Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

 

     
     Important:
 
        Pentru procedura de transmitere electronica a documentelor la dosare sa aveti in vedere:
 
        Prin poştă electronică, mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
 
          •       pe adresa  de e-mail :     jud-alesd-reg@just.ro​
          •       doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx)
          •       cu cel putin 24 de ore inainte de termenul de judecata
          •       fără ca mesajul şi ataşamentele să cumuleze o dimensiune mai mare de 15 MB
 
        De asemenea, va adresăm rugămintea ca documentele si cererile de chemare in judecată pe care le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin poştă să NU fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
 
      Important:​
​      Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul chrome facand clik AICI

      Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul mozilla facand clik AICI

    Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul microsoft edge facand clik​ AICI​   

 

 

      

        Judecătoria Aleşd se află în circumscripţia Tribunalului Bihor, respectiv în circumscripţia Curţii de Apel Oradea, are sediul în Oraşul Aleşd, Piaţa Unirii, nr. 5 jud. Bihor, cod 415100 fiind amplasată pe DN 1 E 60, la o distanţă 40 km de municipiul Oradea  şi 113 km faţă de municipiul Cluj Napoca.


Actualitate

​  

       Date cu caracter personal    


       Protocol de colaborare incheiat intre Judecatoria Alesd si Colegiul Consilierilor Juridici Bihor:

          Protocol de colaborare cu CCJB.pdfProtocol de colaborare cu CCJB.pdf


Informaţii de interes public

 
   
         C O M U N I C A T​ (14.08.2024)     
         C O M U N I C A T​ (19.04.2024)     
         C O M U N I C A T​  -  Alegeri 2024
         C O M U N I C A T (16.01.2024)
          C O M U N I C A T (15.12.2023)

         C O M U N I C A T (11.12.2023)

Personalul auxiliar de specialitate şi conex din cadrul Judecătoriei Aleşd, anunţă că începând cu data de 11.12.2023 adoptă următoarea formă de protest, conform hotărârii adoptate în cadrul Adunării Generale Extraordinare a Sindicatului Naţional al grefei judiciare DICASTERIAL:
a)grefierii vor participa la şedinţele de judecată, doar în cauzele considerate urgente potrivit legii sau apreciate ca atare de către completul de judecată;
b)compartimentele auxiliar, respectiv Arhiva şi Registratura Judecătoriei Aleşd, îşi reduc programul, acestea fiind deschise pentru public:
         LUNI        -între orele 09.00 – 11.00
         MARŢI     -între orele 09.00 – 11.00
         MIERCURI -între orele 09.00 – 11.00
         JOI          -între orele 09.00 – 11.00
         VINERI     -între orele 09.00 – 11.00

  
      lista sedinta 13.07.2023 Judecatoria Alesd.pdfLista sedinta 13.07.2023 Judecatoria Alesd.pdf (12-07-2023)​​​


        Protest   Hotararea nr. 1.2023.pdfHotararea nr. 1.2023.pdf    (21-6-2023)
     
    
     Important:
 
        Pentru procedura de transmitere electronica a documentelor la dosare sa aveti in vedere:
 
        Prin poştă electronică, mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
 
          •       pe adresa  de e-mail :     jud-alesd-reg@just.ro​
          •       doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx)
          •       cu cel putin 24 de ore inainte de termenul de judecata
          •       fără ca mesajul şi ataşamentele să cumuleze o dimensiune mai mare de 15 MB
 
        De asemenea, va adresăm rugămintea ca documentele si cererile de chemare in judecată pe care le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin poştă să NU fie capsate, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
 
 




        ANUNT sistare parole citatii vechea aplicatie INFODOSAR

         Incepand cu data 1 octombrie 2021, s-a dispus sistarea generarii de parole la citatii, pentru

  accesul la dosarul electronic in vechea aplicatie InfoDosar de pe www.curteadeapeloradea.ro

 conform Ordinului nr.30 emis de Curtea de Apel Oradea.(pentru dosarele pe rol parolele anterioare raman valabile) 
 

       Ordin serviciu 30 din 20 septembrie 2021 CAO-tbh.pdfOrdin serviciu 30 din 20 septembrie 2021 CAO-tbh.pdf

 
 
       ANUNT: In scopul eficientizarii accesului justitiabililor la Dosarul Electronic si  îmbunatatirii activitatii de comunicare a actelor de procedurä în format electronic, incepând cu data de 8 Septembrie 2021, se implementeazä la nivelul  Judecatoriei ALESD  aplicatia TDS privind comunicarea actelor de procedura în format electronic.
 

