TRIBUNALUL BUZĂU
ROMÂNIA, Jud. Buzău, Buzău,
Strada Arhitect Petre Antonescu nr.4, Cod 120187
________________________________________________________________________
PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL ÎN PERIOADA VACANŢEI JUDECĂTOREŞTI,01.07.2022-31.08.2022
REGISTRATURA
Marţi - 09.00 – 11.00
Joi -
09.00 – 11.00
ARHIVA
Marţi - 09.00 – 11.00
Joi -
09.00 – 11.00
APOSTILA
Marţi
- primirea actelor 09.00 – 11.00
- eliberarea actelor 12.00 – 13.00
_____________________________________________________________________
ANUNŢ DE INTERES PUBLIC
Anunt concurs muncitor Tribunalul Buzau 15 iulie 2022
ANUNŢ DE INTERES PUBLIC
DECIZIA PRESEDINTELUI NR.16 DIN 9 MARTIE 2022
ANUNŢ DE INTERES PUBLIC
Vă rugăm ca
documentele şi acţiunile pe care le depuneţi sau le trimiteţi
instanţei prin poştă să nu fie capsate,ci, cel mult, prinse
cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
___________________________________________________________________________________________
ANUNŢ DE INTERES PUBLIC
Conform dispoziţiilor art. 114 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, grefierul de şedinţă preia, de regulă, dosarele din arhivă cu două zile înaintea termenului de judecată şi, după îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de acelaşi act normativ, le predă membrilor completului de judecată.
Pentru buna desfăşurare a activităţii instanţei, având în vedere interesul primordial al justiţiabilului, dar şi necesitatea asigurării timpului necesar studierii dosarelor de către membrii completului de judecată, vă adresăm rugămintea ca studierea cauzelor, de către părţile şi participanţii la proces, să se realizeze, pe cât posibil, anterior ridicării dosarelor din arhivă de către grefierul de şedinţă.
PREŞEDINTE,
Judecător Elena Cristina Vlad
___________________________________________________________________________________________
REGULI DE TRIMITERE EMAIL-URI LA INSTANŢELE TRIBUNALULUI BUZĂU
Pentru disocierea mesajelor de la
justiţiabili de cele de tip virus sau spam, precum şi pentru facilitatea
lucrului pe documentele primite prin email şi posibilitatea ataşării lor în
ECRIS, vă rugăm să respectaţi următoarele reguli minimale:
-
toate emailurile să conţină în corpul mesajului date
clare despre dosar: număr dosar, nume expeditor, tip de document ataşat etc;
-
subiectul mesajului, care trebuie să conţină doar
câteva cuvinte, trebuie să conţină date relevante privind mesajul trimis pentru
a nu fi confundat cu SPAM sau VIRUS;
-
fişierul ataşat să nu depăşească dimensiunea de 12 MB,
în caz contrar acestea nu vor putea fi recepţionate;
-
să se folosească pentru ataşament DOAR fişiere .pdf
şi/sau .docx (.doc). Acest lucru este
important deoarece se trimit multe documente tip imagine, realizate cu
telefonul mobil, care nu pot fi lizibile întotdeauna sau nu pot fi prelucrate
de personal.
_________________________________________________________________________________________
PROGRAMARE ONLINE LA ARHIVA TRIBUNALULUI BUZĂU
Consultarea
dosarelor în format fizic, legalizarea de acte, eliberarea
certificatelor și copiilor simple la arhiva tribunalului se fac cu
prioritate pe baza unei programări online la adresa:
____________________________________________________________________________________________________
Pentru vizualizarea listelor de ședință de la Tribunalul Buzău puteţi accesa linkul de mai jos:
LISTE DE SEDINTA TRIBUNALUL BUZAU
__________________________________________________________________________________________
ANUNŢ DE INTERES PUBLIC
TOATE CERERILE ADRESATE INSTANŢEI ŞI FORMULATE ÎN BAZA LEGII NR. 136/2020-MASURI CARANTINARE SE VOR COMUNICA PE ADRESA DE CORESPONDENŢĂ
contest.trbuzau@just.ro.
ATRAGEM ATENTIA ca aceasta adresa de corespondenta este dedicata exclusiv cererilor formulate in materia Legii nr.136/2020.
Orice alte cereri, care excedeaza acestui act normativ, transmise instantei la adresa mentionata anterior, nu vor fi luate in considerare!
_________________________________________________________________________________________
ANUNŢ DE INTERES PUBLIC
Reglementari privind transmiterea electronica a citatiilor si comunicarilor:
anexa dec.13.pdf
Acorduri de colaborare privind comunicarea actelor de procedură în format electronic:
COMUNICAREA SI ACCESUL ELECTRONIC LA DOSARE
Pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar şi de comunicarea documentelor în format electronic (link-uri prin e-mail şi SMS) vă recomandăm să completaţi şi să trimiteţi Cererea de comunicare documente în format electronic (care cuprinde adresa dvs de e-mail şi numărul de telefon mobil) însoţită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocaţială/dovada calităţii de reprezentant .
Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail pe care îl veţi primi de la instanţă ori prin paginile de internet caploiesti.ro
Model cerere de comunicare in format word:cerere_comunicare
Model cerere de comunicare in format pdf: cerere_comunicare
Instructiuni de comunicare şi acces electronic la dosar:instructiuni dos electronic