PROGRAMUL
DE LUCRU CU PUBLICUL LA
COMPARTIMENTELE
INSTANȚEI
PE
PERIOADA VACANȚEI JUDECĂTOREȘTI
IULIE –
AUGUST 2025
MARȚI: 09:00- 11:00
JOI: 09:00- 11:00
_______________________________________________________________
COMUNICAT
27.02.2025
În atenţia justiţiabililor:
Vă informăm că prin Decizia
nr. 19/26.02.2025 emisă de Preşedintele instanţei, începând cu data de
03.03.2025
s-a dispus desființarea completurilor
C16,
C16 Cameră de consiliu Secţia comună; C16 şi C16 Cameră de consiliu Secţia
civilă, dosarele
aflate pe rolul acestor completuri urmând să fie repartizate în sistem ciclic.
În urma aplicării acestor
măsuri administrative ședințele completurilor anterior
menţionate nu se vor mai desfășura la termenele
stabilite, respectiv la 04.03.2025, 18.03.2025, 11.04.2025, 25.04.2025,
05.05.2025, 19.05.2025, 06.06.2025, 20.06.2025, urmând ca părţile să fie
citate pentru termenele care se vor stabili ulterior repartizării dosarelor în
sistem cicilic.
__________
COMUNICAT
10.02.2025
În atenţia justiţiabililor:
Vă informăm că începând din data de 11.02.2025, ARHIVA Judecătoriei Cornetu, funcționează în intervalul orar 09:00 - 13:00,
de luni până vineri.
Pentru studiul dosarelor a fost amenajat un spațiu distinct în incinta clădirii Judecătoriei Buftea, intrarea din spate, la parter.
__________
COMUNICAT
14.08.2024
În atenţia justiţiabililor:
Ca
urmare a Hotărârii Colegiului de Conducere nr. 13
din
data de 06.08.2024, ora 15:00, s-au luat următoarele măsuri:
Începând
cu data de 02.09.2024 se va relua activitatea ședințelor de judecată,
la sediul provizoriu
din Buftea, str. Știrbei Vodă nr. 24, jud. Ilfov, urmând a se
soluționa toate obiectele din materie civilă și penală, în funcție de data
înregistrării acestora și caracterul urgent.
Ședințele
vor fi stabilite în perioada septembrie-decembrie 2024, de către fiecare
titular de complet, urmând a se emite citații pentru noul termen ce se va
stabili. Fiecare titular de complet va prezida câte o ședință lunar, urmând a
fi acordate termene în dosarele amânate în lunile martie-iulie 2024.
De
asemenea, pentru şedinţele deja stabilite (anterior incendiului din noapte de
03 spre 04 martie 2024) pentru perioada septembrie 2024 – decembrie 2024, termenele
de judecată vor fi preschimbate de către fiecare titular de complet, urmând a
fi acordate alte termene de judecată conform noii planificării lunare.
Astfel,
amânările acordate anterior, pentru un termen de șase luni, nu mai produc
efecte juridice, fiind doar o măsură dispusă pentru buna funcționare a
instanței.
Dosarele
pentru care s-a stabilit termen de judecată în luna SEPTEMBRIE 2024
pot fi studiate la arhiva
provizorie a Judecătoriei Cornetu din oraşul Buftea, Str. Ştirbei Vodă nr. 24,
jud. Ilfov, în zilele de marţi şi joi, intervalul orar 11:00-13:00.
Biroul de Informare şi Relaţii Publice
al Judecătoriei Cornetu
______
INFORMARE DE PRESĂ
Ca urmare a incendiului care a avut loc în cursul nopţii de 03 spre 04 martie
2024 la Judecătoria Cornetu, pentru desfăşurarea activităţii acestei
instanţe aducem la cunoştinţa publicului următoarele:
Activitatea
Judecătoriei Cornetu se va desfăşura în cadrul Judecătoriei Buftea până
la identificarea unui spaţiu adecvat pentru relocarea Judecătoriei
Cornetu.
Până la relocarea Judecătoriei Cornetu se vor judeca în
materie penală şi materie civilă numai cauzele urgente, termenele
acordate celorlalte cauze urmând a fi preschimbate pentru o dată
ulterioară ce va fi adusă la cunoştinţa părţilor în condiţiile legii.
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE AL TRIBUNALULUI ILFOV
INFORMARE DE PRESA.pdf
__________________________
ANUNŢ
privind operaţionalizarea serviciului de
comunicare electronică
a actelor de procedură începând cu data de
09.11.2020
Începând
cu data de 09.11.2020, Judecătoria Cornetu a implementat sistemul informatic „Trimitere
Document Securizat” (TDS), prin intermediul căruia
citarea şi comunicarea actelor de procedură se realizează cu ajutorul poștei
electronice (email) / sms., în baza
Deciziei preşedintelui Judecătoriei Cornetu nr. 27 din data de 05.11.2020.pdf și
Hotărârii Colegiului de conducere al instanţei, nr. 21 din data de 29.10.2020.pdf
În materie
civilă, citarea şi comunicarea actelor de procedură se va efectua doar pentru
dosarele înregistrate după data de 21.12.2018.
Începând cu data de 09.11.2020 se modifică procedura de acces la Dosarul
electronic, în sensul că vor fi aprobate toate cererile de acces, cu excepţia celor
care vizează activitatea judecătorului de drepturi şi libertăţi.
Pentru dosarele înregistrate
anterior datei de 11.05.2020 și pentru cele exceptate de la procedura de
scanare, conform Hotărârii Colegiului de Conducere nr.
7/2020, vor putea fi consultate doar actele emise de instanța de
judecată.
Pentru a putea beneficia de comunicarea
documentelor în format electronic și pentru
accesarea dosarului electronic, părţile/participanţii vor completa
CERERE ACCES COMUNICARE ACTE JUDECATORIA CORNETU.docx, pe
care o vor inainta instanței de judecată, prin e-mail la adresa jud-cornetu-reg@just.ro, pe fax la nr. 021 4689227, prn poștă sau servicii de
curierat.
Cererea se poate depune într-un dosar deja existent sau odată cu acțiunea
introductivă. În fiecare dosar, trebuie depusă o cerere separată.
Instrucţiuni de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.doc
______________________________________________________________________
Prin Hotărârea Colegiului de Conducere nr. 7 din data de
29.04.2020 s-a decis implementarea procedurii privind constituirea Dosarului
electronic şi accesul la acesta, începând cu data de 11.05.2020.
În aplicarea acestei hotărâri, se vor scana dosarele şi
documentele depuse în dosarele înregistrate începând cu data de 11.05.2020.
În aplicaţia Dosar electronic vor fi vizualizate doar
documentele din dosarele înregistrate începând cu data de 11.05.2020.
Pentru a avea acces la dosarul
electronic, trebuie să completaţi şi să înaintaţi instanţei
Cererea de acordare acces la Dosarul electronic.doc şi să urmaţi
Instrucţiunile de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.doc.