sistemului judiciar 2022 – 2025.
Chestionarul este disponibil atât în format fizic, la compartimentele publice ale instanței, cât și în format electronic, prin accesarea următorului link:Formular - grad de satisfacţie părţi sau prin scanarea codului QR:
IMPORTANT: TRANSMITEREA DOCUMENTELOR IN FORMAT ELECTRONIC LA ADRESELE DE E-MAIL
OFICIALE ALE INSTANȚEI SE VA FACE CU RESPECTAREA URMĂTOARELOR REGULI:
IMPORTANT!
● Având în vedere implementarea aplicațiilor "Dosar electronic"/InfoDosar, vă adresăm rugămintea ca un exemplar din documentele și cererile de chemare în judecată depuse la registratură sau trimise prin postă să nu fie capsat, pentru a facilita procesul de scanare a lor. Documentele pot fi prinse cu agrafe.
● Transmiterea documentelor in format electronic la adresele de e-mail oficiale ale instanţei se va face cu respectarea următoarelor reguli:- - Fişierele ataşate vor avea unul dintre formatele: PDF, DOC sau DOCX
- Dimensiunea maximă a unui email va fi de 20 MB
- - Fişierele se ataşează direct emailurilor trimise
- Emailurile nu vor conţine link-uri către diverse site-uri, locaţii sau platforme de file-sharing
- Asteptati confirmarea de primire a emailului. Daca nu primiti confirmarea intr-un timp rezonabil folositi alte cai pentru a transmite documentele.
Vă supunem atenției :
PROGRAM ARHIVA/REGISTRATURA
LUNI - VINERI - 09.00 - 13.00
NORME DE CONDUITĂ ÎN INSTANŢA DE JUDECATĂ .doc
IMPORTANT - Organizare sedinte de judecata 2023
Întrucât pot apărea anumite modificări în listele de şedinţă afişate pe site cu minim 5 zile înainte de termen, vă rugăm să consultaţi și listele de şedinţă generate de sistemul ECRIS accesând câmpul „ ŞEDINŢE” care este actualizat la zi!
27.09.2024 CV cameră de consiliu.docx
27.09.2024 CV civil.docx
LISTĂ ŞEDINŢĂ CV 04.10.docx
LISTĂ ŞEDINŢĂ CV 07.10.docx
listă şedinţă C IV stagiar 07.10.2024.docx
09.10.2024-CI CAMERĂ DE CONSILIU.docx
09.10.2024-CI CAMERĂ PRELIMINARĂ.docx
09.10.2024-CI SPECIAL.docx
09.10.2024-CI.docx
lista şedinţă 10.10.2024 - CIII.docx
08.10.2024-C2.docx
PROGRAMUL CU PUBLICUL ÎN VACANŢA JUDECĂTOREASCĂ LA REGISTRATURA ŞI ARHIVA
DIN CADRUL JUDECĂTORIEI BREZOI SE DESFĂŞOARĂ ÎN ZILELE DE
MARŢI ŞI JOI
ÎNTRE ORELE
09:00-12:00
26.06.2023
19.05.2023
14.02.2023
13.01.2022
14..05.2020
28.04.2020
30.03.2020
26.03.2020 -
Începând cu dala de joi, 26 martie 2020, şi pe toată perioada stării de urgenţă, se suspendă activitatea cu publicul a compartimentelor Registratură - Arhivă
19.03.2020 -
11.03.2020 -
"In vederea reducerii riscului de infectare cu coronavirus - COVID-19 sau alte infecţii respiratorii vă rugăm să luaţi în considerare, în măsura posibilului: transmiterea şi primirea corespondenţei cu Curtea de Apel Piteşti şi instanţele din circumscripţia sa de activitate exclusiv în format electronic, prin e-mail sau fax; evitarea prezenţei la Curtea de Apel Piteşti şi instanţele din circumscripţia sa de activitate, dacă nu este absolut necesară, prin solicitarea judecării cauzei şi în lipsă sau a amânării acesteia din considerente de boală, dacă este cazul."
31.05.2018 -
MESAJ INFORMARE pentru INFODOSAR
Adresăm rugămintea persoanelor juridice şi persoanelor fizice să utilizeze formatul de hârtie A4 tip copiator (80g/mp) în documentaţia scrisă pe care o înaintează instanţei sau în cazul documentelor atipice (titluri, certificate, diplome, documente degradate, documente originale etc.) să ataşeze suplimentar o fotocopie A4 a aceluiaşi document pentru a facilita operaţiunea de scanare.
De asemenea, solicitam ca dimensiunea individuala a fiecarui document trimis electronic sa nu depaseasca 25 MB, pentru a putea fi atasat la dosar.
Documentele electronice nu pot şi nu vor fi folosite oficial în relaţia cu alte persoane fizice sau juridice. Acestea sunt oferite justiţiabililor exclusiv în scop consultativ.
În continuare documentele oficiale vor fi obţinute de la registratura instanţelor de judecată sau comunicate conform codurilor de procedură în vigoare.
CONDUCERE INSTANŢĂ