Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate



PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL LA

COMPARTIMENTELE INSTANȚEI

PE PERIOADA VACANȚEI JUDECĂTOREȘTI

 

IULIE – AUGUST 2025

 

MARȚI: 09:00- 11:00

JOI: 09:00- 11:00

 


_______________________________________________________________



COMUNICAT

27.02.2025


În atenţia justiţiabililor:


Vă informăm că prin Decizia nr. 19/26.02.2025 emisă de Preşedintele instanţei, începând cu data de 03.03.2025 s-a dispus desființarea completurilor C16, C16 Cameră de consiliu Secţia comună; C16 şi C16 Cameră de consiliu Secţia civilă, dosarele aflate pe rolul acestor completuri urmând să fie repartizate în sistem ciclic.

În urma aplicării acestor măsuri administrative ședințele completurilor anterior menţionate nu se vor mai desfășura la termenele stabilite, respectiv la 04.03.2025, 18.03.2025, 11.04.2025, 25.04.2025, 05.05.2025,  19.05.2025,  06.06.2025,  20.06.2025, urmând ca părţile să fie citate pentru termenele care se vor stabili ulterior repartizării dosarelor în sistem cicilic.



__________




COMUNICAT

10.02.2025

 
În atenţia justiţiabililor:


 

 

Vă informăm că începând din data de 11.02.2025, ARHIVA Judecătoriei Cornetu, funcționează în intervalul orar 09:00 - 13:00, de luni până vineri.

Pentru studiul dosarelor a fost amenajat un spațiu distinct în incinta clădirii Judecătoriei Buftea, intrarea din spate, la parter.


__________

 

 


 

COMUNICAT

14.08.2024

În atenţia justiţiabililor:

 

Ca urmare a Hotărârii Colegiului de Conducere nr. 13

din data de 06.08.2024, ora 15:00, s-au luat următoarele măsuri:

 

            

Începând cu data de 02.09.2024 se va relua activitatea ședințelor de judecată, la sediul provizoriu din Buftea, str. Știrbei Vodă nr. 24, jud. Ilfov, urmând a se soluționa toate obiectele din materie civilă și penală, în funcție de data înregistrării acestora și caracterul urgent.

Ședințele vor fi stabilite în perioada septembrie-decembrie 2024, de către fiecare titular de complet, urmând a se emite citații pentru noul termen ce se va stabili. Fiecare titular de complet va prezida câte o ședință lunar, urmând a fi acordate termene în dosarele amânate în lunile martie-iulie 2024.

De asemenea, pentru şedinţele deja stabilite (anterior incendiului din noapte de 03 spre 04 martie 2024) pentru perioada septembrie 2024 – decembrie 2024, termenele de judecată vor fi preschimbate de către fiecare titular de complet, urmând a fi acordate alte termene de judecată conform noii planificării lunare.

Astfel, amânările acordate anterior, pentru un termen de șase luni, nu mai produc efecte juridice, fiind doar o măsură dispusă pentru buna funcționare a instanței.

 

Dosarele pentru care s-a stabilit termen de judecată în luna SEPTEMBRIE 2024 pot fi studiate la arhiva provizorie a Judecătoriei Cornetu din oraşul Buftea, Str. Ştirbei Vodă nr. 24, jud. Ilfov, în zilele de marţi şi joi, intervalul orar 11:00-13:00.

 

 

Biroul de Informare şi Relaţii Publice

al Judecătoriei Cornetu


______


 
INFORMARE DE PRESĂ
 
 
Ca urmare a incendiului care a avut loc în cursul nopţii de 03 spre 04 martie 2024 la Judecătoria Cornetu, pentru desfăşurarea activităţii acestei instanţe aducem la cunoştinţa publicului următoarele:

 
Activitatea Judecătoriei Cornetu se va desfăşura în cadrul Judecătoriei Buftea până la identificarea unui spaţiu adecvat pentru relocarea Judecătoriei Cornetu.
Până la relocarea Judecătoriei Cornetu se vor judeca în materie penală şi materie civilă numai cauzele urgente, termenele acordate celorlalte cauze urmând a fi preschimbate pentru o dată ulterioară ce va fi adusă la cunoştinţa părţilor în condiţiile legii.
 