In vederea realizarii accesului la Dosarul Electronic a comunicarii actelor de procedura prin aplicatia TDS, justitiabilii vor completa o cerere, conform modelului de mai jos . care va  fi transmisă instanţei  fie în format electronic (PDF), fie în format fizic, prin depunerea la registratură (personal sau prin serviciul postal)

 

 


 
         Model Cerere :  CERERE  de acces -  Dosar Electronic .pdfCERERE de acces - Dosar Electronic .pdf
 
                                CERERE  de acces -  Dosar Electronic - Word.docxCERERE de acces - Dosar Electronic - Word.docx
 

 

 
    Listele de sedinta se pot consulta AICI​  

      

    
 

         ANUNT -  Conform Deciziei nr. 4/13.05.2022, se stabileşte pe perioada vacanţei judecătoreşti 01.07.2022 - 31.08.2022, următoarele:
                         - Compartimentul Registratură
                                Luni, Marti, Miercuri, Joi, Vineri intre orele 09:00 – 11:00
                        - Compartimentul Arhivă

 

                                Luni si Miercuri intre orele 09:00 – 11:00
 

COMUNICAT

 

 

            Având în vedere intrarea în vigoare a Legii nr. 136/18.07.2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic şi biologic, publicată în Monitorul Oficial nr. 634/18.07.2020, în vigoare din data de 21.07.2020, vă aducem la cunoştinţă următoarele aspecte relevante legate de procedura de soluţionare a acţiunilor în anulare împotriva actelor administrative individuale emise în baza aceste legi, conform art. 16 şi art. 17:

 

          

1.Acţiunile în anulare vor putea fi înregistrate în fiecare zi, de luni până duminică, cu mențiunea că de luni până vineri după orele 16,00 şi în zilele de sâmbătă şi duminică acestea vor putea fi înregistrate doar pe cale electronică, pe adresa de  e-mail a Registraturii Judecătoriei Aleşd:

 

jud-alesd-reg@just.ro

 

 

2. Este necesară indicarea tuturor datelor de identificare ale petentului: nume, prenume, cod numeric personal (CNP), domiciliu, precum şi a adresei de e-mail şi a numărului de telefon.

3. Soluţionarea cererilor se va face, în toate cazurile, fără prezenţa fizică a părţilor în sala de judecată, urmând a fi utilizate mijloace de comunicare electronică, conform art. 15 alin. 13 din Legea nr. 136/2020.

 

PREŞEDINTELE INSTANȚEI

 

 

 

                                                           CIPLEU ANCA​

 

 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   Hotararea nr 7-CAO.pdfHotararea nr. 7 a Curtii de Apel Oradea din data de 20-03-2020
 
 
   Hotararea nr 6 CAO.pdfHotararea nr 6 din 18-03-2020 a Curtii de Apel Oradea referitoare la activitatea de judecata pe durata starii de urgenta.    
 

     
       
 
   Decizia nr 8-2020 - Judecatoria Alesd.docDecizia nr 8-16.03.2020 - Judecatoria Alesd referitoare la prevenirea răspândirii infecţiei cu Coronavirus SARS-CoV-2​
 
    decizia 7 - 13.03.2020 judecatoria Alesd.pdfDecizia nr 7 - 13.03.2020  - Judecatoria Alesd  incepand cu data de 16.03.2020​ se suspendă activitatea cu publicul.
 
 
    decizia nr.5.2020-JA coronavirus.docDecizia nr 5 - 11.03.2020 - Judecatoria Alesd referitoare la
 prevenirea răspândirii infecţiei cu Coronavirus SARS-CoV-2
   
     ANUNT -  ADRESA COVID19-JA.pdfADRESA referitoare la instituirea masurilor de prevenire a infectarii cu coronavirus (COVID-19)
                      Începând cu data de 10 martie 2020, programul cu publicul va fi următorul:
                               COMPARTIMENTUL ARHIVĂ ŞI COMPARTIMENTUL REGISTRATURĂ
                                          LUNI – VINERI ÎNTRE ORELE 09.00 – 11.00​                        

 
          ANUNT -  Programul pe perioada vacanţei judecătoreşti 01.07.2019 - 01.09.2019 :
 
                         - Compartimentul Registratură
                                Luni, Marti, Miercuri, Joi, Vineri intre orele 09:00 – 11:00
                        - Compartimentul Arhivă
                                Luni si Miercuri intre orele 09:00 – 11:00
 
 
             ANUNT - Decizia 19-2019 - Judecatoria Alesd.pdfDecizia 19-2019 - Judecatoria Alesd.pdf
            Zilele libere din 27.12.2019 si 3.01.2020, vor fi recuperate de către personalul Judecătoriei Aleşd, prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru cu o ora înainte de program si cu o ora peste program, în perioada 06.01.2020 – 09.01.2019 si 13.01.2020 - 16.01.2020.  

 
            ANUNT - Decizia 12-2019 - Judecatoria Alesd.pdfDecizia 12-2019 - Judecatoria Alesd.pdf
            Ziua liberă din 16.08.2019, va fi recuperată de către personalul Judecătoriei Aleşd, prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru cu o ora înainte de program, în perioada 19.08.2019 – 28.08.2019.
 
