COMPETENȚELE TERITORIALE ALE TRIBUNALULUI GALAȚI ȘI ALE JUDECĂTORIILOR ARONDATE
INFORMARE
În această perioadă, din cauza volumului foarte mare de mesaje electronice ce se transmit/primesc prin sistemul de poștă electronică din domeniul just.ro, apar întârzieri la primirea mesajelor pe adresele de corespondență electronică ale instanței și implicit și la transmiterea mesajelor de confirmare de primire.
Din acest motiv vă recomandăm să transmiteți corespondența prin email cu cel puțin 24 de ore înainte de termenul de judecată, să va asigurați că această corespondența a ajuns la instanța, respectiv că s-a primit mesaj din partea sistemului folosit că a ajuns la destinatar potrivit datelor furnizate de acesta.
De asemenea pentru a evita eșuarea procedurilor de comunicare electronică, până la o nouă informare pe portalul instanței, vă recomandăm să le transmiteți utilizând:
2. fax;
3. poșta română;
4. servicii de curierat sau să depuneți înscrisurile personal la registratura instanței.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Portal depunere cereri și documente și plăți taxe de timbru:
1. Vă recomandăm să folosiți portalul registratura.rejust.ro când formulați solicitări adresate instanțelor din circumscripția Curții de Apel Galați. Prin acest portal, aveți acces la următoarele servicii:
- Lista on-line cu desfășurarea în timp real a ședințelor de judecată din circumscripție - Liste ședințe on-line
- Programări cu prezență fizică pentru consultarea dosarelor în format fizic și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din circumscripție – Programări cu prezență fizică
- Colecția de documente istorice a Curții de Apel Galați - Historia
Depunerea documentelor și plata taxelor de timbru prin portal se face în condiții de maximă siguranță, urmând să primiți, de îndată, pe adresa e-mail, dovada formulării și expedierii cererii și actelor dvs. către instanța din circumscripție.
2. Vă recomandăm să folosiți portalul cagl.ro pentru a avea acces la următoarele servicii:
- - Acces la dosarul în format electronic - Dosarul electronic
- - Lista on-line cu desfășurarea în timp real a ședințelor de judecată din circumscripție - Liste ședințe on-line
- - Programări cu prezență fizică pentru consultarea dosarelor în format fizic și alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din circumscripție - Programări cu prezență fizică
- - Colecția de documente istorice a Curții de Apel Galați - Historia
3. Cererea de acces electronic la dosar și de comunicare în format electronic a documentelor din dosare este disponibilă în format pdf și word.
Vă puteți informa despre modul de utilizare a sistemului de comunicare și acces electronic la dosar, citind aceste instrucțiuni.
5. Consultarea dosarelor în format fizic și prezentarea personală pentru alte solicitări adresate centrelor de relații cu publicul, registraturilor și arhivelor din cadrul instanțelor din raza Curții de Apel Galați se fac, cu prioritate, pe baza unei programări on-line la adresa cagl.ro/programari
6. În eventualitatea în care cauza dedusă judecății poate fi soluționată prin mediere, procedură prevăzută de Legea nr. 192/2006, se recomandă utilizarea acestei proceduri. În măsura în care vor opta pentru procedura medierii, părțile vor depune la dosarul cauzei dovada de participare la ședința de informare, precum și, eventual, acordul de mediere, în vederea pronunțării unei hotărâri prin care se încuviințează învoiala lor.
Prezentare
Prezentare instanţă
Istoric
Legislaţie
Legislaţia care reglementează organizarea instanţei
Notă de informare privind prelucrarea datelor conform Legii nr. 677/2001
Notă de informare privind prelucrarea datelor prin mijloace video
Date cu caracter personal
Conducere
Conducerea instanţei
Organizare
Structură organizatorică şi organigramă
Competenţa şi instanţele arondate
Programe şi strategii
Programe şi strategii
Rapoarte şi studii
Rapoarte şi studii