ANUNT PROGRAM PERIOADA VACANTA JUDECATOREASCA
Programul în perioada vacanţei judecătoreşti 01.07.2022-31.08.2022,
respectiv în zilele de luni şi marţi între orele 09.00-11.00 ale fiecărei săptămâni
la Compartimentul Arhivă şi Biroul primire acţiuni,
aprobat prin Hotărârea Colegiului de Conducere nr. 27 din 28 iunie 2022.
ANUNT
În cazul în care trimiteți prin e-mail acte transmise instanței – Tribunalul Brăila și instanțele arondate – vă rugăm să așteptați primirea confirmării de citire a e-mail-ului trimis , iar în cazul în care nu primiți această confirmare într-un interval de 2-3 ore, vă rugăm să retransmiteți corespondența.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
ANUNT IMPORTANT
Art. 1. Reorganizarea programului cu publicul la Compartimentul Arhivă al Judecătoriei Brăila, astfel :
Luni - Joi 09.00-11.00 (justiţiabili, inclusiv avocaţi, consilieri juridici);
11.00-12.00 (exlusiv avocaţi, consilieri juridici).
Program normal de lucru :
Activitatea cu publicul la Compartimentele Arhivă și Registratură se va desfășura astfel:
Luni -Joi 09.00-11.00 (justiţiabili, inclusiv avocaţi, consilieri juridici);
11.00-12.00 (exlusiv avocaţi, consilieri juridici).
Înscrisurile se pot depune și online prin mijloace de comunicare permise de lege :
- e-mail : jd-braila@just.ro;
- fax : 0239/613975 int. 234;
- poștă sau alte servicii specializate de comunicare a documentelor către instanțe ( curierat );
Puteți avea acces la dosar în formă electronică, completând cererea de comunicare electronică, conform instrucțiunilor de mai jos;
ATENTIE
ANUNT IMPORTANT
Vă rugăm ca sesizările legate de o masura instituită de medic sau direcția de sănătate publică să fie transmise exclusiv pe adresa de corespondență dedicată, respectiv sesizari.covid19.jd-br@just.ro.
În sesizarea pe care o adresați Judecătoriei Brăila vă rugăm să indicați datele de identificare, domiciliul și obligatoriu un numar de telefon la care puteți fi contactat.
1. Comunicare şi acces electronic la dosar
Vă recomandăm ca, în dosarele instanţei, să completaţi şi să trimiteţi Cererea de comunicare documente în format electronic (care cuprinde adresa dvs de e-mail şi numărul de telefon mobil), pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar şi de comunicarea documentelor în format electronic (link-uri prin e-mail şi SMS).
Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail pe care îl veţi primi de la instanţă ori prin paginile de internet cagl.ro sau cagalati.ro
Cererea de comunicare în format electronic a documentelor din dosare este disponibilă în format pdf şi word.
Vă puteţi informa despre modul de utilizare a sistemului de comunicare şi acces electronic la dosar, citind aceste instrucţiuni.
Vă rugăm ca documentele şi acţiunile pe care le depuneţi sau le trimiteţi instanţelor din raza Curţii să nu fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
2. Puteți accesa Lista on-line cu desfăşurarea în timp real a şedinţelor de judecată la toate instanţele din raza Curţii prin paginile de internet cagl.ro sau cagalati.ro
3. Lipsa unor documente din dosarul electronic ori neoperarea corespunzătoare a listei on-line cu desfăşurarea şedinţelor de judecată le puteţi semnala pentru remediere folosind pagina cagl.ro/contact sau trimițând un mesaj pe adresa de e-mail a instanţei respective.
4. Consultarea dosarelor în format fizic, depunerea documentelor și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor instanțelor din raza Curții de Apel Galați se fac, cu prioritate, pe baza unei programări on-line la adresa cagl.ro/programari
Puteți afla măsurile de prevenire a răspândirii epidemiei coronavirus (COVID-19) pornind din pagina Contact
Legislație
Legislaţia care reglementează organizarea instanţei