Atentie - important:
Pentru procedura de transmitere electronică a documentelor la dosare va solicităm sa aveţi in vedere următoarele:
Prin posta electronică mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
• pe adresa de e-mail : tr-bihor-reg@just.ro
• doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx)
• fişierul PDF sa fie format Alb/Negru si rezoluţie maxim 300 dpi
• mesajul şi ataşamentele să NU cumuleze o dimensiune mai mare de 15 MB
• NU ataşaţi in e-mail link-uri externe către diverse servicii de stocare ( ex. Dropbox, One Drive, Google Drive, iCloud Drive )
De asemenea, va adresăm rugămintea ca primul exemplar din cererea de chemare in judecată şi înscrisurile anexate pe care le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin postă sa NU fie capsate, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare
Informare:
Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul chrome facand clik AICI
Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul mozilla facand clik AICI
Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul microsoft edge facand clik AICI
În atenţia persoanelor cu handicap
În considerarea prevederilor art. 69 alin.l din Legea nr.448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap,
Vă aducem la cunoştinţă că, pentru relațiile directe cu persoanele cu handicap auditiv, ori cu surdocecitate, Tribunalul Bihor şi instanţele din circumscripţie asigură interpreți autorizați ai limbajului mimico-gestual sau ai limbajului specific al persoanei cu surdocecitate, în condiţiile contractului de prestări servicii nr. 1700/22/A/05.03.2021, încheiat cu Asociaţia Naţională a Surzilor din România-Filiala Bihor. Asigurarea interpreţilor se poate face şi la cererea directă a persoanei cu deficienţă de auz, de către Asociaţia Naţională a Surzilor din România-Filiala Bihor, cu sediul în Oradea, str. Gen. Traian Moşoiu, nr. 20, judeţul Bihor, în situaţia în care persoana se prezintă direct la asociaţie, pentru a solicita un interpret.
ANUNT - Programul pentru arhivă şi registratuă pe perioada 01.07.2024 - 31.08.2024 (26-06-2024)
REGISTRATURĂ...... zilnic intre orele 9:00 - 11:00
ARHIVĂ .............. marţi şi joi intre orele 9:00 - 11:00
INFORMARE
Tribunalul Bihor pune la dispoziția publicului, începând cu data de 12.02.2024
Chestionarul referitor
la percepţia activităţii în cadrul Tribunalului Bihor
Chestionarul conține 25 de întrebări, timpul necesar pentru completare fiind de aproximativ 10 minute, și este adresat justițiabililor, avocaților, consilierilor juridici, practicienilor în insolvență și oricăror categorii de persoane implicate în proceduri judiciare derulate în fața Tribunalului Bihor .
Chestionarul este disponibil atât în format fizic ( tiparit), la sediul Tribunalului BIHOR în Registratură şi la Arhiva instanţei unde poate fi completat anonim, cât şi on-line accesând site-ul Tribunalului BIHOR, portalul instanţelor sau următorul link :
Aceste date sunt necesare în vederea evaluării de către Consiliul Superior al Magistraturii, în scop statistic, a percepţiei publice privind activitatea în cadrul instanţelor judecătoreşti .
Comunicat ( 04.04.2024 ) - 2 Mai zi Libera
COMUNICAT (5.01.2024)
În baza Hotărârii nr. 1/5 ianuarie 2024 a Adunării Generale a Judecătorilor de la Tribunalul Bihor;
Începând cu data de 8 ianuarie 2024 se reia activitatea judiciară a Tribunalului Bihor in regim normal.
COMUNICAT (13.12.2023)
În baza Hotărârii nr. 6/12 decembrie 2023 a Adunării Generale a Judecătorilor de la Tribunalul Bihor;
Începând cu data de 14 decembrie 2023 se suspendă activitatea judiciară a Tribunalului Bihor pe o perioadă nedeterminată, cu excepţia cauzelor prevăzute de lege ca fiind urgente sau apreciate ca atare de instanţă, conform fişierului anexa ataşat.
