Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

     

C O M U N I C A T

Adunarea Generală a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Galați întrunită în ședința convocată de Președintele Tribunalului Galați la data de 22.10.2025, având pe ordinea de zi analizarea oportunităţii continuării, suspendării sau încetării măsurilor de protest adoptate prin Hotărârea nr. 3/26.08.2025 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Galați, a hotărât: încetarea formelor de protest adoptate prin Hotărârea nr. 3/26.08.2025 a Adunării Generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Galați, cu consecința reluării activității de judecată pentru toate cauzele aflate pe rolul instanțelor de judecată, începând cu data de 27 octombrie 2025.

 


LISTELE CU CAUZELE CARE SE JUDECĂ/NU SE JUDECĂ, ÎN URMA ADUNĂRII GENERALE A JUDECĂTORILOR DIN DATA DE 26.08.2025

24.10.2025


23.10.2025



22.10.2025


21.10.2025
SECŢIA I CIVILĂ- COMPLET C7 MF - CAUZE CARE NU SE JUDECĂ.pdf
SECŢIA I CIVILĂ- COMPLET C7 MF S - CAUZE CARE NU SE JUDECĂ.pdf

14.10.2025


13.10.2025



10.10.2025

09.10.2025


08.10.2025



07.10.2025


06.10.2025


02.10.2025

01.10.2025


30.09.2025


29.09.2025



25.09.2025


24.09.2025
SECȚIA I CIVILĂ - Complet C5A - cauze care se judecă.pdf


23.09.2025


22.09.2025

18.09.2025
SECŢIA I CIVILĂ - COMPLET Camera Consiliu Civil - cauze care nu se judecă.pdf SECȚIA CAF - COMPLET C1 CAF A - cauze care nu se judecă.pdf SECȚIA PENALĂ - COMPLET CCU2 - cauze care se judecă.pdf

 
17.09.2025
SECȚIA I CIVILĂ - COMPLET C7 CIV - cauze care nu se judecă.pdf
SECȚIA I CIVILĂ - COMPLET C7 CIV S - cauze care nu se judecă.pdf
SECTIA A II-A CIVILĂ - Complet C1 CIV II S - cauze care nu se judecă.pdf

15.09.2025
 
 
 
 
 
 


10.09.2025



09.09.2025

08.09.2025

04.09.2025

 
02.09.2025
 
 
 
01.09.2025
 
 
 
 
 
 
29.08.2025
 
 
 


ANUNŢ IMPORTANT

  

Potrivit art. 94 indice 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea nr. 3243/2022 a Secţiei pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii,  modificată prin Hotărârea nr. 1505/17.06.2025 a Secţiei pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii, publicată în M. Of. nr. 586/24.06.2025:

- Cererile adresate instanței, precum și înscrisurile însoțitoare, transmise prin poșta electronică, se trimit exclusiv în format PDF, prin atașare directă la mesajul e-mail.

- Nu se acceptă transmiterea atașamentelor în alte formate și nici linkuri către platforme de stocare și partajare a fișierelor, cu excepția situației în care instanța solicită expres acest lucru.

- În cazul în care un e-mail adresat instanței conține atașamente în alt format decât PDF sau include linkuri către platforme externe, acesta nu va fi prelucrat de compartimentele de specialitate, iar atașamentele nu vor fi listate sau depuse la dosar.

           - Expeditorul va fi notificat cu privire la neconformitatea mesajului transmis și la necesitatea retransmiterii documentelor în formatul acceptat.

 

COMPETENȚELE TERITORIALE ALE TRIBUNALULUI GALAȚI ȘI ALE JUDECĂTORIILOR ARONDATE
 
 
INFORMARE
În această perioadă, din cauza volumului foarte mare de mesaje electronice ce se transmit/primesc prin sistemul de poștă electronică din domeniul just.ro, apar întârzieri la primirea mesajelor pe adresele de corespondență electronică ale instanței și implicit și la transmiterea mesajelor de confirmare de primire.
Din acest motiv vă recomandăm să transmiteți corespondența prin email cu cel puțin 24 de ore înainte de termenul de judecată, să va asigurați că această  corespondența a ajuns la instanța, respectiv că s-a primit mesaj din partea sistemului folosit că a ajuns la destinatar potrivit datelor furnizate de acesta.
De asemenea pentru a evita eșuarea procedurilor de comunicare electronică, până la o nouă informare pe portalul instanței, vă recomandăm să le transmiteți utilizând:
2.  fax;
3.  poșta română;
4.  servicii de curierat sau să depuneți înscrisurile personal la registratura instanței.
 