           ANUNT - Decizia 7-2019 - Judecatoria Alesd.pdf   .pdfDecizia 7-2019 - Judecatoria Alesd.pdf
            Ziua liberă din 30 aprilie 2019, va fi recuperată de către personalul Judecătoriei Aleşd, prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru cu o ora înainte de program și o ora după program în fiecare zi, în perioada 06.05.2019 – 09.05.2019.
 
            ANUNT -decizia 7-2018 - Judecatoria Alesd.pdfDecizia 7-2018 - Judecatoria Alesd.pdf  
            Zilele libere din data de 24 si 31 Decembrie 2018, vor fi recuperate de catre personalul Judecătoriei Alesd,
 prin prelungirea corespunzatoare a timpului de lucru cu doua ore în fiecare zi, în perioada 14.01.2019-23.01.2019, cu exceptia magistratilor si altor categorii din cadrul instantelor judecatoresti implicate in solutionarea proceselor cu termen in data de 24 si 31 Decembrie 2018.
           
            ANUNT - Decizia Nr.5-2018  Judecatoria Alesd .pdfDecizia Nr.5-2018 Judecatoria Alesd .pdf          
            Zilele libere din 16 și 17.08.2018, conform actului normativ amintit, vor fi recuperate de către personalul Judecătoriei Aleşd, prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru cu o ora înainte de program și o ora după program în fiecare zi, în perioada 20.08.2018 – 29.08.2018 (8 zile lucrătoare)
 
           ANUNT - decizia 2-2018 - Judecatoria Alesd.pdfdecizia 2-2018 - Judecatoria Alesd.pdf
Ziua liberă din 30 aprilie 2018va fi recuperată de către personalul Judecătoriei Aleşd, prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru cu o 2 ore în fiecare zi, în perioada 07 mai 2018 – 10 mai 2018 (4 zile lucrătoare).
În data de 30 aprilie 2018 compartimentele arhivă, registratură şi Biroul de Informare şi Relaţii cu Publicul nu vor avea program cu publicul.
 
 
 
            ANUNT - DECIZIA NR 9-2017-JA.pdfDECIZIA NR 9-2017 - Judecatoria Alesd.pdf
Ziua liberă din 2 iunie 2017va fi recuperată de către personalul Judecătoriei Aleşd, prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru cu o ora în fiecare zi, în perioada 6 iunie 2017 – 15 iunie 2017 (8 zile lucrătoare), cu exceptia judecătorului şi grefierului implicaţi în soluţionarea proceselor cu termen în data de 2 iunie 2017.
În data de 2 iunie 2017 compartimentele arhivă, registratură şi Biroul de Informare şi Relaţii cu Publicul nu vor avea program cu publicul.
 
 
 
            ANUNT - Decizia 3-2017 - Judecatoria Alesd.docDecizia 3-2017 - Judecatoria Alesd.doc
Ziua liberă din 23 ianuarie 2017va fi recuperată de către personalul Judecătoriei Aleşd, prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru cu două ore în fiecare zi, în perioada 25 ianuarie 2017 – 31 ianuarie 2017 (4 zile lucrătoare), cu exceptia judecătorului şi grefierului implicaţi în soluţionarea proceselor cu termen în data de 23 ianuarie 2017.
În data de 23 ianuarie 2017 compartimentele arhivă, registratură şi Biroul de Informare şi Relaţii cu Publicul nu vor avea program cu publicul.
 
 
            ANUNT - program 02.12.2016.docProgram 02.12.2016.doc
Ziua liberă din 2 decembrie 2016va fi recuperată de către personalul Judecătoriei Aleşd, prin prelungirea corespunzătoare a timpului de lucru cu o oră în fiecare zi, în perioada 5 decembrie 2016 – 14 decembrie 2016 (8 zile lucrătoare).
În data de 2 decembrie 2016 compartimentele arhivă, registratură şi Biroul de Informare şi Relaţii cu Publicul nu vor avea program cu publicul.
    
 
 
            ANUNT - PROGRAMUL JUDECĂTORIEI ALEŞD  PENTRU ÎNREGISTRAREA CANDIDATURILOR ŞI CONTESTAŢIILOR PRIVIND ALEGERILE LOCALE ÎN ANUL 2016 - ZILNIC ÎNTRE ORELE 10,00 – 14, 00
           NR.CONTACT : 0259341794

 ...


Contact

 

Adresa Judecătoriei ALESD este:
       
Oraş Aleşd, Piaţa Unirii nr. 5, jud. Bihor, cod 415100
 
Telefon:
       0259 341794 - telefon grefier şef
       0359 800015 - telefon grefier şef
Fax:
       
0259 341795 - fax grefier şef
       0259 340026 - fax biroul executări penale
       0359 800014​ - fax arhivă, registratură
 
E-mail: jud-alesd-reg@just.ro