(12.12.2023)
COMUNICAT (11.12.2023)
Vă informăm că grefierii au declanşat o formă de protest începând cu data de 11 decembrie 2023, aceasta constând în următoarele:
-grefierii vor participa la şedinţele de judecată, doar în cauzele considerate urgente potrivit legii sau apreciate ca atare de către completul de judecată;
-compartimentele auxiliare, respectiv Arhiva şi Registratura Tribunalului Bihor, îşi reduc programul, acestea fiind deschise pentru public :
ARHIVĂ ŞI REGISTRATURĂ .............. ZILNIC 8.30 - 10.30
-în perioada 18 decembrie 2023- 5 ianuarie 2024, programul la Arhiva şi Registratura Tribunalului Bihor este următorul, indiferent de protest:
ARHIVĂ............MARŢI 9.00 - 11.00 si
REGISTRATURĂ............ ZILNIC 9.00 -11.00
Important :
Vă informăm că, din data de 10 iulie 2023, Consiliul Superior al Magistraturii a pus în funcțiune noul portal pentru depunerea cererilor, înscrisurilor și plata taxelor de timbru la nivel național, disponibil la adresa de internet
Portalul permite interacțiunea electronică a justițiabililor cu instanțele de judecată, oferind acestora posibilitatea de a accesa electronic următoarele servicii:
- înregistrare dosar nou pe rolul instanței
- declararea unei căi de atac într-un dosar
- depunere documente într-un dosar deja existent
- plata taxei judiciare de timbru într-un dosar
- eliberarea certificatelor de grefă
- eliberarea copiilor legalizate ale hotărârilor judecătorești
Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul chrome facand clik AICI
Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul mozilla facand clik AICI
Persoanele cu handicap vizual care doresc sa asculte audio un text vor descarca addon-ul pentru browserul microsoft edge facand clik AICI
În atenţia persoanelor cu handicap
În considerarea prevederilor art. 69 alin.l din Legea nr.448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap,
Vă aducem la cunoştinţă că, pentru relațiile directe cu persoanele cu handicap auditiv, ori cu surdocecitate, Tribunalul Bihor şi instanţele din circumscripţie asigură interpreți autorizați ai limbajului mimico-gestual sau ai limbajului specific al persoanei cu surdocecitate, în condiţiile contractului de prestări servicii nr. 1700/22/A/05.03.2021, încheiat cu Asociaţia Naţională a Surzilor din România-Filiala Bihor. Asigurarea interpreţilor se poate face şi la cererea directă a persoanei cu deficienţă de auz, de către Asociaţia Naţională a Surzilor din România-Filiala Bihor, cu sediul în Oradea, str. Gen. Traian Moşoiu, nr. 20, judeţul Bihor, în situaţia în care persoana se prezintă direct la asociaţie, pentru a solicita un interpret.
ANUNT - Programul pentru arhivă şi registratuă pe perioada 03.07.2023 - 01.09.2023 (21-06-2023)
REGISTRATURĂ : 9-11 – zilnic
ARHIVĂ : 9-11 , marţi şi joi
Listele de sedinta se pot consulta AICI
Pentru procedura de transmitere electronică a documentelor la dosare va solicităm sa aveţi in vedere următoarele:
Prin posta electronică mesajul electronic şi fişierul ataşat se transmit :
• pe adresa de e-mail : tr-bihor-reg@just.ro
• doar in format acceptat – pdf, word ( doc sau docx)
• fişierul PDF sa fie format Alb/Negru si rezoluţie maxim 300 dpi
• mesajul şi ataşamentele să NU cumuleze o dimensiune mai mare de 15 MB
• NU ataşaţi in e-mail link-uri externe către diverse servicii de stocare ( ex. Dropbox, One Drive, Google Drive, iCloud Drive )
De asemenea, va adresăm rugămintea ca primul exemplar din cererea de chemare in judecată şi înscrisurile anexate pe care le depuneţi la registratură sau le trimiteţi prin postă sa NU fie capsate, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare
ANUNT sistare parole citatii vechea aplicatie INFODOSAR
Incepand cu data 1 octombrie 2021, s-a dispus sistarea generarii de parole la citatii, pentru
accesul la dosarul electronic in vechea aplicatie InfoDosar de pe www.curteadeapeloradea.ro,
conform Ordinului nr.30 emis de Curtea de Apel Oradea.(pentru dosarele pe rol parolele anterioare raman valabile)
Ordin serviciu 30 din 20 septembrie 2021 CAO-tbh.pdf
ANUNT
In scopul eficientizarii accesului justitiabililor la Dosarul Electronic si îmbunatatirii activitatii de comunicare a actelor de procedurä în format electronic, incepând cu data de 8 Septembrie 2021, se implementeazä la nivelul Tribunalului Bihor al instantelor din circumscriptie, aplicatia TDS privind comunicarea actelor de procedura în format electronic.
In vederea realizarii accesului la Dosarul Electronic a comunicarii actelor de procedura prin aplicatia TDS, justitiabilii vor completa o cerere, conform modelului de mai jos , care va fi transmisă instanţei fie în format electronic (PDF), fie în format fizic, prin depunerea la registratură (personal sau prin serviciul postal) .
Model cerere : CERERE de acces - Dosar Electronic .pdf
ANUNT - Tribunalul Bihor achizitoneaza servicii de prezentare, prelucrare şi expediere a actelor de procedură si servicii postale si de curierat pentru Tribunalul Bihor şi instanţele judecătoreşti arondate.
Anunt de participare servicii postale 2021 .pdf
Caiet de sarcini servicii postale 2021.pdf
DUAE servicii postale 2021.pdf
MODEL ACORD CADRU DE PRESTĂRI SERVICII 2021.pdf
Modele de formulare TP 2021.pdf
Program cu publicul :
Registratura..... zilnic 9:00 - 11:00
Arhiva............... marti, joi 9:00 - 11:00
Comunicat de presa din 12.03.2020 al Tribunalului Bihor referitor la preintampinarea raspandirii infectiei cu Coronavirus (COVID 19) si a reducerii riscului de contaminare si imbolnavire.
Comunicat de presa din 11.03.2020 al Tribunalului Bihor referitor la preintampinarea raspandirii infectiei cu Coronavirus (COVID 19) si a reducerii riscului de contaminare si imbolnavire.