Portal depunere cereri și documente și plăți taxe de timbru:

1.   Vă recomandăm să folosiți portalul registratura.rejust.ro când formulați solicitări adresate instanțelor din circumscripția Curții de Apel Galați. Prin acest portal, aveți acces la următoarele servicii:
-     Depunerea acțiunilor, însoțită sau nu de plata taxei de timbru – Înregistrează un dosar nou pe rolul instanței de judecată
-     Declarare căi de atac într-un dosar -  Declară cale de atac într-un dosar existent
-     Depunere alte acte la dosar -  Depunere acte și documente într-un dosar existent
-     Plata taxelor judiciare de timbru, fără comision – Plata taxei judiciare de timbru într-un dosar existent prin integrare cu platforma Ghiseul.ro
-     Acces la dosarul în format electronic - Dosarul electronic
-     Lista on-line cu desfășurarea în timp real a ședințelor de judecată din circumscripție - Liste ședințe on-line
-     Programări cu prezență fizică pentru consultarea dosarelor în format fizic și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din circumscripție – Programări cu prezență fizică
-     Colecția de documente istorice a Curții de Apel Galați - Historia
 
Depunerea documentelor și plata taxelor de timbru prin portal se face în condiții de maximă siguranță, urmând să primiți, de îndată, pe adresa e-mail, dovada formulării și expedierii cererii și actelor dvs. către instanța din circumscripție.
 
 
2.    Vă recomandăm să folosiți portalul cagl.ro pentru a avea acces la următoarele servicii:
  •      - Acces la dosarul în format electronic - Dosarul electronic
  •      - Lista on-line cu desfășurarea în timp real a ședințelor de judecată din circumscripție - Liste ședințe on-line
  •     - Programări cu prezență fizică pentru consultarea dosarelor în format fizic și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din circumscripție - Programări cu prezență fizică
  •      - Colecția de documente istorice a Curții de Apel Galați - Historia
 
3. Cererea de acces la dosarul electronic sau de comunicare în format electronic a documentelor din dosare este disponibilă în format pdf și word.
Vă puteți informa despre modul de utilizare a sistemului de comunicare și acces la dosarul electronic, citind aceste instrucțiuni.
 
4.    Pentru erori acces dosar electronic folosiți adresa cagl.ro/contacteaza-instanta
 
5.  Consultarea dosarelor în format fizic și prezentarea personală pentru alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din cadrul instanțelor din raza Curții de Apel Galați se fac, cu prioritate, pe baza unei programări on-line la adresa cagl.ro/programari
 
6. În eventualitatea în care cauza dedusă judecății poate fi soluționată prin mediere, procedură prevăzută de Legea nr. 192/2006, se recomandă utilizarea acestei proceduri. În măsura în care vor opta pentru procedura medierii, părțile vor depune la dosarul cauzei dovada de participare la ședința de informare, precum și, eventual, acordul de mediere, în vederea pronunțării unei hotărâri prin care se încuviințează învoiala lor.

 

Prezentare

            Prezentare instanţă

            Istoric

 

Legislaţie

            Legislaţia care reglementează organizarea instanţei

            Notă de informare privind prelucrarea datelor conform Legii nr. 677/2001           

            Notă de informare privind prelucrarea datelor prin mijloace video

            Date cu caracter personal

  

Conducere

            Conducerea instanţei

 

Organizare

           Structură organizatorică şi organigramă

           Competenţa şi instanţele arondate

 

Programe şi strategii

            Programe şi strategii

 

Rapoarte şi studii

            Rapoarte şi studii

 


Actualitate


Informaţii de interes public

 

 Vizualizator imagini

 

Contact