A N U N Ţ
În atenţia: avocaţilor, consilierilor juridici, experţilor, justiţiabililor, etc.
1. Începând cu data de 01.06.2019 la nivelul Judecătoriei Aiud s-a implementat aplicaţia denumită generic „dosarul electronic”.
În acest sens, se va proceda la scanarea documentelor în format de hârtie aflate la dosar şi la introducerea acestora în aplicaţia ECRIS.
Scanarea documentelor în format de hârtie aflate la dosar va avea în vedere exclusiv înscrisurile depuse la dosar începând cu data de 01.06.2019, indiferent de data înregistrării dosarului în sistem (în aplicaţia ECRIS).
Vă adresăm rugămintea de a ne sprijini în efectuarea din punct de vedere tehnic a acestei activităţi prin:
- evitarea capsării, îndoirii, şifonării tuturor documentelor pe care le veţi depune la registratura instanţei;
- utilizarea de agrafe în locul capselor;
2. Începând cu data de 01.06.2019 la nivelul Judecătoriei Aiud programul de lucru cu publicul, inclusiv avocaţi, la serviciul arhivă şi registratură, zilnic, în intervalul orar 08:00 - 12:00.
Pe perioada vacanţei judecătoreşti, programul de lucru cu publicul la serviciul arhivă şi registratură, zilnic, în intervalul orar 08:00 - 10:00.
Pentru buna desfăşurare a activităţii instanţei vă rugăm să respectaţi programul de lucru al instanţei.