. În atenţia justiţiabililor:
DATE DE CONTACT PENTRU PROGRAMĂRI.doc
_______________________________________________________________________________
ANUNŢ
privind operaţionalizarea serviciului de
comunicare electronică
a actelor de procedură începând cu data de
09.11.2020
Începând
cu data de 09.11.2020, Judecătoria Cornetu a implementat sistemul informatic „Trimitere
Document Securizat” (TDS), prin intermediul căruia
citarea şi comunicarea actelor de procedură se realizează cu ajutorul poștei
electronice (email) / sms., în baza
Deciziei preşedintelui Judecătoriei Cornetu nr. 27 din data de 05.11.2020.pdf și
Hotărârii Colegiului de conducere al instanţei, nr. 21 din data de 29.10.2020.pdf
În materie
civilă, citarea şi comunicarea actelor de procedură se va efectua doar pentru
dosarele înregistrate după data de 21.12.2018.
Începând cu data de 09.11.2020 se modifică procedura de acces la Dosarul
electronic, în sensul că vor fi aprobate toate cererile de acces, cu excepţia celor
care vizează activitatea judecătorului de drepturi şi libertăţi.
Pentru dosarele înregistrate
anterior datei de 11.05.2020 și pentru cele exceptate de la procedura de
scanare, conform Hotărârii Colegiului de Conducere nr.
7/2020, vor putea fi consultate doar actele emise de instanța de
judecată.
Pentru a putea beneficia de comunicarea
documentelor în format electronic și pentru
accesarea dosarului electronic, părţile/participanţii vor completa
CERERE ACCES COMUNICARE ACTE JUDECATORIA CORNETU.docx, pe
care o vor inainta instanței de judecată, prin e-mail la adresa jud-cornetu-reg@just.ro, pe fax la nr. 021 4689227, prn poștă sau servicii de
curierat.
Cererea se poate depune într-un dosar deja existent sau odată cu acțiunea
introductivă. În fiecare dosar, trebuie depusă o cerere separată.
Instrucţiuni de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.doc
Conducătorul Biroului de Informare
si Relatii Publice
Judecător Sipos Andreea - Alexandra
Informaţii privind desfăşurarea activităţii începând cu data de 1 septembrie 2020, găsiţi aceesând link-ul
Forma consolidată a H.C.C. nr. 8 din 14.05.2020 a Judecătoriei Cornetu.pdf
_________________________________________________________________________
Informaţii privind depunerea contestaţiilor formulate în baza Legii nr. 115/2015 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, găsiţi aceesând link-ul
Hotărârea Colegiului de conducere al Judecătoriei Cornetu, nr. 17 din data de 11.08.2020 (extras).pdf
______________________________________________________________________
Prin Hotărârea Colegiului de Conducere nr. 7 din data de
29.04.2020 s-a decis implementarea procedurii privind constituirea Dosarului
electronic şi accesul la acesta, începând cu data de 11.05.2020.
În aplicarea acestei hotărâri, se vor scana dosarele şi
documentele depuse în dosarele înregistrate începând cu data de 11.05.2020.
În aplicaţia Dosar electronic vor fi vizualizate doar
documentele din dosarele înregistrate începând cu data de 11.05.2020.
Pentru a avea acces la dosarul
electronic, trebuie să completaţi şi să înaintaţi instanţei
Cererea de acordare acces la Dosarul electronic.doc şi să urmaţi
Instrucţiunile de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.doc.