Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Date de contact

Date de contact

Camere de lucru cu publicul

Program de funcţionare

Program de audienţe

Petiţii

Relaţia cu presa

Harta


Date de contact


Vă solicităm ca fişierele transmise în format electronic să fie cu extensia .doc, .docx sau .pdf, cu o dimensiune care să nu depăşească 20Mb.

Nu se vor lua în considerare mesajele multiple, cu caracter obscen, defăimător, xenofob, rasial, care instigă la violenţă ori fapte antisociale, care lezează bunele moravuri etc.


 

Documentele pentru registratura instanţei se trimit pe adresa de e-mail





Adresă:                     Str. Oituz, nr. 20, Bacău, Judeţul Bacău, cod poştal 600266
Centrală:                   0234/512629
Fax instanţă:              0234/510557        
Fax Executări penale:  0234/512673
e-mail Grefier Şef:      jud-bacau-gref@just.ro
Persoană de contact:  Purtător de cuvânt, judecător Ţimiraş Constantin

Camere de lucru cu publicul


Începând cu data de 02.06.2025, se modifică programul de studiu din arhiva penală şi arhiva civilă, precum şi programul de ridicarea a certificatelor de grefă, hotărârilor legalizate şi cauţiunilor, conform dispoziţiilor ce urmează.


Program primire cereri, Camera 2

Cererile, actele de sesizarea instanţei, căile de atac, alte înscrisuri vor putea fi depuse zilnic, la Camera 2, între orele 9 - 13, cu excepţia zilelor nelucrătoare, când nu va exista programul cu publicul şi în vacanţa judecătorească (01 iulie – 31 august), când va exista program redus, doar în zilele de miercuri, când programul va fi între orele 9 – 13.

Acest interval orar va fi alocat distinct pentru avocaţi, consilierii juridici, pentru justiţiabili şi executori judecătoreşti.

·         orele 9 -10,  program exclusiv pt. avocaţi, consilierii juridici şi executori judecătoreşti.

·         orele 10-13,  program dedicat publicului.

·         Avocaţi şi consilierii juridici vor putea depune cereri şi în intervalul orar 10-13, însă nu vor beneficia de prioritate, cererile urmând a fi primite în ordinea sosirii solicitanţilor, atât părţi cât şi avocaţi, consilierii juridici şi executori judecătoreşti.

 

Program arhiva şi registratură

Studiul dosarelor se va putea face la arhivă, de luni până joi (deci cu excepţia zilei de vineri), la camerele 11 şi 12, între orele 9 -13, cu excepţia zilelor nelucrătoare, când nu va exista programul cu publicul şi în vacanţa judecătorească (01 iulie – 31 august), când va exista program redus, doar în zilele de marţi şi joi, între orele 9 -13.

Acest interval orar va fi alocat distinct pentru avocaţi, consilierii juridici, pentru justiţiabili şi executori judecătoreşti.

·         orele 9,00 -11,00 -  program exclusiv pt. avocaţi şi consilierii juridici;

·         orele 11,00-13,00 -  program comun pt. avocaţi şi consilierii juridici şi public;.

            Dosarele din arhivă permanentă (cele care nu sunt pe rolul instanţei sau în curs de judecată) se vor putea studia doar pe baza unei cereri prealabile, adresată telefonic la numărul 0234/512629 sau prin email jud-bc-registratura@just.ro. Solicitantul va fi anunţat în timp rezonabil, trei zile, asupra datei şi orei la care va putea studia dosarul, la numărul/adresă de email de contact, indicate în cererea de solicitare.

Se recomandă solicitarea unei programări realizate în acelaşi mod, pentru dosarele aflate pe rol care au termen mai îndelungat şi care nu presupun urgenţă. Solicitarea şi programarea se va rezolvă în termen de trei zile, solicitantul urmând a fi anunţat prin email sau telefonic.

Programarea telefonică se va face potrivit dispoziţiilor grefierului şef.

Timpul alocat studiului va fi limitat, de regulă, la maxim 15 minute. Solicitanţii vor avea posibilitatea să efectueze, potrivit legii, copii cu mijloace proprii (telefon, tabletă), astfel încât studiul dosarului să se încadreze în intervalul de timp alocat. În cazuri excepţionale, coordonatorul de arhivă va aprobă alocarea pentru studiu a unui interval de timp mai mare.

Numărul persoanelor cărora li se va permite studiul, va fi limitat în funcţie de spaţiul alocat arhivelor, astfel încât să se respecte normele de protecţie a dosarelor, adaptat spaţiului în care se dsefăşoară activitatea arhivelor.

Registratura va primi cereri exclusiv de la Parchet, IPJ, alte instituţii.

Se recomandă folosirea portalului instanţei pentru aflarea de informaţii pentru dosar.