 
 
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE AL TRIBUNALULUI ILFOV

 INFORMARE DE PRESA.pdfINFORMARE DE PRESA.pdf


__________________________

 



ANUNŢ

privind operaţionalizarea serviciului de comunicare electronică

a actelor de procedură începând cu data de 09.11.2020

 

Începând cu data de 09.11.2020, Judecătoria Cornetu a implementat sistemul informatic „Trimitere Document Securizat” (TDS), prin intermediul căruia citarea şi comunicarea actelor de procedură se realizează cu ajutorul poștei electronice (email) / sms., în baza Deciziei preşedintelui Judecătoriei Cornetu nr. 27 din data de 05.11.2020.pdfDeciziei preşedintelui Judecătoriei Cornetu nr. 27 din data de 05.11.2020.pdf și Hotărârii Colegiului de  conducere al instanţei, nr. 21 din data de 29.10.2020.pdfHotărârii Colegiului de conducere al instanţei, nr. 21 din data de 29.10.2020.pdf

În materie civilă, citarea şi comunicarea actelor de procedură se va efectua doar pentru dosarele înregistrate după data de 21.12.2018.

Începând cu data de 09.11.2020 se modifică procedura de acces la Dosarul electronic, în sensul că vor fi aprobate toate cererile de acces, cu excepţia celor care vizează activitatea judecătorului de drepturi şi libertăţi.

Pentru dosarele înregistrate anterior datei de 11.05.2020 și pentru cele exceptate de la procedura de scanare, conform Hotărârii Colegiului de Conducere nr. 7/2020, vor putea fi consultate doar actele emise de instanța de judecată.

Pentru a putea beneficia de comunicarea documentelor în format electronic și pentru accesarea dosarului electronic, părţile/participanţii vor completa CERERE ACCES COMUNICARE ACTE JUDECATORIA CORNETU.docxCERERE ACCES COMUNICARE ACTE JUDECATORIA CORNETU.docx, pe care o vor inainta instanței de judecată, prin e-mail la adresa jud-cornetu-reg@just.ro, pe fax la nr. 021 4689227, prn poștă sau servicii de curierat.

Cererea se poate depune într-un dosar deja existent sau odată cu acțiunea introductivă. În fiecare dosar, trebuie depusă o cerere separată.

  Instrucţiuni de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.docInstrucţiuni de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.doc



______________________________________________________________________


Prin Hotărârea Colegiului de Conducere nr. 7 din data de 29.04.2020 s-a decis implementarea procedurii privind constituirea Dosarului electronic şi accesul la acestaîncepând cu data de 11.05.2020.

În aplicarea acestei hotărâri, se vor scana dosarele şi documentele depuse în dosarele înregistrate începând cu data de 11.05.2020.

În aplicaţia Dosar electronic vor fi vizualizate doar documentele din dosarele înregistrate începând cu data de 11.05.2020.

Pentru a avea acces la dosarul electronic, trebuie să completaţi şi să înaintaţi instanţei Cerere de acordare acces la Dosarul electronic.docCererea de acordare acces la Dosarul electronic.doc şi să urmaţi Instrucţiuni de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.docInstrucţiunile de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.doc.



 

Informaţii de interes public


Contact

           Purtator de cuvânt al Judecatoriei Cornetu:
           Judecator Ilie Ina Cristina(tel. 073 488 2629)

           Locţiitor al purtătorului de cuvânt:
           Judecător


           Biroul de Informare Publica si Relatii cu Mass media
           Judecator delegat: Ilie Ina Cristina
           Grefier delegat: Iosif Vasile (tel. 021 468 92 35, interior 113, jud-cornetu-brp@just.ro)