Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate

                                                          ANUNȚ IMPORTANT ! 
 
În conformitate cu art. 94 ind.1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti aprobat prin Hotărârea Secției pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii nr. 3243/2022, modificat prin Hotărârea Secției pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1505/17.06.2025,
începând cu 30.06.2025, cererile adresate Judecătoriei Aiud precum şi înscrisurile însoţitoare transmise prin poşta electronică, se trimit exclusiv în format PDF, prin ataşare directă la mesajul e-mail.
Nu se acceptă transmiterea ataşamentelor în alte formate şi nici linkuri către platforme de stocare şi partajare a fişierelor, cu excepţia situaţiei în care instanţa solicită expres acest lucru.
În cazul în care un e-mail adresat Judecătoriei Aiud conţine ataşamente în alt format decât PDF sau include linkuri către platforme externe, acesta nu va fi prelucrat de compartimentele de specialitate, iar ataşamentele nu vor fi listate sau depuse la dosar.
Expeditorul va fi notificat cu privire la neconformitatea mesajului transmis şi la necesitatea retransmiterii documentelor în formatul acceptat.
 
CONDUCEREA JUDECĂTORIEI AIUD
 

 

 

A N U N Ţ

 

În perioada vacanţei judecătoreşti, respectiv 30.06.2025 – 31.08.2025, Compartimentele Arhivă şi Registratură din cadrul Judecătoriei Aiud vor avea următorul program de lucru cu publicul:

·     Zilnic, de luni până vineri: între orele 08.30 – 10.30.
 
 
Recomandări cu privire la transmiterea către Judecătoria Aiud,
a actelor de procedură, în format electronic
  
Având în vedere că în prezent la nivelul Ministerului Justiţiei se derulează procedurile tehnico – operaţionale vizând upgrade-ul sistemului de mesagerie electronică @just.ro, operaţiuni care pot conduce la apariţia unor blocaje sau întârzieri la nivelul serviciului de livrare a corespondenţei electronice, vă recomandăm următoarele:
·        Corespondenţa vizând dosarele aflate în curs de judecată care este transmisă pe adresa de e-mail a instanței să fie expediată în timp util, respectiv cu cel puțin 48 de ore înaintea ședinței de judecată;
·      Să vă asiguraţi, prin accesarea dosarului electronic, că înscrisurile expediate pe e-mail au fost procesate şi înregistrate la dosarul cauzei;
·      Să utilizaţi mijloacele alternative de comunicare (expedierea actelor pe fax ori pe poştă sau depunerea acestora în format fizic la Serviciul Registratură).
 
 
 
 
 
 
 COMUNICAT     
 
 
Stimaţi justiţiabili,
Ministerul de Justiție pune la dispoziţie aplicaţia informatică Dosarul Electronic Naţional (DEN), în prezent aflat în testare la nivelul instanţelor aflate în circumscripţia Curţii de Apel Timişoara, Curţii de Apel Alba Iulia şi Curţii de Apel Bucureşti. Aplicaţia Dosarul Electronic Naţional poate fi accesată pe pagina DEN | Ministerul Justiţiei
Informaţii privind accesarea Dosarului Electronic Naţional pot fi obţinute la adresa: DEN | Ministerul Justiţiei
 
 
 
 

 

                                               Anunt DOSAR ELECTRONIC: AFIS DOSARUL ELECTRONIC Judecătoria Aiud.pdfDOSAR ELECTRONIC - Judecătoria Aiud.pdf 

                                               Cerere DOSAR ELECTRONIC: Cerere Acces DOSAR-ELECTRONIC.pdfCerere Acces DOSAR ELECTRONIC.pdf
 
 
 
 
  •                                                    A N U N Ţ
     
    În atenţia: avocaţilor, consilierilor juridici, experţilor, justiţiabililor, etc.
     
    1. Începând cu data de 01.06.2019 la nivelul Judecătoriei Aiud s-a implementat aplicaţia denumită generic „dosarul electronic”.
    În acest sens, se va proceda la scanarea documentelor în format de hârtie aflate la dosar şi la introducerea acestora în aplicaţia ECRIS.
    Scanarea documentelor în format de hârtie aflate la dosar va avea în vedere exclusiv înscrisurile depuse la dosar începând cu data de 01.06.2019, indiferent de data înregistrării dosarului în sistem (în aplicaţia ECRIS).
    Vă adresăm rugămintea de a ne sprijini în efectuarea din punct de vedere tehnic a acestei activităţi prin:
    - evitarea capsării, îndoirii, şifonării tuturor documentelor pe care le veţi depune la registratura instanţei;
    - utilizarea de agrafe în locul capselor;
     
    2. Începând cu data de 01.06.2019 la nivelul Judecătoriei Aiud programul de lucru cu publicul, inclusiv avocaţi, la serviciul arhivă şi registratură, zilnic, în intervalul orar 08:00 - 12:00.
    Pe perioada vacanţei judecătoreşti, programul de lucru cu publicul la serviciul arhivă şi registratură, zilnic, în intervalul orar 08:00 - 10:00.
     
    Pentru buna desfăşurare a activităţii instanţei vă rugăm să respectaţi programul de lucru al instanţei.
        
  •                                        

Informaţii de interes public


Contact