Informaţiile care potrivit ROI trebuie furnizate de Registratură, vor putea fi solicitate în afara programului de lucru stabilit anterior, doar telefonic 0234 / 512629 sau prin email la adresa jud-bc-registratura@just.ro.

Consultarea dosarelor programate în şedinţe de judecată se va putea face şi în sala de judecată, înaintea şedinţei sau potrivit dispoziţiilor preşedintelui de complet, după verificarea identităţii şi calităţii solicitantului.

 

Eliberarea certificatelor de soluţie, a copiilor, copiilor legalizate şi cauţiunilor.

Certificatelor de soluţie şi copiile legalizate se vor elibera de luni până joi, de la Camera 12, între orele 14,30 -15,30, în termen de trei zile de la depunerea cererilor, cu excepţia certificatelor de soluţie care se eliberează, de regulă, în aceeaşi zi, înclusiv în zilele de vineri, între orele 14,30 -15,30.

Cauţiunile se vor elibera în trei zile de la solicitare, la camera 32 pe baza hotărârilor/încheierilor definitive, după acelaşi program, de luni până joi, între orele 13,00 - 14,00, de către dna. grefier şef secţie civilă, dna. grefier Roca Oana Alina, în in lipsa acesteia, la camera 34, de dna, grefier şef  Constantinoiu Elena sau dna grefier Gorgan Laura.

 

Eliberarea dovezilor de comunicare a actelor procedurale pt. persoanele din municipiul Bacău (comunicările  realizate prin afişare, returnate la instanţă)

Dovezile de comunicare a actelor de procedură se vor putea ridica zilnic de la Camera 16, între orele 8,00 -10,00 şi 12,00-14,00.

 

Biroul de informare şi relaţii publice va funcţiona la Camera 34, respectiv camera 18, după următorul program:

            -  luni        :   între orele 09,00-12,00 relaţii cu publicul

            - miercuri  :  între orele 16,00-19,00. program pentru înregistrarea cererilor formulate in baza Legii 544/2001 privind accesul liber la informaţii de interes public

          -  luni – vineri: între orele 08,00-16,00 program pentru înregistrarea cererilor formulate in baza Legii 544/2001 privind accesul liber la informaţii de interes public

          Judecătorul delegat la acest compartiment va acorda audienţe potrivit programului întocmit de acesta şi va furniza pe loc informaţiile atunci când acest lucru este posibil, stabilind programarea grefierilor din ziua de miercuri.



***/***


1. Biroul de Informare şi Relaţii Publice


Biroul de informare şi relaţii publice este condus de domnul judecător ŢIMIRAŞ CIPRIAN CONSTANTIN. Grefierii delegaţi sunt Gorgan Laura şi Bogdan Vasilica Anca.

  
 

2. Registratura instanţei  va avea  program cu publicul zilnic, între orele 8:00-13:00 la camera 16.

   

3. Arhiva instanţeicamerele 11 şi 12 va fi deschisă pentru public zilnic, după următorul program:

 

LUNI, MARŢI, JOI ,VINERI:   9:00 -  13:00

MIERCURI: 12:00 - 16:00 

 
4. Biroul Executări Civile va funcţiona la camera 18 şi va avea relaţii cu publicul zilnic între orele 13:00-15:00.
 Judecător delegat la acest compartiment d-na judecător Panfil Simona Carmen, înlocuitor d-na judecător Constantinescu Ioana-Alexandra.
 
5. Biroul Executări Penale va funcţiona la camera 40 şi va avea relaţii cu publicul zilnic între orele 13:00-15:00.
 Judecător delegat la acest compartiment este d-na judecător Balaban Teodora Alexandra, înlocuitor d-na judecător  Manea Iulia Cătălina si d-na judecător Chiriac Anca Cătălina
.
 
6. Biroul Persoane Juridice va funcţiona la camera 18 şi va avea relaţii cu publicul zilnic între orele 13:00-15:00.
Activitatea BIROULUI  PERSOANELOR JURIDICE este organizată în conformitate cu prevederile art. O.G. nr. 26/2000  astfel cum a fost modificat prin O.G. nr. 37/2003, ce prevede Regulamentul de aplicare a O.G. nr. 26/2000, dar şi a Regulamentului de ordine interioară a instanţelor judecătoreşti.
În cadrul acestui birou este organizată activitatea în mod separat faţă de celelalte compartimente auxiliare ale instanţei, existând registratură proprie, precum şi o arhivă proprie în care sunt ţinute toate dosarele asociaţiilor şi fundaţiilor care îşi au sediul în raza teritorială a Judecătoriei Bacău.

7. Actele de sesizare a instanţei, atât în materie civilă cât şi în materie penală, pot fi depuse de public între orele 08:30 - 12:30 la camera 2 a Judecătoriei Bacău. Grefier delegat - Joldescu Constantin.
   


Program de funcţionare






Program de audienţe

...

Petiţii

...

Relaţia cu presa

...

Harta

 

 ...